Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Porneste greu!


pie

Recommended Posts

Unui prieten de-al meu ce are e39 525d, 2002, 200.000km ii porneste la cheie cand ii acul de la temperatura pe albastru si cand creste temperatura, daca il opreste nu mai porneste dacat dupa ce scade iar....A fost cu ea pe la toate service-urile si nu ii gasesc ce are. Merge perfect masina, sta la relanti acolo unde trebuie, motorul trage bine...poate ati intalnit si voi asa o problema si ma puteti ajuta cu un sfat, ii distrus omu ca nu stie ce are!!

Mersi anticipat!!!

Link to comment
Share on other sites

io unu as zice ca e pompa de injectie. nu face destula presiune cand motoru e cald. la rece porneste bine, si merge mai bine decat cand e cald. nu am certitudinea dar e o ipoteza ca asta ar fi. fiind motorina mai vascoasa face presiune, cand e mai fluida face presiune mica si nu o injecteaza ca sa faca explozie, ci o scuipa. dar nu cred ca daca merge la un service bun nu i gaseste buba. pe tester se afla orice. dar sa stii unde sa l faci. nu in parcare, nu le service de 2 lei. dai un ban si vezi ce are masina ta.
Link to comment
Share on other sites

cu privire la motor , parametrii, disfunctionaitati io s de parere ca se afla orice. si chiar daca nu se poate tot se poate, imp e sa mergi la un service bun. ma refer ca se poate repara chiar daca nu apare pe tester, sa zicem un releu sau ceva de genu asta. senzori apar toti, pompa si alte anexe se pot masura, deci pb lui se rezolva afland si de la tester ce are de fapt. nu????
Link to comment
Share on other sites

A fost la multe service-uri specializate pe BMW si renumite aici in Timisoara, au stat cu tester-ul pe ea si 2 ore si in mers si pe loc si in toate felurile, a lasat-o la service si de pe o zii pe alta....s-a si saturat sa merga din aproape in aproape si sa schimbe tot felul de senzori, deasta a zis sa intreb pe forum poate s-a mai lovit cineva de asa problema....
Link to comment
Share on other sites

Poate vorbesc prostii dar....exista posibilitatea ca atunci cand se incalzeste senzorul de la axul cu came sa nu mai lucreze in parametri.....un amic al meu parca a avut o problema de genul asta, o scotea la oras si dupa ce se incalzea, mai pornea cand vroia ea...era un e39 525d Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

Deci am patit identic si eu.... la BV nu a descoperit ce are deci sfat.

are doi senzori de temperatura unu jos undeva in dreapta si unul sus trebuie dat capacul mare jos. apoi cand se intampla sa nu porneasca ai o sticla mare cu apa si torni pe rand astepti cam 2 3 minute dupa ce torni apa si incerci sa pornesti daca porneste ala e senzorul defec. il comanzi si il schimbi:)

 

 

P.S la BV am fost de 30 ori si nu mi-a descoperit problema :twoup:

Edited by Alfred_CTA
Link to comment
Share on other sites

Unui prieten de-al meu ce are e39 525d, 2002, 200.000km ii porneste la cheie cand ii acul de la temperatura pe albastru si cand creste temperatura, daca il opreste nu mai porneste dacat dupa ce scade iar....A fost cu ea pe la toate service-urile si nu ii gasesc ce are. Merge perfect masina, sta la relanti acolo unde trebuie, motorul trage bine...poate ati intalnit si voi asa o problema si ma puteti ajuta cu un sfat, ii distrus omu ca nu stie ce are!!

Mersi anticipat!!!

Poate fi infundat radiatorul pentru racirea motorinei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Deci am patit identic si eu.... la BV nu a descoperit ce are deci sfat.

are doi senzori de temperatura unu jos undeva in dreapta si unul sus trebuie dat capacul mare jos. apoi cand se intampla sa nu porneasca ai o sticla mare cu apa si torni pe rand astepti cam 2 3 minute dupa ce torni apa si incerci sa pornesti daca porneste ala e senzorul defec. il comanzi si il schimbi:)

 

 

P.S la BV am fost de 30 ori si nu mi-a descoperit problema :twoup:

mersi!!!! s-a rezolvat problema si cei 2 senzori de temperatura i-a schimbat....nu mai are nimic masina acum!!!

Link to comment
Share on other sites

am patit-o, am fost la o gramada de service-uri, proplema s-a dovedit a fi din injectoare, daca te intereseaza mai multe, lasa-mi un id mess pe prv, ciao

Merci frumos, dar s-a rezolvat....am scris un pic mai sus...si a fost de la cei 2 senzori de temperatura!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.