Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Faza e ca blocul hidraulic trebuia verificat din start si nu trebuia sa ajung in situatia de a da a doua oara cutia jos pentru neatentia lui....La mine nu e stricat, are o valva care nu mai functioneaza, care a dus la stricarea discurilor....

 

Blocul hidraulic nu se poate verifica decât pe maşină.

 

Dacă "specialistul" la care ai dus maşina spune contrariul, ĂŽn mod sigur minte.

 

Alex a văzut că aveai discurile arse ĂŽn cutie şi ţi le-a schimbat, nu avea de unde să ştie că şi blocul este stricat decât după ce monta ĂŽnapoi cutia pe maşină.

Văzând că eşti foarte nerăbdător şi nemulţumit de faptul că nu funcţionează bine cutia după schimbarea discurilor, a preferat să-ţi dea banii ĂŽnapoi pentru a nu se complica.

 

Faptul că valva nu funcţionează este tocmai dovada că blocul este stricat.

Blocul are ĂŽn interior nişte mici arcuri şi nişte valve.

Ăn general o valvă se blochează atunci când pică blocul dar blocurile sunt destul de fiabile.

 

Ca să lămurim problema, Alex nu ţi-a schimbat şi blocul atunci când l-ai sunat şi i-ai zis că ĂŽncă există şocuri pentru că nu a vrut să se complice sau să se certe, a preferat să-ţi dea banii ĂŽnapoi ca să ĂŽncheie problema ĂŽn mod amiabil.

Eu ĂŽnţeleg că ai dat peste mulţi neserioşi care nu şi-au făcut treaba şi te-au lăsat cu diverse probleme nerezolvate, tapiţerul Marius fiind unul dintre ei, ĂŽnsă Alex nu este neserios sau nepriceput, pur şi simplu preferă să nu se complice când ĂŽşi dă seama că un client este mai dificil.

Avea şi el blocuri sh pe stoc la 300 € bucata şi putea foarte simplu să ţi-l schimbe dar nu a putut pentru că nu a ieşit cu maşina ĂŽn probe după ce ţi-a schimbat discurile.

Discurile erau arse atunci când i-au dus cutia, altfel nu le-ar fi schimbat.

 

Ştii că nu am nimic cu tine şi te apreciez dar am vrut să clarific problema.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Ciupa, eu sunt de acord cu tine cu tot ce zici. Singurul detaliu care tu nu il cunosti este ca Alex a iesit cu masina in probe, a mers cu ea pe strada si i s-a parut ca totul e ok. Nu am spus ca e neserios, am spus ca nu e profesionist. Pur si simplu nu a avut chef sa faca nimic din lista de probleme care i-am dat-o desi initial a zis ca se pot rezolva toate.....Pentru mine timpul este pretios si apreciez oamenii care fac afirmatii pe care le pot si sustine pana la capat. Este neserios pentru ca, ca orice mecanic, aproape 2 saptamani de zile m-a aburit cu diferite scuze....(cum fac toti mecanicii) si la final mi-a spus ca de fapt nu mi-a putut rezolva problemele.

 

Eu apreciez ca ai vorbit cu el, dar in general cand stii ca ai dreptate - ca mecanic vorbind - poti explica clientului ce este de facut, cat dureaza si ce implica....si atunci nu eram nici eu dificil....eu sunt perfectionist si pretentios si merg pana in panzele albe cand stiu ca am dreptate.

 

SI BTW, blocul hidraulic nu are nimic, dar pe BC imi da eroare Transm Failsafe Progr. si in momentul in care accelerez schimba tarziu, o tine turata in 4000 iar cand schimba ai impresia ca da nos....nimeni nu stie ce sa faca.... <_<

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Mie mi-a spus că nu a ieşit cu ea ĂŽn probe.

 

Recondiţionarea unei cutii automate nu poate fi făcută ĂŽntr-uns mod profesionist folosind şi piese sh.

 

Ăn lista ta de probleme era şi semnalizarea şi faza lungă care nu funcţionează.

Sincer ĂŽţi spun că nici un mecanic nu stă să verifice aşa ceva, mult mai potrivit ar fi să mergi la un electrician auto foarte bun.

Mi-ai spus că ai schimbat bordul şi modulul de lumini şi problema persistă, cine ştie ce problemă electrică are maşina, o problemă a cărei cauze ar putea fi destul de dificil de găsit.

 

Eu ĂŽnţeleg că timpul tău este preţios ĂŽnsă şi timpul lor este preţios şi ĂŽncearcă să-l folosească ĂŽntr-un mod cât mai productiv.

Este normal să dureze ceva timp să-ţi repare cutia, nu eşti singurul client al acelui service.

Şi eu am stat 2 săptămâni fără maşină atunci când mi-a picat cutia, ce pot să spun, asta-i viaţa.

Alternativa ar fi achiziţia unei cutii noi, cu alte cuvinte o investiţie de peste 5000 €.

 

Ănţeleg şi faptul că eşti pretenţios şi perfecţionist, şi eu sunt foarte pretenţios când vine vorba de maşina mea ĂŽnsă ĂŽn viaţă trebuie să ai şi răbdare, unele lucruri nu depind de tine.

 

Cum şi-au dat seama că blocul hidraulic e bun? Au montat un alt bloc?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

nimeni nu stie ce sa faca.... :)

 

 

cutie noua... <_<

 

p.s. trebuia sa sti cand ai facut resoftare ,ca o sa iti distruga cutia prematur.(nu se recomanda resoftare la cutiile automate)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nimeni nu stie ce sa faca.... :)

 

 

cutie noua... <_<

 

p.s. trebuia sa sti cand ai facut resoftare ,ca o sa iti distruga cutia prematur.(nu se recomanda resoftare la cutiile automate)

 

 

corect...poti lua o cutie de pe o alta masina lovita etc...si sa ii pui softul original si gata... sau adaptare din automata in manuala...

Link to comment
Share on other sites

p.s. trebuia sa stii cand ai facut resoftare ,ca o sa iti distruga cutia prematur.(nu se recomanda resoftare la cutiile automate)

 

asta ar trebui sa se puna la "intrare" in forum!

si vorba lui @ciupanezu, e cam scumpa conversia!

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

fiecare isi d cu parerea....ideea e ca razvan are o problema si vrea sa o rezolve si de asemenea din nou nu are noroc de masina , doar sa se urce in ea si sa plece...gen start & go....recunosc ca si mie dupa ce mia cazut acum 1 luna pompa de sub scaun si sa oprit in mers...noroc ca aveam 40 la ora...mam enervat si speriat ca mam trezit dintr-o data intr-o masina nefunctionala pe marginea drumului, si a trebuit sa o imping din nou ( si megane-ul dupa 70k e perfect mereu...)....km sunt km si asta e....fiabilitatea si km sunt mana in mana...daca mias lua acum masina as merge dupa 3 criterii - benzina, automata si cati mai putini km...

 

imi pare rau razvane ca nu ai si tu masina sa te bucuri de ea nonstop si fara belele( nu ca eu as avea....dar nici ca la tine...)

 

 

pacat , ca desi nu te cunosc pari un om priceput, de nota 10, ambitios si corect...

 

da' bmw-ul e mofturos ce sa ii faci......

Link to comment
Share on other sites

Problemele la orice masina "in mintile ei" sunt proprietarii... o masina care a fost ingrijita ( schibat ulei, consumabile, diagnosticata periodic, etc) nu ar face probleme. E39 este o masina foarte fiabila. Motorul M57 a castigat premiul international intre anii 1999-2002 : 2.5–3 L category of the International Engine of the Year award for 1999 through 2002. (http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57).

 

Problema la majoritatea romanilor este, ca si in cazul tau Razvan, din pacate, visul unui chilipir: " Lasa ca o iau eu pe asta in 6,000 de euro, mai bag 1,000 si o fac ca noua" ... in cazul tau ai bagat multe mii in extra-uri si ffff putin in partea mecanica ( nici nu mai zic de inmatriculat... cred ca esti magnet la tras pe dreapta).

 

Ei bine nu e asa, o masina care a avut probleme intotdeauna o sa ti faca probleme... De ce? pentru ca ala/aia care a/au avut masina inainte a hingherit masina, nu au bagat banii in ea cand a fost nevoie, au bagat numai dupa ce a inceput sa pice cate ceva, au peticit masina si cand au adus o pe linia de plutire sa mearga ... au vandut-o... cui? vanatorului de chilipiruri - romanul tipic ( lasa ca mai bag 1000 in ea si o fac ca noua) <_< nu vb de tine Razvan ...vb de noi in general .. sau ma rog, cei care se pripesc sa cumpere o masina dupa pret.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca o parte din vina o mai au si mecanicii. tot timpul umbla doar dupa bani castigati usor, rapid. daca ai o problema mai complicata sau ceva mai greu de diagnosticat, imediat prefera sa abandoneze treaba si sa-si gaseasca altceva din care sa castige bani, un schimb de filtre sau vreo bucsa sau orice e usor pentru ei. nu isi asuma responsabilitatea, nu au ambitie sa rezolve ceva mai complicat. sunt nenumarate topicuri pe forumul asta in care posesorii de masini intreaba disperati cum sa-si rezolve unele probleme la masina deoarece nici un mecanic nu ii poate da raspuns. mi-e si groaza sa ma gandesc ca mi se strica ceva la masina, pentru ca nu am siguranta ca cineva o sa mi-o mai poata aduce la parametrii normali, indiferent ca e mecanicul independent recomandat de toata lumea sau cel ce lucreaza in reprezentanta. il inteleg foarte bine pe razvan deoarece si eu am umblat pe la o gramada de mecanici care m-au lasat cu un gust amar. si mie imi place ideea de a cumpara o masina mai veche si de a o aduce cat mai aproape de starea ei initiala, dar chiar nu cred ca daca nu lucrezi in domeniul auto ai putea sa reusesti ... Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba doar de mecanici, e vorba şi de clienţi.

 

Multe din topicurile făcute pe forum sunt postate anterior vizitei la vreun service, mulţi preferă să amâne mersul la service, mulţi se duc la testere dubioase, mulţi montează piese sh.

E bine să ĂŽncerci să priveşti problema din mai multe puncte de vedere.

 

si mie imi place ideea de a cumpara o masina mai veche si de a o aduce cat mai aproape de starea ei initiala, dar chiar nu cred ca daca nu lucrezi in domeniul auto ai putea sa reusesti ...

 

Eu cred că am reuşit acest lucru, cel puţin din punct de vedere tehnic, la estetică mai am de lucrat.

 

Depinde foarte mult de la ce maşină porneşti şi cât noroc ai.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.