Jump to content

Bataie la motor


Recommended Posts

Salut. Cam pe ultimii 5000km s-a intesificat un fel de tacanit metalic la motor mai ales intre 1800-2300rot/min. E un E46 318i . Din cit am inteles e vibrochenul si cuzinetii. Deci trebuie desfacut motorul dat jos de pe masina si desfacut de la baia de ulei. A mai facut cineva reparatie de genul asta? Si daca trebuie rectificat arborele cotit - unde si cam cit ma costa?
Link to comment
Share on other sites

cati km. ai cu uleiul actual?.....cand aveam vectra am mers vreo 20mi cu uleiul, si la un mom dat incepuse sa tancane mai rau ca un diesel...

300km abia schimbat Castrol Magnatec 5w40. Bataia o am de mult timp aprox 2 ani dar acum s-a intesificat. Mai ales dupa ce am avut probleme cu racirea motorului

Link to comment
Share on other sites

Nu poti sti daca trebuie rectificat vibrochenul pana nu dai baia jos. Poate fi doar un cuzinet de vina, ii inlocuiesti si ai rezolvat.

Sper. Ms

Da l-a desfacut azi si nu e bine deloc. Daca e afectat si blocul imi trebuie practic alt motor. Cuzinetii la 1 si 4 s-au lipit de vibrochen. As putea pune unul mai mare in 6 pistoane pe masina asta? Precizez este un 318i din 98 motor E46 1895cmc

Link to comment
Share on other sites

Nu poti sti daca trebuie rectificat vibrochenul pana nu dai baia jos. Poate fi doar un cuzinet de vina, ii inlocuiesti si ai rezolvat.

Sper. Ms

Da l-a desfacut azi si nu e bine deloc. Daca e afectat si blocul imi trebuie practic alt motor. Cuzinetii la 1 si 4 s-au lipit de vibrochen. As putea pune unul mai mare in 6 pistoane pe masina asta? Precizez este un 318i din 98 motor E46 1895cmc

Help?

Link to comment
Share on other sites

poti sa pui unul in 6 pistoane, dar mai trebuie ceva pe langa, adica instalatie electrica, cutie, grup, practic trebuie inlocuit cam tot ce ai sub capota si transmisia. Mai bine cauta un motor identic sau piesele care iti trebuie de pe un altul defect, sunt destule M43 busite.
Link to comment
Share on other sites

poti sa pui unul in 6 pistoane, dar mai trebuie ceva pe langa, adica instalatie electrica, cutie, grup, practic trebuie inlocuit cam tot ce ai sub capota si transmisia. Mai bine cauta un motor identic sau piesele care iti trebuie de pe un altul defect, sunt destule M43 busite.

Da asta e ma asteptam. Oricum stie cineva site motoare sau piese second hand?

Link to comment
Share on other sites

De pe un alt site, in caz ca vrei sa treci la 6 cilindri.

De vanzare:

-motor bmw 2.0 24v vanos M52 ,complet +cutie viteze,an 1996,150000km.functioneaza impecabil.

pret 500E

-motor bmw 2.5 24v dublu vanos M54,+cutie viteze,imobilizator,contact+2 chei,mai lipsesc cateva anexe.an 2004 ,80000km.

pret 1500E disc.

rel:0766324050 sau 0723007578

Link to comment
Share on other sites

De pe un alt site, in caz ca vrei sa treci la 6 cilindri.
De vanzare:

-motor bmw 2.0 24v vanos M52 ,complet +cutie viteze,an 1996,150000km.functioneaza impecabil.

pret 500E

-motor bmw 2.5 24v dublu vanos M54,+cutie viteze,imobilizator,contact+2 chei,mai lipsesc cateva anexe.an 2004 ,80000km.

pret 1500E disc.

rel:0766324050 sau 0723007578

Multumesc. Am renuntat la idee. Nu merita efortul. Merg pe cel original si pe ideea unei reparatii eventual cu piese sau motor second hand.

 

De pe un alt site, in caz ca vrei sa treci la 6 cilindri.
De vanzare:

-motor bmw 2.0 24v vanos M52 ,complet +cutie viteze,an 1996,150000km.functioneaza impecabil.

pret 500E

-motor bmw 2.5 24v dublu vanos M54,+cutie viteze,imobilizator,contact+2 chei,mai lipsesc cateva anexe.an 2004 ,80000km.

pret 1500E disc.

rel:0766324050 sau 0723007578

Multumesc. Am renuntat la idee. Nu merita efortul. Merg pe cel original si pe ideea unei reparatii eventual cu piese sau motor second hand.

Si un disc de ambreiaj tot second nu ar strica daca e in stare cat de cat buna.

Link to comment
Share on other sites

Cine schimba discul de ambreiaj degeaba? :twoup:

Mororul e ok l-am masurat. Iau si disc nou.

Sunt in dilema. Am fodt si la alt meserias si e de alta parere. Deci unul spune ca se incadreaza in parametri si ca nu trebuie rectificat arborele. Pina la urma care este toleranta admisa pentru cota 0 cota nominala? Daca sunt cat de cat aproape de toleranta admisa nu-l mai rectific mai ales ca nu prea am incredere in utilajul de rectificat.

Link to comment
Share on other sites

Cine schimba discul de ambreiaj degeaba? :twoup:

Mororul e ok l-am masurat. Iau si disc nou.

Sunt in dilema. Am fodt si la alt meserias si e de alta parere. Deci unul spune ca se incadreaza in parametri si ca nu trebuie rectificat arborele. Pina la urma care este toleranta admisa pentru cota 0 cota nominala? Daca sunt cat de cat aproape de toleranta admisa nu-l mai rectific mai ales ca nu prea am incredere in utilajul de rectificat.

S-a rezolvat cu un final fericit. Inlocuit cuzineti la cota 0 si segmentare. Nu a fost nevoie de rectificat arbore. Am facut 100 de km. Parca e alta masina. Nici o vibratie iar motorul nu se aude. Dar parca si-a pierdut mult din performanta. Oricum nu am trecut de 2500 rot/min si mai merg asa inca 200km. A doua strangere la chiulasa o fac maine.

Link to comment
Share on other sites

[ . A doua strangere la chiulasa o fac maine.

 

Exista asa ceva la modelul tau?

Sunt doua strangeri asa cum scrie pe instructiuni garnitura. ?

 

[ . A doua strangere la chiulasa o fac maine.

 

Exista asa ceva la modelul tau?

Sunt doua strangeri asa cum scrie pe instructiuni garnitura. ?

Victor Reinz cylinder head gasket

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Puteam sa jur ca aceste piese sant muuuult mai scumpe, cred ca trec si eu ursul pe 1,8IS si il refac, super preturi, toate astea pe original, ma asteptam la un pret mai mare. :twoup:

Bine ca ai terminat cu masina si nu tea dus cat un motor de la baietii care le sufla cu aur si apoi le vand la preturi de lingouri de aur. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Puteam sa jur ca aceste piese sant muuuult mai scumpe, cred ca trec si eu ursul pe 1,8IS si il refac, super preturi, toate astea pe original, ma asteptam la un pret mai mare. :twoup:

Bine ca ai terminat cu masina si nu tea dus cat un motor de la baietii care le sufla cu aur si apoi le vand la preturi de lingouri de aur. :twoup:

30 mil tot. manopera segmenti cuzineti chit ambreiaj garnituri ulei lichid racire 3 verificari cota arbore la 3 meseriasi

Link to comment
Share on other sites

Pai uleiul oricum vre-au sa il schimb si il am mai trebe doar cuzineti asat in cazul inc are chiar sun ei defecti plus manopera.Problema este ca nu am nici un mecanic bun care sa mi poata schimba si nici la service la contemo nu vreau sa merg sa imi iau 20 mil.Daca stie cineva vreun mecanic bun in brasov l-as ruga sa imi dea un pm.
Link to comment
Share on other sites

De ce ti se pare ieftin?

Eu am cheltuit 650 de lei pt cuzineti la palier + manopera + un schimb de ulei.

P.S. Thanks again Felix :twoup:

cuzineti palier atat e ok

Nu cred ca m-ai inteles, toul a costat 650 de lei = set cuzineti + manopera + ulei si filtru.

E adevarat ca am fost si in alte locuri unde mi s-a pretins doar pt. manopera 4-5 sute de euro.

Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.