Jump to content

stie cineva ceva de acest m5 e39 ?


alex sabin

Recommended Posts

1. am avut doua cunostinte cu m5 e39...la amandoi le-au cazut motoarele

2. stiu ca intretinerea/piesele difera total de un e39 normal

3. cunosc taxe+impozite+consum...

4. mi se pare ieftin totusi...si ma gandeam ca poate cineva are o idee de istoria lui...ptr ca o reparatie ma poate costa foarte mult mai ales daca nu a fost intretinut

5. in nici un caz nu voi cumpara un m5 cu 200tkm....e mult prea mult ptr un astfel de motor ( si am vazut si pe mobile ca in proportie de 30 % au motoarele noi sau refacute.......spre deosebire de alpina- si in general cele de alpina au si mai multi km si totusi nu cad )

6. posibil sa fie pretul asta ptr ca nu e chiar o masina usor vandabila....acum o sa incerc sa ma interesez de istoria ei si voi lua o decizie...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu am citit nicapieri sa scrie englezu' sau neamtu' pe absolut niciun forum ca i-a picat motorul, am citit o groaza de probleme tehnice si rezolvari da faza cu picatul motorului cred ca e specifica romanului.
Link to comment
Share on other sites

pica motor : adica refacut motorul.....

si daca nu era vb de oameni cunoscuti nici nu aduceam vorba...de aceea am si spus acest lucru....iar pe mobile.de din 12 m5 la care m-am uitat 3 aveau motoarele schimbate/refacute.....nu i-am intrebat de ce........

 

 

au foarte multe lucruri care pot pica...si in general au multi km/forje multe....

 

tocmai de aceea am apelat la forum......nu ca sa fiu luat peste picior !

 

 

le : e primul care mi-a cazut in mana.... :http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=43761369&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&categories=Limousine&lang=de&pageNumber=4&tabNumber=3

Edited by alex sabin
Link to comment
Share on other sites

Nu te ia nimeni peste picior doar ca motoarele de ///M nu pica asa usor si oricum majoritatea 520i-urilor sunt de 100 de ori mai forjate.

 

Uite caateva exemple: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 204.000km....am vazut si cu 360 si chiat >400 acum cateva luni. Nu cred ca a stat sa il faca din luna in luna :twoup:

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1 15.000euro cu 83.000km in bord (cica)

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1195.000km 12.800euro

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

ce inseamna motor picat?

 

eu stiu m5 de 190 de mii care trage de rupe.

pica debitmetrele

 

M5-ul rosu avea motorul varza, manca foarte mult ulei, mult mai mult decat in specificatiile producatorului si avea si o bataie la motor.

 

M5-urile E39 mananca 2 litri la 1000 km daca se merge intr-un regim foarte agresiv...

 

Si nu este singurul M5 cu probleme la motor reparat la acel service, mai stiu inca doua.

 

Asa ca sa nu comparam fiabilitatea unui BMW non-M cu unul M.

 

Sunt destule M5-uri cu motorul picat si asta nu inseamna ca sunt proaste.

Inseamna ca a fost forjate foarte mult si aveau si multi km.

Link to comment
Share on other sites

Asa ca sa nu comparam fiabilitatea unui BMW non-M cu unul M.

Pai d c ? :twoup: Ambele functioneaa pe aceeasi principiu, ambele sunt motoare. Daca un motor bmw de 5000cmc pica cum ziceti voi inseamna ca e un jeg. Sunt alte marci cu motoare la fel de mari si mult mai fiabile in cazul asta. Si ala ///M de 5000cmc si ala non-///M de 2000cmc functioneaza pe aceeasi principiu. Ce rost ar avea sa faca bmw o masina care merge 150k km ?

 

LE: M3 e36 "pica" ?

Link to comment
Share on other sites

La un regim de functionare normal, motorul de M este la fel de fiabil ca oricare alt motor BMW.

 

Insa daca mergi la curse cu masina, ii dai forja in fiecare noapte si mai completezi ulei cand iti amintesti, este normal sa pice.

 

Aici este vorba de regimuri de functionare foarte diferite.

Link to comment
Share on other sites

pai clar ca este aberant... motorul de M.. daca e folosit de user normal e mai fiabil ca un motor de 2000 cmc.. adica sa-i faca reviziile la timp sa completeze cu ulei cand trebuie si asa mai departe, normal ca daca M-u e folosit la curse in fiecare saptamana cate 2 ore de traseu.. il termini.... dar cum zice useru care vrea sa cumpere : " au foarte multe lucruri care pot pica...si in general au multi km/forje multe...." probabil ca neamtu pentru a merge la lucru alege intre 525d si M... si ma gandesc ca la un service poti vedea starea motorului ca la orice masina... Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Masina arata bine insa probabil necesita o investitie in suspensie, articulatie, etc.

 

@duxter: M5-urile din Germania care incep la 10 000 euro nu sunt masini de cumparat.

Un M5 bun costa minim 15 000 in Germania.

Nu ai dreptate aici. M5-urile e39 au scazut la pret. Eu personal am rugat o cunostinta care e stabilita in germania sa se uite la cateva autohousur pt mine ca sa imi fac o idee. Cu 11.000 gasesti unul bun cu sub 200k km. Apropo el a lucrat la un autohouse si se pricepe foarte bine.

La noi se vand scump ca asa e la noi insa nu pt mult timp. Cu 15.000 cum zici tu iti iei un M5 cu putini km si asta e cam singura diferenta.

 

@duxter: M5-urile din Germania care incep la 10 000 euro nu sunt masini de cumparat.

Nu sunt masini de aruncat, sunt 1000% sigur ca sunt mult mai bune decat majoritatea coliviilor care se vand la noi. Poti sa iei un e39 de 20.000 de euro si sa ai probleme sau poti sa iei un e39 cum am luat eu la 7500euro si sa nu ai probleme deloc :twoup:

 

LE: normal ca acum mai sunt unele si pe mobile dar asta asa ca sa iti faci o idee, alea bune le gasesti cand mergi personal :twoup: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=1

 

 

anuntul nu e bun la m-ul ala

Link to comment
Share on other sites

Cu alte cuvinte nu se incadreaza preferintelor voastre.

 

 

nu e bun anuntul , nu ai toate datele vanzatorului , genul asta de vanzatori o sa-ti ceara un avans care e teapa . nu ca nu se incadraza preferintelor noastre , crede-ma ce-ti spun , ca stiu .

Link to comment
Share on other sites

Asa este.

 

Revenind la ceea ce se discuta mai devreme, trebuie avut in vedere ca un M5 nu va fi in nici un caz condus ca un 525i sau 525d.

 

Tocmai de aceea un M5 de sub 15 000 euro in Germania ar trebui evitat.

 

Pretul reflecta in general starea tehnica.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

eu nu-s chiar de aceeasi parere cu tine, eu as cumpara un M5 la 15.000 acolo + taxa de inmatriculare, pe ideea ca cine are bani de M5 are bani de revizii, si asa mai departe,

 

Ciupane: nu poti fi duplicitar... la masinile de rand forja le face bine, si la motoarele performante le face rau, iti dau un exemplu prietenu asta de la sibiu, i se rupe iese cu masina in oras seara, sau merge la mare.. pe drumuri publice aia inseamna ca ajunge pe la 280-290 doar cu masina... aia nu inseamna ca zilnic e forjata si ca 2 ore face ture cu 200 km/h...

Mai degraba inseamna forja sa mergi cu un 316 cu 200 km/h

 

Motorul ala de aia a fost conceput, uzura si restu ... apar la zgarcenie si ghinion.. si tinand cont ca masinile astea "care nu se pot vinde" tine cont ca u 535d 2005 era 27.000 euro si un 545i 2005 era 21.000 euro.. tind sa cred ca se devalorizeaza foarte puternic M-urile mai ales modelurile vechi... daca are pret mic.. nu inseamna ca e varza inseamna ca omu a trecut pe M5 nou...

 

"Pretul reflecta in general starea tehnica. " = deci M5 an 2000 5000 cmc 400 cp 15000 si 545i 2004 333 cp costa 19.000 euro si M5 incepe de la 36.000 euro.. este un M5 credibil la 44.000 cu posibilitatea de a nu plati TVA-u.. hai sa fim seriosi.. si daca nu, sa tinem cont ca vorbim totusi de M5-uri de pana in anu 2000... pe un M5 din 2003 si eu as plati mai mult...

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Un M5 de prin 99-00 are ceva km in bord in general au cam intre 140-200k km deci clar se dau sub 15.000 pt ca sunt multi km si ani, dar nu neaparat masina e praf la pretul asta. Nu o sa ia omul mai mult pe o masina de 8-9ani. Pe un M5 de prin 2001-2003 as da mai mult de ex de la 18.000 in sus. Insa sunt de parere ca daca cauti gasesti unu bun de prin 99 sub 200k si pana in 15k euro. Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.