Jump to content

Subwoofer 1000 W


Recommended Posts

nu vreau galagie de la acest subwofer, vreau sa scoata doar o vibratie si un bass bun, si de la minunatul player pe care il am :twoup:, pot sa fac setari si sa scot un sunet frumos oricat de mare ar fi subwoferul, la fel statia are un volum, un buton pentru bass reflex, se pot modifica frumos si sa scot sunetul care il vreau.

 

ca e de 1000 de wati, ca e de 400, atat vreau sa nu se arda, si sa sune cum a sunat cel de 150 de wati, dacaar fi rezistat acel subwofer, nu aveam ganduri sal schimb, iar statia nu o schimb pentru ca nu vreau sa ma apuc sa o vand si etc, sa pierd vremea cu asa ceva

 

mi se parea destul de simplu, schimb ce e ars si gata, dar vad ca apar complicatii

 

si va rog sa ma credeti, nu vreau sa ma dau mare cu muzica, nus genu care da tare in mashina si baga manele, atat vreau un sunet OK, si ceea ce imi place foarte mult, un bass calumea, la muzica house si asa mai departe.

 

si inteleg ca bmwul are probleme cu porbagajul ca este izolat fonic si nu trece sunetul cum trece la alte masini, mai tarziu o sa fac niste gauri prin tabla din spatele banchetei si tabla de mai sus., momentan am scos doar usitza din spatele cotierei, era vibratie destula in mashina, dar in porbagaj subwoferul isi dadea duhul, asa misca membrana :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pai statia ta are doar doua canale, dupa cum se vede..nu 4. In punte "scoate" ...zic astia pe sit la Pioneer...760 W?! Cam greu de crezut.

Daca vrei calitate, si vad ca ai gaura in cotiera, cauta un sub de cca 300 W RMS, in incinta inchisa, orientat cu fata spre gaura din cotiera, si ai rezolvat problema. Diametru de maxim 25 cm, in cutie inchisa, pe care o prinzi in portbagaj de ...tabla aia pe care sta bancheta din spate si, eventual, ii faci un chenar de mdf pe fata de prindere a difuzorului, si unul identic care o sa vina in spatele banchetei, pe tabla, in interior. Il prinzi cu suruburi, dibluri, etc, si scapi si de vibratii nedorite ale tablei, si nici n-o sa se vada sistemyl de prindere. Ideal ar fi sa-ti iei un subwoofer fara incinta, si cineva sa-ti masoare si sa-ti construiasca incinta. Cineva care se pricepe.

 

PS; mie, desi am bas reflex, nu-mi place cum suna, prefer sealed, basul e mai "scurt" si mai clar. Si nu se aude vuietul ala specific incintelor cu port. Varianta pe care o am, momentan, este o solutie de compromis, pana cand voi taia si eu cotiera si voi monta Kickerul pe care-l am (care e dreptunghiular) dupa cum ti-am zis mai sus.

Link to comment
Share on other sites

Pai statia ta are doar doua canale, dupa cum se vede..nu 4. In punte "scoate" ...zic astia pe sit la Pioneer...760 W?! Cam greu de crezut.

Daca vrei calitate, si vad ca ai gaura in cotiera, cauta un sub de cca 300 W RMS, in incinta inchisa, orientat cu fata spre gaura din cotiera, si ai rezolvat problema. Diametru de maxim 25 cm, in cutie inchisa, pe care o prinzi in portbagaj de ...tabla aia pe care sta bancheta din spate si, eventual, ii faci un chenar de mdf pe fata de prindere a difuzorului, si unul identic care o sa vina in spatele banchetei, pe tabla, in interior. Il prinzi cu suruburi, dibluri, etc, si scapi si de vibratii nedorite ale tablei, si nici n-o sa se vada sistemyl de prindere. Ideal ar fi sa-ti iei un subwoofer fara incinta, si cineva sa-ti masoare si sa-ti construiasca incinta. Cineva care se pricepe.

 

PS; mie, desi am bas reflex, nu-mi place cum suna, prefer sealed, basul e mai "scurt" si mai clar. Si nu se aude vuietul ala specific incintelor cu port. Varianta pe care o am, momentan, este o solutie de compromis, pana cand voi taia si eu cotiera si voi monta Kickerul pe care-l am (care e dreptunghiular) dupa cum ti-am zis mai sus.

 

cam greu si multa munca :twoup:, mersi oricum, multe multumiri, vuietul de care spuneai imi place, poate o sa ma deranjeze si pe mine pana la urma :twoup:, dar momentan vreau cat mai usor sa rezolv problema si raman cu reflexul

 

renunt la cel de 1000 de W daca spui ca e fara sens in incinta respectiva

dar de sub-ul de 400 de W cu 2 bobine ce zici? ar suna bine sa zic comparativ cu ce am avut, de 150W (in aceeasi cutie) ? repet, nu folosesc la maxim puterea subwoferului, si nici a statiei

 

http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25/13...07D4/index.html

 

mersi mult inca odata pentru timpul acordat

Link to comment
Share on other sites

renunt la cel de 1000 de W daca spui ca e fara sens in incinta respectiva

dar de sub-ul de 400 de W cu 2 bobine ce zici? ar suna bine sa zic comparativ cu ce am avut, de 150W (in aceeasi cutie) ? repet, nu folosesc la maxim puterea subwoferului, si nici a statiei

 

http://www.pioneer.co.uk/uk/products/25/13...07D4/index.html

 

mersi mult inca odata pentru timpul acordat

 

ala de 400w cred ca este suficient la statia care o ai

sa ai numai grija cum legi wooferul si sa indrepti difuzorul spre interiorul masinii, cat mai aproape de gaura aia de la cotiera.

eventual imprumuta de la cineva un woofer sa faci o proba inainte de al cumpara...

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de aceeasi parere cu WLF ce e prea mult strica.. s-a creat mitul ca bmw are sunetul nasol, si dimpotriva BMW are calitativ unu dintre cele mai bune sonorizari standard... dar multa lume daca nu are bas zice ca nu are calitate.. putine masini gasiti in care sa existe 2 tweetere pe o parte... , cu cat basul este mai mare cu atata calitatea sunetului se pierde, si eu personal urmaresc un subwoofer OEM.. amarat am inteles ca are 2 difuzoare de 60W .

 

 

PS: treba cu incinta inchisa.. nu este tocmai asa.. la difuzoare ti se ofera optiuni.. cutie inchisa sau cu bas reflex , cele cu bas reflex sunt cele mai permisive daca nu respecti in tocmai cotele. Dar nu mai bine gasesti pe cineva sa-ti faca o protectie la woofer sa nu ti se mai arda ? oricum difuzorul ala bobinat de 2 ori l-as schimba si eu.. dar daca acea cutie este facuta expre ptr difuzorul respectiv, mai bine faci o protectie.

 

dydysoft.. in functie de configuratia portbagajului.. si de cum vrea sa-si "compartimenteze" portbagajul, subwooferul se pune cu spatele la bancheta... oricum aia vede el singur din experienta cum i se pare lui ca suna mai bine...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

o idee nu ai inteles corect, deci cutia este pentru difu de 150, iar cel cu 2 bobine, in ultimul link postat, ala vreau sal pun pe aceeasi cutie de 37 de litri reflex, pur si simplu vreau sa inlocuiesc cel ars de 150 cu cel de 400 :D

 

mersi, daca cunosti mai bine treaba asta, zici ca reuseste sa mearga bine 400 w pe cutia respectiva,

vreau sa inteleg ce inseamna ca nu merge bine, adik nu suna deloc sau cum suna? o sa am bass pana la urma?

am mai zis ca cel de 150 mia placut, suna decent, chiar deloc tare, atat ca in porbagaj saracu iesea membrana din el si pana la urma sa ars :twoup:

si atat vreau sa nu se arda si cam tot asa sa sune, daca nu mai bine :D

 

mersi mult, tot respectul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

daca ai noroc nici nu sesizezi.. la un anumit volum o sa-ti vajaie aeru la gaura de bas reflex... ideea e ca se poate scoate un bas foarte puternic din cutie minuscula... in loc sa faci o cutie cat aragazu pentru acelas bas.. de ex.. "tunurile" toata lumea zice bre ce bas are.. dar alea au cel mai mic randament.. o cutie cu bass reflex de acelas volum cu difuzorul potrivit ar acoperi tunul... deci bas o sa ai stai linistit.. e ok
Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de aceeasi parere cu WLF ce e prea mult strica.. s-a creat mitul ca bmw are sunetul nasol, si dimpotriva BMW are calitativ unu dintre cele mai bune sonorizari standard... dar multa lume daca nu are bas zice ca nu are calitate.. putine masini gasiti in care sa existe 2 tweetere pe o parte... , cu cat basul este mai mare cu atata calitatea sunetului se pierde, si eu personal urmaresc un subwoofer OEM.. amarat am inteles ca are 2 difuzoare de 60W .

 

Nu e deloc un mit.

Sistemele audio standard de pe E39 si E46 sunt niste gunoaie.

 

Si aici nu vorbesc despre bass ci despre calitatea sunetului.

 

Din moment ce distorsioneaza daca dai un pic mai tare muzica, despre ce calitate vorbim?

 

Sistemele HiFi cu DSP sau cele Harman Kardon sunt cu totul altceva, sa nu mai vorbim de Logic 7. :twoup:

Eu am sistem cu DSP si sunt foarte multumit insa am ascultat destule sisteme standard si pot spune ca sunt varza.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

ciupanezu sa nu te auda nimeni.. toti zic cabmw are sunet naspa la calitate pentru ca il compara cu VW.. pe passat sau golf unde sistemul are bas tare... am auzit si eu ca la duxter daca da tare ii baraie, dar asa ceva nu se intampla la mine,sunetul la BMW este peste cel la VW.. diferenta consta in bass-ul care nu prea este la bmw.. de aia toata lumea zice ca e sunet naspa.. probabil ca la aia te referi si tu, calitativ.. daca ai cat de cat de ureche imposibil sa zici ca sunetul e naspa...
Link to comment
Share on other sites

Nu ma intereseaza comparatile cu VW, Audi sau alta marca.

 

Sunetul e de 2 bani. PUNCT

 

Sistemul standard este foarte foarte prost.

Daca esti afon probabil nu te deranjeaza.

 

Si cred ca nu intelegi la ce ma refer.

Nu am nevoie de bass puternic ci de calitate a sunetului.

 

Sistemul meu cu DSP are un bass suficient nu puternic.

Insa nu este acesta principalul sau avantaj.

 

Ci faptul ca poti asculta o melodie putin mai tare fara sa distorsioneze, sunetul este clar.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce boxe ai pe masina. Am avut multe E34. In unele, boxele erau Blaupunkt de 15w RMS. Niste gunoaie intr-adevar, mereu a trebuit sa le schimb cu unele mai decente, pentru ca oricum la E34-le mai vechi nu aveai headunit original, decat poate cass.

 

Insa, pe un 525i din 95, era varianta Executive, in sistemul OEM aveam boxe Nokia de 35w RMS, un amplif si cd player business. Era o diferenta imensa de calitate. Practic nu gaseai de cumparat boxe de 13 cm care sa scoata 35w RMS. Headunit-ul era deck, deci fara amplif nu functiona oricum.

 

Cred ca si la E39 e aceasi poveste, cele cu facelift au un sunet nult mai bun, posibil sa aiba boxe diferite, asta am probat eu.

Link to comment
Share on other sites

Cele cu facelift, in echiparea business, sunt tot niste cartoane nenorocite, facute in Ungaria. Cat despre tweetere....o alta gluma proasta.

 

In privinta unitatii, nu vorbim despre reglajele minime ale head-unitului, ci despre amplificarea care o are acesta, "arhaica" dupa spusele mai multor persoane (electronisti) la care am dus casetofonul la reparat dupa ce am turnat spirt in el :twoup:

 

Am oprit odata intr-o noapte un baiat cu e39 (ma rog, a oprit, si el era tuns zero) si l-am intrebat ce sunet are in masina, pentru ca se auzea foarte bine. Ghici ce? Ciupanezu are dreptate, avea sistem cu DSP si subwoofere in portbagaj, alea in forma de "oala", cu care vine masina din fabrica.

 

Din cate stiu, bmw e singura masina care are incinte din fabrica pentru difuzoare (fara indoiala prea mici, ca volum, atat in fata cat si in spate) sau care prinde difuzorul ca un capac, direct pe interiorul fetei de usa.

 

Asta in conditiile in care mai toti producatorii prind difuzoarele, din motive lesne de inteles, pe tabla interioara a usii, iar astia de la BMW au lasat-o pur si simplu ca o gaura goala.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.