Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

O sa ii pun piele, dar inca nu stiu ce culoare. Aveti vreo idee?

 

@Ciupanezu - diferenta e colosala, pentru ca la liniuta e important sa pleci cu 3000-4000 de ture si sa poti schimba vitezele cand cuplul este in curba cel mai sus....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cred ca nu m-ai inteles.

 

Cat de sofer esti tu, cu manuala nu vei scoate decat 0.4 secunde in minus fata de steptronic.

Si asta in conditii ideala.

 

Cu steptronicul nu poti gresi.

 

Este doar placebo pentru ca nu simti cand cutia schimba.

Link to comment
Share on other sites

Si atunci de ce, la singura liniuta facuta in viata mea cu un Opel Astra 1,8 benzina, manuala, nu reuseam nici macar sa ma tin de ea? Probabil ca steptronicul de pe e39, cel putin in varianta motorizarii diesel, este foarte lenes la plecarea de pe loc. Nu odata, cand voiam sa ma inscriu in vreo intersectie, si asteptam sa gasesc o "fereastra", la plecarea de pe loc mi se parea ca trece o vesnicie pana ajungeam in locul dorit...
Link to comment
Share on other sites

O sa ii pun piele, dar inca nu stiu ce culoare. Aveti vreo idee?

 

@Ciupanezu - diferenta e colosala, pentru ca la liniuta e important sa pleci cu 3000-4000 de ture si sa poti schimba vitezele cand cuplul este in curba cel mai sus....

Merge piele bej, gri .... neagra

Din cate am vazut in poze la tine cred ca cel mai bine e sa-i pui gri sau neagra.

Link to comment
Share on other sites

Da, ai dreptate, dar in realitate vei pierde cursa.

 

O sa ii pun piele, dar inca nu stiu ce culoare. Aveti vreo idee?

 

@Ciupanezu - diferenta e colosala, pentru ca la liniuta e important sa pleci cu 3000-4000 de ture si sa poti schimba vitezele cand cuplul este in curba cel mai sus....

Merge piele bej, gri .... neagra

Din cate am vazut in poze la tine cred ca cel mai bine e sa-i pui gri sau neagra.

 

Neagra ar inchide masina de tot. cred ca voi merge pe gri sau bej.

Link to comment
Share on other sites

Da, ai dreptate, dar in realitate vei pierde cursa.

 

Eu nu. :twoup:

 

Cel putin nu cu Astra de 1.8 sau alte colivii.

 

Dupa ce te vei obisnui cu cutia vei vedea ca se poate mai bine.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu era colivie, deloc. Offtopic, Opelul mi se pare una dintre cele mai cinstite masini, si am avut ocazia sa ma folosesc in multe ocazii de masinile sale.

Pai gandeste-te ca dieselul are intarziere, la acceleratie brusca, pana intra turbina, iar cutia automata e si ea cam lenesa. Am incercat si in sport, la urmatorul semafor...aceeasi poveste.

Link to comment
Share on other sites

Da, ai dreptate, dar in realitate vei pierde cursa.

 

O sa ii pun piele, dar inca nu stiu ce culoare. Aveti vreo idee?

 

@Ciupanezu - diferenta e colosala, pentru ca la liniuta e important sa pleci cu 3000-4000 de ture si sa poti schimba vitezele cand cuplul este in curba cel mai sus....

Merge piele bej, gri .... neagra

Din cate am vazut in poze la tine cred ca cel mai bine e sa-i pui gri sau neagra.

 

Neagra ar inchide masina de tot. cred ca voi merge pe gri sau bej.

gri mai curand pt. ca ai tapiteria de pe plafon gri

Link to comment
Share on other sites

O sa fac un filmulet cu acceleratia 0-100 cu plecare de pe loc sa vezi ce diferenta e intre a ta - V8 benzina, si a mea, L6 diesel....

 

PS - am fost acum in parcare si am vreo 4-5 zgarieturi adanci de gheare de pisica........dupa ce sambata am dat 7 mil sa fie perfecta........incredibil cat ghinion

 

 

Asa va fi interiorul.

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

asta ca sa nu duci dorul urmelor de la perie :twoup:

 

in mod normal nu ar trebui sa ai probleme cu 1.8 turbo de la Opel, doar ca E39 e mai lenes cand pleaca de pe loc. verifica si debitmetrul.

 

foarte frumos interiorul, dar ma indoiesc ca gasesti pe cineva sa ti-l faca asa

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

O sa fac un filmulet cu acceleratia 0-100 cu plecare de pe loc sa vezi ce diferenta e intre a ta - V8 benzina, si a mea, L6 diesel....

 

PS - am fost acum in parcare si am vreo 4-5 zgarieturi adanci de gheare de pisica........dupa ce sambata am dat 7 mil sa fie perfecta........incredibil cat ghinion

 

 

Asa va fi interiorul.

 

trebuie sa te gandesti si la faptul ca ai plafonul gri.

pt. asemenea zarieturi exista la augsburg o solutie la culoarea masinii care umple zgarieturile si nu se mai vad.... poate te ajuta...

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e imposibil, doar ca e greu sa il scoti ca din fabrica. am mai vazut multi "specialisti" in interioare, cand e vorba de piele nu prea le iese treaba. dar poate prietenul tau e mai priceput.

 

plafonul negru arata bine

 

oricum, asta e o masina de la care e mai usor sa pornesti, stiind ce ai facut cu cealalta abia astept sa vad cum va arata asta peste cateva luni. bafta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

referitor la preturi: vezi ca placutele pe fata is mai scumpe ca cele pe spate, si rolele intinzatoare sunt 90 ron la useru grozadan... filtru de polen se vinde la set daca e de e39 contine 2 bucati.. preturile incep de la 80 ron pana la cat vrei tu sa dai

 

solutiile minune de corectat zgarieturi.. contin ceara colorata si se duce la spalare... oricat ar zice ca rezista la 20-25 spalari nu este asa..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

interiorul ala o sa-ti dea ceva bataie de cap as merge pe ceva gri foarte inchis in locul tau.

nu-i face chiptuning ca iti iei adio de la masina asta in maxim 30 000km.

 

Cee? fii serios, a mea are de vreo 4-5 ani si n-are absolut nimic.

Depinde cine-l face

Edited by Calin78
Link to comment
Share on other sites

vai cum nu ma intelegi.. farurile de facelift au aparut de-odata cu cei 193 cp sau cei 193 cp au aparut inainte.. pentru ca masina lu razvan are 193 cp si faruri prefacelift.

Exista motoare de 193 cp pe masini prefacelift.

 

Ca sa raspund la toate intrebarile:

 

-mi se pare super misto steptronic fata de manuala, chiar si pe depasiri. Dezavantaj mare la liniute....dar

Nu este un dezavantaj real.

Diferenta este de sub jumatate de secunda, asta in conditiile in care soferul ar schimba perfect cu o cutie manuala.

La benzina e alta treaba...la diesel e de-a dreptul crima cu cutia automata, asta daca e vb de liniute.

 

Ai pus pe SPORT?

 

Ai scos DSC-ul?

daca scoti DSC ai mai multi caluti ?

Vb aia...lasa rotile de capul lor si pleci mai bine :twoup:

Link to comment
Share on other sites

interiorul ala o sa-ti dea ceva bataie de cap as merge pe ceva gri foarte inchis in locul tau.

nu-i face chiptuning ca iti iei adio de la masina asta in maxim 30 000km.

 

Cee? fii serios, a mea are de vreo 4-5 ani si n-are absolut nimic.

Depinde cine-l face

 

poate sa-l faca cine vrea, turbina si injectoarele cad sigur. probabil nu recunosti, am 2 masini bulite la activ cu chiptuining facut la o firma renumita unu si la un alt tip recomandat altul.

refuz sa mai discut despre asta

Link to comment
Share on other sites

eu am 10 000 cu ultima remapata fara probleme inca, peste 200 000 km cu alte 5 masini remapate sau cu power-box, la fel fara probleme sau macar sa scoata fum. doua le-am facut la cineva de aici de pe forum, nota 10.

mai am cunoscuti cu masini remapate, unul chiar cu un golf 1.9 tdi 131 cp dus la peste 250 cp acum ( remapare + diverse ), fara probleme si are un an de cand e asa masina.

 

conteaza cine face remaparea, e adevarat ca astfel grabesti uzura unor componente, dar asta nu inseamna ca masina "cade" in 10 000 sau 50 000 km.

sunt unele nemodificate care au nevoie de turbine noi sau ambreiaj la 40 000 km.

Edited by cat
Link to comment
Share on other sites

Nu era colivie, deloc. Offtopic, Opelul mi se pare una dintre cele mai cinstite masini, si am avut ocazia sa ma folosesc in multe ocazii de masinile sale.

Pai gandeste-te ca dieselul are intarziere, la acceleratie brusca, pana intra turbina, iar cutia automata e si ea cam lenesa. Am incercat si in sport, la urmatorul semafor...aceeasi poveste.

 

Pentru mine este o colivie.

Strict la performante ma refer.

 

In rest Opel Asta e o masina ok.

 

Ai pus pe SPORT?

 

Ai scos DSC-ul?

daca scoti DSC ai mai multi caluti ?

Beneficiezi de performante maxime cu DSC-ul scos.

 

Daca masina pierde chiar un pic aderenta, DSC-ul franeaza automat ca sa nu pierzi controlul masinii.

 

Astfel pierzi destul de mult timp la demaraj.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.