Jump to content

Bataie la motor


Recommended Posts

Daca mai mergi asa, se intorc pe vibrochen si l-ai omorat. Pana nu desfaci nu poti sti: ori sunt cuzinetii de palier vinovati, ori cei de biela.

 

De ce ti se pare ieftin?

Eu am cheltuit 650 de lei pt cuzineti la palier + manopera + un schimb de ulei.

P.S. Thanks again Felix :twoup:

 

 

:twoup: Eu din ce tin minte, a fost doar unul la o biela si au fost schimbati toti. Pentru palier tb. sa dea vibrochenul jos, ceea ce nu s-a intamplat.

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la un mecanic si a "asculat" un pic motorul si intradevar a zis ca are ceva joc la cuzineti de la biel dar ff mic , se aude doar in saarcina si s-ar putea sa dipsara iodata cu un schimb de ulei.Uleiul avand 2 ani de zile.O sa fac miane schimbul de ulei si vom vedea ce se inatmpla.Ce zpunsti sa pun si un X1R sau un metabond in el???
Link to comment
Share on other sites

Iarasi vrei sa faci prostii.... :twoup: Baga un ulei 5w40, BMW si vezi ce se intampla, dar o data ce a aparut bataia cu un schimb de ulei nu rezolvi prea multe. Totusi merita incercat.

 

Nu baga nici un fel de aditiv sau tratament de ulei in motor, pt. ca mai mult ca sigur iti va trebui altul (motor).

Link to comment
Share on other sites

Oki felix tinand cont de experienta ta cu BMW si de ce am citit pe aici o sa tin cont de sfatul tau si nu o sa bag.O sa ii fac maine schimbul de ulei.Am luat deja uleiul e un Mobil 1 5w40 si filtru si atat.Faza e ca uleiul asta ar 2 ani de zile si masina in tot acest timp a mers daor la rece si pe loc.adica a mai fost pornite din cand in cand si ma agndesc ca si-o fii pierdut din prorietati si ca din cazua asta sa numai aiba ungerea buna si sa tacane.Acum vdm.Nu dispare schimba cuzineti si gata.Ce marca de cuzineti sa pun ??
Link to comment
Share on other sites

Nu e bine sa lasi motorul sa functioneze ,,la rece" adica la ralanti. Dat fiind faptul ca masina a stat 2 ani, inainte de a o scoate la asfalt, tb. sa-i schimbi uleiul, antigelul, filtru de aer, filtru de benzina, cel de polen(daca era cazul). O data cu schimbarea uleiului, exista posibilitatea sa se amelioreze bataia sau sa dispara. Depinde ce s-a intamplat in interior.

 

Cuzineti, daca e cazul sa cumperi, mergi pe original sau eventual o firma cunoscuta. Nu ti-as putea recomanda o firma anume.

 

Bafta multa! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Puteam sa jur ca aceste piese sant muuuult mai scumpe, cred ca trec si eu ursul pe 1,8IS si il refac, super preturi, toate astea pe original, ma asteptam la un pret mai mare. :twoup:

Bine ca ai terminat cu masina si nu tea dus cat un motor de la baietii care le sufla cu aur si apoi le vand la preturi de lingouri de aur. :twoup:

Daca gasesti meserias bun faci motorul ca nou. Apropo suruburile de palier (-10 buc.) originale erau pe 8kN. Cand le-a pus au inceput sa se deformeze. Se pare ca sunt pentru o singura strangere-cea din fabrica. La fel si cele de biela. Asa ca am pus de Dacia 1300 care duc pina la 11kN si s-au potrivit perfect doar putin mai scurte cu 1,5 mm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.