Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

iti recomand ca dupa ce o faci sa pui softul original la loc.

 

eu sunt un fan al remaparii / power box-ului, dar pe masinile BMW cu motoare 3.0d 184, 193 si 218 CP nu as pune.

zilele astea m-am intalnit cu doi vechi amici, cu X5 3.0d si E60 530d, ambii cu galeriile sparte dupa chiptuning, la cateva zile dupa modificare.

e adevarat ce fostul meu 520d E39 a facut peste 60 000 km de cand e remapat, fara nici un semn ca nu i-ar place, nici macar sa fumege nu vrea.

 

am avut powerbox pe masina, l-am dat dupa doua zile jos, convins de catre un alt prieten cu E60 530d sa renunt. chiar daca am dat multi bani pe cutiuta, nu am incercat sa o revand pentru ca stiu ca cineva ma va injura la un moment dat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

iti recomand ca dupa ce o faci sa pui softul original la loc.

 

eu sunt un fan al remaparii / power box-ului, dar pe masinile BMW cu motoare 3.0d 184, 193 si 218 CP nu as pune.

zilele astea m-am intalnit cu doi vechi amici, cu X5 3.0d si E60 530d, ambii cu galeriile sparte dupa chiptuning, la cateva zile dupa modificare.

e adevarat ce fostul meu 520d E39 a facut peste 60 000 km de cand e remapat, fara nici un semn ca nu i-ar place, nici macar sa fumege nu vrea.

 

am avut powerbox pe masina, l-am dat dupa doua zile jos, convins de catre un alt prieten cu E60 530d sa renunt. chiar daca am dat multi bani pe cutiuta, nu am incercat sa o revand pentru ca stiu ca cineva ma va injura la un moment dat.

 

Cat: fi atent Aici dupa ce am postat, probabil ca lumea o crezut ca-s nebun, sau am ceva cu bietu om... si au inceput unele comentarii inutile, uite ce am zis si mai jos... si probabil ca lumea iara o fi crezut ca-s nebun....

 

Asta de la service, a zis ca ce mai vrea sa incerce e sa dea cu firba de sticla pe invelisul exterior al galeriei...

Link to comment
Share on other sites

Cu mentiunea ca turbina nu o cumpar noua...ca nu am inebunit si se mai adauga la lista asta:

 

-reparatie semnalizare

-montaj faruri + mufe + proiectore

-reparatie display ceasuri

 

Si dupa cum am spus, damage estimativ in jur de 25 mil

 

Ai foarte mare ghinion la maÂşini. :)

Link to comment
Share on other sites

Cu mentiunea ca turbina nu o cumpar noua...ca nu am inebunit si se mai adauga la lista asta:

 

are un user, nickybmw parca, o turbina nou-nouta vrea 700eur pe ea, eu zic ca-i foarte bun pretu

 

LE, acum am vazut ca a vandut-o

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...6912&st=100

 

Nu era noua oricum si exagerat de scumpa. Reconditionarea impune schimbarea tuturor pieselor din turbina, deci e destul de buna si vairianta asta

 

iti recomand ca dupa ce o faci sa pui softul original la loc.

 

eu sunt un fan al remaparii / power box-ului, dar pe masinile BMW cu motoare 3.0d 184, 193 si 218 CP nu as pune.

zilele astea m-am intalnit cu doi vechi amici, cu X5 3.0d si E60 530d, ambii cu galeriile sparte dupa chiptuning, la cateva zile dupa modificare.

e adevarat ce fostul meu 520d E39 a facut peste 60 000 km de cand e remapat, fara nici un semn ca nu i-ar place, nici macar sa fumege nu vrea.

 

am avut powerbox pe masina, l-am dat dupa doua zile jos, convins de catre un alt prieten cu E60 530d sa renunt. chiar daca am dat multi bani pe cutiuta, nu am incercat sa o revand pentru ca stiu ca cineva ma va injura la un moment dat.

 

Ieri a fost primul lucru care l-am facut. L-am sunat pe baiat si i-am spus sa vina, sa ia laptopul si sa puna softul la loc. Intre timp, am vb cu omul meu de la service si mi-a spus sa nu fac tampenii, ca softul care il am pe masina nu are nici o legatura cu cauza acestei probleme. Mi-a spus ca in momentul in care s-a uitat la turbina, clapita de la geometria variabila era pe inchis, fapt ce a determinat sa mearga turbina in blana pana a facut explozie in evacuare. Mi-a spus ca nu fac decat sa plimb omul si ca softul care il am e f bun. Dupa ce pune la loc totul pe masina o sa o tina in teste si in cazul in care i se par lui valori ciudate la ceva o sa punem softul original la loc.

 

 

iti recomand ca dupa ce o faci sa pui softul original la loc.

 

eu sunt un fan al remaparii / power box-ului, dar pe masinile BMW cu motoare 3.0d 184, 193 si 218 CP nu as pune.

zilele astea m-am intalnit cu doi vechi amici, cu X5 3.0d si E60 530d, ambii cu galeriile sparte dupa chiptuning, la cateva zile dupa modificare.

e adevarat ce fostul meu 520d E39 a facut peste 60 000 km de cand e remapat, fara nici un semn ca nu i-ar place, nici macar sa fumege nu vrea.

 

am avut powerbox pe masina, l-am dat dupa doua zile jos, convins de catre un alt prieten cu E60 530d sa renunt. chiar daca am dat multi bani pe cutiuta, nu am incercat sa o revand pentru ca stiu ca cineva ma va injura la un moment dat.

 

Cat: fi atent Aici dupa ce am postat, probabil ca lumea o crezut ca-s nebun, sau am ceva cu bietu om... si au inceput unele comentarii inutile, uite ce am zis si mai jos... si probabil ca lumea iara o fi crezut ca-s nebun....

 

Asta de la service, a zis ca ce mai vrea sa incerce e sa dea cu firba de sticla pe invelisul exterior al galeriei...

 

Tu esti un pic paranoia, eu am mers pe un soft foarte safe.....

 

 

Cu mentiunea ca turbina nu o cumpar noua...ca nu am inebunit si se mai adauga la lista asta:

 

-reparatie semnalizare

-montaj faruri + mufe + proiectore

-reparatie display ceasuri

 

Si dupa cum am spus, damage estimativ in jur de 25 mil

 

Ai foarte mare ghinion la maÂşini. :)

 

Vorbeste ciob de oala sparta.... :)

Link to comment
Share on other sites

si masina mea e remapata...a facut-o fostul proprietar , dar a ales o varianta in care primordial sa dea mult cuplu...nu si putere multa in plus ( cel care facea remaparea avea mai multe variante ) si masina merge de vreo 80k fara probleme de fum sau altceva aparut la motor ( singura interventie a fost pompa de inalte acum 5k...si pompa din portbagaj..) si cam atat.....revizii si consumabile...
Link to comment
Share on other sites

Luni e gata turbina...damage 1400 de ron.

 

Restul pieselor le-am comandat pana luni...total cred ca ma va costa vreo 3500 de ron. :)

 

bine ca ai de unde...mai tragic era sa nu ai de unde da, si sa stai pe bara cu automobilul.....

 

 

asta e ...sa speram ca nu o sa mai fie belele...

Link to comment
Share on other sites

razvan gavan: nu-s paranoic, nu are rost sa bagi ironii ieftine, orice resoftare de 195 cp.. de la 163 de exemplu sau in cazul tau de la 184 la 210... e resoftare "soft" da e acelas risc.... sa crape galeria de admisie, crezi ca eu nu vreau sa-mi fac ? mie mi-era fisurata galeria la o imbinare asa aiurea fara sa fie chipuita... Ala care chipuieste, nu avea nici un motiv sa imi spuna ca asta este riscul la chipuire.... nu turbina nu nimic... ci galeria de admisie... si cat ti-a zis acelas lucru.... fa-l pe el paranoic. Faptul ca tu nu esti informat complet, si ca eu sunt, nu ma face paranoic...
Link to comment
Share on other sites

Nu era o ironie ieftina, spuneam ca esti un pic paranoia pentru ca ti-e foarte frica de fisurarea conductelor si probleme cu admisia....eu nu am avut chiptuning pe masina cand s-a intamplat evenimentul cu turbina....acum am softul original si o sa ramana asa. Prin softul care l-am pus eu presiunea in turbina era in standardele impuse de Bmw, nu mai mare, deci nu are nici o legatura chiptuningul la mine cu problema aparuta. Referitor la chiptuning, am avut un Golf 4, cu 90cp original, pe care l-am tot urcat pana in 145cp. Desigur ca am schimbat mai multe pe langa soft, dar de 2 ani de zile masina merge zi de zi fara nici o problema. Deci e discutabil chiptuningul in general....
Link to comment
Share on other sites

golfu 4 daca merge pana la 136 cp fara alte diferente la motor mi se pare normal sa fie nesemnificativa o crestere de 4 cp....

 

Nu stiu de unde stiti voi care e presiunea in standardele BMW, eu stiu ca nu baga mai mult de 2 bari... da in fine.. Nu mi-e frica de fisurarea conductelor, in schimb daca galeria mi s-a fisurat aiurea, normal ca am ceva griji despre cum s-ar fisura in cazul unei resoftari.

 

Pai nu ziceai ca ti-ai resoftat masina ? si dupa aia ti-a dat fum etc etc ? eu asa am citit din topicurile tale.. si intrebai daca are legatura cu chip-uirea.

 

Nu imi fac probleme cu turbina sau injectoarele, sau chiar furtunele, singura problema este cea cu galeria de admisie, problema despre care am intrebat pe topic, din moment ce o persoana care chip-uieste m-a avertizat asupra acestui fapt..

 

Si a lu kretu e chip-uita de ceva vreme si nu are nici o problema, bravo lui.. dar cand vine vorba de masina personala da-mi voie sa fiu mai rezervat..

 

Ideea e ca e ca la loz in plic... si cat de norocos te simti... nu inseamna ca se strica.. inseamna ca se poate strica... dar nu vreau sa transform in ceva dezbatere despre chiptuning, totdeauna sunt de acord cu chiptuningul pe masinile altora.

Link to comment
Share on other sites

golfu 4 daca merge pana la 136 cp fara alte diferente la motor mi se pare normal sa fie nesemnificativa o crestere de 4 cp....

 

Nu stiu de unde stiti voi care e presiunea in standardele BMW, eu stiu ca nu baga mai mult de 2 bari... da in fine.. Nu mi-e frica de fisurarea conductelor, in schimb daca galeria mi s-a fisurat aiurea, normal ca am ceva griji despre cum s-ar fisura in cazul unei resoftari.

 

Pai nu ziceai ca ti-ai resoftat masina ? si dupa aia ti-a dat fum etc etc ? eu asa am citit din topicurile tale.. si intrebai daca are legatura cu chip-uirea.

 

Nu imi fac probleme cu turbina sau injectoarele, sau chiar furtunele, singura problema este cea cu galeria de admisie, problema despre care am intrebat pe topic, din moment ce o persoana care chip-uieste m-a avertizat asupra acestui fapt..

 

Si a lu kretu e chip-uita de ceva vreme si nu are nici o problema, bravo lui.. dar cand vine vorba de masina personala da-mi voie sa fiu mai rezervat..

 

Ideea e ca e ca la loz in plic... si cat de norocos te simti... nu inseamna ca se strica.. inseamna ca se poate strica... dar nu vreau sa transform in ceva dezbatere despre chiptuning, totdeauna sunt de acord cu chiptuningul pe masinile altora.

 

La Golf a fost o crestere de 55cp pe dyno....deci mult peste standarde. Referitor la chipuire, da am facut-o, mi-a dat fum pentru ca era murdar egr, l-am reparat, am repus softul orginal...dupa ceva timp mi-a crapat turbina pentru ca mi s-a crapat o clapita de la geometrie variabila si turbina a mers in blana....nu are legatura cu chipuirea....

 

cam cati bani ai bagat pana acum in masina? si cat estimezi ca mai bagi?

 

Cred ca vreo 5-6 mii de euro. Pana ma plictisesc :)

Link to comment
Share on other sites

nasol...pisica neagra :)

Era alba toata ziua, si tot a murit pana la urma

 

Ămi pare rĂŁu.... :)

 

si mie...la prima vedere ar fi aripa dreapta,far, ornament aripa, bascula, brate de directie, planetara, proiector....prag lateral, vasull de lichid stergator, furtune, prinderi, ...etc

Link to comment
Share on other sites

:) Bun rau Smartul asta... Se pare ca structura aia de rezistenta chiar isi merita numele.

 

Cand ma gandesc ca am ratat sa iau unul pt. nevasta... Bine, era ForTwo, si m-a dat inapoi faptul ca nu putea sa mearga cu fiemea pe locul din dreapta...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.