Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da, normal. Miercuri seara o bag in service si o las pana Vineri. Am de rezolvat mai multe, printre care:

 

-fumul...

-etrier stanga fata...scartaie la frana (nu placutele). Pe loc, daca apas pedala scartaie de parca n-ar fi unse pistonasele...nu stiu de ce

-semnalizarea si faza lunga....de cand am masina merg fara ele...am schimbat modul de lumini, maneta de semnalizare si inca nimic....

-zgomot ingrozitor dimineata...cred ca de la rulemntul de la alternator...

 

-trebuie montate pedalele si footrestul nou care pana acum nu am avut timp....

-trebui vopsita capota...de la o pietricica care mi-a ciobit lacul s-a facut o ditamai pata de o palma

-trebuie sa montez eleronul de M pe spate care de 3 luni sta pe balcon...

-trebuie sa schimb un droser de xenon pentru ca nu mai vrea sa functioneze...

-trebuie sa dau jos plafonul lipit de marele maestru Marius Soare si sa-l relipesc...

-trebuie sa dau jos fata de usa de la sofer si sa lipesc buzunarul pentru ca l-au rupt cei care au montat alarma...

-trebuie sa duc buretii de la scaune (cei noi) sa-i croiasca George pentru ca Marius nu a reusit...

-trebuie sa duc tetierele la George sa le faca din piele...pentru ca Marius nu le-a facut...

....si altele

 

Am montat in weekend alarma (Viper 1002)....macar atat :)

 

man, desfa furtunu de la EGR, si o sa ai surpriza ca ai putin ulei pe acolo :)... asa am patit si eu.. cu uleiu expirat... am facut o excursie de 150 km. si la 3500 rpm in sus, dadea un fum negru de imi era mai mare rusinea..., ziua urmatoare am schimbat uleiul... am desfacut a egr si era ulei... nu exagerat dar era.. am curatat EGR-u furtunu de cauciuc si cel de aluminiu ce duce in intercooler.. cum am putut si am montat la loc , am dat cu sprei de contacte pe debitmetru :), si acuma mandru tina sa anunt ca trag de masina.. 3500-4000-4500 rpm.. accelerari din alea cu pedala in blana si fum 0 :). La fel si la mine masina mergea normal.. probabil.. ti-o bagat putin mai mult ulei pe la turbo.. si de acolo.. asta e..

 

Fumul care ti-l dadea era alb nu? La mine e negru ....

Link to comment
Share on other sites

man, desfa furtunu de la EGR, si o sa ai surpriza ca ai putin ulei pe acolo :)... asa am patit si eu.. cu uleiu expirat... am facut o excursie de 150 km. si la 3500 rpm in sus, dadea un fum negru de imi era mai mare rusinea..., ziua urmatoare am schimbat uleiul... am desfacut a egr si era ulei... nu exagerat dar era.. am curatat EGR-u furtunu de cauciuc si cel de aluminiu ce duce in intercooler.. cum am putut si am montat la loc , am dat cu sprei de contacte pe debitmetru :), si acuma mandru tina sa anunt ca trag de masina.. 3500-4000-4500 rpm.. accelerari din alea cu pedala in blana si fum 0 :). La fel si la mine masina mergea normal.. probabil.. ti-o bagat putin mai mult ulei pe la turbo.. si de acolo.. asta e..

 

Fumul care ti-l dadea era alb nu? La mine e negru ....

 

 

Fumul care mi-l dadea in general dupa 3500 si de care vroiam sa scap de mult era maroniu, nu prea intens.. la culoare si nici la consistenta, in schimb asta ultimu de care ziceam.. era negru ca pana corbului si dens.... , am curatat EGR, furtunu de cauciuc, ce de aluminiu, am dat cu sprei de contact pe debitmetru (poate placebo).... si am montat la loc, de atunci merg fara fum.. 3500-4500-rpm.. nimic, in cel mai rau caz.. la prima pedala la 3500 da ceva gluma de fum... abia sesizabil.... si nu e regula, dupa aia nu mai da fum... orice fac cu el..

PS: am desfacut si filtru epurator.. cel "nou" de plastic.. m-am uitat ca bou.. fara sa-mi pot imagina ce as putea curata.... fiind plastic.. si fiind curat..(uleiul nu murdareste, am constatat asta la fiecare schimb, uleiul se sterge si de pe maini si nu innegreste sau asa.. ), l-am pus la loc... si cam atat am facut la masina...

 

PPS: aa am mai tras 2 picioare la roti sa vad cum stau flansele/suruburile etc...

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

Da, normal. Miercuri seara o bag in service si o las pana Vineri. Am de rezolvat mai multe, printre care:

 

-fumul...

-etrier stanga fata...scartaie la frana (nu placutele). Pe loc, daca apas pedala scartaie de parca n-ar fi unse pistonasele...nu stiu de ce

-semnalizarea si faza lunga....de cand am masina merg fara ele...am schimbat modul de lumini, maneta de semnalizare si inca nimic....

-zgomot ingrozitor dimineata...cred ca de la rulemntul de la alternator...

 

-trebuie montate pedalele si footrestul nou care pana acum nu am avut timp....

-trebui vopsita capota...de la o pietricica care mi-a ciobit lacul s-a facut o ditamai pata de o palma

-trebuie sa montez eleronul de M pe spate care de 3 luni sta pe balcon...

-trebuie sa schimb un droser de xenon pentru ca nu mai vrea sa functioneze...

-trebuie sa dau jos plafonul lipit de marele maestru Marius Soare si sa-l relipesc...

-trebuie sa dau jos fata de usa de la sofer si sa lipesc buzunarul pentru ca l-au rupt cei care au montat alarma...

-trebuie sa duc buretii de la scaune (cei noi) sa-i croiasca George pentru ca Marius nu a reusit...

-trebuie sa duc tetierele la George sa le faca din piele...pentru ca Marius nu le-a facut...

....si altele

 

Am montat in weekend alarma (Viper 1002)....macar atat :)

 

man, desfa furtunu de la EGR, si o sa ai surpriza ca ai putin ulei pe acolo :) ... asa am patit si eu.. cu uleiu expirat... am facut o excursie de 150 km. si la 3500 rpm in sus, dadea un fum negru de imi era mai mare rusinea..., ziua urmatoare am schimbat uleiul... am desfacut a egr si era ulei... nu exagerat dar era.. am curatat EGR-u furtunu de cauciuc si cel de aluminiu ce duce in intercooler.. cum am putut si am montat la loc , am dat cu sprei de contacte pe debitmetru :) , si acuma mandru tina sa anunt ca trag de masina.. 3500-4000-4500 rpm.. accelerari din alea cu pedala in blana si fum 0 :) . La fel si la mine masina mergea normal.. probabil.. ti-o bagat putin mai mult ulei pe la turbo.. si de acolo.. asta e..

 

Fumul care ti-l dadea era alb nu? La mine e negru ....

 

 

cat ai dat pe alarma ? esti multumit ? poti porni masina din telecomanda ?

Link to comment
Share on other sites

Da, normal. Miercuri seara o bag in service si o las pana Vineri. Am de rezolvat mai multe, printre care:

 

-fumul...

-etrier stanga fata...scartaie la frana (nu placutele). Pe loc, daca apas pedala scartaie de parca n-ar fi unse pistonasele...nu stiu de ce

-semnalizarea si faza lunga....de cand am masina merg fara ele...am schimbat modul de lumini, maneta de semnalizare si inca nimic....

-zgomot ingrozitor dimineata...cred ca de la rulemntul de la alternator...

 

-trebuie montate pedalele si footrestul nou care pana acum nu am avut timp....

-trebui vopsita capota...de la o pietricica care mi-a ciobit lacul s-a facut o ditamai pata de o palma

-trebuie sa montez eleronul de M pe spate care de 3 luni sta pe balcon...

-trebuie sa schimb un droser de xenon pentru ca nu mai vrea sa functioneze...

-trebuie sa dau jos plafonul lipit de marele maestru Marius Soare si sa-l relipesc...

-trebuie sa dau jos fata de usa de la sofer si sa lipesc buzunarul pentru ca l-au rupt cei care au montat alarma...

-trebuie sa duc buretii de la scaune (cei noi) sa-i croiasca George pentru ca Marius nu a reusit...

-trebuie sa duc tetierele la George sa le faca din piele...pentru ca Marius nu le-a facut...

....si altele

 

Am montat in weekend alarma (Viper 1002)....macar atat :)

 

man, desfa furtunu de la EGR, si o sa ai surpriza ca ai putin ulei pe acolo :) ... asa am patit si eu.. cu uleiu expirat... am facut o excursie de 150 km. si la 3500 rpm in sus, dadea un fum negru de imi era mai mare rusinea..., ziua urmatoare am schimbat uleiul... am desfacut a egr si era ulei... nu exagerat dar era.. am curatat EGR-u furtunu de cauciuc si cel de aluminiu ce duce in intercooler.. cum am putut si am montat la loc , am dat cu sprei de contacte pe debitmetru :) , si acuma mandru tina sa anunt ca trag de masina.. 3500-4000-4500 rpm.. accelerari din alea cu pedala in blana si fum 0 :) . La fel si la mine masina mergea normal.. probabil.. ti-o bagat putin mai mult ulei pe la turbo.. si de acolo.. asta e..

 

Fumul care ti-l dadea era alb nu? La mine e negru ....

 

 

cat ai dat pe alarma ? esti multumit ? poti porni masina din telecomanda ?

 

Alarma a fost vreo 7 mil dar nu am luat cu pornire. Chiar nu ma intereseaza sa pornesc masina din alarma pentru ca nu imi foloseste. Alarma urla, ridica geamurile, deschide geamurile, deschide portbagajul....etc...ce trebuie sa faca o alarma ;)

 

Am primit o oferta de la un prieten pe masina si m-a cam pus pe ganduri....mi-a oferit un Audi A6 2,8 quattro benzina....cu multe optiuni....si nu stiu ce sa fac. Voi ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Alarma a fost vreo 7 mil dar nu am luat cu pornire. Chiar nu ma intereseaza sa pornesc masina din alarma pentru ca nu imi foloseste. Alarma urla, ridica geamurile, deschide geamurile, deschide portbagajul....etc...ce trebuie sa faca o alarma :)

 

Am primit o oferta de la un prieten pe masina si m-a cam pus pe ganduri....mi-a oferit un Audi A6 2,8 quattro benzina....cu multe optiuni....si nu stiu ce sa fac. Voi ce ziceti?

 

Nici sa nu ti treaca prin cap....

Cel mai bine e sa faci un drive test ( mai lung putin, nu asa 2 km.) cu Audi-ul si iti dai seama imediat care e diferenta.

Merita doar daca acel Audi e nou ( sau mult mai nou decat masina ta )

Ar fi pacat dupa ce ai muncit atat la masina asta si arata asa bine sa o schimbi .... si cu ce.... cu Audi ?!

Link to comment
Share on other sites

Audi-ul e un pic mai nou ca al meu, dar are niste avantaje:

 

1. este inmatriculata in Romania - ceea ce inseamna ca nu mai tb sa platesc taxa de poluare

2. este totul impecabil pe ea - tipul e la fel de maniac ca mine - bucse, brate, amortizoare, cauciucuri noi, etc.

3. Vopseaua originala pe masina (la fel ca a mea)

4. cutie multitronic (cu comenzi pe volan de schimbare a vitezei)

5. Km mai putini

6. Quatrro....

7. Benzina - pasiunea mea

 

Am mers cu Audi, are 200 de cp si cutia la fel ca pe Bmw. Desi e un motor aspirat, se simte foarte bine in mers. Cuplul e mai mic (280NM) dar puterea aceeasi. Consumul e semnificativ mai mare (in oras in jur de 15) si la mers in afara in jur de 8-9.

 

Culoarea e mai frumoasa ca a mea, are piele si alte accesorii ...ESP, ABS, BC, servo, 4 geamuri, 12 airbaguri, perdelute electrice, etc...

Link to comment
Share on other sites

Audi-ul e un pic mai nou ca al meu, dar are niste avantaje:

 

1. este inmatriculata in Romania - ceea ce inseamna ca nu mai tb sa platesc taxa de poluare

2. este totul impecabil pe ea - tipul e la fel de maniac ca mine - bucse, brate, amortizoare, cauciucuri noi, etc.

3. Vopseaua originala pe masina (la fel ca a mea)

4. cutie multitronic (cu comenzi pe volan de schimbare a vitezei)

5. Km mai putini

6. Quatrro....

7. Benzina - pasiunea mea

 

Am mers cu Audi, are 200 de cp si cutia la fel ca pe Bmw. Desi e un motor aspirat, se simte foarte bine in mers. Cuplul e mai mic (280NM) dar puterea aceeasi. Consumul e semnificativ mai mare (in oras in jur de 15) si la mers in afara in jur de 8-9.

 

Culoarea e mai frumoasa ca a mea, are piele si alte accesorii ...ESP, ABS, BC, servo, 4 geamuri, 12 airbaguri, perdelute electrice, etc...

 

eu zic ca merita schimbul...dar sa nu pleci de pe forum :)

Link to comment
Share on other sites

Audi-ul e un pic mai nou ca al meu, dar are niste avantaje:

 

1. este inmatriculata in Romania - ceea ce inseamna ca nu mai tb sa platesc taxa de poluare

2. este totul impecabil pe ea - tipul e la fel de maniac ca mine - bucse, brate, amortizoare, cauciucuri noi, etc.

3. Vopseaua originala pe masina (la fel ca a mea)

4. cutie multitronic (cu comenzi pe volan de schimbare a vitezei)

5. Km mai putini

6. Quatrro....

7. Benzina - pasiunea mea

 

Am mers cu Audi, are 200 de cp si cutia la fel ca pe Bmw. Desi e un motor aspirat, se simte foarte bine in mers. Cuplul e mai mic (280NM) dar puterea aceeasi. Consumul e semnificativ mai mare (in oras in jur de 15) si la mers in afara in jur de 8-9.

 

Culoarea e mai frumoasa ca a mea, are piele si alte accesorii ...ESP, ABS, BC, servo, 4 geamuri, 12 airbaguri, perdelute electrice, etc...

 

personal, nu as face schimbul....

Link to comment
Share on other sites

Am primit o oferta de la un prieten pe masina si m-a cam pus pe ganduri....mi-a oferit un Audi A6 2,8 quattro benzina....cu multe optiuni....si nu stiu ce sa fac. Voi ce ziceti?

 

Dacă e ĂŽnmatriculat şi nu are probleme tehnice, merită.

 

L.E: Acum am citit ceea ce ai postat.

Clar merită.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Gicule, are rost sa-ti aduc aminte cate probleme am avut cu 528/???si ce tiganie facuse fostul proprietar? Audi-ul asta e o masina impecabila. Nu am nimic de reparat si a fost foarte bine intretinuta. M-am mirat ca am gasit un baiat la fel de maniac ca mine....

 

Si daca te referi la consum, pentru mine consumul este important, dar cel de la 528 era enorm datorita calitatii acelui motor, care nu mai era in parametrii....In plus, am benzina decontata de firma, deci nu vad de ce ar fi o problema un consum mai mare....stii ca eu am fost benzinar...

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Gicule, are rost sa-ti aduc aminte cate probleme am avut cu 528/???si ce tiganie facuse fostul proprietar? Audi-ul asta e o masina impecabila. Nu am nimic de reparat si a fost foarte bine intretinuta. M-am mirat ca am gasit un baiat la fel de maniac ca mine....

 

Si daca te referi la consum, pentru mine consumul este important, dar cel de la 528 era enorm datorita calitatii acelui motor, care nu mai era in parametrii....In plus, am benzina decontata de firma, deci nu vad de ce ar fi o problema un consum mai mare....stii ca eu am fost benzinar...

 

Pai daca e asa buna masina de ce vrea prietenul asta al tau sa o schimbe? Vrea sa schimbe un Audi impecabil cu un BMW cu probleme (fie ele si rezolvabile)?

Link to comment
Share on other sites

Nu trec la o masina mai proasta si nici nu cred ca e o pierdere. Mai ales ca Audi are deja inmatricularea facuta in Romania, ceea ce inseamna ca nu tb sa platesc 2800 de euro s-o inmatriculez...care la Bmw nu i-am dat si nici nu vreau sa-i dau pentru ca mi se pare jegmanire pe fata....

 

LE: Oricum, decizia nu am luat-o, este doar o idee...care o s-o concretizez sau nu Sambata cand ma voi plimba mai mult cu Audi-ul.

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Hmm dupa cum am urmarit eu asa un pic cred ca si cu actualul e39 mergi cam in directia lui 528i la probleme :) ...deci eu zicca merita schimbul NUMAI daca te hotarasti sa pastrezi A6 mai mult timp. Motorul ala de 2.8 benzina o sa se vanda fooooarte greu in conditiile actuale.
Link to comment
Share on other sites

Hmm dupa cum am urmarit eu asa un pic cred ca si cu actualul e39 mergi cam in directia lui 528i la probleme :) ...deci eu zicca merita schimbul NUMAI daca te hotarasti sa pastrezi A6 mai mult timp. Motorul ala de 2.8 benzina o sa se vanda fooooarte greu in conditiile actuale.

 

are dreptate , dar mai fa un calcul cat ar trebui sa bagi acum in ea sa rezolvi ce ai enumerat mai sus , si ce mai poate aparea.

Link to comment
Share on other sites

subscriu....audi-ul se va vinde foarte greu daca o sa iti cada altceva cu tronc....ptr k e mare motorul si integrala si consum si ......

 

 

daca arata mai bine merge schimbul ( dptdv ) , dar eu nu imi doresc nici un model din gama audi......eu nu m-as baga ....

 

fostul proprietar al bmw-ului meu ( nasul meu ) si-a luat un audi a6 pachet sport break tdi si era foarte nemultumit de tinuta de drum, zgomot , feelingul masinii in general....iar eu am fost total dezamagit de el....( dar numai dupa un drum de vreo 200km ) ...

 

eu zic sa testezi de 2 ori !!!!

Link to comment
Share on other sites

eu nu vreau sa sp mare lucru,dar ca audi e intradevar masina buna doar ca e mult mai scumpa la intretineresi nu se ridica la asteptarile cumparatorului,si rcum quatro de la audi e superb iarna.

In rest tot bmw ramane cea mai fiabila masina si pret calitate si intretinere.......

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.