Jump to content

vas apa stropitori parbriz


Recommended Posts

la E39 se termina exagerat de repede apa iar la cel de la spalatori e tot timpul plin...inca da si pe afara ...Exista oare ceva supapa care leaga furtunele?? Ce poate fi de-mi termina apa din vasul mare si cea din vasul mic e tot timpul plic?
Link to comment
Share on other sites

musai sa fie ceva distribuitor acolo sau ceva supapa, stiu ca cel mic e cu concentrat si cel mare ia si din el la stropire....dar pe langa faptul ca se combina intr-o anumita proportie, din cel mare merge in cel mic pana da afara si nu e normal.Deci e ceva acolo ,....ciudat.
Link to comment
Share on other sites

Exista un singur rezervor atat pantru parbriz cat si pentru faruri. Daca mai exista si un rezervor mic, de 1l parca, atunci acela este pentru solutie de spalat concentrata ( doar pentru parbriz ) . Daca se apasa maneta intai stropeste cu solutia concentrata dupa care cu solutia normala.
Link to comment
Share on other sites

Exista un singur rezervor atat pantru parbriz cat si pentru faruri. Daca mai exista si un rezervor mic, de 1l parca, atunci acela este pentru solutie de spalat concentrata ( doar pentru parbriz ) . Daca se apasa maneta intai stropeste cu solutia concentrata dupa care cu solutia normala.

dar ai inteles idea mea , nu? sau problema mea....se pare ca bidonul mic veci nu e gol iar cel mare e tot timpul pe golite. Eu ma gandesc ca cumva pe undeva ajunge apa din cel mare in cel mic...de da pe afara si-mi termina apa asa repede din cel mare

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu ai fost atent. Exista un singur vas de spalare atat pentru faruri cat si pentru parbriz.

 

Vasul mic este DOAR pentru solutia concentrata. Din el stropeste doar cand apesi butonul din capul manetei.

Link to comment
Share on other sites

vasele alea 2 cel mic (cu lichid concentrat) si cel mare nu comunica deloc intre ele. Cel mai porbabil ai unul dintre furtunase de legatura cu farurile intrerupt si-ti curge pe acolo mai mult decat trebuie ...sau vezi poate chiar e si iesit din capat la stropitori. Stropitorile la faruri functioneaza doar cand sunt aprinse minim pozitiile/faza scurta. Ce masina ai ? Limuzina sau Touring ? La mine la touring vasul cel mare e de 6L la limuzina stiu ca doar 3L ...dar eu mai trebuie sa sterg si luneta :twoup: Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

pt faruri se consuma foarte mult fiind spalare prin presiune

 

furtunul care duce de la pompa la faruri e dublu in diameru fata de cel ce duce la parbriz de aici si consumul

 

sunt 2 pompe / motorase in vasul mare de 6 l deci daca opriti luminile (si pozitia) si dati asa la " pompa " :twoup: spalarea farurilor nu va fi activata => economie

 

oricum arata ca "plansa" :D dupa ce se usca solutia pe bara

 

din vasul concentrat se consuma daca se apasa pe butonul din capul manetei si la fiecare a 5-cea actionare a manetei (actionare pt a spala)

 

din vasul concentrat solutie ajunge doar pe parbriz :twoup: nu si pe faruri

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

pt faruri se consuma foarte mult fiind spalare prin presiune

 

furtunul care duce de la pompa la faruri e dublu in diameru fata de cel ce duce la parbriz de aici si consumul

 

sunt 2 pompe / motorase in vasul mare de 6 l deci daca opriti luminile (si pozitia) si dati asa la " pompa " :D spalarea farurilor nu va fi activata => economie

 

oricum arata ca "plansa" :D dupa ce se usca solutia pe bara

 

din vasul concentrat se consuma daca se apasa pe butonul din capul manetei si la fiecare a 5-cea actionare a manetei (actionare pt a spala)

 

din vasul concentrat solutie ajunge doar pe parbriz :twoup: nu si pe faruri

si la mine se golea rapid apa din bidonul mare, dar am gasit defectul: curgea apa din bidon pe langa motorasul de la pompa.

am dat jos, am curatat si am pus putin silicon sanitar. ma tine 2 saptamani apa din rezervor . :twoup:

Link to comment
Share on other sites

vasul de 5 litri este pentru parbriz.

 

iar cel care este prins pe oala , cu lichid roz de obicei , este pentru spalare faruri.

 

am i right ?

 

hai ciupane , sho pa` mine :twoup:

 

 

Wrong answer

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=45

 

citeste ce scrie sus de tot dupa tipul masinii

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

vasul de 5 litri este pentru parbriz.

 

iar cel care este prins pe oala , cu lichid roz de obicei , este pentru spalare faruri.

 

am i right ?

 

hai ciupane , sho pa` mine :twoup:

 

 

Wrong answer

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=45

 

citeste ce scrie sus de tot dupa tipul masinii

si unde intra 6 litri in chestia aia asa mica ?:D

 

acolo sus scrie windshiel wiper system / head lamp cleaning :twoup:

Link to comment
Share on other sites

vasul de 5 litri este pentru parbriz.

 

iar cel care este prins pe oala , cu lichid roz de obicei , este pentru spalare faruri.

 

am i right ?

 

hai ciupane , sho pa` mine :twoup:

 

 

Wrong answer

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=45

 

citeste ce scrie sus de tot dupa tipul masinii

si unde intra 6 litri in chestia aia asa mica ?:D

 

acolo sus scrie windshiel wiper system / head lamp cleaning :twoup:

 

 

asta e varianta fara HEAD LAMP CLEANING in care nu cred ca are 6 l e mai mic rezervorul

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=45

 

 

si asta e varianta cu HEAD LAMP CLEANING

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=61&fg=45

 

care sigur are 6 l :D ca din asta am si eu :D

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

din vasul concentrat se consuma daca se apasa pe butonul din capul manetei si la fiecare a 5-cea actionare a manetei (actionare pt a spala)

 

ce e scris cu rosu e gresit, stiam eu ceva legat de 5 dar nu e corect :twoup:

 

post-2935-1210606785_thumb.jpg

 

la fiecare a 5-cea actionare a manetei sau a butonului (din capul manetei) de spalare intensiva cu conditia ca farurile sa fie aprinse vor fi spalate si ele

 

ma scuzati pt "oroare" :twoup:

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

idea mea era ca ala mic e tot timpul plin....deci trag concluzia ca nu folosesc butonul din capul manetei ci doar trag de maneta.Am inteles, merci....oricum, ala mare de 6 litri prea repede se consuma.La E46 da pulverizat pe parbriz , se consuma mai rar si acopera aproape tot parbrizul pe cand la E39 mai mul face "pee" decat stropeste si se si consuma repede :twoup:) . ...cam ineficient.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

problema nu e la duze e la solutia ce o bagi si la stergatoare, eu sunt foarte multumit de cum sterge parbrizul, referitor la facutul economiei prin opirea becurilor... hai sa fim seriosi daca ploua si speli parbrizul la 5 spalari de parbriz baga si o spalare la faruri, si de obicei noaptea, farurile se fac varza cel putin la e39.. e mai nevoie de spalat faruri decat de parbriz..

 

Cum zicea Paul, vasul ptr concentrat, se actioneaza apasand butonul din capatul manetei si jetul dureaza aproximativ 5 secunde....

Link to comment
Share on other sites

Si la mine face la fel se duc 5l intr-o saptamana, si ala mic nu se prea goleste.

Ce e mai urat ca mai si bipaie de fiecare data cand pornesti si opresti masina ( warning in bord), macar de ar spune ca s-a golit, dar semnalizeaza ca e aproape de golire si face vreo 2-3 zile pana cand ma enerveaza asa de tare sa opresc sa cumpar un bidon.

Ce lichid pune-ti in ala mic , e ceva special si unde se gaseste? Eu pun alcool sanitar juma , juma cu apa, merge de minune la ganganiile lipicioase.

 

S-ar putea sa fie vreun furtun, o sa ma uit , ca la orice alta masina te tine 2-3 luni.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Exista un singur rezervor atat pantru parbriz cat si pentru faruri. Daca mai exista si un rezervor mic, de 1l parca, atunci acela este pentru solutie de spalat concentrata ( doar pentru parbriz ) . Daca se apasa maneta intai stropeste cu solutia concentrata dupa care cu solutia normala.

 

Buna ziua!

Am citit pe aici si pare ca detineti informatii pertinente despre modul de functionere al instalatiei de spalare.

Eu am BMW de putin timp, este 520D model 2001 facelift, cu stropitoare pt. faruri si recent a aparut o problema...cand apas maneta din dreapta, se aude un clic de releu in blocul sigurantelor, nu da jetul cu lichid concentrat din vasul mic (cum facea pana acum) dupa care stropeste si sterge.

Am fost la un electrician si a masurat la pompita vasului mic si spune ca pt. o fractiune de secunda vine tensiune, dupa care se opreste(probabil scurt circuit)

Ce credeti ca poate fi, a mai patit cineva, ce ar trebui sa fac pt. remediere...

Multumesc...astept

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...
Exista un singur rezervor atat pantru parbriz cat si pentru faruri. Daca mai exista si un rezervor mic, de 1l parca, atunci acela este pentru solutie de spalat concentrata ( doar pentru parbriz ) . Daca se apasa maneta intai stropeste cu solutia concentrata dupa care cu solutia normala.

 

Buna ziua!

Am citit pe aici si pare ca detineti informatii pertinente despre modul de functionere al instalatiei de spalare.

Eu am BMW de putin timp, este 520D model 2001 facelift, cu stropitoare pt. faruri si recent a aparut o problema...cand apas maneta din dreapta, se aude un clic de releu in blocul sigurantelor, nu da jetul cu lichid concentrat din vasul mic (cum facea pana acum) dupa care stropeste si sterge.

Am fost la un electrician si a masurat la pompita vasului mic si spune ca pt. o fractiune de secunda vine tensiune, dupa care se opreste(probabil scurt circuit)

Ce credeti ca poate fi, a mai patit cineva, ce ar trebui sa fac pt. remediere...

Multumesc...astept

releu? <_<

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.