Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vesti noi...

 

Azi am pus pe jantele de 16" gumele de iarna...am optat pentru Nokian - Wr G2. Toata lumea le lauda si considera ca sunt unele dintre cele mai bune, devansand chiar Michelin... Le-am montat pe masina insa momentan e uscat...o sa vedem la iarna.

 

Referitor la scaune, marele tapiter Marius,care personal nu il recomand la absolut nimeni si care mi-a nenorocit zilele si orice chef de a face ceva la masina m-a anuntat astazi, dupa 2 saptamani in care scaunul meu sta la el ca nu poate sa-mi faca sezutul pentru ca nu e in stare sa-mi creeze un tipar.... Nici tetierele nu sunt gata, plafonul s-a dezlipit, azi mi-a cazut o sita de la o boxa....imbracamintea de la schimbator imi iese de fiecare data cand o dau pe sport....si asa mai departe. Maine ma voi duce si voi incheia orice fel de discutie cu el si ma voi muta la un tapiter adevarat.

 

Repet, fara nici o parere de rau, nu apelati la el. O sa realizati ce inseamna sa fiti mintiti, jegmaniti de bani si cu treaba nefacuta. I-am spus-o si lui ca nu il voi recomanda la nimeni pentru ca pur si simplu nu merita. Am tot amanat sa nu povestesc, dar astazi a pus capac...Minte, minte si iar minte. Are o vorba celebra: "calitatea necesita timp"....sau "michelangelo a pictat capela sixtina in 10 ani" sau o sa observati ca toata familia lui se imbolnaveste, dar pe rand. Nu ii doresc sa i se imbolnaveasca cineva sau chiar sa i se intample vreodata, dar ii doresc odata sa minta in halul asta pe unul care chiar o sa-i dea o lectie. Nu mi-am permis sa-l bat, desi am fost la limita de nu stiu cate ori, pentru simplul fapt ca ma crede mai prost ca noaptea...M-am abtinut pentru ca nu sunt nici tigan nici nu-mi lipsesc cei 7 ani de acasa sau facultatile mintale...Tapiteria a costat 1400 de euro care au scazut, au crescut samd...pe mine ma va costa probabil inca 2-300 de euro ca sa-mi termin scaunele si ca sa-mi fac tetierele...Mi-a pierdut piese, mi le-a rupt si nici macar nu a spus sau a recunoscut.

 

Daca tot eram la investitii, mi-am cumparat si pompa de motorina de la pasager, pentru ca ma saturasem sa mi se opreasca motorul cand eram sub 15 litrii....acum mai ramane sa o montez...alti bani, alta distractie :)

Link to comment
Share on other sites

Daca tot eram la investitii, mi-am cumparat si pompa de motorina de la pasager, pentru ca ma saturasem sa mi se opreasca motorul cand eram sub 15 litrii....acum mai ramane sa o montez...alti bani, alta distractie :)

 

fii serios, pompa aia o poti schimba si tu, nu-i mare filozofie.

Link to comment
Share on other sites

Asta e invitatia

 

 

Automobile Bavaria vĂŁ invitĂŁ la un eveniment spectaculos,

unic În România: BMW Driver Training În cadrul BMW xDrive Tour.

ĂmpreunĂŁ cu traineri renumiĂži din Germania Âşi pilotul român, Claudiu David,

garantãm o experienÞã off-road ce va constitui un punct de reper În materie de

Âşofat Âşi pe care o veĂži marca drept una dintre cele mai interesante momente

ale acestui an.

 

Modelele BMW Seria 3, BMW Seria 5, BMW X3, BMW X5 Âşi BMW X6,

toate echipate cu sistemul BMW xDrive, cel mai inteligent sistem de tracĂžiune

integralã, vor fi testate atât on-road, cât ºi off-road.

 

Evenimentul se va desfĂŁÂşura ĂŽn zilele de 23.09 Âşi 12.10,

la Câmpina (pista de motocros), În douã serii pe zi,

prima ĂŽntre orele 10:00 – 14:00, a doua ĂŽntre orele 14:00 - 18:00.

 

ToĂži participanĂžii vor fi ĂŽnscriÂşi la tombola ce are ca premiu cinci deplasĂŁri la meciul

de fotbal Bayern MĂźnchen – Steaua BucureÂşti (MĂźnchen, 25 noiembrie 2008),

Transportul este oferit de Lufthansa.

 

Vã rugãm sã completaÞi formularul de Înscriere anexat ºi sã Îl trimiteÞi pânã la data de

15 septembrie, la adresa de e-mail xdrivetour@bmwgroup.ro sau

fax nr. 021 – 233.29.21.

 

Noi vom trimite prin e-mail / fax / curier confirmarea participĂŁrii DumneavoastrĂŁ

la eveniment.

 

VĂŁ rugĂŁm sĂŁ luaĂži ĂŽn considerare cĂŁ numĂŁrul locurilor disponibile este limitat Âşi sã

vã ĂŽnscrieĂži cât mai curând posibil. Organizatorii ĂŽÂşi rezervĂŁ dreptul de a reprograma

participarea DumneavoastrĂŁ pentru anul 2009 dacĂŁ locurile se vor ocupa ĂŽnaintea

trimiterii confirmĂŁrii.

 

Cu stimĂŁ,

Automobile Bavaria

Daniel Negrescu

Reprezentant Vânzãri

Link to comment
Share on other sites

Ieri am resoftat masinuta :) . Din acest moment pot spune ca o iubesc de 100 de ori mai mult. Am mers pe varianta de 210-215cp si 510nm, adica ceva safe...0-100 s-a imbunatatit si nu mai am lag....o sa revin cu filmulete

unde ai gasit suporti de pahare

Link to comment
Share on other sites

Ieri am resoftat masinuta :) . Din acest moment pot spune ca o iubesc de 100 de ori mai mult. Am mers pe varianta de 210-215cp si 510nm, adica ceva safe...0-100 s-a imbunatatit si nu mai am lag....o sa revin cu filmulete

stopurile ce le-ai avut pe masina le mai ai

Link to comment
Share on other sites

Ieri am resoftat masinuta :) . Din acest moment pot spune ca o iubesc de 100 de ori mai mult. Am mers pe varianta de 210-215cp si 510nm, adica ceva safe...0-100 s-a imbunatatit si nu mai am lag....o sa revin cu filmulete

 

cum se comporta masina dupa resoftare? ma intereseaza si pe mine sa fac operatiunea asta si am vazut ca tu deja ai fost la george.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

Fumul poate fi de la resoftare sau nu, poate sa apara imediat dupa resoftare sau sa crape dupa ceva vreme cand isi atinge limita de uzura vreo piesa, limita de uzura grabita de resoftare. Debitmetru, injectoare, galerie de admisie, furtune sparte pe la motor, cauze pot fi mai multe.
Link to comment
Share on other sites

man, desfa furtunu de la EGR, si o sa ai surpriza ca ai putin ulei pe acolo :)... asa am patit si eu.. cu uleiu expirat... am facut o excursie de 150 km. si la 3500 rpm in sus, dadea un fum negru de imi era mai mare rusinea..., ziua urmatoare am schimbat uleiul... am desfacut a egr si era ulei... nu exagerat dar era.. am curatat EGR-u furtunu de cauciuc si cel de aluminiu ce duce in intercooler.. cum am putut si am montat la loc , am dat cu sprei de contacte pe debitmetru :), si acuma mandru tina sa anunt ca trag de masina.. 3500-4000-4500 rpm.. accelerari din alea cu pedala in blana si fum 0 :). La fel si la mine masina mergea normal.. probabil.. ti-o bagat putin mai mult ulei pe la turbo.. si de acolo.. asta e.. Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.