Jump to content

Cateva intrebari legate de e60.


sos

Recommended Posts

De curand am reusit sa achizitionez un e60 525d si am cateva nelamuriri. Poate proprietarii mai vechi cunosc aceste probleme si ma pot ajuta.

 

1. Cea mai deranjanta problema e ca am un zgomot urat in partea din spate a masinii pe drumuri mai rele. Ca si cum nu ar fi prinsa bine bancheta spate. E normal sa scartaie sau unde ar trebui sa verific si ce. Se aud scartaieturi si la urcarile pe borduri sau cand masina e inclinata si doar cand nu sta cineva in spate.

 

2. Avertizarea de la centura de siguranta poate fi scoasa? Am de facut multe drumuri scurte prin oras in timpul zilei si jumatate din drum imi tot suna avertizarea de la centura. Mi-e foarte incomod sa o tot pun de fiecare data cand circul prin oras. La drumuri extra urbane port centura dar in oras mi-e chiar incomod. Exista vreo modalitate de a scurta durata de avertizare din calculator?

 

3. Am de conectat mai multe aparate la prize de 12v si nu am in masina decat o singura priza. Nu stie nimeni ceva surse la care m-as putea lega in masina cu alte prize? La e46 era in spatele torpedoului o mufa libera la care m-am conectat fara probleme.

 

4. Masina e luata din Germania iar la comenzile vocale imi vorbeste in germana. Nu inteleg nimic. Se poate schimba limba? Peste tot am schimbat in engleza, doar la comenzile vocale imi tot vorbeste in germana si nu intuiesc ce imi cere sa fac.

Link to comment
Share on other sites

1. Scartaitul este de la portbagaj, cel putin asa a fost la mine. Cand deschizi portbagajul pe muchia capotei deoparte si de alta a yalei sunt doua tampoane de cauciuc rotunde. Acele tampoane sunt reglabile prin insurubare/desurubare. Regleaza-le (prin desurubare) a.i. inchiderea portbagajului sa fie mai fixa sa nu mai aibe joc. La mine asa a mers...Insa cred ca acum ca tot a venit caldura am sa scot capitonajul si am sa dau cu niste spray lubrifiant (nu WD40) pe la "inchieturi" .... (Vzi Poza . Ajustezi piesa 7 ).

Sper sa fie de la asta...ca altceva nu stiu de la ce ar putea fi!

 

2. Nu si nici nu recomand, eu unul m-am obisnuit sa imi pun intotdeauna centura si sa-i oblig si pe cei din dreapta sa o puna. Le multumesc pe aceasta cale celor de la BMW ca m-au dezobisnuit total de prostia de a nu purta centura. A durat o perioada pana m-am obisnuit insa acuma vine de la sine.

 

3. Eu mai am o priza in portbagaj pe peretele cu yala, e acoperita cu un capacel. Mai stiu ca unele au o priza in partea dreapta a tunelului median sub torpedou, la picioarele copilotului (eu acolo am o plasa insa ).

 

4. Parca a mai avut cineva de pe aici o asemenea problema, trebui sa cauti mai atent. Dupa cate tin minte a trebuit sa mearga la reprezentanta, poate iti va explica cel in cauza .

post-6002-1210982567_thumb.png

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri. Tocmai m-am intors acasa si maine am sa icerc sa rezolv problema cu portbagajul. O sa vad daca va functiona si la mine. Drumul pe care circul foarte des Bistrita - Cluj e in lucru si e foarte rau. Cu jantele pe 18 se simte si cea mai mica groapa iar in spate se aude sunteul foarte puternic. Am sa vad daca rezolv ceva prin reglarea portbagajului, dar mi-e efectiv mila de masina. Intre Dej si Bistrita chiar nu pot circula cu mai mult de 70-80km/h. :twoup: Nu ma mir ca suna. Sunt si foarte curios sa vad cat vor rezista suspensile. La e46-le ce l-am avut inainte i-am schiimbat telescoapele spate si a trebuit sa reglez puntea spate pentru ca deja statea prea "cracacit" :twoup: de spate si se uzau cauciucurile pe interior. E60-ul cum sta la capitolul acesta? Se duc repede anumite componente ale suspensiei?

 

Cu centurile deja m-am obisnuit cu sunetul, asa ca e ca si rezolvata problema, iar in exteriorul orasului le folosesc tot timpul.

 

De fiecare data cand fac cate un drum mai lung descopar cate ceva la masina. Asa ca poate mai gasesc ceva prize de 12v. Cea din portbagaj am gasit-o :D. Plus ca am mai gasit compartimentul acela racit de sub telefonul din cotiera care prinde chiar bine acum ca vine caldura. :D

 

Odata cu upgrade-ul de soft o sa mai beneficiez si de alte noi facilitati? De exemplu voi putea asculta mp3-uri in masina? Alte imbunatatiri?

 

De uleiul de la cutia de viteze automata stiti ceva? Trebuie schimbat? Daca da la ce interval. Chiar am ajuns la perioada de service si as vrea sa fac toate schimburile ca sa nu am surprize mai tarziu.

Link to comment
Share on other sites

zi`mi si mie te rog.. toate modelele de e60 au priza de 12v in portbagaj? eu nu am gasit-o :twoup:, si unde e respectivul compartiment racit?

 

Nu stiu daca toate modelele au priza de 12v in portbagaj, eu am gasit-o pe a mea in partea din spate a portbagajului, acoperita cu o clapeta de plastic. E in zona ialei de la portbagaj. Ar trebui sa o gasesti usor daca o cauti ... eu nu am fost atent si de asta nu am vazut-o. Compartimentul racit l-am gasit in cotiera centrala din fata, sub telefon. Suportul de telefon are un buton in partea din fata, pe peretele vertical care cand il apesi poti sa ridici si suportul de telefon exact ca si capacul cotierei. Compartimentul e destul de mic ... nu iti incape decat o inghetata sau un suc la cutie ... dar e bun si atat :twoup:

Link to comment
Share on other sites

sos: la partea cu centura, poti sa conectezi centura in clema pe la spatele tau.. adica sa fie pusa centura tot timpul si tu te pui peste ea.. si nu o mai scoti...

 

Nu ti-as recomanda dar asta este, si acum ca sa ma scot in fata colegilor de forum care o sa zica , ca nu port centura, tin sa va anunt ca sfatul este citit tot de pe forum, si eu port centura de multe ori si cad bag masina in curte (trebuie sa ma dau jos sa deschid poarta si cand ma urc imi pun din nou centura din obisnuinta) :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi. :twoup: Am ajuns si eu la concluzia ca mai bine port centura.

 

La suspensii chiar tind sa cred ca voi schimba foarte repede multe lucruri din cauza drumurilor, mai ales ca am suspensie M sport si e destul de rigida.

 

Azi pe drumul de care v-am tot zis ca e foarte rau, banuiesc ca din cauza denivelarilor si a gropilor care sunt imposibil de evitat toate ... a inceput sa imi faca figuri sistemul audio. Efectiv se blocheaza la intervale neregulate de timp si nu mai imi ia comenzi decat cu o foarte mare intarziere. In momentele in care se blocheaza se opreste si sunetul in masina... radio, cd, telefon, tot ... inclusiv avertizarile ( cum ar fi cea de la centura sau altele). E foarte deranjant. Am parcat masina in curte si o las asa ceva timp sa vad daca isi revine dupa ce se intrerupe curentul. Daca nu isi revine ... aveti idee ce as putea sa ii fac? Ati mai intalnit asa ceva? Chiar aseara citisem un topic pe forum cu un ecran ce nu mai pornea ... dar care si-a revenit dupa ce proprietarul a lasat ceva timp masina parcata. Sper sa fie si la mine la fel.

 

Stima.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi s-a luat o piatra de pe inima. Sistemul audio si-a revenit. Se pare ca la fel ca orice calculator mai au si erori. Bine ca isi revin singure si pacat ca nu au buton de reset.
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca mai sunt doua prize chiar sub fantele de aer pentru locurile din spate (in spatele cotierei centrale). Sunt acoperite cu niste capace rotunde din plastic.

 

Cred ca sunt optionale pentru ca eu nu am acolo decat butoanele de la incalzirea in bancheta din spate. Oricum am vazut ca exista la anumite modele si vreau sa vad daca nu cumva exista pregatirea din fabrica pt ele. Merci oricum pentru sugestie! :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
ok ... pana la urma mi-am dat seama de unde se trag zgomotele din spate. am verificat si ceea ce mi-a zis tiberiuenache dar zgomotele au continuat chiar si dupa reglarea portbagajului. Totul venea de la inchizatoarea banchetei din spate. era prinsa stramb iar bancheta nu se sprijinea suficient de bine pe suportul din spatele ei. de acolo tot zgomotul. acum in sfarsit am liniste in masina. :twoup: :twoup:
Link to comment
Share on other sites

Cum adica era prinsa stramb...?

 

nu stiu cum sa iti explic. Poate iti dai seama din poze.

Am pus ambele inchizatori. Una e prinsa corect iar cealalta nu. Se vede cat de cat in poze diferenta intre ele. Am mai fotografiat si partea din spate a banchetei. Jumatate are urma de la garnitura pe care apasa, iar cealalta jumatate a banchetei nu, pentru ca inchizatoarea nu strangea si cealalta parte. Hai ca incepe meciul :twoup: Daca nu ai inteles si vrei sa iti explic mai bine vorbim dupa.

 

Hai Romania :twoup:

Link to comment
Share on other sites

De curand am reusit sa achizitionez un e60 525d si am cateva nelamuriri. Poate proprietarii mai vechi cunosc aceste probleme si ma pot ajuta.

 

1. Cea mai deranjanta problema e ca am un zgomot urat in partea din spate a masinii pe drumuri mai rele. Ca si cum nu ar fi prinsa bine bancheta spate. E normal sa scartaie sau unde ar trebui sa verific si ce. Se aud scartaieturi si la urcarile pe borduri sau cand masina e inclinata si doar cand nu sta cineva in spate.

 

2. Avertizarea de la centura de siguranta poate fi scoasa? Am de facut multe drumuri scurte prin oras in timpul zilei si jumatate din drum imi tot suna avertizarea de la centura. Mi-e foarte incomod sa o tot pun de fiecare data cand circul prin oras. La drumuri extra urbane port centura dar in oras mi-e chiar incomod. Exista vreo modalitate de a scurta durata de avertizare din calculator?

 

3. Am de conectat mai multe aparate la prize de 12v si nu am in masina decat o singura priza. Nu stie nimeni ceva surse la care m-as putea lega in masina cu alte prize? La e46 era in spatele torpedoului o mufa libera la care m-am conectat fara probleme.

 

4. Masina e luata din Germania iar la comenzile vocale imi vorbeste in germana. Nu inteleg nimic. Se poate schimba limba? Peste tot am schimbat in engleza, doar la comenzile vocale imi tot vorbeste in germana si nu intuiesc ce imi cere sa fac.

Privind pct.2: Eu am rezolvat aceasta problema cu o clema pe care am desfacut-o de la alta centura abandonata si pe care pur si simplu o introduc in locasul ei din masina si atunci nu mai atentioneaza sonor (bineinteles, doar in oras !). Afara, pe sosea, o scot, (o tin in cotiera) si introduc centura masinii.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

sal SOS am o intrebare la toate e60 sunt rabatabile banchetele din spate? Daca da ma poti ajuta si pe mine cum se rabateaza si eu am aceeasi problema cu scartiitul ala in spate si nu stiu cum rabatez bancheta am cautat butoane pe langa tetiere si nu am nimic.

mersi.

Link to comment
Share on other sites

sal SOS am o intrebare la toate e60 sunt rabatabile banchetele din spate? Daca da ma poti ajuta si pe mine cum se rabateaza si eu am aceeasi problema cu scartiitul ala in spate si nu stiu cum rabatez bancheta am cautat butoane pe langa tetiere si nu am nimic.

mersi.

 

sunt doua clapete in portbagaj de care tragi. se afla in partea de sus a portbagajului de o parte si de alta.

 

 

 

...poĂži trece centura prin spatele scaunului, dacĂŁ vrei neapĂŁrat...:)

 

m-am prins si eu bostanul dupa ceva vreme :))

Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

De curand am reusit sa achizitionez un e60 525d si am cateva nelamuriri. Poate proprietarii mai vechi cunosc aceste probleme si ma pot ajuta.

 

1. Cea mai deranjanta problema e ca am un zgomot urat in partea din spate a masinii pe drumuri mai rele. Ca si cum nu ar fi prinsa bine bancheta spate. E normal sa scartaie sau unde ar trebui sa verific si ce. Se aud scartaieturi si la urcarile pe borduri sau cand masina e inclinata si doar cand nu sta cineva in spate.

 

2. Avertizarea de la centura de siguranta poate fi scoasa? Am de facut multe drumuri scurte prin oras in timpul zilei si jumatate din drum imi tot suna avertizarea de la centura. Mi-e foarte incomod sa o tot pun de fiecare data cand circul prin oras. La drumuri extra urbane port centura dar in oras mi-e chiar incomod. Exista vreo modalitate de a scurta durata de avertizare din calculator?

 

3. Am de conectat mai multe aparate la prize de 12v si nu am in masina decat o singura priza. Nu stie nimeni ceva surse la care m-as putea lega in masina cu alte prize? La e46 era in spatele torpedoului o mufa libera la care m-am conectat fara probleme.

 

4. Masina e luata din Germania iar la comenzile vocale imi vorbeste in germana. Nu inteleg nimic. Se poate schimba limba? Peste tot am schimbat in engleza, doar la comenzile vocale imi tot vorbeste in germana si nu intuiesc ce imi cere sa fac.

Legat de pct.2, este suficient de a introduce in locasul centurii un element de centura de la alta masina, sunt universale, eu asa o pacalesc si nu mai reactioneaza. Consider ca in oras, la vitezele moderate,este suficient ca pasagerul sa-si puna centura, bineanteles ca pe sosea o pun si eu!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.