Jump to content

Trecere la BMW de la Audi A6... ma ajuta cineva?


DanielL

Recommended Posts

Am un A6 2.5 tdi, cutie multitronic (transmisie continua), fabricatie 2002, il am de aproape 3 ani... vreau sa-l schimb...

Sunt aproape hotarat la 530i dupa 2005... a facut cineva o trecere de genul asta? Imi poate spune impresii, lucruri pozitive, negative? Despre tot vreau sa stiu: Imagine (am prieteni care imi spun ca vreau sa devin bagabond :twoup: ), costuri - asigurare/consum/service, functionare/fiabilitate, se descurca masina mai bine in oras, la drum lung etc.

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

E peste. La orice capitol. E generaĂžie mai nouĂŁ. Negative nu ar fi de zis mai nimic.

 

Asigurare depinde de la un asigurator la altul, consum urban 15-18% , service la noroc. Fiabilitate bunĂŁ la 530i per total, mai bunĂŁ ca la un diesel. Se descurcĂŁ bine peste tot.

 

 

Service la noroc? Relativ la piese (ulei/filtre/placute etc.) m-ar fi interesat o comparatie... eu acum le iau de la Augsburg... poate le cer o oferta paralela Audi-BMW :twoup: Sau te referi la fiabilitate? Cu asta a mea de acum nu am avut absolut nici o problema in cei 3 ani: doar revizii si distributia... apropos exista si la BMW ceva echivalent cu distributia de la motoarele TDI din grupul VW-AUDI-Skoda?

Link to comment
Share on other sites

Relativ la piese (ulei/filtre/placute etc.) m-ar fi interesat o comparatie...

La Augsburg preturile sunt cu 30% mai mari decat la Automobile Bavaria. (piese originale)

 

Avantajul este ca orice piesa ajunge in 3 zile, maxim 4.

 

Daca vrei piese pe producator, Augsburg este foarte ok...

 

In orice caz, chiar si E39 este mai bun decat A6 din 2002, E60 este superior la orice capitol.

 

Fiind pe benzina, 530i este cea mai buna alegere.

 

Puterea este suficienta, consumul nu este exagerat si este mai fiabil decat un diesel.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

In privinta spatiului interior ce imi puteti spune? Am auzit ca la BMW este ceva mai stramt fiind o masina mai sportiva... Anyway am trimis o cerere de dirve-test la AB... sa vad daca ma baga in seama... din pacate nu cunosc pe nimeni cu un Seria 5 dupa 2005 :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Seria 5-ul din 2005 are codul E60 si se fabrica incepand cu 2003.

Facelift-ul se numeste E60 LCI (Life Cycle Impulse) si se fabrica din 2007.

 

Dotarile optionale obligatorii dupa parerea mea sunt Active Steering, Dynamic Drive, servotronic...

 

Nu sunt probleme de spatiu interior, ca si functionalitate masina este ideala.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Daca tot a venit vorba de optionale... din ce am vazut pe net, mi-ar place acel Navi cu ecran mare (da mai bine), si acea clima (Extended Feature parca ii zicea... scuze daca scriu prostii)... care sunt de fapt diferentele reale fata de variantele mai "sarace" adica ecranul mic si clima mai simpla? Conteaza astea sau in alta parte trebuie sa-mi concentrez atentia pentru optionale? Nu de alta, dar am vazut foarte multe masini, care aratau foarte bine pe afara (M-Packet etc.) sau inauntru (Piele, Trapa) insa nu avea ecran mare si clima "desteapta"...
Link to comment
Share on other sites

Clima mai desteapta are si in spate reglaje de temperatura si volum de aer si doua fante de ventilatie pe care le poti orienta. Atentie insa ca daca ai cotiera cu refrigerare in soate nu mai merge reglajul de temperatura ci vine aerul rece din cotiera.

 

Ecranul mai mare iti arata in spatiul suplimentar informatiile din bord computer. Desigur ca de obicei ecranul mare mai vine si cu altele dar asta vezi in lista de dotari. Descarca brosura de E60 de la bmw de pe site.

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat de la AB... eu am cerut un drive test cu un 530i, ei mi-au propus unul cu un 530xd :twoup: Banuiesc ca e o diferenta destul de mare, macar la demaraj... Este diferenta mare la interior intre E60-ul 2005 pe care intentionez sa-l cumpar si E60-ul probabil model 2007 (facelift) cu care ma voi da la drive-test?
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e vreun BMW in care sa stea 3 insi comod in spate, cum e la A6, unde ai loc sa dansezi :twoup:

Dar nici nu poti sa zici ca nu ai loc in 5er.....

Probabil o sa te sperie un pic consumul la inceput, mai ales ca o sa fii tentat sa il compari cu fostul A6, care in forja consuma mai putin decat 316i-ul meu :twoup:

LE: vad ca te uiti tot la D-uri :D

Edited by cos
Link to comment
Share on other sites

Singura problema care cred ca este cu Bmw-ul in general este fiabilitatea. Cu siguranta vei avea probleme cu articulatia si caseta de directie. Astea sunt frecvente. Pica pe "capete". Dar daca esti pregatit sa treci peste asta, vei fi cu siguranta multumit.
Link to comment
Share on other sites

M-au sunat de la AB... eu am cerut un drive test cu un 530i, ei mi-au propus unul cu un 530xd :twoup: Banuiesc ca e o diferenta destul de mare, macar la demaraj... Este diferenta mare la interior intre E60-ul 2005 pe care intentionez sa-l cumpar si E60-ul probabil model 2007 (facelift) cu care ma voi da la drive-test?

 

Nu este mare diferenta la interior.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

In ceea ce priveste comparatia dintre cele doua masini. Pe langa E60-ul recent luat, mai conduc si un Audi A6 2.5 tdi ( 120 kw, cutie manuala, 2003 ). Audi-ul are peste 2 ani si jumatatate de cand alearga pe strazile patriei, perioada in care a parcurs aproximativ 75.000 km. Am fost si sunt foarte multumit de Audi ( nu am menajat-o de loc si am schimbat la ea doar un kit de ambreiaj, un rulment si consumabile ). O masina ce m-a impresionat prin suspensia confortabila si tinuta de drum in general.

 

Dupa cum insa am mai postat, e 60-ul chiar daca e cumparat sh il compar cu Mercedesul pe care il avem achizitionat nou. Pe diferente de costuri aferente asigurarilor, prima de asigurare pentru un 530i va fi intotdeauna mai mare ca cea pentru un Audi A6 an 2002, atat timp cat si valorile asigurate difera (530i an 2005 are o valoare de catalog mult mare unui Audi A6 an 2002 ). De consum am fost si sunt multumit la Audi-ul pe care il am ( intre 6.7 % - 9% extraurban depinde cum mergi, in schimb E60-ul 530d steptronic consuma extraurban acelasi stil de mers ca si cu Audi-ul cel putin 1,5 litri in plus ). Nu stiu calculele altora, dar BMW- ul are consumabilele mai scumpe ca Audi - ul ( nici nu as vrea sa aflu cat costa si altele :twoup: ). La drum lung cu BMW-ul e o placere ( eu cel putin ma simt cu mult mai bine in el decat in Audi si il compar si aici cu Mercedesul, mai putin cu Audi-ul ).

 

Precizand ca aceste comparatii se refera strict la masinile cu care ma deplasez si nu compar aici marci de masini unele cu altele, iti spun cu mana pe inima ca as face repede pasul catre un 530 de care spuneai, chiar daca aceasta trecere presupune si un efort financiar consistent.

 

De altfel, sper sa il fi facut deja.

Edited by paxloc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.