Jump to content

filtru sport


wsw

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest poleposition

mai mult decat atat risti sa f*ti debitmetrul, va merge mai prost fara "cold air induction kit", deoarece va trage mult aer cald in motor ceea ce va rezulta intr-o scadere de performanta si altele.

 

Eu sunt patit.

 

Deci da-l dracu de filtru.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
probabil ca daca pui un kit complet ceva care bate peste 100e o sa ai o acceleratie mai bunasi sunet frumos in rest mai nmk. eu am avut pus pe o alfa de 155 de cai si se simtea diferenta destul de bine, a fost mntat bine dar nu era calitate si am ajun si eu la schimbarea debitmetrului :)
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce vrei tu sa zici prin filtru sport, exista de la K&N filtru in format standard care se pune in carcasa in locul celui oem, nu e nici zero, dar nici nu e diferenta mare; se simte ceva sa zicem dupa 4500rpm, o oarecare lejeritate cand ura in ture, intra aerul cu un debit mai mare.
Link to comment
Share on other sites

Multi gresesc cand curata un filtru sport, pun la ulei de curge din el, asa se duce dracu debitmetru.

@ingineru, linkul tau e irelevant, deoarece ambii, jim conforti si UUC motorwerks vand si recomanda filtre K&N.

 

Eu am filtru K&N in carcasa originala, de 2 ani, il curat regulat, nu am stricat nici un debitmetru, nu am nici o eroare pe tester, nu am praf si pamant in admisie mai mult decat normal.

Nici eu nu recomand filtrul conic, e o porcarie, un CAI cu shield e alta poveste, dar ala sare de 250E.

Link to comment
Share on other sites

Multi gresesc cand curata un filtru sport, pun la ulei de curge din el, asa se duce dracu debitmetru.

@ingineru, linkul tau e irelevant, deoarece ambii, jim conforti si UUC motorwerks vand si recomanda filtre K&N.

 

Eu am filtru K&N in carcasa originala, de 2 ani, il curat regulat, nu am stricat nici un debitmetru, nu am nici o eroare pe tester, nu am praf si pamant in admisie mai mult decat normal.

Nici eu nu recomand filtrul conic, e o porcarie, un CAI cu shield e alta poveste, dar ala sare de 250E.

Eu am montat un filtru conic no name (pe care l-am dat cu ulei) si am facut un "shield" din tabla. Exceptand look-ul eu zic ca isi face treaba. Cutoate astea am desfacut traseul dupa filtru si era ca mult praf asa ca il voi monta pe cel stock imediat ce vremea imi va permite. Ca diferente notabile pot mentiona zgomotul motorului in full load care s-a modificat drastic in bine mai ales dupa 4500 rpm. As pune si o poza dar decat sa fiu luat la misto mai bine stau linistit.

Edited by Taz
Link to comment
Share on other sites

Taz ai o poza cu "shield-ul"... Ieri ma gandeam ca atunci cand se incalzeste trec si eu pe filtru sport si vreau sa-mi confectionez un shield...

 

 

Cu filtrele sport ce sa zic... M-am uitat la un K&N si sunt niste gauroaie in el de se vede inauntru... Asa ca ce mi-e ca e K&N ce mi-e ca e no name ...

 

Eu o sa-mi pun toata tzigania... Si cat vreau sa tina un motor care are deja 15 ani ?

Mai da-l dracu de motor ca se mai strica si fara filtru sport... Macar sa ma bucur si eu de el asa cum trebuie...

 

Adica stau in Bucuresti si inhalez praf de ma sparg si e sanatatea mea la mijloc sau fumez 2 pachete de tigari si ma gandesc acum la un motor de 15 ani ??

 

Ce-ar trebui sa ma mut la Campina acum ?

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

Filtrul care il am acum (con) are partea din sarma cu gauri si apoi un material asemanator cu al filtrului de aer pentru habitaclu pe care l-am dat cu ulei. Si cu toate astea tot a trecut praful. La motocross (daca nici acolo nu e praf atunci unde?) filtrul de aer este un burete dat cu ulei special de filtru. Din ce stiu este cel mai bun mecanism de filtrare a aerului. Aerul trece prin multimea de camere a buretelui lipindu-se de uleiul de acolo. Cei de la pipercross fac astfel de filtre. Cred ca voi cumpara unul. Diseara pun si poze cu shield-ul. Pana la urma nu vad de ce sa dai 650 de ron pe un filtru k&n care pentru 318i nu are nici un shield ci o porcarie de teava caqre se baga sub masina si aduce aer langa filtru cand poti cumpara un pipercross de 300 ron + shield-ul care este priceless. :lol: :)
Link to comment
Share on other sites

Dai 300+euro pe un CAI Dinan si gata:

 

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/3070/3241/7674120003_large.jpg

 

LE: Oricum am mai multa incredere am intrun filtru din bumbac K&N (replacement filter) care e facut de o firma cu renume mondial sau de unul din spuma poliuretanica Pipercross (replacement filter) decat in trompetele astea din carton.

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

si eu l-as inlocui pe al meu cu unul sport. pe forum vinde cineva din astea care se pun in locul celui original?

 

Filtrul care il am acum (con) are partea din sarma cu gauri si apoi un material asemanator cu al filtrului de aer pentru habitaclu pe care l-am dat cu ulei. Si cu toate astea tot a trecut praful. La motocross (daca nici acolo nu e praf atunci unde?) filtrul de aer este un burete dat cu ulei special de filtru. Din ce stiu este cel mai bun mecanism de filtrare a aerului. Aerul trece prin multimea de camere a buretelui lipindu-se de uleiul de acolo. Cei de la pipercross fac astfel de filtre. Cred ca voi cumpara unul. Diseara pun si poze cu shield-ul. Pana la urma nu vad de ce sa dai 650 de ron pe un filtru k&n care pentru 318i nu are nici un shield ci o porcarie de teava caqre se baga sub masina si aduce aer langa filtru cand poti cumpara un pipercross de 300 ron + shield-ul care este priceless. :lol: :)

 

 

ceva poze. asta se aude frumos ca si eu am acelas motor . poate imi pun si eu

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma nu vad de ce sa dai 650 de ron pe un filtru k&n care pentru 318i nu are nici un shield ci o porcarie de teava caqre se baga sub masina si aduce aer langa filtru cand poti cumpara un pipercross de 300 ron + shield-ul care este priceless. :lol: :)

 

 

Pune te rog un link daca ai, ca poate-mi cumpar si eu unul...

Link to comment
Share on other sites

Voi nu aveti ce face cu porcariile astea de "filtre sport". Convoz la o liniuta pe cineva cu filtru sport pe e46 2.2 170CP sa vedem diferenta fata de a mea cu filtru stock MANN. Mentionez ca masina are 240.000 km si debitmetru neschimbat de la 0 km pana acum(poate imi pica maine nu am de unde sa stiu).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.