Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

Pai nu prea are cum sa ajunga asa :) .Poate sa te apuci sa schimbi iara aproape tot de pe ea.

 

La ce te referi? Eu nu m-am legat de culori, daca la asta te referi...

 

Barile fata + spate vor fi de //M, jantele la fel, eleronul de pe portbagaj il am deja, evacuarea va fi facuta dupa ce montez barile....suspensia dupa ce pun jantele si barile. Referitor la interior, scaunele sport le am deja, volanul nu va fi exact ala pt ca e dual stage, dar va fi cel de M....navi 16:9 va veni...

 

dar masina aia are masaj in scaune.... si motor M ( ca sa fiu un carcotas mare si sa-mi umpli frigiderul inainte de nunta !! |)

 

 

eu iti spor la munca...

 

Nu are motor M, este un 528i spre surprinderea ta.....care arata fix la fel cu a mea....o sa caut site-ul sa-ti arat before si after...

 

Nu ma intelege gresit, chiar nu ma intereseaza de bani tai sau ce faci cu ei. Cand vine vorba de masina personala, iubesc calitatea si d-asta ziceam, ca nu o sa ajungi niciodata la calitatea unui individual, piele aftermarket si etc. Bafta in continuare !

 

Depinde ce intelegi tu prin calitate...un interior aftermarket poate fi facut cu aceleasi materiale ca unul original...totul e sa nu te zgarcesti, iar eu nu am facut-o...

 

Asta este telul meu....asa as vrea sa ajunga masina....

 

E un Ăžel frumos ĂŽnsĂŁ dacĂŁ ĂŽĂži permiĂži asemenea investiĂžii, mai bine ĂŽĂži iei un M5 E39.

 

Nu incepe si tu cu M5....stii foarte bine ca nu e o masina pentru Bucuresti si pentru buzunarele noastre...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

528i nu s-a fabricat dublu-vanos :)

 

:) Ia si delecteaza-te http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfoto...?TOPIC_ID=11646

 

mda....intradevar , insa fara suparare una e sa iti faci masina individuala ( adica sa o faci cum ai vrea tu , ca la o pizza ) ...si alta e sa o faci sa arate ca un M , sa bagi o tona de bani in ea ( aia avea si bord de m ...oare avea si optionalele functionale... ?) si sa fie o masina normala dedesubt... eu prefer genul "low profile"... dar sa ai cu ce....cam cum e in germanica, de vezi un golf 2 NORMAL ( fara aripi evazate sau alte acareturi ) si sub capota sa aiba un vr6 turbo si sa dea nana la cam tot ce prinde.....

Edited by alex sabin
Link to comment
Share on other sites

El vrea un show`n`shine, iar tu vorbesti despre sleeper. Sunt 2 moduri diferite de a personaliza o masina. Sa intretii un M5 ... costa ridicol de mult pt performantele care le ofera ....

nu costa ridicol de mult pentru perfomantele care le ofera.... sa fim seriosi... nu isi permite oricine, da nu poti zice ca sunt costuri exagerate, compara cu un porsche 911 2002 preturi de intretinere, si un 3,6 l 320 cp costa la intretinere mai mult ca un m5 e39 5l 400 cp..

Link to comment
Share on other sites

528i nu s-a fabricat dublu-vanos :)

 

:) Ia si delecteaza-te http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfoto...?TOPIC_ID=11646

 

mda....intradevar , insa fara suparare una e sa iti faci masina individuala ( adica sa o faci cum ai vrea tu , ca la o pizza ) ...si alta e sa o faci sa arate ca un M , sa bagi o tona de bani in ea ( aia avea si bord de m ...oare avea si optionalele functionale... ?) si sa fie o masina normala dedesubt... eu prefer genul "low profile"... dar sa ai cu ce....cam cum e in germanica, de vezi un golf 2 NORMAL ( fara aripi evazate sau alte acareturi ) si sub capota sa aiba un vr6 turbo si sa dea nana la cam tot ce prinde.....

 

Avea bord de M pentru ca cel de M5 se poate pune pe un alt benzinar, sistemul de navi complet il avea deja, doar a schimbat displayul, volanul e in jur de 500 de eur, kitul de M in jur de 2000 de eur, jante tot pe acolo....suspensii in jur de 400-600 de eur...nu e tocmai o valoare de neatins, insa intr-adevar tb sa fii pasionat si sa ai si de unde sa dai...

 

 

El vrea un show`n`shine, iar tu vorbesti despre sleeper. Sunt 2 moduri diferite de a personaliza o masina. Sa intretii un M5 ... costa ridicol de mult pt performantele care le ofera ....

 

Eu vreau o masina clean, fara briz-brizuri, tiganii si vitanisme, performanta dpdv al motorului (nu poti spune ca un 3.0d este un motor care nu se ridica in standarde si sa fie dpdv al design-ului in zona business-sportiva. Asta inseamna ca imi doresc un 3.0d, cu look de M cu feature-uri si optionale care chiar le folosesti si care sa fie customizata dupa placul meu

Link to comment
Share on other sites

El vrea un show`n`shine, iar tu vorbesti despre sleeper. Sunt 2 moduri diferite de a personaliza o masina. Sa intretii un M5 ... costa ridicol de mult pt performantele care le ofera ....

 

Nu costă ridicol de mult.

 

M5 E39 oferă nişte performanţe greu de egalat pentru foarte multe maşini.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

El vrea un show`n`shine, iar tu vorbesti despre sleeper. Sunt 2 moduri diferite de a personaliza o masina. Sa intretii un M5 ... costa ridicol de mult pt performantele care le ofera ....

 

Nu costĂŁ ridicol de mult.

 

M5 E39 oferĂŁ niÂşte performanĂže greu de egalat pentru foarte multe maÂşini.

 

 

depinde ce intelegi prin ridicol...

 

 

ca daca te referi numai la a schimba uleiul si benzina...nu prea merge ...ca ai frane , ambreiaj , gume....

 

daca ai vreun prieten cu STI te va linisti el vizavi de intretinere ( nu pun la indoiala performantele nici ale m5-ului si nici ale STI -ului ) ...si daca nici astea nu sunt masini performante/rapide.... inseamna ca ...

Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam la M5 ca la o masina de zi cu zi ... ar fi foarte scumpa, poate eu sunt si mai pretentios ma gandesc, ca nu as vedea asa masina fara revizie din 5 in 5 mii, totul schimbat la timp, etc. si nu putem zice ca nu se aduna .... ar inghitii cam 1000 euro pe luna asa usor, mai ales cumparat SH.

 

In concluzie, un 530 d cu pachet M si toate cele, este foarte util si practic, asa ca spor Razvan.

Link to comment
Share on other sites

In seara asta am montat footrest-ul de M si am descoperit vs pedala de acceleratie e mai lunga decat trim-ul de pedala carre l-am luat de la Bmw. Cum e posibil sa cumperi ceva de la bmw si sa nu fie bun....doar am cumparat piesa pe baza seriei de sasiu....maine ma duc inapoi sa le dau cu ele in cap...pentru 3 mil ar trebui sa se monteze singure...
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam la M5 ca la o masina de zi cu zi ... ar fi foarte scumpa, poate eu sunt si mai pretentios ma gandesc, ca nu as vedea asa masina fara revizie din 5 in 5 mii, totul schimbat la timp, etc. si nu putem zice ca nu se aduna .... ar inghitii cam 1000 euro pe luna asa usor, mai ales cumparat SH.

 

In concluzie, un 530 d cu pachet M si toate cele, este foarte util si practic, asa ca spor Razvan.

 

Te-ai gândit la faptul cĂŁ un M5 este o maÂşinĂŁ care costĂŁ cam 100 000 € nouĂŁ?

 

O astfel de maÂşinĂŁ nu este pentru oricine, nu este fabricatĂŁ pentru cei care fac foarte mari eforturi pentru a o avea.

 

Costurile nu sunt ridicol de mari, existĂŁ doar o ĂŽntrebare: ĂĂži permiĂži o astfel de maÂşinĂŁ sau nu?

Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat faruri :) originale :) Si mi-a venit si bara de M cu poiectoare, plastice, tot tacamul :). Marti o bag la vopsit si Vineri e gata masina

 

no astea da faruri, fata de cele pe care le-ai aviut inainte. De la useru @adam7 le-ai luat? el avea noi si la pret destul de bun

Link to comment
Share on other sites

cred ca esti f bucuros de fiecare data cand mai primesti cate ceva.urmaresc topicul de la inceput.f faina initiativa

 

Cred ca oricine e bucuros cand isi cumpara ceva :)

 

Bravo, Razvan... faci o treabĂŁ foarte bunĂŁ.

Merci, merci

 

Altã viaÞã cu farurile originale. :)

 

Nu e chiar o asa mare diferenta, sper sa se vada o imbunatatire la lupe.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.