Jump to content

Cine poate sa ma ajute si pe mine


bogdyy

Recommended Posts

Salut,acum cateva zile am avut un incident neplacut,nu mi sa acordat prioritate si rezultatul este ca trebuie sa schimb usa sofer,si un pic aripa din spate indreptata,cei de la serviceuri strambau din nas cand observau ca au de aface cu o masina asa veche si pana la urma cei de la asigurari au zis ca ma despagubeste dar sa imi fac in regim propriu,a-si vrea 2 aripi second de fata, o usa sofer si o capota motor ca sa pot duce masina la vopsit si pur si simplu nu gasesc ceva care sa ma incante,ba unu ca are aripa dar e stramba si trebuie chituita,ba ca nu stiu ce,daca are cineva idee sa imi spuna si mei sa scap odata ca mi sa luat,mi sa luat credeti-ma!!!!
Link to comment
Share on other sites

tu ne prostesti pe noi ? sau aia te-o prostit pe tine... nu au dreptu sa-ti refuze despagubirea la un service.. mergi la orice service care colaboreaza cu asiguratorul si ti-o fac aia, eventual iti zice.. ca domle in regim propriu iti platim 2 milioane si daca faci la firma dam 2 mil + TVA si iti faci un calcul si vezi ca nu acopera dauna si poate ti-o faci singur.. asa am patit la o fosta masina.. mi-a spus ca imi da 5 mil in regim propriu si daca duc factura deci fac altundeva platesc maxim 5 mil + Tva, am dus masina la service, au reparat-o si devizul a fost de 10 milioane, si au platit cei de la asigurari fara sa caraie nimic, probabil s-o fi gandit ca iau teapa sau ceva.. si mi-o fac eu si platesc ei mai putin..
Link to comment
Share on other sites

Man sincer ies bine ca am discutat si stiu cat imi da,dar ies bine ,problema este ca eu alerg dupa niste piese si nu gasesc ma crezi?adica cum spune-am dau telefon si intreb de o aripa de ex. fata si imi spune ca necesita reparatii mici ,capota motor ca e indoita la un colt si tot asa,deci nu mai suport crede-ma!! imi vine greu sa spun pt. ca poate ca si eu eram ''avariat'' dar mai bine o faceam praf intr-un cap de pod si o duceam la fier vechi si ramaneam fara masina ma impacam cu ideea asta si cu asta basta,ca mi sa luat sa dau zeci de telefoane,crede-ma deci zeci si sa imi pun mereu intrebarea''ce ma fac cu masina asta?''daca ma ajuta dumnezeu sa mai ies din stresul asta o sa ma gandesc bine la ce am patit cu ea si cat am tras mai bine o masina.......o masina cum e in general pe taxi,adica o masina romaneasca,fiabila si noua,deci daca poate sa ma ajute cineva cu tablarie a-si fi foarte multumit,salut.
Link to comment
Share on other sites

Deci sa mor daca inteleg :twoup:

 

Ai fost lovit, bun, nu ti s-a acordat prioritate ... bun, da faza cu reparatu? Ti-a spus si lifestyle mai sus ... cum sa te refuze la service? ai fost la asigurari? ti-o dat devizu? pe baza caruia repari masina? aia de la service nu au ce sa comenteze ... ti-o repara si gata ... asigurarea vinovatului te despagubeste!

Link to comment
Share on other sites

Man aia m-au intrebat daca vreau in regim propriu si am discutat cu cel de la asigurari ce si cum...cat mi-ar da si imi da o suma frumusica bani cu care pot sa mai fac si altceva la masina in afara de reparatia care trebuie,dar eu am zis ca,cu ajutorul anunturilor pe net,cunostintelor o rezolv simplu si iaca ca...m-am inselat..astazi am gasit cu chiu cu vai o usa sofer pt coupe,e greu sa gasesti piese second bune,esti poesesor de urs fereasca dumnezeu de un accident mai serios... ca mai bine o dai pe un pret de nimic decat sa inebunesti sa alergi dupa niste piese,numai eu stiu ce patesc...,salut.
Link to comment
Share on other sites

Deci cum e posibil din peste 10 anunturi cu piese second sa nu gasesti ceva bun,intrebi de o aripa fata si spune ca necesita niste mici reparati si aia,adica un ciocan ,2,o lopetica de chit,bun,intreb pe altcineva de o aripa,spune ca sa se uite mai bine ca aripile la prag s-ar putea sa fie sudate,am intrebat de o capota...unu ca e indoita intr-un colt,necesita reparatii,altul ca in unele parti sa umflat chitul si necesita si aia reparatii,deci asta nu e masina,sau nu mai e,vb. de model in general,salut.
Link to comment
Share on other sites

Sa imi spuna si mie cineva care stie si se pricepe cu nr. straine,am observat ca dinc e mai multe e36 apar cu nr. straine,se poate sa sa circule cu un e36 cu nr. straine o perioada de 2 ani?ca eu nu sunt genu' sa o tin o luna si sa o dau,dar vreau sa fie totul in legalitate,adica cum faci cu asigurarea obligatorie,vinieta,itp-ul?unde se fac?desi nu sunt adeptul sa ma complic cu o sumedenie de acte referitor la o asfel de masina,dar presat de stresul din ce in ce mai mare care mi-l produce ursuletul ma gandesc la o masina mai noua cu nr. straine,mi-a mancat sufletul si sunt un tip care ma consum,imi pare rau ca e inmatriculata si am tinuto 3 ani ca o duceam la fier vechi,in zilele noastre daca vrei sa iei o taraba din asta din 90 e bine sa o iei neinscrisa o folosesti un sezon si la fier vechi cu ea,salut.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.