Jump to content

Bmw E39 530d, noua achizitie


Razvan Gavan

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

.................in portbagaj erau 100 de litrii de vin de la Dragasani :twoup:

 

de la domnu guvernator al banci romane si anume Mugur Isarescu ca am auzit la Badea la TV ca el face acolo legea.......

Link to comment
Share on other sites

.................in portbagaj erau 100 de litrii de vin de la Dragasani :twoup:

 

de la domnu guvernator al banci romane si anume Mugur Isarescu ca am auzit la Badea la TV ca el face acolo legea.......

 

 

Exact, si e 35 de lei sticla......pozele sunt facute la el in curte...

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

.................in portbagaj erau 100 de litrii de vin de la Dragasani :twoup:

 

de la domnu guvernator al banci romane si anume Mugur Isarescu ca am auzit la Badea la TV ca el face acolo legea.......

 

 

Exact, si e 35 de lei sticla......pozele sunt facute la el in curte...

 

 

frumos asa......e frumos la el in curte...ce masina are?

Link to comment
Share on other sites

Baieti, am in continuare probleme.....saptamana trecuta am schimbat pompa din rezervor cu una noua....cea veche mi s-a spus ca nu parea sa aiba ceva....S-a rezolvat problema cu opritul motorului sub 15 litrii.... Sambata am plecat si am facut 700 km cu 4 oameni in masina si 100 de litrii de vin in portbagaj. Masina a tras si a mers super, insa:

 

-pe manual cat si pe automat, in viteza 4 nu mai trage....e un fel de zona moarta

-astazi, am plecat prin oras acum 2 ore si am mers cu aer conditionat, singur in masina. In momentul in care apas pedala sa ii dea kickdown, masina pleaca de pe loc normal, si trage liniar si mult mai incet decat normal....

 

 

Ce sa mai schimb ca m-am saturat de probleme....si nu stie nimeni sa-mi spuna ce are si ce trebuie facut.... HELP!!!

 

Tot Vineri am schimbat ulei si filtru la cutie....sincer mi se pare ca merge mai urat ca inainte...poate sunt eu maniac....dar simt o mica zmucitura intre vit 2-3 care inainte nu se simtea... :twoup:(

Razvane, problemele astea, le-ai rezolvat pana la urma?

Link to comment
Share on other sites

Baieti, am in continuare probleme.....saptamana trecuta am schimbat pompa din rezervor cu una noua....cea veche mi s-a spus ca nu parea sa aiba ceva....S-a rezolvat problema cu opritul motorului sub 15 litrii.... Sambata am plecat si am facut 700 km cu 4 oameni in masina si 100 de litrii de vin in portbagaj. Masina a tras si a mers super, insa:

 

-pe manual cat si pe automat, in viteza 4 nu mai trage....e un fel de zona moarta

-astazi, am plecat prin oras acum 2 ore si am mers cu aer conditionat, singur in masina. In momentul in care apas pedala sa ii dea kickdown, masina pleaca de pe loc normal, si trage liniar si mult mai incet decat normal....

 

 

Ce sa mai schimb ca m-am saturat de probleme....si nu stie nimeni sa-mi spuna ce are si ce trebuie facut.... HELP!!!

 

Tot Vineri am schimbat ulei si filtru la cutie....sincer mi se pare ca merge mai urat ca inainte...poate sunt eu maniac....dar simt o mica zmucitura intre vit 2-3 care inainte nu se simtea... :twoup:(

Razvane, problemele astea, le-ai rezolvat pana la urma?

 

Nu a mai facut probleme,,,,,ciudat, dar se pare ca a fost o chestie de moment...

Link to comment
Share on other sites

ce frumos suna 230 de cai putere.....mmmmmm ce m-as da cu ei.....cel mai probabil o sa fie tare masina......man bafta si sa vedem poze cu toate modificarile.....

Da....pacat de turbina :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ce frumos suna 230 de cai putere.....mmmmmm ce m-as da cu ei.....cel mai probabil o sa fie tare masina......man bafta si sa vedem poze cu toate modificarile.....

Da....pacat de turbina :twoup:

 

 

de ce pacat de ea....doar nu vrei sa te tina o viatza........plus ca aia nu o schimbi ca pe ulei, si au multi altii chip si nu au nici pe dracu....eu zic ca merita chiar si cu riscul de a pica turbina sa puna chip. pica odata, o repune, da dupa aia e brici si tot mai bine trage masina decat fara chip....

Link to comment
Share on other sites

Folia de carbon de pe bord se va asorta cu trim-urile de carbon!

 

Elemente sport la interior? La ce te referi? Nu am montat nimic in afara de folie si inele....

 

Rotile sunt misto, dar le voi schimba, le pun pe cele originale....

 

Pachetul de M si cu toate elementele de mai sus vor ajunge undeva in 2000 de euro...

 

Stopurile fumurii mi se par tiganesti......

Edited by Razvan Gavan
Link to comment
Share on other sites

Din USA iesi si mai ieftin si mai ok,am inteles de la cineva de acolo ca el si-a luat pentru 528i... bara fata de M, si a fost "plug and play" nu a fost nevoit sa schimbe nimic, cum am inteles ca daca iei bara de M, trebuie sa schimbi mai multe, si suportii, si gurile de aer ptr frane, si alte treburi care tin de compatibilitate... deci ai putea sa incerci si de acolo.
Link to comment
Share on other sites

Din USA iesi si mai ieftin si mai ok,am inteles de la cineva de acolo ca el si-a luat pentru 528i... bara fata de M, si a fost "plug and play" nu a fost nevoit sa schimbe nimic, cum am inteles ca daca iei bara de M, trebuie sa schimbi mai multe, si suportii, si gurile de aer ptr frane, si alte treburi care tin de compatibilitate... deci ai putea sa incerci si de acolo.

Daca iei din germania de pe ebay.de toate sunt plug-and-play, sunt facute astfel incat nu trebuie sa schimbi nimic. Din sua te omoara transportul cu zile, din DE pt o bara fata de M5 platesti transport 105euro.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa iesi mai ieftin de la noi din tara....

 

Cum?

Pai daca tot il vrei din germania nu mai bine platesti o suta si ceva de euro transport decat sa te duci pana acolo ? Oricum incep si firmele de la noi sa miste.

Link to comment
Share on other sites

Din USA iesi si mai ieftin si mai ok,am inteles de la cineva de acolo ca el si-a luat pentru 528i... bara fata de M, si a fost "plug and play" nu a fost nevoit sa schimbe nimic, cum am inteles ca daca iei bara de M, trebuie sa schimbi mai multe, si suportii, si gurile de aer ptr frane, si alte treburi care tin de compatibilitate... deci ai putea sa incerci si de acolo.

 

Fals.

 

Nu se potriveste bara de M cu scuturile, traseele de racire ale franelor si aparatorile de noroi standard.

 

S-ar putea sa iesi mai ieftin de la noi din tara....

 

Cum?

Pai daca tot il vrei din germania nu mai bine platesti o suta si ceva de euro transport decat sa te duci pana acolo ? Oricum incep si firmele de la noi sa miste.

 

Am un amic in Germania care mi l-ar putea trimite.

 

Daca iei din germania de pe ebay.de toate sunt plug-and-play, sunt facute astfel incat nu trebuie sa schimbi nimic.

 

Pe ebay sunt replici.

 

Nu vreau sa tiganesc masina.

 

Am vazut cum se imbina un astfel de kit, arata aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.