Jump to content

Probleme temperatura lichidului de racire


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

imi spuneti si mie va rog cum fac aerisirea circuitului la un e46 318i/118 hp. Tocmai am schimbat vasul de expansiune, cel vechi a plesnit, nu stiu cum si de ce....Tot ce stiu e ca trebuie sa dau drumul la un surubel de pe furtunul care intra in vas dinspre motor, dar cand? la rece sau la cald? am citit tot topic-ul asta insa nu a zis nimeni exact cum se face aerisirea.

mersi!

Link to comment
Share on other sites

Care ar fi problema la un 316i la care acul la temperatura urca, trece de albastru, urca pana la a doua linie, sta acolo indiferent de regimul de mers si nu ajunge la jumatate?

La tester cica i-a aratat temperatura motorului la 80 sau 82 de grade. E temperatura corecta sau ar trebui ceva mai sus? La tempertaura asta consumul poate fi influentat?

Link to comment
Share on other sites

Care ar fi problema la un 316i la care acul la temperatura urca, trece de albastru, urca pana la a doua linie, sta acolo indiferent de regimul de mers si nu ajunge la jumatate?

La tester cica i-a aratat temperatura motorului la 80 sau 82 de grade. E temperatura corecta sau ar trebui ceva mai sus? La tempertaura asta consumul poate fi influentat?

la e46 termostatul deschide de tot la 95 de grade,deci la mijloc sant 95 de grade,asta e regimul optim de functionare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
eu ma mai gandesc la o varianta. Daca vascocuplajul nu lucreaza cum trebuie si este blocat atunci el va raci excesiv motorul chiar si la o turatie de 2000rpm. In plus cand este rece se va incalzi mai greu motorul.Cand functioneaza el trebuie sa se cupleze treptat cand se incalzeste motorul.
Link to comment
Share on other sites

Care ar fi problema la un 316i la care acul la temperatura urca, trece de albastru, urca pana la a doua linie, sta acolo indiferent de regimul de mers si nu ajunge la jumatate?

La tester cica i-a aratat temperatura motorului la 80 sau 82 de grade. E temperatura corecta sau ar trebui ceva mai sus? La tempertaura asta consumul poate fi influentat?

la e46 termostatul deschide de tot la 95 de grade,deci la mijloc sant 95 de grade,asta e regimul optim de functionare.

Eu stiu ca la e46 (cel putin la 318i) temperatura optima este 105 grade. Acul ajunge pe mijloc de la vreo 75-80 de grade. Acul nu este un termometru (daca era, scria pe liniutele alea "70","80" etc). Acul ala arata cand tre sa nu turezi prea tare motorul si cand poti sa te duci si-n dunga rosie. In meniurile ascunse de la OBC poti sa vezi temperatura motorului (asa cum o vezi pe cea de afara). Daca imi aduc bine aminte e la meniul 7.0

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am avut si eu o problema asemanatoare,in sensul ca se incalzea foarte greu in conditiile in care am pus si un carton in fata radiatorului.In prima faza am shimbat termostatul,dar nu s-a rezolvat nimic,dupa am schimbat si al 2-lea termostat (cel de la EGR) si se pare ca acesta era defect.Acum este totul in regula.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.