Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

problema cu cilindru


ceaun

Recommended Posts

Salut,azi am fost cu masina la un prieten care mi-a bagat-o pe calculator la verificat.Am un e46 din 99.A gasit multe erori(la airbg de exemplu,cu toate ca airbagurile nu au fost declansate),dar ce ma pus pe ganduri e ca atunci cand a aparut pe ecran cum lucreaza cilindrii imi aparea ca cilindrul 3 e f bun,1 si 2 ok,dar la cilindrul 4 se ducea spre capatul de scala si zicea ca e grav.Iar ca problema arata sonda lambda ca fiind la 100%.Cu debitmetrul zicea ca stau f bine.Acum eu masina am aduso in tara sapt trecuta(pe 26),si nu i-am schimbat consumabilele(ulei,filtre....).Se poate sa fie de la ulei chestia asta??Care ulei e cel mai indicat sa-i bag??Masina merge f bine nu am probleme cu ea...Aaaaa,si inca o chestie,am ulei pe langa garnitura de la _chiulasa_ si pe langa filtru...eu zic ca afost prea mult ulei la un moment dat si a facut preiune.Nu curge,doar ca se vede pe unde a iesit...

Dati-va si voi o parere ca ma speriat rau de tot!!!Ma gandesc chiar sa o vand......

Edited by ceaun
Link to comment
Share on other sites

Salut,azi am fost cu masina la un prieten care mi-a bagat-o pe calculator la verificat.Am un e46 din 99.A gasit multe erori(la airbg de exemplu,cu toate ca airbagurile nu au fost declansate),dar ce ma pus pe ganduri e ca atunci cand a aparut pe ecran cum lucreaza cilindrii imi aparea ca cilindrul 3 e f bun,1 si 2 ok,dar la cilindrul 4 se ducea spre capatul de scala si zicea ca e grav.Iar ca problema arata sonda lambda ca fiind la 100%.Cu debitmetrul zicea ca stau f bine.Acum eu masina am aduso in tara sapt trecuta(pe 26),si nu i-am schimbat consumabilele(ulei,filtre....).Se poate sa fie de la ulei chestia asta??Care ulei e cel mai indicat sa-i bag??Masina merge f bine nu am probleme cu ea...Aaaaa,si inca o chestie,am ulei pe langa garnitura de la _chiulasa_ si pe langa filtru...eu zic ca afost prea mult ulei la un moment dat si a facut preiune.Nu curge,doar ca se vede pe unde a iesit...

Dati-va si voi o parere ca ma speriat rau de tot!!!Ma gandesc chiar sa o vand......

 

 

poti schimba bujia pe cilindrul respectiv in prima faza ..in cel mai rau caz trebuie schimbat injectorul ...150 E original si 150 ron manopera la Augsburg ..Nu e chiar asa grav! ..cat timp masina merge bine nu ai de ce sa-ti faci griji cu cilindrul ala ...Daca incepe sa faca oscilatii mari la ralanti sau sa se opreasca in mers poti sa-l schimbi !..

Link to comment
Share on other sites

Salut,azi am fost cu masina la un prieten care mi-a bagat-o pe calculator la verificat.Am un e46 din 99.A gasit multe erori(la airbg de exemplu,cu toate ca airbagurile nu au fost declansate),dar ce ma pus pe ganduri e ca atunci cand a aparut pe ecran cum lucreaza cilindrii imi aparea ca cilindrul 3 e f bun,1 si 2 ok,dar la cilindrul 4 se ducea spre capatul de scala si zicea ca e grav.Iar ca problema arata sonda lambda ca fiind la 100%.Cu debitmetrul zicea ca stau f bine.Acum eu masina am aduso in tara sapt trecuta(pe 26),si nu i-am schimbat consumabilele(ulei,filtre....).Se poate sa fie de la ulei chestia asta??Care ulei e cel mai indicat sa-i bag??Masina merge f bine nu am probleme cu ea...Aaaaa,si inca o chestie,am ulei pe langa garnitura de la _chiulasa_ si pe langa filtru...eu zic ca afost prea mult ulei la un moment dat si a facut preiune.Nu curge,doar ca se vede pe unde a iesit...

Dati-va si voi o parere ca ma speriat rau de tot!!!Ma gandesc chiar sa o vand......

 

 

Am o vaga impresie ca amicul Myxage bate campii sau ca habar n-are pe ce lume se afla...Daca pistonul ala pierde compresie e FOARTE grav ! Poti sa schimbi o mie de bujii si inca o suta de injectoare si tot n-o sa rezolvi nimic...

Compresia n-are nici o treaba cu injectorul...

In sarcina poate ca nu-ti dai seama cum trage masina pt ca de fapt nu stii cum tragea inainte... Cel mai bine ai face testul de compresie... Daca diferenta e mai mare de CEL MULT doua atmosfere e cam de nashpa.... Inseamna ca trebuie sa resegmentezi motorul... Asta te face cam 800-1000 piese plus manopera 800-1000... Deci un total de 1500-2000 Euro...

 

NU se poate sa fie de la ulei...

De pierdut ulei pierzi ori pe oringurile de la bujii ori (si) pe la garnitura de la _chiulasa_.... ceea ce nu e tocmai ok....

Daca masina aia n-are o valoare sentimentala pt tine mai bine o vinzi.... ( Totusi ar trebui sa confirme un mecanic teoria mea...)

Nu stiu ce sa zic... e cam albastra situatia...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Am o vaga impresie ca amicul Myxage bate campii sau ca habar n-are pe ce lume se afla...Daca pistonul ala pierde compresie e FOARTE grav ! Poti sa schimbi o mie de bujii si inca o suta de injectoare si tot n-o sa rezolvi nimic...

Compresia n-are nici o treaba cu injectorul...

In sarcina poate ca nu-ti dai seama cum trage masina pt ca de fapt nu stii cum tragea inainte... Cel mai bine ai face testul de compresie... Daca diferenta e mai mare de CEL MULT doua atmosfere e cam de nashpa.... Inseamna ca trebuie sa resegmentezi motorul... Asta te face cam 800-1000 piese plus manopera 800-1000... Deci un total de 1500-2000 Euro...

 

NU se poate sa fie de la ulei...

De pierdut ulei pierzi ori pe oringurile de la bujii ori (si) pe la garnitura de la _chiulasa_.... ceea ce nu e tocmai ok....

Daca masina aia n-are o valoare sentimentala pt tine mai bine o vinzi.... ( Totusi ar trebui sa confirme un mecanic teoria mea...)

Nu stiu ce sa zic... e cam albastra situatia...

De unde ai dedus tu ca pierde compresie pistonul respectiv , daca omul nu a facut inca testul pentru compresie ?

@ceaun La care garnitura te referi ? La cea dintre _chiulasa_ si motor sau la cea dintre _chiulasa_ si capacul de la culbutori ? La mine curgea pe la cea de-a doua amintita mai devreme , am schimbat-o chiar eu (vreo 25 lei m-a costat). Ulei pune BMW original (cumparat de pe forum, la sectiunea mica publicitate , la dealerul din Brasov era dublu 75lei/l), am incercat si Castrol si Mobil si pana la urma tot la BMW am ramas (costa tot atat ,atunci de ce sa bag altceva).Bun venit printre noi.

Link to comment
Share on other sites

multumesc...nu e vorba doar de ulei ,care curge pe la garnitura de _chiulasa_,unde e capacul,deci nu e f grav,grav mi se pare faza cu cilindrul 4....arata pe laptop ca cilindrul 1,2 si 3 lucreaza f bine si cilindru 4 statea la capat de scala(aproape...)+ca la sonda lambda arata 100%,ceea ce am inteles ca iar e grav.Asta ma ingrijoreaza....AICI VREAU PARERI!!!!
Link to comment
Share on other sites

Salut,azi am fost cu masina la un prieten care mi-a bagat-o pe calculator la verificat.Am un e46 din 99.A gasit multe erori(la airbg de exemplu,cu toate ca airbagurile nu au fost declansate),dar ce ma pus pe ganduri e ca atunci cand a aparut pe ecran cum lucreaza cilindrii imi aparea ca cilindrul 3 e f bun,1 si 2 ok,dar la cilindrul 4 se ducea spre capatul de scala si zicea ca e grav.Iar ca problema arata sonda lambda ca fiind la 100%.Cu debitmetrul zicea ca stau f bine.Acum eu masina am aduso in tara sapt trecuta(pe 26),si nu i-am schimbat consumabilele(ulei,filtre....).Se poate sa fie de la ulei chestia asta??Care ulei e cel mai indicat sa-i bag??Masina merge f bine nu am probleme cu ea...Aaaaa,si inca o chestie,am ulei pe langa garnitura de la _chiulasa_ si pe langa filtru...eu zic ca afost prea mult ulei la un moment dat si a facut preiune.Nu curge,doar ca se vede pe unde a iesit...

Dati-va si voi o parere ca ma speriat rau de tot!!!Ma gandesc chiar sa o vand......

 

 

Am o vaga impresie ca amicul Myxage bate campii sau ca habar n-are pe ce lume se afla...Daca pistonul ala pierde compresie e FOARTE grav ! Poti sa schimbi o mie de bujii si inca o suta de injectoare si tot n-o sa rezolvi nimic...

Compresia n-are nici o treaba cu injectorul...

In sarcina poate ca nu-ti dai seama cum trage masina pt ca de fapt nu stii cum tragea inainte... Cel mai bine ai face testul de compresie... Daca diferenta e mai mare de CEL MULT doua atmosfere e cam de nashpa.... Inseamna ca trebuie sa resegmentezi motorul... Asta te face cam 800-1000 piese plus manopera 800-1000... Deci un total de 1500-2000 Euro...

 

NU se poate sa fie de la ulei...

De pierdut ulei pierzi ori pe oringurile de la bujii ori (si) pe la garnitura de la _chiulasa_.... ceea ce nu e tocmai ok....

Daca masina aia n-are o valoare sentimentala pt tine mai bine o vinzi.... ( Totusi ar trebui sa confirme un mecanic teoria mea...)

Nu stiu ce sa zic... e cam albastra situatia...

 

 

vad eu ca tu esti amic cu mine !..de unde nu stiu !....dar poate stii tu mai multe si ma luminezi si pe mine azi de 1 mai !...Poate am fost la vreo combinatie impreuna si eu nu-mi aduc aminte !

Pt info catre @ceaun /...si la mine cilindrul 4 indica o valoare ridicata in sarcina ....si uneori si la ralanti ...Astea au fost recomandarile de la filaret ..exact ce am batut eu campii acolo !... deci i-am raspuns strict si la obiect vis-a-vis de valoarea ridicata nu de pierderi de ulei si alte alea ...dar repet astept sa-mi spui de ce esti tu amic cu mine si de unde pana unde bat eu niste campi pe aici!

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Myxage nu am scris ca sa te calc pe tine pe nervi... Pur si simplu eu asa am inteles ca e treaba cu cilindrul.... Si daca mie mi-a parut ca din descriere poate sa piarda compresie iar tu raspunzi ca "poti schimba bujia pe cilindrul respectiv in prima faza ..in cel mai rau caz trebuie schimbat injectorul ...150 E original si 150 ron manopera la Augsburg " mie-mi pare ca bati campii. La fel de adevarat poate sa fie sa bat eu campii iar tu sa vorbesti OK...

Fiecare cu parerea lui. Cand gresesc pot sa recunosc...

 

Poate am eu o exprimare mai deranjanta dar nici cu tine nici cu altcineva de pe acest forum nu am ceva de impartit ( sau alte probleme...)

Nu-ti port ranchiuna si sper nici tu sa nu-mi porti...

Te salut !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

[...] Pur si simplu eu asa am inteles ca e treaba cu cilindrul.... Si daca mie mi-a parut ca din descriere poate sa piarda compresie iar tu raspunzi ca "poti schimba bujia pe cilindrul respectiv in prima faza ..in cel mai rau caz trebuie schimbat injectorul ...150 E original si 150 ron manopera la Augsburg " mie-mi pare ca bati campii [...]

@the_rifle : Indiferent de ratiuni e putin cam dura afirmatia "mie-mi pare ca bati campii", nu crezi ?

Cu atat mai mult cu cat la prima vedere tu esti cel care trage concluzii pripite :twoup:.

 

Salut,azi am fost cu masina la un prieten care mi-a bagat-o pe calculator la verificat.Am un e46 din 99.A gasit multe erori(la airbg de exemplu,cu toate ca airbagurile nu au fost declansate),dar ce ma pus pe ganduri e ca atunci cand a aparut pe ecran cum lucreaza cilindrii imi aparea ca cilindrul 3 e f bun,1 si 2 ok,dar la cilindrul 4 se ducea spre capatul de scala si zicea ca e grav.

De aici rezulta doar ca omul a pus masina pe tester ( calculator ) si a citit niste erori, nu ca a masurat compresia. Cu calculatorul nu masori compresia. Deci nu se poate trage nici o concluzie legata de compresie. Pe tester nu apar erori legate despre compresie, ci eventual despre aprindere, injectie, etc.

 

@ceaun : Ce gen de teste ti-a facut prietenul tau la masina ? Doar pe calculator sau a masurat si compresia ? Daca intradevar a masurat si compresia si ai obtinut compresie scazuta la cilindrul 4 e mai grav.

Link to comment
Share on other sites

nu ma pricep sa-ti spun exact ce a masurat,chestia e ca masina era pornita la relanti si arata o diagrama cu 4 pistoane ,si acolo arata ca pistonul 3 e la minim,ceea ce am inteles ca e f bine,1 si 2 urcau putin dar a zis ca e normal pt uzura motorului,dar 4 se ducea la cap de scala aproape....Si mi-a zis ca e super nasol.Si pe langa asta cand ia dat pe pompa lambda sa vada cum lucreaza,aia ii arata ca e la 100% din valoare....Dar am inteles ca valoarea asta de 100% ar fii din cauza cilindrului...Acum eu nu inteleg cum de numai 1 cilindru sa mearga rau si alealalte sa fie bune...Si cam ce idei imi dati???E chiar asa f rau????
Link to comment
Share on other sites

-daca ai ulei pe langa filtru se poate sa fie pe la garnitura de la filtrul de ulei,adica intre corp si blocul motor care e un defect frecvent la e46,piesele costa 10 ron,iti trebue o garnitura si doua oringuri,legat de cilindru ar trebui sa iti fi spus cel la care ai facut testul de la ce e,cauzele pot fi multiple,bobina,bujie,fisa ,injector,sau ce-l mai grav sa nu ai compresie-cum te-au sfatuit si ceilalti colegi fai un test de compresie sau mergi la alt tester.
Link to comment
Share on other sites

k...Spuneti-mi unde sa-i fac un test de compresie????Ca sa inteleg ca daca nu iese bine asta ar fii cam cel mai grav lucru.......Si am inteles ca tre motorul segmentat...

Din ce oras esti?

 

Poti merge la reprezentanta sau la un service cat de cat serios pentru testul de compresie.

Link to comment
Share on other sites

k...Spuneti-mi unde sa-i fac un test de compresie????Ca sa inteleg ca daca nu iese bine asta ar fii cam cel mai grav lucru.......Si am inteles ca tre motorul segmentat...

 

 

Pai asa repede trebuie segmentat? :twoup:

Nu mai verifici bujia, injectorul, bobina... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

nu cred sa ai probleme cu compresia sa nu fie vreo bujie ceva.Daca esti din Bucuresti te astept sa-i facem o diagnoza poate ai dam de cap.Numai bine

Nu-ti mai oferii serviciile pe toate topicurile. Reclama este permisa doar la rubrica de MP. Atat.

Link to comment
Share on other sites

Deranjeaza intradevar modul agresiv in care-ti oferi serviciile. Nu acesta este scopul forumului.

Nu trebuie ca in loc de discutii pe forum sa vedem doar raspunsuri de genul "Vino la mine, te rezolv eu !". Daca vrei sa-ti oferi serviciile limiteaza-te doar la rubrica de MP. Acesta este ultimul avertisment.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.