Jump to content

Legat de BMW X3 si concurenta?...


Jimbo08

X3, Q5, XC60 ?  

134 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu merg peste tot in lumea asta in speranta ca mai diminuez din incultura(ca sa fiu decent nu folosesc alt cuvant) iar aici e f mult de treaba.

 

ce misiune nobila

 

n-as cumpara X3, dar X1 as cumpara... e oare intelept?

Edited by LoLa
Link to comment
Share on other sites

Hmm nu stiu, dar am unele dubii, pentru ca Seria 1 este teribil de inghesuita, iar X nu e chiar un exemplu ideal de spatiu in habitavlu.

Cred ca X3 e minimul acceptabil ca spatiu, 4 locuri si un porbagaj utilizabil

 

Ca de obicei, diferenta de pret intre X1 si X3, probabil va fi destul de mica.

Link to comment
Share on other sites

ma batea gandul pentru seria 1 ca masina de Bucuresti, am renuntat tocmai din cauza spatiului redus in spate... n-ar fi incaput bine scaunul de copil (asa mi s-a parut) si inca o persoana in fata ca pasager

 

pozele sunt inselatoare la capitolul spatiu absolut, mai ales cand e o masina destul de bine proportionata, cum mi se pare acest X1... abia astept sa vad X1 pe viu

unele mici detalii de exterior: imi place ca reia manerele usilor pe linia lui X6

Link to comment
Share on other sites

imi plac oamenii care o fac pe desteptii si ei habar nu au despre ce vorbesc.

care este legatura intre tiguan si q5? tiguan este facut pe platforma tehnica a lui golf cu care imparte totul.

q5 este facut pe platforma lui a4.

tiguan motoare transversale+haldex si nici macar unul nu este identic cu altul de la q5. alte motoare, alte cilindree.

q5 motoare longitudinale+torsen.

q5 motoare in spatele puntii fata, tiguan nu.

 

samd.

 

@Jimbo08. ai vorbit mult fara sa ne spui nimic. nu am inteles unde ai gasit tu superioritatea lui X3 incat ai concluzionat ca este o masina mai reusita.

ai mers prin serpentine cu q5 ca sa stii precizia directiei si tinuta de drum?

 

tu crezi ca un om normal care poseda un bmw nu vrea sa faca drive test la audi fara ca sa incerce maisna pana cand amuteste domnul "dealer"

din dreapta... daca ai un bmw nu te duci la audi ca si cand te duci dinspre vw... sper ca esti deacord cu mine. vrei sa vezi daca cei de la audi au

reusit sa scoata un produs care sa concureze cu adevarat, si aici ma refer la performantele masinii si nu la look, interior si alte lucruri de care te

plictisesti in prima luna dupa ce cumperi o masina. am un x3 de doi ani in aprilie anul acesta si masina asta ma incanta in fiecare zi si da, are un

bord simplu, nu are navigatie, la forma exterioara se mai putea lucra DAR dupa ce pornesti motorul de 3.0l diesel singurul kucru de care iti mai

pare rau este acela cand te gandesti ca trebuie sa il opresti ca ai ajuns la destinatie. Deci imi place BMW X3.

Cand m-am dus la audi inainte sa merg cu Q5 iti spun ca masina imi placea exterior, apoi am intrat in ea... o sa zici ca sunt nebun insa nu mi-a

placut in materie de spatiu, mult mai bine este folosit la bmw x3, si asta e parerea mea, mi-a placut bordul tineresc dar un pic feminizat fata de

x3, navigatia f mare si f frumoasa, in concluzie interior cu multe instrumente si butoane, placut, dar spatiul pare mai mic ca la x3.

apoi am pornit motorul tot de 3.0l diesel si de aici sensatia de confort a continuat sa ma domine pana la sfarsitul drive testului... cutia automata

odata pusa in drive isi face treaba exact asa cum trebuie pentru o masina de familie, acceleratia, kick down, slab feed back-ul, nu stiu nici in

acest moment daca masina chiar prinde 6.5 sec la 100 km/h, eu nu sunt convins, la x3 kick down, 7.4 sec la 100 km/h, simti cum masina demareaza,

nu am mai intalnit acest feed back la nicio masina.

in fine am ajuns la partea cu directia. acelasi lucru ca si la acceleratie as putea sa spun, confort = masina de familie care va face totul cum trebuie

insa, iarta-ma, dar ca un om care face sex fara sa simta nimic... face totul ok insa cand termina nu are niciun sentiment, nici de placere... Adica

am dat de volanul lui Q5 stanga -dreapta printre masini, frana, acceleratie, slalom, masina a facut tot ce i-am cerut, nu ca x3, nu la fel de exact,

parca nu faceam eu manevrele, parca eram in masina si conducea altcineva.

In concluzie cine nu are bmw va cumpara masina asta fara sa ezite, se va simti in siguranta si va merge din punctul a in b fara ca sa se gandeasca

ca masina il va lasa vre-un moment. Dar pe serpentine x3 isi va arata superioritatea fara nicio obseala. pur si simplu este mai bun, mai exact,

mai precis si face toate astea ca om care face dragoste, cu toata placerea si care la final singurul lucru de care ii pare rau este.........

ca s-a terminat!

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Audi intotdeauna nu va implica soferul (si nici nu ii va da la fel de multe satisfactii) precum BMW.Eu am Audi si tocmai acesta este motivul pentru care vreau sa imi cumpar BMW.Am condus cateva modele (X5 E53 3.0d/E70 3.0d/sd , 525d E39 , 320i/d E90 , E92 325/330 etc) iar senzatia din BMW este superioara.Masina comunica , iti spune ceea ce vrea(chiar daca trecand de pe quattro pe spate a fost putin ''palpitant'' intr-o curba la inceput).
Link to comment
Share on other sites

Imi place bordul mai spartan la X3. Important e ca e functional si ai rapid acces la comenzi. nu trebuie sa iti abati atentia de la drum . si rezista la mizerie , praf, soare. il stergi si arata ca nou. Iar plasticele negre pe partile laterale ale caroseriei + spoilere sunt super pentru cine nu merge doar pe drumuri frumos marcate. Cred ca as fi inceput sa plang de cate ori se frecau crengi , sareau pietricele sau frecam cu peria noroiul de pe el. X3 e foarte amuzant de condus pe zapada. X-drive iti permite sa faci cam tot ce vrei pe zapada , iar garda la sol e suficienta. Nu am condus Q5 , nu GLK , nici nu o sa o fac pentru ca nu ma intereseaza. Singurul lucru care ma poate face sa renunt la X3 e un X6. In rest eu nu vad alta masina mai dinamica pe sosea decat X3 si asta cu o suspensie standard , roti pe 17 si nu suspensie pneumatica sau amortizoare magnetice si roti cu talon mic(ma refer la stabilitate, manevrabilitate , precizie a directiei , nu ma refer la putere pt ca am un motor de 2 litri.)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@jimbo, ti-am recitit posturile.

interesanta opinie.

practic tu ai concluzionat ca q5 iti ofera un confort sporit in comparatia cu x3 iar acesta din urma ofera sportivitate suplimentara.

in variantele standard asa o fi, nu te contrazic.

totusi, tu ai concuzionat ca X3 este de departe superior. pe baza caror criterii ai concluzionat asta? pe baza criteriilor tale si ale altor persoane care cer sportivitate de la masina. eu cer confort in primul rand de la orice masina si ca mine mai sunt altii iar pe baza criteriilor acestui grup x3-ul nu ofera tot ceea ce ofera q5 si tinad cont de aceste lucruri, pt acesti oameni, q 5 este superior.

se stie ca bmw si clientii acestei marci sunt orientati catre sportivitate iar clientii audi sunt orientati mai mult catre confort. chiar discutam cu cineva care a condus seria 3 si a4 ambele de ultima generatie, ambele cu suspensii standard si spunea ca seria 3 are suspensiile mult mai sportive si mai rigide iar asta afecteaza confortul dar dau plus de sportivitate.

de exemplu, cu toate ca suspensiile bmw sunt "mai sport" chiar in configuratie standard, multi proprietari de bmw , aleg sa si le upgradeze bifand un optional din lista de preturi adica suspensii sport.

pe forumul audi sunt maxim 10 masini care au bifate suspensiile sport(ma gandesc ca aici sunt cu zecile) iar din cei maxim 10 proprietari o parte sunt dispusi sa plateasca sume considerabile de bani pt a trece pe suspensii standard pt simplu motiv ca cele sport nu sunt confortabile. e o chestie de criterii proprii si de ceea ce iti doresti de la o masina. tu vrei sportivitate. ok. pt alte persoane sunt importante alte aspecte.

 

revenind la q5 si la ultimile modele de audi in general. din lista de preturi poti bifa urmatoarele: Pachet S line Sport Plus, ce contine printre altele:- Suspensie S line. apoi mai poti bifa Amortizoare reglabile- adapteaza taria amortizoarelor in functie de preferintele soferului. Garda la sol este mai mica cu 20 mm. Nota: doar impreuna cu Audi Drive.

bifezi apoi si Audi Drive Select- 3 moduri disponibile comfort, automatic si dinamic + un mod individual

mai poti bifa si Directie dinamica. Nota:numai impreuna cu Audi Drive Select.

iar rezultatul este urmatorul:

poti avea suspensiile asa cum le vrei: pe confort atunci cand esti cu sotia si copilul, pe sport atunci cand esti cu amanta si vrei sa o impresionezi. Acest Audi drive select umbla nu doar la setarile suspensiei ci si in managementul motorului si al cutiei plus in managementul directiei putandu-le avea sportive in modul "dinamic" sau confortabile in modul "confort"

in modul individual poti face ce vrea muschiul tau adica poti seta suspensia pe sport, directia pe confort iar motorul pe "auto" lasand in grija masinii, modul cum reactioneaza acesta.

obtii o masina sportiva din q5? cu siguranta da. prin niste apasari de butoane poti avea aceeasi masina intr-o tinuta confortabila? sigur ca da.

la x3 poti face asta? probabil ca nu(stii ca ti-am spus despre sotie +copil si de amanta)

cand mai mergi la un dealer audi, cere-le pt drive test o masina configurata asa cum ti-am aratat eu mai sus. este posibil sa aiba si daca au, alearga-le masina in toate modurile posibile, folosindu-te de acel "audi drive select". nu uita sa treci si cutia in modul S. q5 vine in varianta de cutie automata doar cu cutie avand dublu ambreiaj. vei vedea ca q5 poate fi suficient de sportiv inclusiv pt gusturile "rafinate" ca ale tale. insa, poate sa fie x3 suficient de confortabil pt gusturile "rafinate" ca ale mele?

 

atasez o poza pt a vedea si alti doritori cum setezi sistemul "audi drive select"

 

bafta si tie !

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

edit...o intrebare:

 

- ai condus un BMW sa zicem vreo.... 20.000 km sau sase luni?

 

Apropo... eu am condus Audi cel putin un an... Audi A4, 1.9 tdi 130 cp!

- a fost o experienta placuta insa imi place mai mult BMW...

Am devenit client BMW si este foarte greu sa ma mai fure ca si client o alta

firma... fie ea si Audi sau Mercedes...

 

Concluzia: BMW e unic... pentru mine!!!

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

jimbo, nu am condus.

un A4 1.9tdi si mie mi se pare slab din toate punctele de vedere pt ca acea masina era produsa prin 2001-2004 si in locul ei prefer o mazda 6 sau o honda accord de ultima generatie.

daca conduceai acel 1.9tdi in perioada lui in care a fost de actualitate si sareai apoi intr-un bmw echivalent, nu mai erai atat de vehement.

f bine spus "Concluzia: BMW e unic... pentru mine!!! ". si eu pot spune acelasi lucru dar despre altceva, iar asta nu inseamna ca neg calitatile altcuiva.

Link to comment
Share on other sites

@jimbo, ti-am recitit posturile.

interesanta opinie.

practic tu ai concluzionat ca q5 iti ofera un confort sporit in comparatia cu x3 iar acesta din urma ofera sportivitate suplimentara.

in variantele standard asa o fi, nu te contrazic.

totusi, tu ai concuzionat ca X3 este de departe superior. pe baza caror criterii ai concluzionat asta? pe baza criteriilor tale si ale altor persoane care cer sportivitate de la masina. eu cer confort in primul rand de la orice masina si ca mine mai sunt altii iar pe baza criteriilor acestui grup x3-ul nu ofera tot ceea ce ofera q5 si tinad cont de aceste lucruri, pt acesti oameni, q 5 este superior.

se stie ca bmw si clientii acestei marci sunt orientati catre sportivitate iar clientii audi sunt orientati mai mult catre confort. chiar discutam cu cineva care a condus seria 3 si a4 ambele de ultima generatie, ambele cu suspensii standard si spunea ca seria 3 are suspensiile mult mai sportive si mai rigide iar asta afecteaza confortul dar dau plus de sportivitate.

de exemplu, cu toate ca suspensiile bmw sunt "mai sport" chiar in configuratie standard, multi proprietari de bmw , aleg sa si le upgradeze bifand un optional din lista de preturi adica suspensii sport.

pe forumul audi sunt maxim 10 masini care au bifate suspensiile sport(ma gandesc ca aici sunt cu zecile) iar din cei maxim 10 proprietari o parte sunt dispusi sa plateasca sume considerabile de bani pt a trece pe suspensii standard pt simplu motiv ca cele sport nu sunt confortabile. e o chestie de criterii proprii si de ceea ce iti doresti de la o masina. tu vrei sportivitate. ok. pt alte persoane sunt importante alte aspecte.

 

revenind la q5 si la ultimile modele de audi in general. din lista de preturi poti bifa urmatoarele: Pachet S line Sport Plus, ce contine printre altele:- Suspensie S line. apoi mai poti bifa Amortizoare reglabile- adapteaza taria amortizoarelor in functie de preferintele soferului. Garda la sol este mai mica cu 20 mm. Nota: doar impreuna cu Audi Drive.

bifezi apoi si Audi Drive Select- 3 moduri disponibile comfort, automatic si dinamic + un mod individual

mai poti bifa si Directie dinamica. Nota:numai impreuna cu Audi Drive Select.

iar rezultatul este urmatorul:

poti avea suspensiile asa cum le vrei: pe confort atunci cand esti cu sotia si copilul, pe sport atunci cand esti cu amanta si vrei sa o impresionezi. Acest Audi drive select umbla nu doar la setarile suspensiei ci si in managementul motorului si al cutiei plus in managementul directiei putandu-le avea sportive in modul "dinamic" sau confortabile in modul "confort"

in modul individual poti face ce vrea muschiul tau adica poti seta suspensia pe sport, directia pe confort iar motorul pe "auto" lasand in grija masinii, modul cum reactioneaza acesta.

obtii o masina sportiva din q5? cu siguranta da. prin niste apasari de butoane poti avea aceeasi masina intr-o tinuta confortabila? sigur ca da.

la x3 poti face asta? probabil ca nu(stii ca ti-am spus despre sotie +copil si de amanta)

cand mai mergi la un dealer audi, cere-le pt drive test o masina configurata asa cum ti-am aratat eu mai sus. este posibil sa aiba si daca au, alearga-le masina in toate modurile posibile, folosindu-te de acel "audi drive select". nu uita sa treci si cutia in modul S. q5 vine in varianta de cutie automata doar cu cutie avand dublu ambreiaj. vei vedea ca q5 poate fi suficient de sportiv inclusiv pt gusturile "rafinate" ca ale tale. insa, poate sa fie x3 suficient de confortabil pt gusturile "rafinate" ca ale mele?

 

atasez o poza pt a vedea si alti doritori cum setezi sistemul "audi drive select"

 

bafta si tie !

 

poate un Audi cu toate selectiile care zici tu sa fie mai sportiv decat sa zicem un X3 3.0sd?

a doua problema e ca se face comparatie intre masina aparuta de 1 an su masina aparuta de 4-5 ani <_<

cat ar costa Q5 dupa toate bifarile de mai sus ?:)

Link to comment
Share on other sites

jimbo, nu am condus.

un A4 1.9tdi si mie mi se pare slab din toate punctele de vedere pt ca acea masina era produsa prin 2001-2004 si in locul ei prefer o mazda 6 sau o honda accord de ultima generatie.

daca conduceai acel 1.9tdi in perioada lui in care a fost de actualitate si sareai apoi intr-un bmw echivalent, nu mai erai atat de vehement.

f bine spus "Concluzia: BMW e unic... pentru mine!!! ". si eu pot spune acelasi lucru dar despre altceva, iar asta nu inseamna ca neg calitatile altcuiva.

 

 

Te rog,

 

Cu tot respectul, scrie o replica la tot ce am scris eu dupa ce vei conduce un BMW... orice BMW... Doresc sa echilibram balanta... ca sa poti spune

cu adevarat ceva despre BMW...

 

Audi A4 1.9 tdi 130CP, o masina foarte buna, are demaraj bun, manevrabilitate buna... dar nu e BMW... de ce? citeste din nou postul meu de mai sus!

 

Si DA BMW e unic pentru mine... si pentru oricine cel putin detine acesta marca de masina numita BMW!!!

 

Ciao!

Edited by Jimbo08
Link to comment
Share on other sites

1.poate un Audi cu toate selectiile care zici tu sa fie mai sportiv decat sa zicem un X3 3.0sd?

2.a doua problema e ca se face comparatie intre masina aparuta de 1 an su masina aparuta de 4-5 ani <_<

3.cat ar costa Q5 dupa toate bifarile de mai sus ?:)

 

1. nu am de unde sa stiu. este posbil sa il depaseasca pe X3 sau nu.

2. foarte adevarat. cu toate ca-s masini concurente , sunt aparute la distanta mare de timp una de alta. chiar daca ar fi aparut in acelasi an, ar fi fost diferentele intre ele in sensul ca una targeteaza sportivitatea iar cealalta are ca prima tinta confortul.

3. pai se adauga la pret cateva mii de euro bune. ceea ce conteaza este ca banii investiti iti asigura un rulaj cu masina dupa bunul plac. cand vrei sport , se comporta ca atare iar cand vrei confort, la fel, lucru ce nu este realizabil la concurenta ce se numeste fie mercedes fie bmw.

 

automotorundsport au testat glk, q5 si x3 cu motorizari diesel in 4 cilindri iar concluziile sunt exprimate in cateva cuvinte . din pacate nu stiu boaba de germana. poate se pricepe cineva sa traduca:

 

Mercedes GLK 220 CDI

Ein echter Mercedes, der in erster Linie durch seinen hohen Fahrkomfort gefällt. Der Verzicht auf die Schärfung des sportlichen Handlings fällt da leicht. Der ganz neu entwickelte Motor bietet harmonische Kraftentfaltung, sollte aber sparsamer sein.

 

Audi Q5 2.0 TDI

Der Q5 fährt sich wie eine sportliche Limousine. Vom Geländewagen ist nur die Form ßbrig geblieben. Dem dynamischen Charakter wird allerdings ein Teil des Fahrkomforts geopfert. Relativ hoher Verbrauch.

 

BMW X3 20 d

Beste Fahrleistung, geringster Verbrauch. Der BMW zeigt durchaus beachtliche Talente, zu denen auch das Fahrverhalten zählt. Laufkultur des Motors und Fahrkomfort sind nicht mehr up to date.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Mercedes GLK 220 CDI

A genuine Mercedes, which is primarily due to its high level of comfort like. The surrender of the sharpening of the sporty handling is as easy. The newly developed engine offers smooth power development, but should be economical.

 

Audi Q5 2.0 TDI

The Q5 drives like a sports sedan. The SUV is the only form remained. The dynamic nature is, however, a part of the ride comfort is sacrificed. Relatively high consumption.

 

BMW X3 20 d

Best mileage, low consumption. The BMW shows quite remarkable talent, including the one driving. Smoothness of the engine and ride comfort are no longer up to date.

Link to comment
Share on other sites

X3-ul este o masina de generatie veche pe o platforma veche. orice comparatie cu gadgeturile electronice din Q5 e oarecum neavenita. pana va confirma Q5, X3-ul are locurile fruntase la fiabilitate si sportivitate de cativa ani, singurul neajuns este umbra prea mare pe care X5 i-a facut-o si masina nu a prins niciodata cu adevarat. pe cand la Q5 va fi tocmai invers. multora le placea Q7 ca masina, dar era pur si simplu MULT prea mare. acum au ocazia sa si-o cumpere. daca nu era "criza", Q5-ul ar fi fost un mare mare succes.

 

sunt curios daca la viitorul X3, va mai fi pastrat si imbunatatit actualul 35d, motor cu potential urias.

Link to comment
Share on other sites

probabil viitorul pas pt acest motor va fi facut catre cresterea puterii la 300cp si 600NM. in general aceste lucruri se intampla la aparitia unui model nou de masina sau al unui facelift.

exista posibilitatea ca 3.0sd sa fie introdus peste cateva luni si pe seria 7 si atunci poate va suferi o imbunatatire. daca nu , probabil imbunatatirea lui va veni odata cu aparitia lui seria 5(peste un an).

 

e un pic off topic: bmw mai produce V8 diesel? stiu ca pe seria 7 a existat un asa motor. acesta a fost disponibil pe acea masina pana la retregera vechiului seria 7 din fabricatie?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Eu conduc un X3 3.0 sd - 2008.

gasesc ca masina este dintre cele mai bune din clasa ei - incerc comentarii pe capitole

 

DINAMICA,MANEVRABILITATE

In ceea ce priveste viteza si manevrabilitatea - X3 3.0 sd depaseste majoritatea modelelor sport (berline) pana in 300 cp iar la nivelul SUV cred ca

e depasita numai de Cayene S si Turbo.

Clar masina este gandita sa fie dinamica si sportiva - iar ansamblul motor - cutie viteze - frane - suspensii nu dezamageste.

Prin urmare cred ca la capitolul engineering - BMW o sa stea inotdeauna mai bine decat Audi.

 

DESIGN

legat de design - cred ca e o chestie de gust. Pachetul M este de ajutor si roti macar de 18' la fel.

La Audi - ultimile 3 generatii mi se par ca evolutie in materie de design slabe - adica un soi de facelifturi ale unor modele anterioare.

Q7 e un soi de Q5 redus la scara - prin urmare mi se pare mai fara identitate.

 

CALITATEA FABRICATIEI,FIABILITATE

la capitolul asta situaita mi se pare comparabila

In cazul lui Audi suspectez ceva probleme dat fiind ca marca in sine este un up-grade de VW

 

In incheiere - cred ca comparatiile intre marci si masini sunt de cele mai multe ori chestii de marketing.

In principiu in gama premium - diferentele sunt relativ mici (la specificatii similare) - si toate marcile au evoluat major in ultimii 10 ani.

Prin urmare - o eventuala alegere - tine de preferintele fiecaruia - design,mod de conducere,atractie fata de marca etc.

Link to comment
Share on other sites

pot sa fac eu niste completari

 

- nu cred ca e totusi cat o berlina pe la 300 de cai, in primul rand din cauza de aerodinamica, insa se tine bine pt gabaritul ei si forma de caramida pana la viteze destul de mari.

- e la nivel de cayenne GTS <_<

- cum arata imi place, desi farurile de X5 sunt mai frumoase. imi place si pt ca e micuta, dar la interior e spatiu suficient.

- calitatea interiorului e considerata de catre unii mult sub X5, dar e foarte decenta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.