Jump to content

la cati km se schimba uleiu din cutie ?


stranger

Recommended Posts

Eu cred ca toata lumea a inteles ce spui tu. Dar tu nu intelegi ca uleiul ar trebui schimbat inainte sa se defecteze cutia si ca acest lucru nu are cum sa influenteze negativ, chiar daca in cutie este LT.

 

Si daca dupa 2 luni se ciobesc niste piese din interior...? Care e legatura intre uleiul nou si defectiunile care apar ?

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu repara rotile dintate ciobite...de ce sa il schimbi ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

daca nu ai roti dintate ciobite, inseamna ca merge bine, deci nu tre schimbat

daca ai ciobeli, uleiul nou oricum nu le repara, deci nu tre schimbat

calitatea ungerii? ... neinteresant

 

in concluzie ...Lifetime OIL ... cred ca asa au concluzionat si cei de la BMW

 

Eu cred ca toata lumea a inteles ce spui tu. Dar tu nu intelegi ca uleiul ar trebui schimbat inainte sa se defecteze cutia si ca acest lucru nu are cum sa influenteze negativ, chiar daca in cutie este LT.

 

Si daca dupa 2 luni se ciobesc niste piese din interior...? Care e legatura intre uleiul nou si defectiunile care apar ?

 

pai cu uleiul nou, scazi sansele de a se ciobi, cresti nivelul de ungere

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

@ Ciupanezu

Daca nu exista piese ciobite...degeaba se schimba uleiul.

Daca deja piesele in miscare aflate in contact sau angrenare...prezinta spargeri sau urme de frecare...degeaba schimbi uleiul !

 

Prima data apare spanul [care innegreste uleiul] ... sau uleiul sparge piesele, sau...? :twoup:

De ce BMW nu recomanda schimbarea uleiului la xx.xxx km ? Costa 300e la reprezentanata. Probabil 200e daca toate BMW'urile ar trece pe acolo.

 

Probabil e ilar pentru tine totul. :)

 

50.000km > 4 anvelope + montat + echilibrat = 400e

60.000km > Inspection I = peste 600e

60.000km > schimb distributie > 500e

50.000km > schimb fulie = 400e

 

Nu stiu de ce nu pot producatorii auto sa asculte de voi 3 si sa recomande [adica ar rezolva ceva] schimbul de ulei la 50.000km la un cost de 200e !!!!!!!!!!!!!!

 

Nu stiu cati producatori auto dau garantie sau schimba uleiul la cutiile lor !!!

Dar nah...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

@ Ciupanezu

Daca nu exista piese ciobite...degeaba se schimba uleiul.

Daca deja piesele in miscare aflate in contact sau angrenare...prezinta spargeri sau urme de frecare...degeaba schimbi uleiul !

 

Prima data apare spanul [care innegreste uleiul] ... sau uleiul sparge piesele, sau...? :)

De ce BMW nu recomanda schimbarea uleiului la xx.xxx km ? Costa 300e la reprezentanata. Probabil 200e daca toate BMW'urile ar trece pe acolo.

Mi-e teama ca esti animat de intentii bune, dar nu prea stii de fapt ce contine si cum functioneaza o cutie automata :twoup: .

Nu neaparat piesele ciobite sunt o problema. De fapt de astea scapi rapid, ca sunt atrase de magnetii din capac.

 

Contaminarea uleiului nu se face cu dinti si dintisori, ci cu material din discurile de ambreiaj. Probabil ca stii ca in cutia automata sunt vreo 4-5-6-7 ambreiaje.

 

Comanda cutiei se face hidraulic, e un sistem extrem de fin de canale, supape si valve. Mechatronic se numeste. Functionarea sistemului poate fi afectata de uleiul contaminat cu particule desprinse din numeroasele discuri de ambreiaj.

Schimbarea uleiului poate aduce sisteemul in parametri normali de functionare.

 

In plus, in timp uleiul isi pierde proprietatile. Nu are sens sa-ti explic de ce, poti cauta ssi singur pe google.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca nu repara rotile dintate ciobite...de ce sa il schimbi ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

 

daca nu ai roti dintate ciobite, inseamna ca merge bine, deci nu tre schimbat

daca ai ciobeli, uleiul nou oricum nu le repara, deci nu tre schimbat

calitatea ungerii? ... neinteresant

 

in concluzie ...Lifetime OIL ... cred ca asa au concluzionat si cei de la BMW

 

Eu cred ca toata lumea a inteles ce spui tu. Dar tu nu intelegi ca uleiul ar trebui schimbat inainte sa se defecteze cutia si ca acest lucru nu are cum sa influenteze negativ, chiar daca in cutie este LT.

 

Si daca dupa 2 luni se ciobesc niste piese din interior...? Care e legatura intre uleiul nou si defectiunile care apar ?

 

pai cu uleiul nou, scazi sansele de a se ciobi, cresti nivelul de ungere

 

Deci avem o roata dintata cu 40 de dinti angrenata cu una cu 60 de dinti...da ?

S-a ciobit dintele 8 de la o roata cu 22 de la cealalta. Acei doi dinti NU o sa mai intre in contact la urmatoarea rotatie !!! Acea ciobitura o sa cauzeze alte ciobituri pe dintii care nu erau afectati !!!

Link to comment
Share on other sites

Te auzi ce spui?

Imi explici si mie cum o roata de 40 dinti angreneaza una de 60 dinti?

Ceilalti 20 dinti ce fac?se ascund sau stau de rezerva?

Doua roti dintate ce se angreneaza au exact acelasi nr de dinti,difera insa diametrul rotilor si marimea,implicit pasul.

Asemenea prapastii nu am mai auzit de mult. Sorry, probabil ca esti bun pe latura umanista, dar cu tehnica las-o balta :) .

Oricum, m-ai facut sa ma amuz copios :twoup:

Super tare postul tau, merita un loc de frunte la perla perlelor!

Link to comment
Share on other sites

@ Ciupanezu

Daca nu exista piese ciobite...degeaba se schimba uleiul.

Daca deja piesele in miscare aflate in contact sau angrenare...prezinta spargeri sau urme de frecare...degeaba schimbi uleiul !

 

Prima data apare spanul [care innegreste uleiul] ... sau uleiul sparge piesele, sau...? :(

De ce BMW nu recomanda schimbarea uleiului la xx.xxx km ? Costa 300e la reprezentanata. Probabil 200e daca toate BMW'urile ar trece pe acolo.

Mi-e teama ca esti animat de intentii bune, dar nu prea stii de fapt ce contine si cum functioneaza o cutie automata :( .

Nu neaparat piesele ciobite sunt o problema. De fapt de astea scapi rapid, ca sunt atrase de magnetii din capac.

 

Contaminarea uleiului nu se face cu dinti si dintisori, ci cu material din discurile de ambreiaj. Probabil ca stii ca in cutia automata sunt vreo 4-5-6-7 ambreiaje.

 

Comanda cutiei se face hidraulic, e un sistem extrem de fin de canale, supape si valve. Mechatronic se numeste. Functionarea sistemului poate fi afectata de uleiul contaminat cu particule desprinse din numeroasele discuri de ambreiaj.

Schimbarea uleiului poate aduce sisteemul in parametri normali de functionare.

 

In plus, in timp uleiul isi pierde proprietatile. Nu are sens sa-ti explic de ce, poti cauta ssi singur pe google.

Probabil ca nu discutam despre cutiile automate din 1972.

In mers, cand masina este intr-o anumita treapta, transmisia se face prin roti dintate.

Cand schimba dintr-o treapta in alta sau cand este pe N sau P exista convertizorul acela automat. Ca poti sa il compari cu un ambreaj....

Ce spui tu este despre o cauza care poate sa duca la defectarea mai rapida a cutiei automate. Sa o lasi mult in N sau sa cobori panta cu ea in N, etc.

 

Cred ca vorbim de lucruri diferite :twoup:

 

Sau sunt eu obosit :)

l.e. dai cu perla :)

 

Dinti rotilor aflati in agrenare au INTOTDEAUNA aceasi dimensiune, forma, caracteristici si sunt facuti din acelasi material.

Link to comment
Share on other sites

Probabil ca nu discutam despre cutiile automate din 1972.

In mers, cand masina este intr-o anumita treapta, transmisia se face prin roti dintate.

Cand schimba dintr-o treapta in alta sau cand este pe N sau P exista convertizorul acela automat. Ca poti sa il compari cu un ambreaj....

Ce spui tu este despre o cauza care poate sa duca la defectarea mai rapida a cutiei automate. Sa o lasi mult in N sau sa cobori panta cu ea in N, etc.

Esti pierdut :twoup: . Convertizorul e una, ambreiajele sunt cu totul altceva. La cutia automata cuplarea vitezelor se face cu ajutorul unor ambreiaje.

Nu te mai contrazice, nu stii cum functioneaza o cutie automata steptronic.

 

PS : Pana te mai lamuresti poti lua de bun ceea ce am zis eu cu contaminarea uleiului cu material desprins din discurile de ambreiaj.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, dar esti pe dinafara rau de tot. Daca nici dupa ce te uiti la un film explicativ nu intelegi nimic, e inutil sa incerc sa-ti mai explic eu ceva.

Probabil faci parte din categoria celor care cred ca vitezele sunt schimbate prin cuplarea/decuplarea unor roti dintate :twoup: .

Link to comment
Share on other sites

Esti beton! Imi place ca te tii tare. Nu cunosti tu subiectul, nu intelegi mare lucru din ceea ce vezi pe net, dar ai o parere ferma! Tine-o tot asa! :)

Te mai las un pic sa-ti savurezi victoria :twoup:

 

PS: Acum inteleg de ce o tot dadeai inainte cu dintii ciobiti si cu faptul ca nu are cum sa se strice uleiul in cutie.

Nu inteleg insa cum poti fi atat de virulent cand nu cunosti subiectul :) . Naspa e ca s-ar putea gasi cineva care sa ia de buna parerea ta si, in baza ei, sa ia o decizie gresita in ceea ce priveste intretinerea masinii.

Link to comment
Share on other sites

Deci avem o roata dintata cu 40 de dinti angrenata cu una cu 60 de dinti...da ?

S-a ciobit dintele 8 de la o roata cu 22 de la cealalta. Acei doi dinti NU o sa mai intre in contact la urmatoarea rotatie !!! Acea ciobitura o sa cauzeze alte ciobituri pe dintii care nu erau afectati !!!

 

tot cu ciobitu, tot?

 

 

tu vorbesti de cutii defecte... unii vorbesc de intretinere la cutii, evident, functionale...

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

Ia intreaba-l pe @ciupanezu cate ambreiaje a schimbat in cutia lui cand a reconditionat-o :twoup:

 

De unde ai tras concluzia ?

Cutiile noastre nu au ambreaj intelegi ?

Cutiile noaste au multe ambreiaje, asta nu pricepi tu si te incapatanezi sa te contrazici aiurea!

Distractiv este ca se vad si in filmulete puse de tine, doar ca se pare ca nu ai indemanarea tehnica necesara sa le recunosti.

Link to comment
Share on other sites

Daca te intereseaza parerea mea [asa ca o concluzie] >>> as desface toata cutia si as cauta piesa defecta, apoi ori o reconditionez ori o schimb.

 

Daca macar 5' ai sta sa gandesti care a fost logica tuturor producatorilor auto care NU recomanda schimbarea uleiului in cutiile de viteze ...

Link to comment
Share on other sites

arata-mi ambreajul la steptronicul meu si dispar de pe forum. daca nu ... o faci tu ?

Eu nu sunt asa categoric, nu vreau sa dispari de pe forum. Mi-ar placea doar sa recunosti ca ai gresit si ca te-ai contrazis aiurea :twoup: .

 

Sper ca filmuletul pus de @cefi a eliminat orice dubiu si ca ai vazut chiar si tu unde sunt ambreiajele.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.