Jump to content

Prezentare si sfat achizitie E46 330xi 2001


rakkone

Recommended Posts

Salut, sunt Radu si acesta e primul meu post aici. Sunt pasionat al marcii si acum mi s-a ivit ocazia achizitiei unui E46 330xi din 2001. Aici intervine nevoia mea de ajutor. Masina a fost achizitionata din Romania de la Bavaria in 2001, a fost leasing, pe urma intoarsa catre soc. de leasing care a mai folosit-o ca masina de companie. Masina are acum pe bord 93500km, nu am motive sa cred ca s-a umblat la bord pentru a se schimba ceva. Trecand peste orice consideratie legata de consum (mare :twoup: ) :

 

- Mi s-a zis ca mai consuma ulei, mai trebuie completat din cand in cand daca dupa ce se opreste motorul ramane aprins cateva secunde indicatorul de ulei. La acest motor, este normal un asemenea consum de ulei sau este indicator al unei uzuri accentuate?

- Am fost cu ea la Autotest 2000, cei din incinta Autovitului. Au pus-o pe standul de 4x4, au chinuit-o 10-15 minute ca la final sa imi spuna ca nu ii pot testa motorul deoarece datorita tehnologiei BMW (modul in care intra ESP in functiune) citirea nu poate fi precisa, rotile spate se invarteau la 100kmph iar cele fata la 40-50kmph, bla bla. Ca atare nu stiu ce sa imi zica despre motor, curbe de putere, etc. Au avut ei o problema cu platforma si nu au vrut sa recunoasca sau e real, a mai incercat cineva sa isi testeze un BMW 4x4 la ei cu aceleasi rezultate?

- Mi-au spus ca repartitorul fata prezinta zgomot (bataie) si urme de pierdere de ulei, ar trebui desfacut si verificat. Daca este asa, daca a mers o perioada fara ulei si au aparut probleme, are cineva idee cat de costisitoare este reparatia? Intreb pentru ca nu cunosc tehnic complexitatea acestui dispozitiv, si trebuie sa iau in calcul pretul chiar al unei avarii pentru a vedea pretul de vanzare/cumparare.

- Imi poate recomanda cineva un service BUN, nu doar un service, unde sa pot verifica date ale motorului (compresie, noxe, pb cu repartitorul, etc) dar la niste preturi umane? Pentru ca verificarea o fac pe banii mei, fara garantia ca iau masina, nu as vrea sa dau 10 milioane pentru o masina la care sa ajung la concluzia ca nu o iau.

- Ma poate ajuta cineva cu puncte slabe ale masinii, la care sa ma uit neaparat? Cei de la Autotest mi-au mai zis de bielete directie, rulment fata, etc

 

 

Va multumesc,

Radu

Link to comment
Share on other sites

Autotest e cel mai prost test posibil !...daca vrei o testare autorizata si pe care sa te poti baza cat de cat pt linistea ta ..bavaria ..sau mai bine mergi la Filaret ...Macar acolo poti sta langa masina ...primesti mai multe explicatii ....costuri in jur de 150 ron .../..oricum ne bucuram ca mai apare cineva care cere sfaturi inainte sa ia masina ...si nu dupa ce a luat-o si curg toate alea din ea ...:twoup: ..bafta !...motorul e misto .. Vrei tu neaparat X ..?
Link to comment
Share on other sites

@myxage: Da, imi doresc 4x4 dupa iarna trecuta cand cu 2x4 din dotare (tractiune fata) am ramas in Bucuresti blocat 2 ore in zapada :twoup:. Iar masina asta as scoate-o la un pret bunicel dat fiind ca lucrez la acea societate de leasing din primul post, dar vreau sa ma asigur ca nu e mai mare munca si investita decat rezultatul. Multumesc de sfatul cu Filaret, m-am dus la Autotest intrucat in alte parti am auzit laude la adresa lor :|. Foarte probabil o sa le fac o vizita si Filaretului.
Link to comment
Share on other sites

subscriu la ceea ce spune fratele myxage: Autotest e doar de fantezie si bun numai pentru fraierit! eu cand mi-am luat masina mi-au spus ca "e cipata, dom'le, nu vezi cum se aude motoru'?". pai la 4500 de ture la cat o testau acolo, te cred si eu. oricum mi-au dat niste valori de te cruceai, chiar daca le-am explicat ca e a mea, eu am cumparat-o, nu vreau sa fraieresc pe nimeni, etc... au scot niste grafice cu vreo 133 CP, desi masina are 120 din fabrica.

ceea ce se face intradevar bine la Autotest este testul caroseriei, adica iti pot spune cu certitudine daca masina a mai fost vopsita, lacuita, etc. niciodata nu vor spune ca a mai fost lovita, ci doar revopsita!

in final, ca raspuns la problemele tale, e normal ca orice masina sa consume ulei, dar nu in cantitati industriale.

despre bieletele directie nu stiu cat de bine s-au descurcat cei de la Autovit, dar incearca la un service specializat BMW... sustin si recomand Filaret (poti intreba acolo de George, zis si Jack) :twoup: e un mecanic foarte iscusit !

mai exista un service BUN in zona spitalului Colentina (v-a-v de spital), se numeste DORMAG, unde sunt mecanici foarte priceputi in ale BMW (nu le fac reclama, dar tre' sa stie omu' unde poate sa mearga)... tu alegi, oricum, nu te lasa pe mana reprezentantelor MHS sau AB, ca te vor ingropa in datorii...

mult succes si bine ai venit printre noi !

:twoup:

Edited by b50xxl
Link to comment
Share on other sites

@b50xxl: multumesc de sfat, am notat si service-ul din Colentina in carnetel :twoup:

Da, la Autotest am avut dubii la plecare, daca ar fi totusi o pb de genul celei enuntate de ei ar fi trebuit ma gandesc sa imi spuna din prima "coane, la BMW nu iese testul pentru ca e prea destept pentru noi"... Asta adaugat la faptul ca ieri mi-au zis ca au avut platforma de 4x4 in revizie si nu au putut testa, sa vin azi ca azi e totul ok

 

Radu

Link to comment
Share on other sites

service0ul dormag poti sa il stergi din carnetel, asta in caz ca nu vrei sa platesti si ce nu e stricat si cei de acolo vor spune ca e musai sa il schimbi, unii au avut experiente neplacute cu acest service inclusiv eu, cel mai ok mi se pare filaretul
Link to comment
Share on other sites

@rakkone: Iti garantez ca nu ai nevoie de xi :twoup:

Probabil ca ai ramas blocat in zapada pentru ca nu ai avut pneuri bune de iarna.

 

Eu am circulat cu masina mea toata iarna cu pneuri de iarna si n-am ramas inzapezit nici macar o data.

Singura problema a fost in prima zi cand a nins cel mai mult si a trebuit sa muncesc putin ca sa scot masina din parcare, insa asta s-ar fi intamplat si daca aveam 4X4. :twoup:

Iti recomand sa mergi cu un 330i si apoi sa vezi daca ai nevoie de xi sau nu.

 

Legat de verificarea tehnica, mergi la Filaret sau la Bavaria.

Daca faci acolo verificarea tehnica nu este neaparata nevoie sa faci reparatiile tot acolo.

 

Daca vrei pot sa-ti recomand service-ul unde merg eu de un an si jumatate, am fost tratat excelent si niciodata nu s-au schimbat piese degeaba, totul a fost rezolvat prompt.

 

La Dormag nu are rost sa mergi, preturile se fac in functie de om si de masina cu care vine si nu sunt deloc seriosi.

 

Cei de la autotest nu pot verifica masini cu tractiune integrala, din cate stiu eu.

Si oricum sunt praf...

 

In legatura cu pierderile de ulei..

Trebuie sa verifici exact pe unde pierde ulei.

 

In caz ca trebuie sa schimbi garniturile, costa cam 450 euro.

 

Eu am schimbat toate garniturile si simeringurile de la motor si cutie cu 450 euro, inclusiv manopera, la service-ul pe care vreau sa ti-l recomand.

Pot sa-ti puna masina si pe tester, au si elevator, sunt foarte ok.

 

Iti dau numarul prin pm.

Link to comment
Share on other sites

@Ciupanezu: Multumesc, am primit datele pe private. Masina asta, cum spuneam, as putea-o scoate la un pret bun si daca a fost si 4x4 pe langa pret am zis hai sa merg pe ea. M-a imbolnavit grav oricum 330i-ul, adica pe asa ceva m-as opri cu 4x4 sau nu, acceleratia e devastatoare iar eu sunt si motociclist si imi place acceleratia :twoup:. Plus ca am vazut-o asta iarna pe drum forestier inzapezit cum urca unde masini cu 2x4 cu roti de iarna si lanturi ramaneau inzapezite. Mi s-au aratat unele bube la ea si o sa mai negociez la bani si daca ajung cu ei la o concluzie il sun pe Alex. Piesele de unde le iei, de la el?

 

Radu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.