Jump to content

318 I nu trage / avarie clima


Recommended Posts

Am un bmw 318i , motor 1.8 I , in 4 portiere (pisicutza) E36 presupun.

1. Prima problema este ca nu prea trage , la 220 in bord merge cam cu 180 km/h chinuit si are un demaraj forate slab (stiu ca e motorul destul de mic) , dar motorul se tureaza (in special la viteza 1) da abia ajunge la 30km/h la 6 mii de ture , nu vrea sa se tureze peste 6000 de ture nici cum.A doua pare ca misca putin dar la fel .. intre 2500 de ture 3000 3500 misca masina putin dupa asta se tureaza in gol , la a 3a parca merge cam in gol , abia creste viteza. Mia explicat un priten (el are un 325 din 96) ca se poate sa fie limitata din calculator si ca ar trebui sa umblu la debitmetru , poate nu se face bine amestecul de aer cu benzina , si se poate regla de acolo .. acuma nu stii daca sa ma bag eu la astfel de reglaje sau nu. Masina consuma si destul de putin (cam 8% extraurban , dar forjata).

 

2.Nu se aprinde senzorul de laplacutele de frana , mam uitat la roti ... in stanga are el acolo ceva circutite ascunse sub aparatoare , dar firul care presupun ar trebui sa se duca la placute e taiat , iar in dreapta nu e deloc nici fire nici nimic.Aveti vre-o idee daca se pot inlocui senzorii (si la roata din dreapta se poate pune chiar daca nu se vede nici un fir) , si daca becul de la placute e ars sau nu funcioneaza din cauza ca senzorii sunt avariati?

 

3.Conducta care duce din masina la bolul unde este freounul nu o mai am , de fapt sa rupt filetul de la o piesa care era pe ea (am inteles ca e un fel de termostat ala si opreste funcionarea la clima daca pe conducta nu este freon) si am dato la cineva care a zis ca o poate lipi si mia topito toata , acuma imi trebuie si alta pise si alta conducta .. am fost sa iau pe comanda ii cereau aprox 400 E pe amandoua si comanda vine in 2 sapt... ma poate ajuta cineva cu ceva maiieftin? ... si apropo de clima .. imi merge incalzirea (ventilatorul) numai pe treapta a4a .. adica foarte repede .. pe celelate nu se invarte deloc .. am scos fata cu reglaje si am pus pe direct cu un fir .. am crezut ca e stricat butonul care il invarti .. dar tot numai pe treapta a4a merge .. are cineva vre-o idee ce poate sa fie neinregula?

post-811-1129441574_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa ai cumva si probleme cu ambreiajul(sa patineze),daca spui ca se tureaza motorul dar viteza nu creste cum ar fi normal.

53003[/snapback]

Se poate si asta , imi pot da seama sigur daca e de la ambreiaj sau nu? ca nu am avut probleme , nu ma deranjat pana acuma cu nimic

Link to comment
Share on other sites

Daca o accelerezi brusc si viteza urca f. greu, iar turometrul f. repede si o auzi ca se tureaza in gol, e clar ca e ambreiajul. Vezi si la plecare cu a l-a, daca ambreiajul cupleaza sus, cam la capatul cursei si masina pleaca greu, tot ambreiajul. Ar mai fi, pe sosea dreapta, tinuta constant din acceleratie, daca viteza scade incet, e tot ambreiajul.
Link to comment
Share on other sites

2. Pe dreapta nici nu ar trebui sa ai senzor. Daca nu se aprinde in bord, ori e pus in scurt pe undeva ori (echivalent cu senzor ok, deci nu se aprinde), ori e ars/scos becul din bord.

53019[/snapback]

Aha , mersi ca miai spus ca nu stiam ca e un singur senzor pe stanga , deci firele sunt taiate de la circuitele alea de langa aparatoare , adica de acolo le vad taiata nu se duce nimic la placuta de frana , imi poti spune daca trebuie sa schimb (senzorul) adica sa il leg de la firele taiate , sau trebuie sa schimb cu tot circuitul ala care e ascuns acolo dupa aparatoare?

Link to comment
Share on other sites

Pai asta era ideea, daca nu ti se aprinde, ai si alta problema pe langal faptul ca sunt taiate firele de acolo. Ca sunt taiate firele inainte de senzor, ar trebui dimpotriva, sa iti stea mereu aprinsa avertizarea de la placute.

 

Acum ca zici ca nu se aprinde nici in POS2 la cheie, cel mai probabil sa fie scos becul din bord. Trebuia sa se aprinda 1-2 secunde cand bagai cheia.

 

Concluzia:

-verifici daca e ok becul din bord

-ajungi la stadiul sa ti se aprinda becul in bord (doar nu ai senzor)

-cumperi senzor si il pui unde iti lipseste

Link to comment
Share on other sites

Pai asta era ideea, daca nu ti se aprinde, ai si alta problema pe langal faptul ca sunt taiate firele de acolo. Ca sunt taiate firele inainte de senzor, ar trebui dimpotriva, sa iti stea mereu aprinsa avertizarea de la placute.

 

Acum ca zici ca nu se aprinde nici in POS2 la cheie, cel mai probabil sa fie scos becul din bord. Trebuia sa se aprinda 1-2 secunde cand bagai cheia.

 

Concluzia:

-verifici daca e ok becul din bord

-ajungi la stadiul sa ti se aprinda becul in bord (doar nu ai senzor)

-cumperi senzor si il pui unde iti lipseste

53072[/snapback]

 

Mersi , ai idee cam cat ar costa un senzor? .. sau daca il iau de la dezmebrari poate fi defect , adica el se uzeaza tare in timp?

 

Si cat tine de ambreiaj , ai idee cam ce viteza ar trebui sa ajunga o pisicutza ca a mea ? eu am auzit ca 220 ar trebui sa mearga.

Link to comment
Share on other sites

Mersi , ai idee cam cat ar costa un senzor? .. sau daca il iau de la dezmebrari poate fi defect , adica el se uzeaza tare in timp?

 

Si cat tine de ambreiaj , ai idee cam ce viteza ar trebui sa ajunga o pisicutza ca a mea ? eu am auzit ca 220 ar trebui sa mearga.

53073[/snapback]

Cam 800 de mii parca. Nu cred ca are rost sa cauti pe la dezmembrari, dar e alegerea ta. Practic e o sarma, deci nu se poate spune ca il iei uzat.

 

Viteza maxim nu prinzi decat pe bord probabil 220. Legat cu ambreiajul, incearca cu ce s-a sugerat pana acum, aparent patineaza, dar cam greu de decis pe internet :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu ce nu am schimbat ... cred ca tot ce se poate :blink: (inafara de ambreiaj)

53174[/snapback]

 

Am verificat ambreiajul este OK , am pus ulei 15w40 semisintetic la ultimul schimb de ulei .. (am 180.000 km) , inainte aveam 10W .. se poate sa fi gresit uleiu .. are cineva o recomandare?

Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, cum ai facut verificarea (just asking).

 

Uleiul nu ar avea legatura cu ce simptome ai specificat tu.

53259[/snapback]

 

Am fost la mecanic , si sa uitat el la ea .. a spus ca ambreiaju nu are nimic , cupleaza bine etc. , nu a defacut sau ceva.

 

Mergea mai bine cu celalalt ulei .. , avusesem o problema cu o fisa si am facut schimbu de ulei , nu stiam ca e de la fisa .. am schimbat fisa si de atunci am probleme.

 

Ma sfatuia cineva ca masina se poate sa fie limitata electronic , stii ceva de chestia asta?

Link to comment
Share on other sites

Am fost la mecanic , si sa uitat el la ea .. a spus ca ambreiaju nu are nimic , cupleaza bine etc. , nu a defacut sau ceva.

 

Mergea mai bine cu celalalt ulei .. , avusesem o problema cu o fisa si am facut schimbu de ulei , nu stiam ca e de la fisa .. am schimbat fisa si de atunci am probleme.

 

Ma sfatuia cineva ca masina se poate sa fie limitata electronic , stii ceva de chestia asta?

53260[/snapback]

 

Uleiul nu are nimic cu simptomele, dar oricum 15W40 nu e bun pentru masina ta.

 

Nu neglija fisa de bujie. Mai ales ca atunci a aparut si defectul. Verifica bine de tot sa nu aiba izolatia proasta si sa dea la masa sau sa aibe contacte proaste pe undeva.

Dupa descrierea defectului e foarte probabil sa fie ceva legat de aprindere.

Ce a avut fisa veche ?

Link to comment
Share on other sites

Fisa veche era terminata , scotea scantei pe toata suprafata ei cand pornea motorul , am pus in locul ei o alta fisa care o aveam , tot folosita dar pare in stare buna de funcionare .. nu miau zis nimic de fise cand am puso pe tester
Link to comment
Share on other sites

Fisa veche era terminata , scotea scantei pe toata suprafata ei cand pornea motorul , am pus in locul ei o alta fisa care o aveam , tot folosita dar pare in stare buna de funcionare .. nu miau zis nimic de fise cand am puso pe tester

53270[/snapback]

 

La ce tester te referi ?

Singura diagnosticare corecta la fise si la aprindere se face cu un aparat gen osciloscop special conceput, care poate indica ce se intimpla. Iti arata formele de unda si tensiunile pentru fiecare bujie.

Link to comment
Share on other sites

La ce tester te referi ?

Singura diagnosticare corecta la fise si la aprindere se face cu un aparat gen osciloscop special conceput, care poate indica ce se intimpla. Iti arata formele de unda si tensiunile pentru fiecare bujie.

53271[/snapback]

 

aveau aia acolo ceva fire de se leagau de 2 fise sau ceva de genu , si le arata pe monitor ceva grafic cum funcioneaza motorul , timpul de aprindere chestii din astea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.