Jump to content

730d E38 2000 - probleme cu injectia ?


Recommended Posts

Buna seara ,

 

am cumparat de curind un 730d/2000 ( din Germania ) ; a pornit f.repede in parc , apoi , dupa ~ 10 min a inceput sa varieze turatia motorului ,+-200 ture ; am dus masina la reprezentanta in Berlin la o testare , si mi s-a spus ca nu e nimic important , masina a stat mai mult timp nepornita si a scazut tensiunea pe acumulator , dar isi va reveni dupa 10-20 km ; am plecat cu ea , a mers normal , dar la un moment dat a inceput "sa vina in nas" , ca si cum nu s-ar fi alimentat cum trebuie . Ulterior , dupa aprox. 50 km si-a revenit , apoi a facut din nou , si tot asa .

Una peste alta , am ajuns in tara , si am ajuns in zona Zalaului , unde la un moment dat motorul s-a oprit de tot .

Am fost la un service in Crasna ( un sat la 15 km de Zalau ) , care arata mult peste asteptarile mele ; s-a verificat toata mecanica ( admisie , evacuare , injectoare , debitmetru , regulator presiune , senzor presiune , EGR curatat , catalizator ) ....si nimic . Atunci cind nu are variatii de turatie , masina nu are toti caii pe ea , se tureaza mai greu si nu are vina pe care ar trebui s-o aiba , pleaca greu . Nu au putut verifica senzorul de turatie , nu aveau pe stoc , dar mi-au zis ca daca ar fi fost ala l-ar fi citit testerul ; nici pe testerul lor nu apareau erori .

In final , au presupus ca masina a fost chipata soft apoi la rescriere s-a pus un soft gresit , si ca ar trebui s-o caut la reprezentanta , unde probabil va trebui sa ajung .

 

Daca are cineva vreo idee sau un sfat , va multumesc anticipat .

Link to comment
Share on other sites

debitmetrul nu prea apare pe tester

 

e f simplu sa elimini o cauza, verificand daca se modifica ceva daca mergi cu mufa de la debitmetru scoasa.

Debitmetrul a fost verificat : scos si inlocuit cu unul nou .

Cind nu are variatii de turatie , are inertie in turarea motorului cind apesi pedala de acceleratie .

Link to comment
Share on other sites

mda, aproape sigur injectoarele, banuesc ca nu ai omis ceva minor precum schimbarea filtrelor.

injectoarele..aia nu e verificare pe retur,iti spun sigur,din proprie experienta

 

Filtrele ( motorina si aer ) le-am schimbat , sint noi .

O singura nedumerire am : daca sint injectoarele , nu ar trebui sa aiba permanent simptomele ?

Tot asa facea si la voi , cind mergea cind nu mergea ?

Edited by predoi
Link to comment
Share on other sites

mda, aproape sigur injectoarele, banuesc ca nu ai omis ceva minor precum schimbarea filtrelor.

injectoarele..aia nu e verificare pe retur,iti spun sigur,din proprie experienta

 

Filtrele ( motorina si aer ) le-am schimbat , sint noi .

O singura nedumerire am : daca sint injectoarele , nu ar trebui sa aiba permanent simptomele ?

Tot asa facea si la voi , cind mergea cind nu mergea ?

ba da ar trebui sa fie cam permanent

Link to comment
Share on other sites

mda, aproape sigur injectoarele, banuesc ca nu ai omis ceva minor precum schimbarea filtrelor.

injectoarele..aia nu e verificare pe retur,iti spun sigur,din proprie experienta

 

Da' cum se pot verifica injectoarele? :twoup:

 

S-a rezolvat !!

Problemele veneau de la mufa senzorului de presiune din rampa , care avea contactele oxidate .

Am depistat-o la un service Bosch , dar sa nu credeti ca pe cale stiintifica - in timp ce testau masina , a trecut pe acolo un electrician care a intrebat ce probleme are masina , si a pus diagnosticul pe loc , mai vazuse la alta masina .

 

Acum motorul merge rotund , dar ramine problema lipsei de putere , care probabil vine de la turbina .

Ceva sfaturi in legatura cu turbina , eventual cu reconditionarea ?

Link to comment
Share on other sites

Mecanicul meu aduce din Germania.

 

Stiu ca mai exista la Brasov o firma unde se reconditioneaza turbine pe 10 milioane cu garantie de un an.

Tocmai si-a reconditionat-o cineva cu un 520d.

A spus ca au folosit un kit de reparatie.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

mda, aproape sigur injectoarele, banuesc ca nu ai omis ceva minor precum schimbarea filtrelor.

injectoarele..aia nu e verificare pe retur,iti spun sigur,din proprie experienta

 

Da' cum se pot verifica injectoarele? :twoup:

 

S-a rezolvat !!

Problemele veneau de la mufa senzorului de presiune din rampa , care avea contactele oxidate .

Am depistat-o la un service Bosch , dar sa nu credeti ca pe cale stiintifica - in timp ce testau masina , a trecut pe acolo un electrician care a intrebat ce probleme are masina , si a pus diagnosticul pe loc , mai vazuse la alta masina .

 

Acum motorul merge rotund , dar ramine problema lipsei de putere , care probabil vine de la turbina .

Ceva sfaturi in legatura cu turbina , eventual cu reconditionarea ?

 

 

vezi furtunele de la vacumul turbinei,... la mine alea au fost si nu deschidea turbina cum trebuia...si mergea penal masina pana leam scfhimbat si acuma merge bine masina...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.