Jump to content

fluctuatie relantii


Recommended Posts

De vre-o 2 zile am auzit o fluctuatie la relantii.Nu e sesizabila la turometru dar se aude si cand e cald motorul si cand e rece.De obicei fluctuiaza mai tare in momentul in care il pornesc cand sta la vre-o 800-900 tr\min dupa cateva secunde coboara la 600 si merge mai rotund sa zic asa.De curiozitate am deschis capota si motorul nu merge rotund merge cu trepidatii.Toate consumabilele sunt schimbate.Prin ianuarie cand l-am pus ultima data pe tester si am verificat injectoare,turbo si restul aveam o eroare ,,senzor pozitie ax cu came'. Dupa ce a sters eroarea si am facut o tura cu masina nu a mai aparut.Stiu ca trebuie sa merg sa ii mai fac un test dar asa informativ daca a mai patit cineva asa sau ceva asemanator. Masina merge bine porneste,trage nu scoate fum totul e normal doar ca nu merge rotund sa zic asa.Masina e un e39 525 d 120kw.Mersi
Link to comment
Share on other sites

Si eu am fluctuatii, cand masina e calda. Banuiesc ca e de la injectoare sau poate debitmetru. Insa a mea nu e common rail. Eu nu o pot pune pe tester pt a vedea daca e ceva in neregula cu debitmetrul si nici daca as pune nu cred ca la masina din 1992 se puteau vedea compensariile pe care le face pe fiecare injector. Poate fi si de la pompa de motorina, in cazul tau pompa de inalta presiune din rampa. Ma mai gandesc si la alternator, daca are probleme si e sensibil la consumatori, gen becuri aprinse, semnale sau daca e cazul electro ventilator.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce poate avea masina merge normal doar ca nu merge rotund motorul. Sunt constient ca pot fii multe cauze, vroiam sa aud niste pareri. Singura rezolvare ramane testerul. Apropo la mine face si cand e rece si cand e cald. Nu mai e asa de sesizabil daca fac peste 10 km.Pe distante scurte si la pornire mai ales.Acum sunt curios sa vad. Oricum mersi.
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce poate avea masina merge normal doar ca nu merge rotund motorul. Sunt constient ca pot fii multe cauze, vroiam sa aud niste pareri. Singura rezolvare ramane testerul. Apropo la mine face si cand e rece si cand e cald. Nu mai e asa de sesizabil daca fac peste 10 km.Pe distante scurte si la pornire mai ales.Acum sunt curios sa vad. Oricum mersi.

eu zic ca unul din injectoare picura.

Link to comment
Share on other sites

De vre-o 2 zile am auzit o fluctuatie la relantii.Nu e sesizabila la turometru dar se aude si cand e cald motorul si cand e rece.De obicei fluctuiaza mai tare in momentul in care il pornesc cand sta la vre-o 800-900 tr\min dupa cateva secunde coboara la 600 si merge mai rotund sa zic asa.De curiozitate am deschis capota si motorul nu merge rotund merge cu trepidatii.Toate consumabilele sunt schimbate.Prin ianuarie cand l-am pus ultima data pe tester si am verificat injectoare,turbo si restul aveam o eroare ,,senzor pozitie ax cu came'. Dupa ce a sters eroarea si am facut o tura cu masina nu a mai aparut.Stiu ca trebuie sa merg sa ii mai fac un test dar asa informativ daca a mai patit cineva asa sau ceva asemanator. Masina merge bine porneste,trage nu scoate fum totul e normal doar ca nu merge rotund sa zic asa.Masina e un e39 525 d 120kw.Mersi

 

Probabil ca trebuie sa schimbi senzorul de la axa cu came.

 

eu zic ca unul din injectoare picura.

 

Daca era de la injectoare ar fi tremurat la relanti.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Tremuratul cauzat de injectoare este destul de puternic.

 

O mica fluctuatie la relanti este clar de la senzorul axei cu came, mai ales ca i-a aparut eroarea la tester.

 

Acel senzor pica destul de des.

mie imi picura la momentul actual un injector si nu tremura deloc :twoup:

 

sa schimbe sensoru daca tot a iesit pe tester...

Link to comment
Share on other sites

Am fost la tester cu masina si surpriza, totul a iesit fara probleme injectoare,turbo, decat debitmetru putin mai obosit.Cel de la tester mi-a spus ca problema pt fluctuatie e alta, la pompa de inalta presiune are senzor de presiune care detecteaza persiunea motorinei care ajunge la pompa si prin urmare datorita mizeriei din motorina noastra s-a adunat mizerie in el si nu mai citeste corect presiunea si de aicea vine fluctuatia la relantii. A zis ca e o problema care a mai intalnit-o des la e39 mai ales la 2,5 si 3,0.Acum trebuie sa dau jos senzorul sa il curat ,sa il suflu dupa care sa il pun inapoi si s-a rezolvat problema.In legatura cu debitmetru nu e stricat doar ca e mai ,,puturos" nu mai e pa parametrii maximi ci s-a mai slabit putin.Nu am avut timp sa rezolv problema dar cand o voi face voi reveni cu mai multe detalii si cum se comporta masina apoi, poate ii va mai ajuta cuiva.
Link to comment
Share on other sites

a pompa de inalta presiune are senzor de presiune care detecteaza persiunea motorinei care ajunge la pompa si prin urmare datorita mizeriei din motorina noastra s-a adunat mizerie in el si nu mai citeste corect presiunea si de aicea vine fluctuatia la relantii.

 

Ce ciudat.S-a adunat mizerie in senzorul pentru inalta presiune, cel de joasa presiune a scapat. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.