Jump to content

viteza maxima


alinelly

Recommended Posts

la 318i unde sunt cativa cai in plus, vreo 13, merge sigur cu 210... nu vad de ce si-un 316i de ce nu ar merge cu 200?!

doar ca problema colegului nostru e de ce nu a reusit sa ajunga totusi pana acolo ?!

de la dimensiunile rotilor, prea mari pentru motorul lui 316i ca sa urce la 200km/h... fabricantul impune dimensiuni de maxim 16 inch pt motorul de 105CP.

bafta maxima tuturor !

 

am mers eu cu 318i cu cauciucurile ei de 2005 pe jante de tabla cum a facut-o mama ei cu 225 km/h insa sigur atingea 228-230 pt ca mai avea un dinte pana sa ajunga la turatia maxima la care ii taie benzina si sa stiti ca a ajuns destul de repede la 210 , dupa viteza asta mai greu se duce

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Asta chiar nu cred ca un 316 ajunge la 230. Poate ai o eroare mare in ceasul de bord, sau la ochi. Nu stiu de unde sscoateti vitezele astea, de parca noi am conduce biciclete, nu stim , nu vedem ...

 

 

my friend eroare in ochi e la tine , am zis 318i nu 316i

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu 200 cu 316i atat cu roti de 15", cat si pe 17". Teoretic, diametrul rotilor e acelasi, fiindca difera balonul. Si nu era ca la roti mai mari pierzi la demaraj , dar castigi la viteza maxima? :twoup: Deci rotile mari nu ar trebui sa fie un impediment.
Link to comment
Share on other sites

Am mers cu 200 cu 316i atat cu roti de 15", cat si pe 17". Teoretic, diametrul rotilor e acelasi, fiindca difera balonul. Si nu era ca la roti mai mari pierzi la demaraj , dar castigi la viteza maxima? :twoup: Deci rotile mari nu ar trebui sa fie un impediment.

scuze, dar aici nu se vorbea exclusiv de diametrul rotilor, ci si de suprafata de contact a pneului pe asfalt ! cu cat suprafata e mai mare, cu atat forta de frecare creste, la fel si aderenta, cuplul/efortul maxim al masinii ramane acelasi, dar viteza maxima ce poate fi atinsa scade... cam asta e in teorie!

in practica, mai conteaza si ce combustibil ai folosit, cat ai alimentat (poate ai facut plinul, ceea ce e o greutate in plus), de la ce statie ai alimentat (furnizorul), care era incarcatura masinii (am inteles ca 4 persoane fara bagaje), daca ai adaptat presiunea in pneuri la incarcatura masinii (presiunea rotilor trebuia crescuta, diferit la rotile fata si rotile spate), care era temperatura exterioara, temperatura la sol, etc... de ex. in situatii de peste 55 de grade C la sol, contactul anvelopei cu suprafata de rulare creste simtitor si ingreuneaza mersul masinii, limitand astfel si viteza maxima.

si asa mai departe !!!

bafta oricum si iti doresc sa ajungi totusi la 200 km/h !

:twoup:

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

am gasit defect la tester senzor axa cu came.....si sensor debitmetru aer.......cred ca de aici provine problema.

motorul nu da nici un semn ca nu este ceva ok...totul merge "ceas"....se tureaza perfect in primele trepte....dar la a5-a nu stiu ca nu am mai avut unde sa il incerc

Link to comment
Share on other sites

salut

am incercat sa merg cu 200 atata scrie in talon si am vazut ca max 180 merge mai mult nu a vrut . "pe autostrada"

am schimbat jantele pe 17 225 si de atunci tot am probleme.

inainte am fost cu masina cu 200 dar cu rotile originale pe 15

sa fie jantele de vina?

am jante pe 17''originale bmw cu anvelope 225/45.nu are legatura cu fuga masinii.vezi sa nu ai probleme cu debitmetru sau altele.cat iti consuma?a mea a mers cu 210-215 pe drumul din germania catre romania cu o singura pers in ea.am incercat cu 4 pers babane si bagaje si luasem 190 si se mai ducea,dar a trebuit sa franez.si ca sa o iau iar de la capat imi lua mult timp si multa autostrada si asa ca m-am lasat.masina ajunge destul de usor de la 120 la 180,dar pe urma pana la 200-210 ai timp sa bei o cafea care o sa ti se raceasca in mana ,poate o integrama,ceva.dar prinde 210 si sta binisor pe sosea la viteza asta daca ai roti mai late si nu pe 15''.e o masina de oras in mare parte,are un consum bunicel si intretinere ieftinica.nu are vlaga in ea decat in ture,lucru care e cu dus si intors.o duci in ture=consum de carburant.mergi in ture normale,adica schimbi la 2800-3000max ai un consum bunicel si fuga pe masura.cam asta e 316 105 cp.

Link to comment
Share on other sites

salut

am incercat sa merg cu 200 atata scrie in talon si am vazut ca max 180 merge mai mult nu a vrut . "pe autostrada"

am schimbat jantele pe 17 225 si de atunci tot am probleme.

inainte am fost cu masina cu 200 dar cu rotile originale pe 15

sa fie jantele de vina?

am jante pe 17''originale bmw cu anvelope 225/45.nu are legatura cu fuga masinii.vezi sa nu ai probleme cu debitmetru sau altele...

amice, citeste si tu tot... omul a spus clar "defect la tester senzor axa cu came.....si sensor debitmetru "

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Am mers cu 200 cu 316i atat cu roti de 15", cat si pe 17". Teoretic, diametrul rotilor e acelasi, fiindca difera balonul. Si nu era ca la roti mai mari pierzi la demaraj , dar castigi la viteza maxima? :twoup: Deci rotile mari nu ar trebui sa fie un impediment.

scuze, dar aici nu se vorbea exclusiv de diametrul rotilor, ci si de suprafata de contact a pneului pe asfalt ! cu cat suprafata e mai mare, cu atat forta de frecare creste, la fel si aderenta, cuplul/efortul maxim al masinii ramane acelasi, dar viteza maxima ce poate fi atinsa scade... cam asta e in teorie!

in practica, mai conteaza si ce combustibil ai folosit, cat ai alimentat (poate ai facut plinul, ceea ce e o greutate in plus), de la ce statie ai alimentat (furnizorul), care era incarcatura masinii (am inteles ca 4 persoane fara bagaje), daca ai adaptat presiunea in pneuri la incarcatura masinii (presiunea rotilor trebuia crescuta, diferit la rotile fata si rotile spate), care era temperatura exterioara, temperatura la sol, etc... de ex. in situatii de peste 55 de grade C la sol, contactul anvelopei cu suprafata de rulare creste simtitor si ingreuneaza mersul masinii, limitand astfel si viteza maxima.

si asa mai departe !!!

bafta oricum si iti doresc sa ajungi totusi la 200 km/h !

:twoup:

Rotile au fost 195/65/15 de iarna si 225/45/17 de vara, cu ambele variante vitezometrul mi-a aratat 200 km/h, nu vin aici sa ma laud sau altceva asa ca nu inteleg remarca ta. 316 urca destul de constant pana la 180km/h, dupa care iti cam ia timp sa ajunga la o viteza mai mare. Daca masina are si o problema , chiar minora, va fi greu sa ajungi la viteza data de constructor. Cat despre bafta, sa fie, ca oricum nu mai am acum 316-le.

Link to comment
Share on other sites

Eu am jante pe 18" cu anvelope 225/40/R18, conform calculului, cand vitezometrul imi arata echivalentul a 70mph defapt circul cu echivalentul in km a 70.3 mph. De 1 mai am mers cu 190-200 aratat de vitezometru si am avut impresia ca de la a IV-a urca mai bine decat cu jantele ei de tabla. (318i din 99)

Masina ar mai fi urcat deoarece nu ajunsese in zona de limitare dar deja incepea sa plafoneze si mi-era mila de motorul ala chinuit rau la viteza asta.

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

Mai, a spus clar omul. Erau 4 in masina, din care 2 de 100kg. La un mic calcul rezulta ~340 kg in plus. Daca mai batea si vantul din fata, clar ca nu mai ajungea la 210, ca doar e un motor mic(fara sa se supere nimeni). Nu stiu dece o dati cu jantele mari, suprafete de contact si etc.

 

@alinelly: are alt cuplu in a 4a decat in a 5a? lol

Link to comment
Share on other sites

nu exista diferenta intre 195/65/15 si 225/45/17 sau.. diferenta e ZERO :twoup:

daca te uiti pe caroserie, cind deschizi usa, vezi acolo dimensiuni ale rotii ca sati indice corect vitezometrul.

 

P.S. 200 km/h fratilor??? ce voinici sinteti :twoup: si stiu ca sint o gramada din voi care merg cu 200 chiar daca nu sint pe autostrada.. hehe

ginditiva doar daca iese un ciine la viteza aia in fata, sau o groapa.. au.. Doamne ferestene de asa ceva!

Link to comment
Share on other sites

Exista eroare de vitezometru la orice masina, nu am spus ca minti.

 

Poti afla viteza exacta cu un GPS sau cu un accelerometru.

 

Ar mai fi o varianta: sa intri in meniul masinii si la functia 7.3 parca iti arata viteza reala digital in loc de ceas

 

cum ajung la functia 7.3?

 

astazi imi schimb debitmetru aer ! am dat pe el 485ron ...binenteles nou!

 

 

am observat ca intre 4500--5500 de rotatii merge sacadat si urca f. greu indiferent in ce viteza este......

sper ca dupa ce il schimb sa nu mai faca figuri :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Duxter, ce legatura are, ar fi mai logic ca sa accelereze mai bine in a 4-a de la 140-180, decat in a 5-a de la 160 la 200... nu ? eu m-am mirat tare, mai ales ca am constatat ca se simte ca accelereaza mai bine in a 5-a decat in a 4-a... in a 5-a chiar de la 2000 rpm... atata tot.
Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema .

am schimbat debitmetru aer si masina se tureaza ok

nu era de la roti......am fost cu 200 si este ok

 

 

mc pt raspunsuri

 

p.s. cum ajung la functia 7.3?

 

Duxter, ce legatura are, ar fi mai logic ca sa accelereze mai bine in a 4-a de la 140-180, decat in a 5-a de la 160 la 200... nu ? eu m-am mirat tare, mai ales ca am constatat ca se simte ca accelereaza mai bine in a 5-a decat in a 4-a... in a 5-a chiar de la 2000 rpm... atata tot.

 

 

la motor diesel...... poate :twoup: :D :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat problema .

am schimbat debitmetru aer si masina se tureaza ok

nu era de la roti......am fost cu 200 si este ok

 

 

mc pt raspunsuri

 

p.s. cum ajung la functia 7.3?

 

Duxter, ce legatura are, ar fi mai logic ca sa accelereze mai bine in a 4-a de la 140-180, decat in a 5-a de la 160 la 200... nu ? eu m-am mirat tare, mai ales ca am constatat ca se simte ca accelereaza mai bine in a 5-a decat in a 4-a... in a 5-a chiar de la 2000 rpm... atata tot.

 

 

la motor diesel...... poate :twoup: :D :twoup:

 

!!!!! PLEASE BE CAREFULL IF YOU CHANGE ANY SETTINGS !!!!!

 

 

 

THE LIST:

=========

 

Instructions to access the hidden OBC functions:

1. Hold Trip Reset while turning ignition key to on position

2. OBC should show "Test"

3. Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features

3. Wait for display to show "Off"

4. Depress Trip Reset for 1/4 second and release it

5. With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s

==========================================

 

 

BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes

nr example description

1 Car Engine and cluster data

1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits)

1.1 4nnn K-number

1.2 690236 Cluster Part #

1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)

1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000)

1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster

1.6 Not used

1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44)

2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers,

indicators and LEDs to confirm function

3 SI Data

3.0 1098 Used fuel in liters since last SI (Service Inspection)

3.1 0231 Periodic inspection days; elapsed days (since last SI)

4 Momentary Consumption

4.0 0145+ Instant fuel consumption - 0145=14.5 liters/100km

4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour

5 Distance Gone Consumption

5.0 082 Average mileage; 082=8.2 liters/100km

5.1 0536 Calc. km to refuel (momentary distance to go)

6 Fuel Level sensor inputs in liters

6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters

6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters

6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase

7 Temperature and Speed

7.0 021+ Coolant/Engine temperature (2.1C)

7.1 130 Ambient/Outside temperature - chg met 5 pts. 125/130/135

7.2 + Engine speed / Current RPMs 1/min

7.3 + Vehicle speed / Current Speed in km/hour

8 Input value in HEX form

8.0 1d0+ System voltage ADC-Value Hex code

8.1 26C33C+ ADC Values HG left/HG right

8.2 0000 ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.)

8.3 18C ADC Value outside temperature

9 Battery

9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v

9.1 242013+?

9.2 074_78+?

9.3 0011+?

10 Not used

11 Not used

12 Not used

13 GonG Gong Test

14 Not used

15 Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high

1st-belt contact, seat belt fastened=0; 2) ignition lock contact, key inserted=0; 3) door contact, door open=0; 4) clock button pressed=0; 5) SI reset=0, for reset=0; 6) EGS transmission failure=0

Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active

1) Gong output; 2) Brake warning lamp; 3) Low fuel warning lamp; 4) EGA lamp; 5) seat belt lamp; 6) manipulation dot

16 Not used

17 Not used

18 Not used

19 Lock Status; unlocks functions in range 3-18

19.0 L-On/L-Off Unlock: press button when "L-Off"

20 Not used

21 Software Reset; reset OBC settings

00 End of test

Edited by alecsutzu4u
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.