Jump to content

Pressure Converter


nene

Recommended Posts

O intrebari legate de Pressure Converter pentru 320d, 318d, 330d, 520d, 525d si alte modele care au comenzi pe vacuum ale EGR si Turbinei cu geometrie variabila.

Calculatorul trimite semnale electrice la aceste "convertoaere de presiune" si transformate in vacuumul care merge spre capsulele de actionare ale EGR sau Turbinei. Daca vacuumul este OK (sau poate doar atit cit trebuie ...) motorul trebuie sa mearga bine.

 

Vezi un catalog pt exemplificare;

1) http://bmwfans.info/original/E46/Lim/318d-...11/ill-11_2230/ - pozitia 1 comanda capsulei vacuumatice a turbinei si

2) http://bmwfans.info/original/E46/Lim/318d-...11/ill-11_2229/ - tot pozitia 1 comanda capulei EGR.

 

Reperul este acelasi 11 74 7 796 634.

 

Intrebari, cam multe si poate prea .... "specializate".

1) Daca stiti amanunte legate de functionare - ce semnale electrice primesc de la calculator pentru actionare, da - nu sau poate semnal modulat in frecventa.

2) Chiar se converteste presiunea sau pur si simplu se da drumul la vacuumul acumulat (din zona rezervor turbina sau zona servofrina) pentru actionare.

3) Uneori se strica si se simte clar cind acestea nu functioneaza. Dar, daca isi pierd cumva eficienta in timp e ceva mai greu de observat - deci din experienta cam cind se schimba acest Convertor.

4) Sigur acest "pressure converter" trebuie sa tina cont si de presiunea atmosferica deoarece se comanda de vacuum mege la capsule care sunt clar influientate de presiunea atmosferica - cum se face aceasta corectie, se mentine ea in timp?

5) Exista mai multi fabricanti ? Pretul am vazut ca variaza intre 250 RON si 380 RON.

 

Multumesc.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

O intrebari legate de Pressure Converter pentru 320d, 318d, 330d, 520d, 525d si alte modele care au comenzi pe vacuum ale EGR si Turbinei cu geometrie variabila.

Calculatorul trimite semnale electrice la aceste "convertoaere de presiune" si transformate in vacuumul care merge spre capsulele de actionare ale EGR sau Turbinei. Daca vacuumul este OK (sau poate doar atit cit trebuie ...) motorul trebuie sa mearga bine.

 

Vezi un catalog pt exemplificare;

1) http://bmwfans.info/original/E46/Lim/318d-...11/ill-11_2230/ - pozitia 1 comanda capsulei vacuumatice a turbinei si

2) http://bmwfans.info/original/E46/Lim/318d-...11/ill-11_2229/ - tot pozitia 1 comanda capulei EGR.

 

Reperul este acelasi 11 74 7 796 634.

 

Intrebari, cam multe si poate prea .... "specializate".

1) Daca stiti amanunte legate de functionare - ce semnale electrice primesc de la calculator pentru actionare, da - nu sau poate semnal modulat in frecventa.

2) Chiar se converteste presiunea sau pur si simplu se da drumul la vacuumul acumulat (din zona rezervor turbina sau zona servofrina) pentru actionare.

3) Uneori se strica si se simte clar cind acestea nu functioneaza. Dar, daca isi pierd cumva eficienta in timp e ceva mai greu de observat - deci din experienta cam cind se schimba acest Convertor.

4) Sigur acest "pressure converter" trebuie sa tina cont si de presiunea atmosferica deoarece se comanda de vacuum mege la capsule care sunt clar influientate de presiunea atmosferica - cum se face aceasta corectie, se mentine ea in timp?

5) Exista mai multi fabricanti ? Pretul am vazut ca variaza intre 250 RON si 380 RON.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

3) Uneori se strica si se simte clar cind acestea nu functioneaza. Dar, daca isi pierd cumva eficienta in timp e ceva mai greu de observat - deci din experienta cam cind se schimba acest Convertor.

 

Cand se strica nu mai ai deloc putere, practic turbo nu functioneaza. La VW pica destul de des piesa respectiva. Mi s-a intamplat personal. La viteze de peste 140/150 km/h ramaneam pur si simplu fara putere, dintr-o data. O solutie de moment este sa tragi pe dreapta, opresti si pornesti motorul si isi revine la normal. Este foarte greu sa-ti dai seama daca-si pierde eficienta in timp, asa ca nu are rost sa-l schimbi preventiv, astepti sa faca probleme. Banuiesc ca BMW nu face exceptie si se manifesta la fel cand se defecteaza.

Edited by philip
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

observ ca theadul este deschis de ceva vreme in urma,dar vin si eu cu o intrebare,poate primesc raspuns.

Este vorba de un 520d,care nu mai trage deloc,si banuiesc ca din aceasta electrovalva e buba.Am desfacut-o si am puso la baterie,si in ea se simte cum lucreaza ceva.Cum pot sa imi dau seama daca este chiar ea de vina?

Link to comment
Share on other sites

.Am desfacut-o si am puso la baterie,si in ea se simte cum lucreaza ceva.Cum pot sa imi dau seama daca este chiar ea de vina?

 

Este un pic mai complicat, nu se arde solenoidul, deci faptul ca ai pus-o la baterie nu inseamna nimic.

Cel care iti verifica masina isi da seama daca este defecta sau nu, dupa erori, dupa simptome,etc.

Poti sa pui alta si sa vezi daca se modifica ceva, cam asa iti poti sa seama fara un tester.

Link to comment
Share on other sites

observ ca theadul este deschis de ceva vreme in urma,dar vin si eu cu o intrebare,poate primesc raspuns.

Este vorba de un 520d,care nu mai trage deloc,si banuiesc ca din aceasta electrovalva e buba.Am desfacut-o si am puso la baterie,si in ea se simte cum lucreaza ceva.Cum pot sa imi dau seama daca este chiar ea de vina?

daca esti din bucuresti te pot ajuta eu cu o electrovalva noua pt o proba iar daca este de acolo defectul ti-o dau cu 100 ron<daca esti interesat lasa-mi pm>

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

daca esti din bucuresti te pot ajuta eu cu o electrovalva noua pt o proba iar daca este de acolo defectul ti-o dau cu 100 ron<daca esti interesat lasa-mi pm>

Sal am un 5.20 D 2001 cred ca are aceasi problema sunt din Buc. esti dispus sa fac o proba.. ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.