Jump to content

Merita cumparat un M5 2005 ?


Stresu

Recommended Posts

Pentru ca tu cauti argumente care nu au nici o logica doar pentru a crea polemica.

Asta e parerea ta! Repet:

1. Pretul nu se justifica pentru performantele oferite;

2. Masina e totusi grea, pentru motorul ala trebuiau vreo 200-300 kg in minus si voila! = masina sport pura!

3. Nu inteleg ratiunea sedan plus motor de 507 Cp ....

 

Poftim, astea nu sunt argumente?

 

1. Este doar parerea ta.

0-100 km/h in 4.7 iti spune ceva?

 

Daca un asemenea demaraj nu este demn de o masina sport, probabil ca tu ai nevoie de minim un Veyron.

 

2. Din nou parerea ta cam de neinteles.

Daca te gandesti la raportul putere - greutate, 1830 kg nu inseamna chiar mult cand ai 507 cp.

Trebuie sa te mai gandesti ca masina este proiectata de niste minti mai luminate decat a ta, ingineri care puteau sa o faca mult mai usoara daca ar fi considerat necesitatea unei greutati mai mici.

M6 are 1785 kg, daca nu nu ma insel, deci diferenta este mica.

 

3. Nici nu trebuie sa o intelegi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

sincer eu nu vad legatura cu subiectul discutiei... De la M5 am ajuns la insule si telefoane.... Da o insula la mana a doua se merita sa cumpar ?

 

Cat despre masini eu sunt de parere ca merita... Altfel de zgarii pe fata cand iti zgarie un bou masina cand e noua si altfel cand e mana a doua...

Link to comment
Share on other sites

Eu mias cumpara um m5 daca as avea posibilitatea si cum THE RIFLE are dreptate ...mias cumpara um M5 si mas muta din romania ..ca aici nu prea are rost sa il tiii ...pt ca ii plin de oameni invidiosi si de prosti care o zgarie si o lovesc prin parcare si la cate gropi sunt pe aici nu prea are rost sa iti schimbi jantele de doua ori pe luna ....ca eu nu mias lua un M5 sa ma duc sa si cu bicicleta de incet :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Eu mias cumpara um m5 daca as avea posibilitatea si cum THE RIFLE are dreptate ...mias cumpara um M5 si mas muta din romania ..ca aici nu prea are rost sa il tiii ...pt ca ii plin de oameni invidiosi si de prosti care o zgarie si o lovesc prin parcare si la cate gropi sunt pe aici nu prea are rost sa iti schimbi jantele de doua ori pe luna ....ca eu nu mias lua un M5 sa ma duc sa si cu bicicleta de incet :twoup:

 

nu pricep treaba asta ca M-u' nu-i pt Romania, jante praf etc. Merg cu M6-le aproape zilnic si in afara de consumul 37% (consum de care oricum nu ma plang), sincer iti spun ca este mai comod de condus decat E60-ul (am si un E60, merge mai rar decand am luat M-ul).

 

Nu e nici o tristete sa ai M5, M6 in Romania. Mergi tot cu atata simt de raspundere cum mergi cu orice alta masina la care tii cat de cat, fiind constient de surprizele din asfalt... la fel de bine poti face muci o janta de 14", la fel una de 19". Eu am spart o janta pe 14 sau 15, la un megan acum 5 ani, asta a fost singura.

 

La nici un BMW din 3 cate am avut, toate cu jante minim pe 18" sau 19" nu am spart, indoit o janta.

PS:

 

POLEPOSITION sunt, am postat de pe user-ul Aeerdnei.

Edited by aeerdna
Link to comment
Share on other sites

POLEPOSITION sa stii ca ai dreptate .....

In mod sigur are......crede experto!

 

Aaa, si inca o chestie:consumul asta de 37% ma da pe spate in oras( cum reusesti????) :twoup: :twoup: ..eu unul mai mult de 24 % nu am "reusit" niciodata

Edited by Tien
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

@Tien... ma, nu stiu cum, la toate masinile pe care le am/le-am avut am bagat consumuri exorbitante :twoup: la E60 (520i) am in cel mai fericit caz 17%, la M a scazut putin dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta (de la 37 la 35%), la Toyota am 13-14% (motor 1,8 benzina)... sunt urmarit de consumuri de genul asta :D

 

De fapt ai vazut cum dau in M... probabil ca asta e cauza :twoup: Iar la E60, foarte rar schimb sub 6000 rpm, recunosc. Practic, asta e stilul meu de condus ce vrei :D

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

@Tien... ma, nu stiu cum, la toate masinile pe care la am/le-am avut am bagat consumuri exorbitante :twoup: la E60 (520i) am in cel mai fericit caz 17%, la M a scazut putin dupa ce am schimbat ambreiajul si volanta (de la 37 la 35%), la Toyota am 13-14% (motor 1,8 benzina)... sunt urmarit de consumuri de genul asta :D

 

De fapt ai vazut cum dau in M... probabil ca asta e cauza :twoup: Iar la E60, foarte rar schimb sub 6000 rpm, recunosc. Practic, asta e stilul meu de condus ce vrei :D

 

 

acum nimeni de pe forum nu va mai lua E60 ...:D Mai bine editezi

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

De ce man ? :twoup: ...aaaa e masina alergata. Pfff... :twoup:

 

nici nu o mai dau. eventual o dau buyback pt un seria 1. Pt Aeerdna.

 

PS. Tien, dude, sa ne vedem pt numerele alea, ca eu plec joi din Buc, dupa aceea in luna de miere si nu stiu sigur cand ma introc...

 

acum nimeni de pe forum nu va mai lua E60 ...:D Mai bine editezi

 

Da, numai ca putini mai baga si banii pe care ii bag eu in masini, ca sa compensez fiecare "km" si "rpm" de uzura...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Nu isi aveau rostu ale posturi deci sa revenim la M5 care ii cea mai buna masina ....the best care ever and ever ever ever PUNCT :twoup: .....prarea mea si aceasta ..... http://www.youtube.com/watch?v=7cbBfFt4TK4

 

pai si eu am pus filmuletul asta. M6 a iesit mai rapid :twoup:

 

si este mai rapid atat la acceleratie cat si la timpul pe circuit

 

este mai usor (plafonul de carbon)

 

distanta mai mica intre roti - fata/spate (deci mai rapid pe viraje - circuit)

 

este GT daca vrei, nu sedan.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

pai si eu am pus filmuletul asta. M6 a iesit mai rapid :twoup:

 

si este mai rapid atat la acceleratie cat si la timpul pe circuit

 

este mai usor (plafonul de carbon)

 

distanta mai mica intre roti - fata/spate (deci mai rapid pe viraje - circuit)

 

este GT daca vrei, nu sedan.

a iesit mai rapid datorita faptului ca nu are patru usi :D)).. :twoup: mie amandoua imi plac la fel de mult ...poate sunti mici diferente dar se compenseaza unele cu altele :D

Link to comment
Share on other sites

este o masina deosebita, pretul al jumatate fata de nou este okay dupa 3 ani si numai 61000 km, dar totusi un motor de M nu este atat de fiabil sa zici ca mai faci sute de mii de km cu el si este okay.

dar merita, daca ai posibilitatea sa il cumperi.

bafta si sa auzim numai de bine.

Link to comment
Share on other sites

daca-l conduci normal faci sute de mii de km, daca-i dai forja nu.. (bineinteles ca vine repljica, ca de aia-l iei sa-l forjezi da nu-i chiar asa.. il iei sa-ti faci cumparaturile in germania intr-un timp record de ex...

 

Un motor M5 la 300.000 km km facuti cu viteze de 200 km/h , se prezinta mai bine ca un 316i.. cu 300.000 km facuti la 200 km/h..

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

M5 este o masina superba care isi merita toti, dar absolut toti banii...Are calitatile unui sedan de lux din clasa executive si sportivitatea unui Lambo.

 

550i cu SAT (sport automatic ) se apropie f f mult de M5, dar pe circuit se va vedea clar diferenta.

535d are un cuplu asemanator, care insa este redus de cutia Steptronic din dotarea standard si de aceea abia face fata unui 545i, e departe ca senzatie.

Link to comment
Share on other sites

535d are un cuplu asemanator, care insa este redus de cutia Steptronic din dotarea standard si de aceea abia face fata unui 545i, e departe ca senzatie.

 

Degeaba are un cuplu asemanator daca nu are si o putere asemanatoare.

Este pur si simplu aberant sa compari M5 cu 535d.

 

Pana si M5 E39 este cu mult peste E60 535d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.