Jump to content

Taranism?


Ciupanezu

Maner frana de mana AC S  

199 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Cele OEM nu merita, sunt prea urate...

 

Acestea arata cat de cat ok insa nu sunt hotarat.

O sa comand footrest-ul insa la pedale ma mai gandesc.

 

alea oem sunt urate cu spume....sau ar trebui sa le punem doar pt ca sunt OEM??? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chestii de aluminiu sunt bling-bling intr-un interior de piele si mai ales la o limuzina. Dar de gustibus... :D

Footrest-ul de M se potriveste foarte bine.

 

Manerul nu, stiu asta.

 

La pedale ma mai gandesc.

 

poate fi, am votat NU

sugestie - inlocuieste-l impreuna cu schimbatorul de viteze

Nu pot. :twoup:

 

E nou si chiar imi place, original BMW.

 

De pedale ce parere ai?

 

L.E: Gata m-am hotarat! :twoup:

 

Iau doar footrest de M, nu mai iau pedale.

 

Insa puteti vota in continuare, sunt curios ce rezultat va iesi.

Deasemenea astept si alte pareri!

 

Va multumesc tuturor!

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Manerul de la frana de mana nu mi se pare taranism pt ca asa ceva a fost pus pe bmw, daca puneai ceva cu TYPE R mai spuneam, da tinand cont ca.... eu unul as monta asa ceva, parca mai da un aer sportiv fata de celelalte banale manere. Schimbatorul cam tipa dar si ala daca ai trimuri de bord din aluminiu isi are locul in masina, daca ai mahon................ Pedalele mi se par destul de OK, 1 nu se umple de praf, 2 nu este din cauciuc care il poti gasi si la rromi in targ, + cum au spus si colegii mai sus cele oem sant uratale. Edited by mario.b
Link to comment
Share on other sites

eu nu prea inteleg de ce ai schimba pedalele si foorest-ul. sunt elemente pe care majoritatea soferilor nici nu le vad vreodata. eu unul habar n-am ce pedale am si nici nu m-a interesat vreodata. daca pot sa le apas si nu imi aluneca piciorul de pe ele atunci sunt ok :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Ar arata bine daca ar fi in aceeasi culoare cu trimurile. Asa nu stiu, parca e prea lucios. Se potriveste numai cu manerele de la usi, altceva cromat nu prea are masina ca sa fie in ton. Mie personal imi plac mai mult cele cu maner de piele. Iar footrestu l-as pune dar cu tot cu pedale, fara pedale arata ciudat, ca ceva neterminat.

.

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

Manerul de la frana de mana original ACS nu este asa de stralucitor...daca ai trimuri argintii eu zic ca merge, nu mai stiu ce ai tu in masina....in fine, important este sa-ti placa tie! :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Nu e neaparat taranism, depinde de ce vrei tu. Este foarte important ca tu sa fii multumit de masina ta.

Daca as fi sa aleg ceva accesorii pentru masina mea care este 316i, nu as comanda numai accesorii M3 pentru ca cred ca s-ar potrivi de nici o culoare...dar asta depinde foarte mult de dorinta si de gustul fiecaruia.

Link to comment
Share on other sites

Am sa-mi bag si eu nasul si probabil or sa apara critici. Fratilor, am si eu un e39. Impresia pe care mi-a lasat-o masina asta este de limuzina de om calm, calculat si linistit, nu de masina sport. De alftel nici nu cred ca a fost gandita ca o masina sport. In afara de trapa, navi si scaune active a pus mosu care a comandat-o cam tot ce se putea pe ea. Asta nu e masina spot, drept urmare sunt de parere ca orice accesoriu sport arata ca porcu pe ea. Eu unu n-am vazut nici un 535 E39 pe care sa dea bine accesorii sportl la interior ma refer ca p-afara si mecanic sunt putine diferente intre 535 si M5. interiorul tinde spre lus, nu sport, cutia de viteze schimba fara sa te dea cu capu de tetiere cand trece dintr-o treapta in alta si de multe ori habar n-ai daca a schimbat sau nu. Si eu vreau sa-mi schimb footrest-ul dar asta doar pentru ca in 320K km (reali documentati) a crapat si vreau sa-l schimb cu unu original, stock chiar daca sunt constient ca unul m cu insertii de aluminiu e mult mai rezistent decat al meu. Nu am vazut schimbator cu o forma mai frumoasa decat cel stock si nici maneta de frana mai frumoasa ca cea imbracata in piele neagra de asemenea stock. Nu prea inteleg de ce lumea tinde sa puna tot felul de accesorii bling-bling prin masina. In mod normal toate elementele vizuale din habitaclu ar trebui sa fie cel mult mate si de culori care sa se integreze cu fundalul. Daca sunt lucioase, au toate sansele ca la un momendat sa reflecte raze solare fix in ochiul tau si nu e prea placut. Plus ca iti pot distrage atentia de la sofat. Cat despre manerul AC S, eu unu nu-i vad locul absolut deloc. Poate ca ar da bine, daca tot interiorul ar fi semnat AC S si poate nici atunci. Oi fi imbatranit eu prea devreme dar ma irita acest tip de "tuning" cum il inteleg baietii din romania. Frate, imi pun niste praguri, bara fata, bara spate si un eleron M si sunt ciumec. Asta pe un 318i sau d care abia taraste hoasca. Mai mult respect o masina care arata stock dar are ceva umblat pe la motor,...o evacuare din inox de la galerii pana in spate, un filtru de aer sanatos, o turbina incognito, ceva pe la harta de aprindere, niste frane mai de soi, etc. Un lup in haine de oaie da mai bine decat o oaie in haine de lup. In concluzie, Ciupanezule, las-o stock man, sau cat mai aproape de stock. Arata mult mai bine. In plus orice modificare de genu nu face altceva decat sa-i micsoreze valoarea efectiva.
Link to comment
Share on other sites

Ai oarecum dreptate.

 

Insa manerul de frana era doar o idee, daca intr-adevar vroiam sa-mi iau il comandam, il montam si aia era. :twoup:

 

O sa montez insa footrest-ul de M, o reala imbunatatire a interiorului, mai ales ca am si ornamente argintii.

 

Iti garantez ca nu sunt tipul de pusti care isi tuneaza masina cu praguri de Vitan.

Cam acesta este profilul celor care isi tuneaza masina in Romania.

Cei care cumpara accesorii M nu au cum sa greseasca, sunt singurele accesorii care arata bine pe BMW, cu mici exceptii.

 

Pe E39 nimic nu merita schimbat la exterior din gama aftermarket.

Pachetul M este cu totul altceva si sper sa il pot achizitiona in curand, ar fi o reala imbunatatire.

In plus pachetul M nu este tuning sau styling, este o optiune de fabrica.

 

Modificarile pe care le-ai mentionat suna bine pe hartie insa costa enorm.

 

O evacuarea completa costa in jur de 2000 euro, filtrul de aer sport este inutil si nu-ti da putere, franele nu trebuie schimbate decat daca maresti si puterea motorului, dar asta e o alta discutie.

 

Cred ca esti de acord cu mine cand spun ca pachetul M arata mult mai frumos decat barile normale.

 

http://img257.imageshack.us/img257/3601/cimg4728housebig7d8fbcvf9.jpg

http://img167.imageshack.us/img167/5927/e392004a57e1e9fen3.jpg

Link to comment
Share on other sites

la faza cu pachetul M inclin sa spun ca ai dreptate si din considerente practice. motorul de pe 535 respectiv 540 au ambele probleme usoare la partea racire deoarece gurile de aesrisire oferite de bara standard nu sunt tocmai suficiente pentru un flux de aer proaspat coerent, deci aici inclin sa spun ca tine. la pachetul m m-am gandit si eu cel putin pentru bara fata. de curand m-a lovit un participant la trafic in spate si tre sa schimb bara. ma gandesc, oare se poate inlocui cea existenta cu una M? adica tot trebuie inlocuita.
Link to comment
Share on other sites

Normal ca se poate inlocui, bani sa fie.

 

Legat de racire, imi pare rau dar trebuie sa te contrazic.

E39 535i si 540i nu au probleme de racire.

 

Aerul pentru racirea motorului este tras prin grila fata nu prin bara.

In bara exista niste trasee de racire pentru frane nu pentru motor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.