Jump to content

la cati km se schimba uleiu din cutie ?


stranger

Recommended Posts

@jacobs : Chiar in flmuletul pus de tine ai fi putut vedea la 1:02 o imagine cu 2 frane si 3 ambreiaje.

 

 

PS: Hai ca ai incins net-ul cautand ceva in sprijinul afirmatilor tale. @Google mi-a trimis mail ca se preda, nu are de unde sa-ti arate ce cauti tu, nu exista asa ceva :twoup:

Link to comment
Share on other sites

teoretic cica nu s-ar schimba pentru ca e ulei lifetime, doar se completeaza daca e cazul. in practica, si la mine s-a schimbat cand a fost adusa masina din Germania si rezultatul a fost foarte bun, adica intra mult mai usor in viteze. daca il schimbi, foloseste ceva de calitate, de preferat original bmw.

 

 

si eu l.am schimbat 100 de euro 5 litri de ulei de la bmw... :) :twoup: :)

 

Cum adica 5 litri ? Atatia litri ai bagat tu-n cutie ? :(

nu 5,un litru si cva da se vinde in bidon de 5 litri nu aveau de un litru..asa mi.au zis cand l.am luat de la bmw

 

Sfat primit de la mecanic bmw...uleiul din cutie e bine sa`l schimbi cam la 2 ani sau 50k km!

Se vor observa diferentele imediat...cine il va schimba va vedea in ce hal este uleiul din cutie,mai ales cum spun unii dupa 200k km!

Chestia aia cu long life e mai mult strategie de marketing,ca oricum cutia duce mult chiar si cu primul ei ulei...asta nou ajuta doar la o functionare mai buna a cutiei!

eu am vazut uleiu dupa ce mi la schimbat,la 210.000 km,m.am speriat era apa nu mai era ulei,plin de mizerii si de pilitura de fier

Link to comment
Share on other sites

Stai relax man ca nu am nevoie de google. Ma uit la F1 si mai am si real life...intelegi ? :twoup:

Daca ai urmarit filmuletul de pe youtube ma bucur !!! Inseamna ca ai vazut acele roti dintate din acele angrenaje planetare.

Cred ca stiai ca in timpul mersului [orice viteza] miscarea este transmisa prin roti dintate. Sunt cateva zecii in orice tip de cutie de viteza.

 

Cum deja ai citit ... producatorii auto nu recomanda schimbarea uleiului la cutiile automate. Eu mi-am spus parerea vis-a-vis de motivele respectivilor.

Pe langa toate astea am mai adus in discutie si faptul ca un schimb de ulei la automata aproape ca este la acelasi pret cu schimbul de ulei de la motor. La BWM ma costa 173e sa schimb ueliul la motor si aproape 300e tot uleiul la cutie.

Da si tu 2-3 motive pentru care nu are rost [in opinia fabricantilor auto] sa schimbi uleiul la cutie si putem inchide subiectul !!!

Link to comment
Share on other sites

Stai relax man ca nu am nevoie de google. Ma uit la F1 si mai am si real life...intelegi ? :twoup:

Daca ai urmarit filmuletul de pe youtube ma bucur !!! Inseamna ca ai vazut acele roti dintate din acele angrenaje planetare.

Cred ca stiai ca in timpul mersului [orice viteza] miscarea este transmisa prin roti dintate. Sunt cateva zecii in orice tip de cutie de viteza.

 

Cum deja ai citit ... producatorii auto nu recomanda schimbarea uleiului la cutiile automate. Eu mi-am spus parerea vis-a-vis de motivele respectivilor.

Pe langa toate astea am mai adus in discutie si faptul ca un schimb de ulei la automata aproape ca este la acelasi pret cu schimbul de ulei de la motor. La BWM ma costa 173e sa schimb ueliul la motor si aproape 300e tot uleiul la cutie.

Da si tu 2-3 motive pentru care nu are rost [in opinia fabricantilor auto] sa schimbi uleiul la cutie si putem inchide subiectul !!!

Faptul ca tu platesti o suma X pentru schimbul de ulei nu inseamna ca acel pret este justificat! Shimbul de ulei il poti face si singur iar pretul uleiului este unu normal, nicidecum exagerat.

La cutia automata nu ma pronunt in necunostinta de cauza, dar la cutie manuala este extrem de simplu de facut schimbul, in poate face si o maimuta dresata!

Link to comment
Share on other sites

Am inteles, e felul tau de a recunoste ca ai gresit. Nu poti sa o spui direct, o iei pe ocolite :twoup: .

 

Esti copil. Imi pare rau ca am pierdut timpul. Tragi niste concluzii ...

Pacat ca nu ai raspunsuri.

 

 

Have fun !

Link to comment
Share on other sites

Am fortat un pic concluzia anterioara, astfel incat sa fie eleganta.

 

Realitatea nedeformata este ca tu nu stii cum functioneaza o cutie automata, ai cunostinte de mecanica extrem de reduse si ai vorbit aiurea-n tramvai, fara sa cunosti subiectul, doar in urma unor cautari superficiale pe net din care nu ai inteles absolut nimic.

 

Toata stradania mea nu a avut scopul de a te contrazice pe tine, nu are sens ca m-am lamurit de la bun inceput ca nu stii despre ce vorbesti, ci doar pentru ca nu care cumva cineva care-ti citeste recomandarile gresite sa le ia in serios. Ar fi pacat ca masina cuiva sa aibe de suferit din cauza asta.

 

Asta e traducerea frazei mele initiale in urma careia ai tras concluzia ca sunt copil si ca nu am raspunsuri. Vorba aceea : eu raspunsuri as mai avea, insa nu ai avea tu timp sa le intelegi.

 

Have fun si tu si pe viitor nu te mai grabi sa te arunci cu capul inainte. :twoup:

Era mult mai elegant pentru tine daca ai fi recunoscut onest ca te-ai inselat si ca te-ai pripit cand ai afirmat ca nu exista ambreiaje in cutia automata.

 

 

 

Concluzia este ca, in timp, uleiul din cutia automata se contamineaza cu particule desprinse din discurile de ambreiaj. Aceste particule pot cauza functionarea defectuoasa a cutiei, fara ca sa se strice neaparat ceva imediat. O schimbare periodica a uleiului elimina aceste particule, poate imbunatati functionarea cutiei si poate mari durata ei de buna functionare.

Un interval de schimb rezonabil ar fi cam la 120.000 - 150.000 de km.

 

Pe langa asta, orice ulei isi pierde in timp proprietatile. Un ulei nou reduce frecarile si uzura si poate prelungi viata cutiei.

 

 

Dupa cum am mai spus, treaba cu uleiul lifetime din cutie si din diferential tine mai mult de marketing si de lingvistica decat de tehnica.

 

Tine de marketing deoarece prin asta producatorul incearca sa se laude cu reducerea costurilor de intretinere. Ia uite ce masina tare, schimbi uleiul la 30.000, 90.000 sau nu-l mai schimbi deloc.

 

Tine insa si de lingvistica prin prisma interpretarii expresiei lifetime. Multi s-ar astepta ca lifetime sa se refere la durata lor de viata. Totusi expresia lifetime in limbajul producatorului auto este mult mai limitata in timp. Ei se refera la durata medie de buna utilizare a bunului, respectiv intre 5 si 8 ani in cazul autovehiculelor.

 

Asta trebuie interpretat nu ca trebuie sa schimbi uleiul din 5 in 5 ani, ci mai degraba ca dupa cei 5-8 ani e posibil sa fie nevoie sa-l schimbi cu tot cu cutie!

 

La ora actuala nu exista niciun ulei care sa nu-si piarda proprietatile in timp. Testele cu luatul pe degete si schimbatul culorii sunt nerelevante, nu asa se testeaza un ulei.

 

E dragut sa vezi cate un nene mecanic cum pune el mana pe ulei si-si da imediat seama ca toti aditivii sunt inca perfecti - aditivii contra spumarii, cei pentru EP sau AW, inhibitorii de coroziune, aditivii pentru reducerea frecarii, antioxidantii, cei ce modifica vascozitate la cald sau rece, etc.

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca tu platesti o suma X pentru schimbul de ulei nu inseamna ca acel pret este justificat! Shimbul de ulei il poti face si singur iar pretul uleiului este unu normal, nicidecum exagerat.

La cutia automata nu ma pronunt in necunostinta de cauza, dar la cutie manuala este extrem de simplu de facut schimbul, in poate face si o maimuta dresata!

Schimbul de ulei nu am unde sa il fac singur :twoup:

Eu zic ca e ieftin 173 euro [ulei+filtru+manopera]

Oricum eu comparam preturile in aceasi unitate. Nu stiu preturile pentru schimbul uleiului la serviceurile care nu's de reprezentanta.

Link to comment
Share on other sites

ci mai degraba ca dupa cei 5-8 ani e posibil sa fie nevoie sa-l schimbi cu tot cu cutie!

 

Bine punctat,cam neinspirat departamentul de marketing de la Bmw,sa faci marketing cu asemenea chestii nu cred ca e tocmai ok.La un manager de vanzari din Romania sa auzi ca le zice vanzatorilor sa-si faca targetul cu orice pret,sa minta sa se si prostitueze eventual :twoup: numai sa vanda,nu e ceva ciudat insa la nivelul Bmw sa apari cu asa minciuna gogonata drept tehnica de marketing e aiurea.

Edited by Alex4Tuning
Link to comment
Share on other sites

La toti fabricantii auto gasesti acelasi lucru ! Aceasi eticheta lipita pe cutie :twoup: si aceasi replica la service. Chiar daca producatorul poate sa fie acelasi, adica ZF, nu vad de ce nu au politici diferite.

La unii costa mult mai putin decat la BMW schimbul uleiului din cutie ! Si tot nu recomanda ...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

eu am vazut uleiu dupa ce mi la schimbat,la 210.000 km,m.am speriat era apa nu mai era ulei,plin de mizerii si de pilitura de fier

Uleiul de cutie este total diferit de cel de motor, se si simte altfel daca pui mana pe el, nu pare asa de uleios.

Pilitura de fier ar fi trebuit sa fie retinuta de magnetii din baie. I-ai curatat?

Link to comment
Share on other sites

Probabil e ilar pentru tine totul. :D

 

50.000km > 4 anvelope + montat + echilibrat = 400e

60.000km > Inspection I = peste 600e

60.000km > schimb distributie > 500e

50.000km > schimb fulie = 400e

 

Nu stiu de ce nu pot producatorii auto sa asculte de voi 3 si sa recomande [adica ar rezolva ceva] schimbul de ulei la 50.000km la un cost de 200e !!!!!!!!!!!!!!

 

Nu stiu cati producatori auto dau garantie sau schimba uleiul la cutiile lor !!!

Dar nah...

 

Nu, doar ceea ce spui tu e hilar.

 

Pentru că asta ar ĂŽnsemna să recunoască faptul că au greşit spunând că uleiul este lifetime.

 

Probabil ca nu discutam despre cutiile automate din 1972.

In mers, cand masina este intr-o anumita treapta, transmisia se face prin roti dintate.

Cand schimba dintr-o treapta in alta sau cand este pe N sau P exista convertizorul acela automat. Ca poti sa il compari cu un ambreaj....

Ce spui tu este despre o cauza care poate sa duca la defectarea mai rapida a cutiei automate. Sa o lasi mult in N sau sa cobori panta cu ea in N, etc.

 

Ămi pare rău, ĂŽnsă nu ştii despre ce e vorba, prin urmare vorbeşti din auzite.

 

Sunt primele rezultate de pe cautare youtube. Nu trebuie sa ne fie jena ca nu mai avem pe steptronic ambreaje !

 

Sper ca nu primesc warn sau ban :D daca te contrazic cu argumente reale !

 

Chiar n-ai nici o treabă.

 

le-a schimbat ca l-or fi pacalit si pe el mecanicii :)

 

Corect, aşa am păţit şi cu lichidul de semnal.

Mi-au spus că nu mai am lichid de de semnal şi ĂŽn curând nu va mai merge semnalul.

Hmm, de fapt cred că asta i s-a ĂŽntâmplat lui Jacobs, eu ştiam că nu există lichid de semnal. :twoup:

 

Daca te intereseaza parerea mea [asa ca o concluzie] >>> as desface toata cutia si as cauta piesa defecta, apoi ori o reconditionez ori o schimb.

 

Daca macar 5' ai sta sa gandesti care a fost logica tuturor producatorilor auto care NU recomanda schimbarea uleiului in cutiile de viteze ...

 

Părerea ta nu contează, cred că este evident de ce.

Dacă nu ştii despre ce e vorba, ce rost are să-ţi spui părerea?

 

Dacă tot desfaci cutia, automat trebuie schimbate ambreiajele şi restul de piese supuse uzurii.

 

arata-mi ambreajul la steptronicul meu si dispar de pe forum. daca nu ... o faci tu ?

 

Uită-te aici: http://img411.imageshack.us/g/img915.jpg/

 

Dacă vrei, poţi dispărea de pe forum. :)

 

Ăn poze poţi vedea blocul hidraulic, adică mechatronic-ul despre care vorbea Paul.

 

Reiterez şi eu ceea ce spune Paul, acelea sunt motivele pentru care pică aceste cutii.

 

Particule din ambreiaje ajung ĂŽn ulei.

Uleiul circulă prin blocul hidraulic.

Prin blocul hidraulic sunt tot felul de valve, iar dacă una se blochează din cauza depunerilor. blocul hidraulic se sparge (aşa cum am păţit eu), nu mai ajunge uleiul ĂŽn acele carcase ĂŽn care se află ambreiajele, iar apoi pică cutia, ĂŽncepe să patineze.

 

Fără să te superi, dacă n-ai văzut ĂŽn viaţa ta cum arată o cutie automată ĂŽn interior, este un pic deplasat să emiţi adevăruri general valabile cu privire la aceste cutii, mai ales că, aşa cum bine a spus şi Paul, unii le pot lua de bune, iar apoi ei vor scoate bani din buzunar, nu tu.

 

Paul nu despre gunoaiele alea antice de cutii vorbim.

Cutiile steptronic au ambreiaje, eşti ĂŽn eroare.

Dacă vrei, ĂŽţi dau şi nişte pdf-uri ĂŽn care poţi vedea ambreiajele, poţi vedea toate piesele din anumite cutii steptronic ZF, măcar să ĂŽnveţi ceva din discuţia asta.

 

 

La toti fabricantii auto gasesti acelasi lucru ! Aceasi eticheta lipita pe cutie :D si aceasi replica la service. Chiar daca producatorul poate sa fie acelasi, adica ZF, nu vad de ce nu au politici diferite.

La unii costa mult mai putin decat la BMW schimbul uleiului din cutie ! Si tot nu recomanda ...

 

Ideea este ĂŽn felul următor.

Dacă ei au spus ani de zile că uleiul din cutie este lifetime, iar acum ar recunoaşte că a fost o vrăjeală, s-ar cam face de cacao, nu crezi?

Ar dăuna imaginii lor să recunoască faptutul că au greşit, deşi corect aşa ar fi.

 

Dacă anumiţi producători au ĂŽnceput la un moment dat să facă aceste recomandări, probabil că şi restul s-au luat după ei ca să nu rămână mai prejos.

Probabil că ar fi existat destui clienţi care să facă tot felul de comparaţii stupide.

"Păi, băi frate, dacă la Renault e lifetime uleiul, ĂŽnseamnă că ăia de la BMW sunt mai proşti dacă recomandă schimbarea uleiului".

 

Ăn plus, după părerea mea, concepţia modernă a producătorilor auto este de a fabrica bunuri de consum, nu viitoare piese de muzeu, maşini care să te ţină 25 de ani fără probleme, ca un Mercedes Cobra.

 

 

Jacobs, serios vorbind, ai tot zis de roţi dinţate şi de piese ciobite, după părerea mea, experienţa ta cu privire la transmisii ĂŽncepe şi se şi ĂŽncheie la transmisiile de biciclete.

 

Daca ai zis-o ca o ironie mai ai scapare daca nu nici nu stii ce te asteapta,stai sa intre Ciupanezu sa vada ce ai zis :(

 

Să nu exagerăm. :(

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ciupanezu si ceilalti care cred ca trebuie schimbat uleiul:

lasati omul in pace,nu vedeti ca nu aveti cu cine sa o dati la pace???!?!?!

 

un ulei vechi nu este niciodata ca unul nou.concluzia este clara.

 

eu zic ca e finish topicul.deja se repeta discutia de cateva posturi.

o seara buna

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu...daca ar lua lumea de bune ce postezi tu aici fara sa faci pauze...

 

Te contrazici cu paul ! Nu cu mine ! Daca va puneti de acord...poate mai aburiti pe cineva. El spune ca sunt 4-5-6-7 ambreiaje.

Tot paul spune ''Convertizorul e una, ambreiajele sunt cu totul altceva'' evident vorbind despre steptronic.

Tu pui niste poze, iar el altele. Trebuie sa va hotarati care si unde sunt ambreiajele !

Daca vrei poti sa citesti ceva [h]ilar de la pagina 6 pana acum :twoup:

Puteti sa schimbati variantele. Va sunati si va puneti de acord cu ce o sa postati :)

 

 

Si zici tu ca in USA ... BMW recomanda schimbarea uleiului in cutiile de viteze ?, dar de fapt nu gresesc ca spun asta ? Sau iti place sa te pedepsesti ?

 

Poti sa ramai coerent ? Nu vreau sa pun aici citate din prelegerile tale pe care le schimbi uneori si la 2 ani...evident fara sa iti dai seama sau sa iti ceri scuze.

 

Cati au schimbat uleiul la cutie si apoi le-au disparut problemele ? Cunosti macar 5% ?

Cati au schimbat uleiul si apoi si-au rupt parul din cap ?

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu...daca ar lua lumea de bune ce postezi tu aici fara sa faci pauze...

 

Păi tocmai, eu folosesc argumente, tu nici măcar nu ştii despre ce e vorba, transmisia de bicicletă şi cutiile automate sunt cam tot una pentru tine.

 

Te contrazici cu paul ! Nu cu mine ! Daca va puneti de acord...poate mai aburiti pe cineva. El spune ca sunt 4-5-6-7 ambreiaje.

Tot paul spune ''Convertizorul e una, ambreiajele sunt cu totul altceva'' evident vorbind despre steptronic.

Tu pui niste poze, iar el altele. Trebuie sa va hotarati care si unde sunt ambreiajele !

Daca vrei poti sa citesti ceva [h]ilar de la pagina 6 pana acum :twoup:

Puteti sa schimbati variantele. Va sunati si va puneti de acord cu ce o sa postati :)

Având ĂŽn vedere ceea ce spui, eu mă ĂŽntreb la ce poze te-ai uitat tu.

 

Eu ţi-am pus nişte exemple de ambreiaje, nu am spus că există un singur ambreiaj şi nici nu l-am contrazis pe Paul.

 

Ăn cutiile steptronic sunt mai multe ambreiaje grupate ĂŽn mai multe carcase.

 

Uită-te bine ĂŽn poze, dacă nu le ĂŽnţelegi nu este problema mea ci a ta.

 

Hilar este o formă corectă, caută ĂŽn Dex.

 

 

Si zici tu ca in USA ... BMW recomanda schimbarea uleiului in cutiile de viteze ?, dar de fapt nu gresesc ca spun asta ? Sau iti place sa te pedepsesti ?

 

Poti sa ramai coerent ? Nu vreau sa pun aici citate din prelegerile tale pe care le schimbi uneori si la 2 ani...evident fara sa iti dai seama sau sa iti ceri scuze.

 

Cati au schimbat uleiul la cutie si apoi le-au disparut problemele ? Cunosti macar 5% ?

Cati au schimbat uleiul si apoi si-au rupt parul din cap ?

 

 

Da, se recomandă schimbul uleiului.

 

Sunt foarte coerent, tocmai tu spui asta, cel mai incoerent de pe acest topic.

Am mai spus şi ĂŽţi repet: NU SE SCHIMBĂ ULEIUL DACĂ ESTE DEJA UZATĂ CUTIA ŞI DĂ SEMNE DE UZURĂ!!!!!

 

Se schimbă ca măsură de ĂŽntreţinere, este o prevenire a problemelor eventuale, nu o rezolvare.

 

Cei care au schimbat uleiul după ce apăruseră deja probleme şi-au rupt părul din cap degeaba, schimbarea uleiului a fost o frecţie la un picior de lemn, ambreiajele fiind deja uzate.

 

Nu am de ce să-ţi cer scuze, tot mă contrazici fără nici un argument.

 

Uite aici piesele dintr-o cutie steptronic, este cutia de pe maşina mea (ZF 5HP-24):

 

 

 

Dacă vei citi atent, vei găsi lejer ambreiajele.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

@Jacobs : Nu ai taria sa recunosti ca te-ai inselat si tot incerci sa o intorci ca la Ploiesti. Las-o balta, nici macar nu mai e amuzanta incapatanarea ta. Nu e nicio rusine sa nu stii ceva, dar e chiar aiurea atitudinea ta de negare a evidentei.

Probabil ca la urma o sa incerci sa o intorci iar si o sa zici ca ai glumit. Parca ai fi la gradinita.

Pacat.

Link to comment
Share on other sites

...

Am mai spus Âşi ĂŽĂži repet: NU SE SCHIMBĂ ULEIUL DACĂ ESTE DEJA UZATĂ CUTIA ÂŞI DĂ SEMNE DE UZURĂ!!!!!

 

Se schimbĂŁ ca mĂŁsurĂŁ de ĂŽntreĂžinere, este o prevenire a problemelor eventuale, nu o rezolvare.

 

Cei care au schimbat uleiul dupĂŁ ce apĂŁruserĂŁ deja probleme Âşi-au rupt pĂŁrul din cap degeaba, schimbarea uleiului a fost o frecĂžie la un picior de lemn, ambreiajele fiind deja uzate.

 

 

Pai si am zis eu altceva ? :twoup:

 

Doar ca nu imi pare normal sa invinovatesti BMW/ZF ca o cutie pica la 120.000km, alta la 200.000km si alte 8 nu pica nici la 250.000km !

 

Nu cred ca sunteti seriosi cand spuneti ca le e greu sa puna o eticheta pe cutie cu ''uleiul se schimba la maxim 100.000km'' sau eventual sa fie introdusa operatia in Inspection II !!! Inchipuie-ti ce lovitura ar da BMW daca ar intra prima cu aceasta modificare ! Eu cred ca iti da siguranta.

DAR evident ca nu o sa existe asa ceva niciodata ! Nimeni nu poate sa spuna ca daca schimbi uleiul la 100.000km o sa previna ulterioarele defectiuni ! Pentru ca majoritatea sunt produse din cauza stilului de sofat [schimbat viteze, scos din viteze, bruscari, etc]

Link to comment
Share on other sites

Tu spui că nu se schimbă deloc, nu că nu ar trebui să se schimbe atunci când simptomele unei defecţiuni sunt deja prezente.

 

Este normal să ĂŽnvinovăţeşti BMW că nu recomandă schimbarea uleiul deşi este evident că astfel ar scădea numărul de cutii picate.

 

Este ĂŽntr-adevăr cel mai facil să arunci vina pe client ĂŽn loc să-ţi asumi responsabilitatea.

La fel este şi ĂŽn cazul display-urilor din borduri şi MID-uri care pică ĂŽn mod enervant şi imbecil?

Nici măcar la Renault nu se ĂŽntâmplă asta, ĂŽnsă problema asta există pe E39, E38, X5 şi unele generaţii de Range Rover şi se pare că până si pe E90.

Care mai e scuza acolo?

Proprietarii de BMW se uită prea des la display-ul din bord şi ĂŽl deoache? :twoup:

 

Mă rog, nu prea ai nimerit motivele pentru care o cutie pică.

Eu ştiam că tocmai ăsta e scopul, să schimbi vitezele, uneori mai şi scoţi din viteză, ĂŽnsă cine ştie, poate mă ĂŽnşel.

 

P.S: Citeşte bine pdf-ul ăla ca să găseşti ambreiajele alea care cică nu există.

Noapte bună si lectură plăcută!

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.