Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Depinde si ce-ti doresti de la o masina. Eu as prefera o turbina noua unui pachet M. Din pacate ai facut investitii in cosmetizare si ai avut necazul tocmai acum. Pica greu inca o cheltuiala de peste 1000 de euro, e adevarat. Dar asa cum ai patit si cu 528, pana nu ai renuntat la improvizatii si piese second care ti-au mancat degeaba o gramada de bani, nu ai reusit sa-l faci sa mearga cat de cat. Edited by avlad
Link to comment
Share on other sites

Despre Bmw-ul gri poti spune asta, dar de cel albastru chiar nu e cazul...in rest am mai avut un 328 si un 523 si alea au avut probleme minore, aparute in timp...la una mi-a cazut ambreajul, la cealalta a fier motorul...

 

PĂŁi nu mĂŁ refeream la cel albastru, cu acesta ai avut probleme destul de normale.

 

e39 + diesel + multi proprietari = probleme

 

si eu am bagat cam 3000 euro in 525d 2002 (turbina injectoare .. etc). Am scos insa 1000 in plus la revanzare si am invatat o mare lectie. never buy diesel.

 

LecÞia ar trebui sã fie: Nu cumpãra maºini cu preÞ mult mai mic faÞã de preÞul pieÞii.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni, Bmw-ul albastru a avut un singur proprietar care a mers 164.000 km cu carte de service. ABSOLUT toate piesele de pe ea sunt originale. Nicaeri nu s-a umblat sau au aparut improvizatii....pur si simplu s-a nimerit la mine sa cada una alta. SI hai sa fim seriosi, turbina nu a cazut, suiera si atat. Uleiul in evacuare a fost aruncat de epuratorul de gaze. Si BTW, am luat turbina noua :)
Link to comment
Share on other sites

Mr.

 

si la mine suiera turbina si am crezut ca ea face figuri. avea paletele pe unde vin gazele de evacuare roase .. sau ma rog ciobite. dar turbina functiona bine si chiar baga daca ma intelegi. n-am avut ce face si am reconditionat-o. si mi-a facut-o profesorul traznit Popescu de comanda.

 

asa ca am luat alta care nu suiera.

 

si piesele pica.

 

o singura consolare: motorul diesel tine mult... mult de tot sute de mii de km. dar pica auxiliarele

 

bafta

 

rectificare .. tin mult alea in 6 cilindrii :)

 

al meu avea pe putin 300 mii km. si ducea

Link to comment
Share on other sites

:) De fapt am testat masina insa in continuare mi se ducea uleiul in evacuare, dar din cauza faptului ca aveam epuratorul de gaze infuindat. Acum o sa-mi curete instalatia si vom vedea cum se comporta. Daca voi avea ulei in continuare....clar e praf turbina, daca nu, ramane sa vedem cum stam cu puterea (dyno). Daca pe dyno face figuri, o montez pe cea noua.
Link to comment
Share on other sites

:) De fapt am testat masina insa in continuare mi se ducea uleiul in evacuare, dar din cauza faptului ca aveam epuratorul de gaze infuindat. Acum o sa-mi curete instalatia si vom vedea cum se comporta. Daca voi avea ulei in continuare....clar e praf turbina, daca nu, ramane sa vedem cum stam cu puterea (dyno). Daca pe dyno face figuri, o montez pe cea noua.

 

Daca trage masina pe toata plaja de turatie inseamna ca e ok. La mine nu ajungea nici macar la 3000 rpm. Furtunurile de admisie cum se prezinta? Sunt curate sau au ulei pe ele? Intercooleru l-ai curatat?

Link to comment
Share on other sites

Nu am abonament nici la RATB, de ce nu vii sa ma iei tu de acasa? Vezi ca maine e ziua mea animalule sa ma suni sa-mi urezi sa am masina Vineri ca sa va dau de baut :D

YOU IDIOT

stiam ca e ziua ta

 

 

DA DA..... :) :) :) :)

 

La multi ani de ziua ta

;) :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.