Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nue tocmai noua, e aproape noua, insa este originala si nedezvirginata sau manarita de vreun maestru gen Turbo Star Service....

 

Intrebare: 2,5d are aceeasi turbina ca 3.0d?

 

De ce? ai luat-o dupa un 525 si nu stii daca se potriveste la tine?

Link to comment
Share on other sites

Intrebare: 2,5d are aceeasi turbina ca 3.0d?

 

am avut in mana turbina si de 2.5 si de 3.0. Practic is identice, fara nici o diferenta intre ele. Difera doar codul de pe ele. Si probabil ca lucreaza la alte presiuni.

Si motoarele M57 de 2.5 si 3.0 seamana ca doua picaturi de apa dar nu se potriveste mai nimic de pe unu pe celalalt. Nici injectoare, admisie, pompa inalta presiune, etc.

 

Credca ai nevoie de o turbina de pe un motor de 3l.

Link to comment
Share on other sites

Am facut si un filmulet ca sa vedeti cum merge....astept idei, pareri, ca incep sa ma ingrijorez cu fumul ala :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=PdK-nDklTO4

 

 

ce mult iti intra pe rosu... :) (remapare cumva?!)

 

oricum...slab..accelereaza tare slab pt un 530d..dupa 90km/h parca doarme

 

uite 530dA

 

http://www.youtube.com/watch?v=a5NAECSuq70&NR=1

530dA acesta din filmare are 222 Cp....asa zice proprietarul intr-unul dintre comenturi ...de aceea demareaza mult mai bine ca a lui Razvan Gavan

Link to comment
Share on other sites

530dA acesta din filmare are 222 Cp....asa zice proprietarul intr-unul dintre comenturi ...de aceea demareaza mult mai bine ca a lui Razvan Gavan

 

 

pei este remapata ...ca si a lui...nu vezi cat intra pe rosu la ambele.. :)

Credeam ca asa e normal sa mearga pentru ca nu am avut diesel.....

Link to comment
Share on other sites

Am facut si un filmulet ca sa vedeti cum merge....astept idei, pareri, ca incep sa ma ingrijorez cu fumul ala :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=PdK-nDklTO4

 

 

ce mult iti intra pe rosu... :) (remapare cumva?!)

 

oricum...slab..accelereaza tare slab pt un 530d..dupa 90km/h parca doarme

 

uite 530dA

 

http://www.youtube.com/watch?v=a5NAECSuq70&NR=1

530dA acesta din filmare are 222 Cp....asa zice proprietarul intr-unul dintre comenturi ...de aceea demareaza mult mai bine ca a lui Razvan Gavan

 

Si eu am impresia ca nu accelereaza ca o masina de 200+ CP. Probabil ca nu merge cum trebuie turbina reconditionata.

Link to comment
Share on other sites

sa nu te superi pe mine dar parca accelereaza ca un 520d :)

 

am mers cu un 530d cipat (mai demult) si cand m-am dat jos imi tremurau chilotii, instantaneu accelera la 90-100 (nu prea puteam sa0i dau mai mult, era trafic destul ) si avea reprize excelente

Link to comment
Share on other sites

sa nu te superi pe mine dar parca accelereaza ca un 520d :)

 

am mers cu un 530d cipat (mai demult) si cand m-am dat jos imi tremurau chilotii, instantaneu accelera la 90-100 (nu prea puteam sa0i dau mai mult, era trafic destul ) si avea reprize excelente

 

Nu ma supar, dar voi nu intelegeti ca turbina este praf? Asta este o turbina reconditionata de nenea Popescu de la TSS....bani dati aiurea....drept urmare mi-am cumparat una originala si neatinsa, din Germania. Trebuie sa vina maine...

Link to comment
Share on other sites

Maine dimineata masina intra la schimbat turbina, electromotor si alternator si modul de lumini...sa speram ca o rezolv repede

 

Asa, acum sa facem un mic rezumat....

 

1.Aveam bobina de la alternator dusa, drept urmare am inlocuit alternatorul si bobina cu totul. Acum pornest fara greturi.

 

2. Am cumparat o turbina de 530d din Germania si astazi mpreuna cu mecanicul ne-am apucat sa o schimbam. Cand am dat-o jos pe cea veche, reconditionata de nea Popescu am constatat ca nu era nici urma de ulei in ea.....deci CARE AR FI MOTIVUL fumului negru si al lipsei de putere??? Nivelul la ulei in motor nu scazuze, totul era la locul lui. Singurul lucru care stiu ca nu e bun este un cot de cauciuc care conecteaza turbina de o teava de aluminiu. Acela este fisurat si este bandajat momentan pana soseste cel nou in Ianuarie. In evacuare nu era ulei deloc....

 

Simptomele care le-am avut au fost ca pana la 100 la ora masina tragea destul de greu...se auzea un sunet ciiudat si am banuit ca este axul pentru ca altceva nu prea credeam ca poate fi....dupa mers cu ea 2-3 ore motorul a inceput sa se balbaie si sa dea fum negru...semn ca turbina ar arunca ulei in admisie, asta facand motorul sa nu mearga rotund.

 

Azi, inainte sa dau turbina jos, am pornit-o dupa o saptamana de stat pe bara. Masina a pornit fara fum insa cred ca mergeau 3 cilindrii din 6. Dupa aproximativ 3 minute motorul a inceput sa mearga rotund,,,,Am verificat uleiul si era la nivel....Bujiile sunt noi....

 

Nu stiu sincer ce sa mai cred....maine dimineata voi monta turbina noua insa mecanicul imi spune ca el nu crede ca problemele care le am ar proveni de la turbina....si ca schimbarea ei nu ar avea rezultate magnifice....Desigur, acesta ar fi al patrulea mecanic la care ma duc, si primul care imi spune ca nu crede ca turbina ar cauza probleme. Eu ii iau in considerare pe toti, si ascult sfaturile lor insa deja am bagat bani multi prea multi ca sa imi mai pot permite sa ma joc de-a datul cu parerea.

 

Filtrul de aer era curat cand l-am dat jos, iar tubulatuura de la turbina avea urme de ulei...dar nu in halul in care sa curga ceva din ele...

 

De cand ma distrez cu episodul turbina, aam schimbat urmatoarele:

 

-aproape toata tubulatura de la admisie,cu exceptia acestui cot de cauciuc

-filtru de aer

-epuratorul de gaze

-garnituri, saibe si alte accesorii..

 

Singurul lucru care mi-a ramas ar fi turbina, care maine o voi avea pe masina.....

 

Ce alte probleme sau piese ar putea cauza fum negru si motor balbait, implicit lipsa de putere/?

 

Mentionez faptul ca motorul cand e pornit merge foarte bine, asta fiind certificata de toti mecanicii, prieteni, etc....

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

2. Am cumparat o turbina de 530d din Germania si astazi mpreuna cu mecanicul ne-am apucat sa o schimbam. Cand am dat-o jos pe cea veche, reconditionata de nea Popescu am constatat ca nu era nici urma de ulei in ea.....deci CARE AR FI MOTIVUL fumului negru si al lipsei de putere??? Nivelul la ulei in motor nu scazuze, totul era la locul lui. Singurul lucru care stiu ca nu e bun este un cot de cauciuc care conecteaza turbina de o teava de aluminiu. Acela este fisurat si este bandajat momentan pana soseste cel nou in Ianuarie. In evacuare nu era ulei deloc....

 

interculeru cum se prezinta? vezi sa nu fie infundat , parca vechea turbina papa ulei. Demonteaza-l si spala-l.

Sigur cotu care se imbina cu teava de alu e bine bandajat? Acolo se face presiune mare. Schimba-l cu unu nou

Link to comment
Share on other sites

Da, deci oficial acum am terminat cu turbina. Am schimbat acel cot care cauza problema puterii si turbina care era praf...joc mare in ax, ulei, etc.

 

Dupa ce am montat tot la loc si curatat tot de la intercooler pana la evacuare, rezultatele au fost super:

 

-nici un pic de fum

-turbina merge impecabil

-urca in ture si se simte cuplul care inainte nu exista

 

Asadar, desi am muncit pe 31 decembrie,masina merge super, chiar sunt super fericit.

 

Am incercat sa fac un filmulet insa nu prea am reusit sa prind un moment cu 0-100...oricum, se vede clar diferenta....

 

http://www.youtube.com/watch?v=DZXtW9SCoOo

 

Mecanicul mi-a spus sa ies pe autostrada si sa merg constant 180-200 sa se desfunde catalizatoarele bine pentru ca lui nu i se pare ca merge la capacitatea maxima a turbinei....o sa plec maine din Bucuresti si o sa fac si chestia asta sa vedem daca se va siimti vreo diferenta...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.