Jump to content

e36 r25i coupe=non euro?


czr

Recommended Posts

un prieten si coleg de forum are o pisica 325i coupe din 03/1992,motor m50 adusa recent din germania si a fost la rar la buzau si i-au scos-o non euro?!

e posibil asa ceva?cine stie ceva rog sa posteze sau cine poate sa-l ajute cu informatii legate de ce ar trebui sa faca si unde sa se adreseze(reprezentante bmw sau ceva de genu').

vin:WBABF31060EF03526.

la norma de poluare(in actele de germania)scrie 01

otto/gkat 51.

Link to comment
Share on other sites

Posibil motorul sa nu fie din fabrica Euro2. Ori intrebi la BMW si sa-ti dea ceva la mana pt omologare ori cu actul de omologare din Germania de la Dekra sau unde a fost facuta omologarea pt euro 2 te duci la RAR. Posibil sa nu fi fost Euro2 si proprietarul sa-i fi pus catalizator ca sa plateasca mai putin in Germania. Cand a pus catalizatorul pt Euro 2 sigur i s-a dat un act de la TUV sau Dekra ca masina e Euro2, poate ai asa ceva si te ajuta.

Cel putin, eu asa am la masina tot din 1992, diesel. Neamtul avea hartie la mana ca e Euro 2 si sticker portocaliu in parbriz pt zonele din oras cu acces pt masinile Euro2.

Dar cred ca tot cu o hartie de la BMW rezolvi problema, asta daca motorul tau indeplinea normele Euro2. Daca nu, poti incerca o omologare individuala, in care aia de la RAR sa-ti testeze masina sa vada ca iese Euro 2. Si colegul de forum sa se ocupe sa indeplineasca normal Euro2, daca intelegi ce vreau sa spun. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am inteles ideea..mersi pt raspuns.

oare la vreo reprezentanta bmw din romania se rezolva ceva?

 

 

am luat legatura cu o reprezentanta bmw din bavaria grup si au trimis ei mai departe in germania copii dupa actele mele si astept..... de ocupat m-as ocupa sa iasa euro 2 dar nu am cu cine...ca nu e problema de .......

Link to comment
Share on other sites

masina e non euro !

pentru faptul ca TUV/DEKRA a acreditat in Fahrzeugbrief-ul masinii montarea unui catalizator de reducere a normelor poluante (Otto Gkat), recomand colegului cu "matza" lui sa efectueze un test dinamic la RAR...

costa destul de mult (se plateste si benzina pentru test - e f. curata si cu cifra octanica mare), dar daca masina e ok, valorile de referinta o pot incadra la euro 2.

bafta !

Link to comment
Share on other sites

In normele RAR nu exista euro 1. Iar euro 2 a aparut de prin 92 la aproape toate marcile de auto fabricate in Europa. Adreseaza-te unei reprezentante BMW pentru clarificarea situatiei.

 

 

 

Pai daca nu exista euro 1 de ce toate "calculatoarele" de taxe de pe net au si euro 1 ? De ce tabelele respective au euro 1 ????? Toti si-au luat tzeapa cand au facut calculatoarele alea numai noi suntem destepti si stim ca nu exista euro1... Ciudat...

Link to comment
Share on other sites

masina e non euro !

pentru faptul ca TUV/DEKRA a acreditat in Fahrzeugbrief-ul masinii montarea unui catalizator de reducere a normelor poluante (Otto Gkat), recomand colegului cu "matza" lui sa efectueze un test dinamic la RAR...

costa destul de mult (se plateste si benzina pentru test - e f. curata si cu cifra octanica mare), dar daca masina e ok, valorile de referinta o pot incadra la euro 2.

bafta !

 

ms ptr sfat.

Link to comment
Share on other sites

masina e non euro !

pentru faptul ca TUV/DEKRA a acreditat in Fahrzeugbrief-ul masinii montarea unui catalizator de reducere a normelor poluante (Otto Gkat), recomand colegului cu "matza" lui sa efectueze un test dinamic la RAR...

costa destul de mult (se plateste si benzina pentru test - e f. curata si cu cifra octanica mare), dar daca masina e ok, valorile de referinta o pot incadra la euro 2.

bafta !

acest test dinamic nu trebuie facut intr-un tunel aerodinamic??? avem asa ceva in tara??? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

In Romania nu cred ca e recunoscut euro 1, cel putin cand mergi sa-ti iei rovinieta te baga la non-euro. Am patit-o eu cu 320i e36 '91.

 

Cred ca de-acum cu noua taxa va fi recunoscut Euro 1....(vezi poza)

post-6879-1211260672_thumb.jpg

Edited by Andrei92
Link to comment
Share on other sites

masina e non euro !

pentru faptul ca TUV/DEKRA a acreditat in Fahrzeugbrief-ul masinii montarea unui catalizator de reducere a normelor poluante (Otto Gkat), recomand colegului cu "matza" lui sa efectueze un test dinamic la RAR...

costa destul de mult (se plateste si benzina pentru test - e f. curata si cu cifra octanica mare), dar daca masina e ok, valorile de referinta o pot incadra la euro 2.

bafta !

acest test dinamic nu trebuie facut intr-un tunel aerodinamic??? avem asa ceva in tara??? :twoup:

tunel aerodinamic ? :twoup:

asa ceva se face la PROIECTAREA de masini, nu la omologarea de tip sau individuala, adica ceea ce face in esenta RAR ...

testul dinamic reprezinta un ansamblu de tehnici de testare in mers, pe standul de role, al unui autovehicul a carui norma de poluare nu este stabilita de fabricant (masini pentru piete extraeuropene, masini preparate, masini de colectie, prototipuri, masini artizanale, inventii, etc...)

ce legatura are asta cu tunelul aerodinamic? RAR nu mai reia testele de aerodinamicitate pe care fabricantul le-a facut deja, nici nu ar avea sens, pentru ca scopul testului dinamic e sa stabileasca in mers ce valori / nivele de poluare are o masina, mai exact un motor al unei masini... nu degeaba, codul motor are o importanta covarsitoare in astfel de cazuri, si este de recomandat ca inainte de testul dinamic sa existe o corespondenta cu fabricantul despre motorizarea masinii.

cam asta e... se pot afla mai multe si pe www.rarom.ro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.