Jump to content

WorldCarFans: 2011 BMW M5 to get New 550hp 5.5L V10 Engine?


Romulus

Recommended Posts

Corect, datorita normelor de poluare majoritate producatorilor se muta catre turbo + injectie directa, care pare solutia optima acum; de fapt, sunt convins ca BMW va produce un motor extrem de reusit, avand in vedere traditia din spate (apropo, s-au anuntat "Engine of the Year" ieri :twoup: ).

 

Personal insa nu mi-au placut niciodata motoarele turbo, mi se par orientate catre utilitate si nu catre placere, lag-ul ala te poate frustra sau surprinde neplacut, nu ai aceeasi senzatie de control pe care ai avea-o intr-un natural-aspirat multiclapeta de exemplu. OK, pe un non-M e bun, cum de altfel vine 3.0 biturbo ala pe 335i, dar pe un M mi-ar placea mai mult purism. Poate e subiectivism, deh ...

Link to comment
Share on other sites

Aici gresesti cred. Cunosc cel putin 10 persoane care lucreaza la BMW M si crede-ma, toti sunt pasionati de motoare si masini, toti inteleg pasiunea pentru M si o au in sange. Daca vor ajunge sa scoata pe piata un motor M turbo, va fi pentru ca merita sa ajunga in panoplia M.
Link to comment
Share on other sites

Aici gresesti cred. Cunosc cel putin 10 persoane care lucreaza la BMW M si crede-ma, toti sunt pasionati de motoare si masini, toti inteleg pasiunea pentru M si o au in sange. Daca vor ajunge sa scoata pe piata un motor M turbo, va fi pentru ca merita sa ajunga in panoplia M.

aici e corect......

 

De exemplu si Porsche are modelul de top Turbo, adica 911 ( ca sa nu mai vb. de carrera GT)..

 

Iat 5,5 L V10 si numai 550 Cp si turbo, mi se pare dezamagitor.......

Link to comment
Share on other sites

Tien > Carrera GT e natural aspirat, iar ultima varianta de 911turbo e un twin-turbo cu geometrie variabila, singurul de genul asta daca nu ma insel. Motoarele turbo sunt folosite de Porsche din anii 70' pentru ca era singura solutie de a dezvolta putere mai mare, flat-6-ul ala montat in spatele puntii spate deja e prea greu si intotdeauna au avut probleme cu manevrabilitatea ciudata, unul mai mare ar fi fost dezastru.

 

Romulus > E posibil sa ai dreptate, dar pana nu vedem cum se comporta in realitate tot am o retinere legata de motorul ala.

Link to comment
Share on other sites

Cum vad eu treaba, poate fi un produs foarte OK, creeat cu pasiune si care sa radieze perfectiune mecanica, asta nu inseamna ca poate multumi pe toata lumea. Desi il consider producatorul cu viziunea cea mai apropiata fata de ce imi doresc de la o masina, nu tot ce face BMW imi place; nemultumirea mea poate reprezenta multumirea altora, nu am pretentia ca am adevarul absolut.
Link to comment
Share on other sites

Tien > Carrera GT e natural aspirat, iar ultima varianta de 911turbo e un twin-turbo cu geometrie variabila, singurul de genul asta daca nu ma insel. Motoarele turbo sunt folosite de Porsche din anii 70' pentru ca era singura solutie de a dezvolta putere mai mare, flat-6-ul ala montat in spatele puntii spate deja e prea greu si intotdeauna au avut probleme cu manevrabilitatea ciudata, unul mai mare ar fi fost dezastru.

 

Romulus > E posibil sa ai dreptate, dar pana nu vedem cum se comporta in realitate tot am o retinere legata de motorul ala.

Daca urmaresti link-ul cu engine of the year vei vedea ca 911 turbo este imediat sub BMW.....iar seria 911, a cam avut intotdeauna motor turbo, iar performantele au fost cu mult peste BMW intotdeauna, oricum Porsche e deja clasa supersport...

 

Eu am zis ca sa nu mai vb. de Gt, tocmai ca are motor aspirat si aici vb. de turbo......

 

insa repet: daca Porsche scoate dintr-un motor de 3.6 l 480 Cp si Turbo, la BMW mi s epar foarte putini CP aratati tinand cont de V10 si de 5,5 l

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

Seria 911 s-a introdus prin 65' si era natural aspirat, abia pe la jumatatea anilor 70' a aparut primul turbo si a fost folosit doar pentru modelul de varf din fiecare serie, restul de modele avand motoare natural aspirate. Si ai dreptate, Porsche e alta clasa, de-aia isi permit sa foloseasca turbine extrem de scumpe in motoare pentru a le face competitive :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

"...and BMW's stop-start technology which automatically switches the engine off when it is not being used such as when the car is stopped in traffic."

 

Nasol cu treaba asta daca nu se poate dezactiva, va dati seama cata caterinca se va face pe seama unui posesor de M5 "care opreste motoru la semafor" precum soferii de logan ?

Link to comment
Share on other sites

Romulus :twoup: ai dreptate, dar nu toti posesorii de M sunt la fel...

 

Sper sa nu starnesc flame... dar pana acuma nu era voie sa intrebi cat consuma un M.. cum se imbina ideea asta cu ideea de a opri motorul la semafor ?

 

Ca daca de ex.. trec de la 318d la M5 si se opreste motoru la semfor.. deja sunt catalogat "parvenit" si ca nu imi permit sa merg cu masina :twoup:

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Nu deranjeaza pe nimeni functia Auto-Start-Stop.

 

Astea sunt prejudecati romanesti...

 

"Oare ce zic aia de la semafor cand mi se opreste motorul :twoup: "

 

Ideea de M5 turbo ar trebui sa surada oricui.

 

Mai ales ca mai mult ca sigur nu va exista lag.

 

BMW acorda mare atentie detaliilor, va fi un mare succes, ca de obicei.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Romulus :twoup: ai dreptate, dar nu toti posesorii de M sunt la fel...

 

Sper sa nu starnesc flame... dar pana acuma nu era voie sa intrebi cat consuma un M.. cum se imbina ideea asta cu ideea de a opri motorul la semafor ?

ideea e aici numai reglementarile de mediu.....

Link to comment
Share on other sites

imi dau seama ca o sa ramana doar pe hartie ca nimeni nu o sa o foloseasca, ciupanezu: sper ca nu o faci "rara" o astfel de prejudecata ca ma apuc sa dau search pe forum sa vad cate misto-uri si-au luat posesorii de dacii care opresc masinile la intersectii... treaba cu start & stop este valida doar daca ne gandim la mediu.. daca o folsesti din considerente de consum.. e NASOL... deci mi se pare absurd sa folosesti start and stop.. la fel ca lupo-u 3L de pe banda cealalta.. totusi ai M5 nu ai lupo...

 

MI se pare ipocrizie si sa ma vorbesc ipotetic despre asa ceva.. eu nu as folosi functia aia niciodata... ciupanezu: vezi ca poti sa faci asa la semafoare.. manual.. o saptmana vezi ce se intampla..

 

Cineva ar putea argumenta ca nu iei 5.5 L benzina ca sa ocrotesti atmosfera :twoup: iei un diesel sau ceva.

 

Am priceput oricum.. treaba asta e pentru marketing si pentru cei care au cumparat prisu gandindu-se ca e cel mai putin poluant si consuma cel mai putin...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

@Lifestyle: Acolo este cu totul altceva.

 

Daca faci asa ceva cu o masina clasica, uzura asupra alternatorului si motorului este considerabila.

 

 

Probabil ca se poate dezactiva functia..

 

Hai sa nu cautam defecte unde nu exista.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu este defect.. probabil ca nu se va folosi niciodata, nu mi se pare defect ceva ce iti da optiunea sa o folosesti sau nu.. discutam asa ca idee... trebuie sa recunosc ca te-ai scos putin dar totusi puteai sa zici ca 80% din uzura motorului apare la pornire pana se face ungerea... etc..

 

Hai sa recunoastem ca masina o sa fie ok, dar functia asta este pentru marketing :twoup:

Link to comment
Share on other sites

imi dau seama ca o sa ramana doar pe hartie ca nimeni nu o sa o foloseasca, ciupanezu: sper ca nu o faci "rara" o astfel de prejudecata ca ma apuc sa dau search pe forum sa vad cate misto-uri si-au luat posesorii de dacii care opresc masinile la intersectii... treaba cu start & stop este valida doar daca ne gandim la mediu.. daca o folsesti din considerente de consum.. e NASOL... deci mi se pare absurd sa folosesti start and stop.. la fel ca lupo-u 3L de pe banda cealalta.. totusi ai M5 nu ai lupo...

 

MI se pare ipocrizie si sa ma vorbesc ipotetic despre asa ceva.. eu nu as folosi functia aia niciodata... ciupanezu: vezi ca poti sa faci asa la semafoare.. manual.. o saptmana vezi ce se intampla..

 

Cineva ar putea argumenta ca nu iei 5.5 L benzina ca sa ocrotesti atmosfera :twoup: iei un diesel sau ceva.

 

Am priceput oricum.. treaba asta e pentru marketing si pentru cei care au cumparat prisu gandindu-se ca e cel mai putin poluant si consuma cel mai putin...

Dieselul polueaza mai mult :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu este defect.. probabil ca nu se va folosi niciodata, nu mi se pare defect ceva ce iti da optiunea sa o folosesti sau nu.. discutam asa ca idee... trebuie sa recunosc ca te-ai scos putin dar totusi puteai sa zici ca 80% din uzura motorului apare la pornire pana se face ungerea... etc..

 

Hai sa recunoastem ca masina o sa fie ok, dar functia asta este pentru marketing :twoup:

 

Procentul de 80% mi se pare un pic exagerat.

 

In orice caz, alternatorul are cel mai mult de suferit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.