Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Problema senzor,baterie sau alternator?


Recommended Posts

Va salut,de vreo 2 zile mi s-a aprins in bord bateria cu toate ca o ia la prima cheie si merg toate componentele electrice,se vede un rosu palid iar cand accelerez se aprinde de tot,de la ce ar putea fi problema?Mentionez ca bateria are o borna crapata dar am mers toata iarna cu ea asa si nu am avut probleme.SI pe langa baterie se mai aprind martorii de la frana si lichidul de frana,dar asta nu tot timpul.Masina e un BMW 524TD.
Link to comment
Share on other sites

Va salut,de vreo 2 zile mi s-a aprins in bord bateria cu toate ca o ia la prima cheie si merg toate componentele electrice,se vede un rosu palid iar cand accelerez se aprinde de tot,de la ce ar putea fi problema?Mentionez ca bateria are o borna crapata dar am mers toata iarna cu ea asa si nu am avut probleme.SI pe langa baterie se mai aprind martorii de la frana si lichidul de frana,dar asta nu tot timpul.Masina e un BMW 524TD.

asa am patit si eu si de vina mi-a fost alternatorul , sau mai poti verifica daca este slabita cureaua de pe alternator. nu umbla asa ca iti strici acumulatorul succes

Link to comment
Share on other sites

Martorii de la baterie,frane si lichidul de frana se aprind dupa 3,4km parcursi nu se aprind cum pornesc motorul.Si daca e alternatoru cat costa unu sal schimb?

pai releu de incarcare eu amu mul lam schimbat si a fost 60 lei. eu zic sa il verifici intai si alternatorul si cureau de pe el

Link to comment
Share on other sites

mai nou sta aprins si martorul de la frana de mana cu toate ca o am scoasa,ceva idei?au luato razna senzorii sau chiar am probleme numai ca masina se comporta normal

asa se intampla cand nu ai incarcare (asa am patit si eu ) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

pai daca alternatorul nu incarca nu ar trebui sa fie gata bateria? azi am mers cu ea si am avut dat drumu la clima,faruri,casetofon,stergatoare ca ploua si mi-a luato la prima cheie cand am pornito am verificat si lichidul de frana si e full dar cu toate astea imi sta aprins martorul in bord ca e nivel scazut,m-am uitat si la cureaua de pe alternator si mie mi se pare ok,nu vad sa fie slabita,frana de mana practic nu o am deloc ca sa rupt nu stiu ce,sincer nu ma pricep ,practic nu e functionala e scoasa de tot,dar imi sta aprinsa in bord.Daca intradevar alternatorul nu incarca bateria nu ar trebui sa nu mai porneasca masina?sau ce se intampla?va intreb pt.ca sincer chiar nu ma pricep deloc,e prima masina.Va multumesc.
Link to comment
Share on other sites

am desfacut azi alternatorul cu un meserias,si un carbune e la jumate fata de celalalt,a mesterit el ceva pe acolo creca la ridicat mai sus sa fie amandoi la acelasi nivel si ia scos borna la beterie si nu sa oprit si imi disparuse si martorii din bord dar am oprito si a oua oara nu a mai luato la cheie,i-mi murise bateria de tot.Maine am sa-i schimb carbunii,poate asta e buba,ca unu e al jumate fata de celalalt.
Link to comment
Share on other sites

am desfacut azi alternatorul cu un meserias,si un carbune e la jumate fata de celalalt,a mesterit el ceva pe acolo creca la ridicat mai sus sa fie amandoi la acelasi nivel si ia scos borna la beterie si nu sa oprit si imi disparuse si martorii din bord dar am oprito si a oua oara nu a mai luato la cheie,i-mi murise bateria de tot.Maine am sa-i schimb carbunii,poate asta e buba,ca unu e al jumate fata de celalalt.

sa lasi minim o noapte si bateria la incarcat eventual.

Link to comment
Share on other sites

[...] Maine am sa-i schimb carbunii,poate asta e buba,ca unu e al jumate fata de celalalt.

Decat sa te chinui sa schimbi carbunii, mai bine schimbi releul de incarcare deoarece contine si carbunii. Din cate stiu nu e foarte scump si te scuteste de improvizatii.

Link to comment
Share on other sites

[...] Maine am sa-i schimb carbunii,poate asta e buba,ca unu e al jumate fata de celalalt.

Decat sa te chinui sa schimbi carbunii, mai bine schimbi releul de incarcare deoarece contine si carbunii. Din cate stiu nu e foarte scump si te scuteste de improvizatii.

daca este alternator original pe masina carbuni sunt separat de releeu :twoup: . numa bine

Link to comment
Share on other sites

Intradevar la E34 524TD periile de la alternator sunt separate de releul de incarcare.

Eu am avut o masina din aceeasi generatie - un E34 520i si la mine releul de incarcare continea si periile.

Link to comment
Share on other sites

Asteptam raspunsuri cu rezolvarea problemei,si eu am un e 39 cu motor M54 ,aceiasi problema ,alternatorul bun ,acumulator nou ,sigurante OK ,ramane de vazut maine releul de incarcare,daca careva aveti vreo sugestie le primesc cu drag.
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat azi problema,problema era de la un carbune care era jumate fata de celalalt,iar pe releul de incarcare avea depuneri de nu stiu ce pe el,chiar nu mai stiu cum a zis meseriasu care ma ajutat, si a dat cu smilgheru usor pe el si acum totul e ok,sau stins toti martorii din bord,si pe aparatu de masura arata ca baga curent,am scos si borna cu motorul pornit si nu sa oprit si tot am mers cu ea toata ziua.Tin sa va multumesc pt.parerile voastre,multa bafta tuturor.
Link to comment
Share on other sites

[...] ,am scos si borna cu motorul pornit si nu sa oprit ...

Schimba meseriasul care ti-a facut un asemenea demo :twoup:. Scoaterea bornei de la baterie cu motorul pornit este o manevra extrem de riscanta. In absenta bateriei care actioneaza ca un stabilizator de tensiune, tensiunea in circuit poate creste foarte mult si-ti poti distruge echipamentele electronice gen ECU, clima, sistem audio.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Azi dimineata , -4 grade masina am simtit lipsa de putere a bateriei. A invartit de 2 ori si gata, click clak si nu a mai pornit.

Am chemat un amic mi-a dat curent si a pornit imediat. Am mers un pic cu ea ca sa se incarce si am verificat incarcarea 14,2v

Dupa 4 ore am mers la masina si in meniul ascuns avea 12,2 nepornita. Apoi pornita 14,4v

Dupa alte 4 ore avea 11,5 si cand am dat la cheie a facut click clack si gata. Nu mai porneste.

Nu aparea bateria pe bord cand era pornita.

O fi bateria gata? Sa cada dintr-o data? Pana acum a pornit f.bine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.