Jump to content

BMW 318 - an 2000 Se descuie singura si deschide geamurile si trapa


Recommended Posts

Salut.

 

Am un BMW 318 din anul 2000. Am mare nevoie de ajutor. Am lasat masina in parcare (incuiata) si am gasit`o dupa 1 zi descuiata, cu geamurile lasate la maxim si trapa deschisa. Am incuiat`o si imediat s`a descuiat. M-am jucat putin cu incuiat/descuiat si apoi s-a incuiat masina. Doua zile toate bune. Astazi am lasat masina incuiata si dupa cateva ore era descuiata si cu toate geamurile jos si trapa deschisa la maxim. Am incuiato si la 1 ora diferenta aceeasi problema. Stie cineva de la ce este ... ca inebunesc ... :twoup: . Nu am alarma pe ea. Toate geamurile sunt electrice si trapa de asemenea.

Link to comment
Share on other sites

Revin. Nu am ajuns cu masina la tester dar am observat o chestie. Am lasat masina in soare 2 zile cu geamul putin crapat si incuiata. Nimic ciudat nu s-a intamplat. Apoi am lasat masina in soare cu toate geamurile inchise si s-a descuiat deschizand geamurile si trapa. Mi-am dat seama ca defiecare data cand am gasit`o deschisa, masina statuse in soare si cu geamurile inchise. Este posibil sa creasca temperatura inauntru masini si sa afecteze ceva ... stie cineva? Pentru ca pe timpul noptii nu se intampla nimic, gasesc masina lafel cum am lasat`o. Si sper sa nu faca cineva misto cu mi-au mai zis unii ca masina mea este desteapta si simte cand se incalzeste si se aeriseste :twoup: ... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

eroare in modul.

nu are numic a face temperatura.

 

Nu stiu la e46 dar la e39 sigur se lasa geamurile in jos cand temp din interior este foarte mare.

Am patit eu odata anul trecut in iulie cand a fost canicula aia. Masina a stat toata ziua in soare, fara un gram de umbra si neagra pe deasupra. Cand am vrut sa plec toate cele 4 geamuri erau deschise cam 10cm. Masina in schimb era incuiata. M-am speriat rau de tot, am crezut ca s-a dus modulul de comfort. Am mai patit la fel dupa cateva zile, m-am documentat si intradevar masina isi deschide automat geamurile cand temperatura din habitaclu trece parca de 60 grade.

Cine nu crede, gugal.

Link to comment
Share on other sites

Nu.

 

Subscriu si in plus ar fi o mare eroare de siguranta pe care neamtul nu cred ca o face :twoup:

 

Chiar si daca ar fi asa, daca tot e prea mare temperatura in habitaclu, ar putea sa deschida ceva canale de ventilatie, mi se pare o varianta mult mai buna, nu-i asa ?

 

@calin78:eu nu am gasit altceva pe google decat faza cu apasatul butonului de deschidere 3 sec. Daca ai gasit tu ceva pe google si eu nu am gasit, pune si tu un link, e duminica dimineata tu ma pui la munca :twoup:

Link to comment
Share on other sites

eroare in modul.

nu are numic a face temperatura.

 

Nu stiu la e46 dar la e39 sigur se lasa geamurile in jos cand temp din interior este foarte mare.

Am patit eu odata anul trecut in iulie cand a fost canicula aia. Masina a stat toata ziua in soare, fara un gram de umbra si neagra pe deasupra. Cand am vrut sa plec toate cele 4 geamuri erau deschise cam 10cm. Masina in schimb era incuiata. M-am speriat rau de tot, am crezut ca s-a dus modulul de comfort. Am mai patit la fel dupa cateva zile, m-am documentat si intradevar masina isi deschide automat geamurile cand temperatura din habitaclu trece parca de 60 grade.

Cine nu crede, gugal.

 

 

 

Mda. Nu stiu ce sa zic. La mine se deschid geamurile si trapa la maxim si pe deasupra se mai descuie si masina ...

Link to comment
Share on other sites

Ai scapat telecomanda prin apa sau ceva de genul asta ?

Mie mi s-a intamplat acelasi lucru la un ford escort mai demult, cand am uitat telecomanda si cheia intrun adidas, si adidasii au fost bagati la masina de spalat :twoup:

Totusi la mine se intampla numai cand era telecomanda in preajma masinii, pt ca telecomanda o luase razna.

M-am dus cu ea la reprezentanta ford, si au rezolvat ei problema.

Link to comment
Share on other sites

eroare in modul.

nu are numic a face temperatura.

 

Nu stiu la e46 dar la e39 sigur se lasa geamurile in jos cand temp din interior este foarte mare.

 

Am mai patit la fel dupa cateva zile, m-am documentat si intradevar masina isi deschide automat geamurile cand temperatura din habitaclu trece parca de 60 grade.

Cine nu crede, gugal.

 

Nu imi vine sa cred! Am e 39 si e 46. Am fost anul trecut in Grecia cu e 39 in luna iulie( incidentele din vara, cu incendiile de padure din cauza caniculei ), erau 47 de grade celsius la umbra, masina a stat in soare aproape permanent, in interior era calvar, m-am fript pe bulane de la pielea de pe scaune si masina a stat inchisa . Este imposibil ce ai afirmat.

 

Cu siguranta ai o problema la electrica masinii ( module, senzori, etc - nu imi dau cu parerea ca nu ma pricep )

Edited by rupere2004
Link to comment
Share on other sites

Mda. Nu stiu ce sa zic. La mine se deschid geamurile si trapa la maxim si pe deasupra se mai descuie si masina ...

Dupa cum zici ca se manifesta - o incui si se descuie imediat, se dezactiveaza alarma si se deschid usile, geamurile si trapa - se pare ca sistemul de inchidere centralizata primeste informatii eronate si crede ca masina a fost descuiata cu cheia, sau nu functioneaza corect traductorii de pozitie.

Verifica servomotoarele usilor din fata. Verifica sa nu fie strivite cablurile electrice care intra in usile din fata.

Link to comment
Share on other sites

Am fost la un service cu masina. Cel de acolo cand i-am zis care este problema a luat cheia si s-a dus croit sa o deschida. A bagat cheia in iala de la usa sofer si minune. Mergea destul de greu si se comporta astfel ... descuia si tinea pe descuiat pentru cateva secunde si se descuiau toate usile si incepea sa coboare geamurile. In momentul in care vroia sa incuie se incuia usa sofer si atata ... celelalte usi ramaneau descuiate si daca tinea mai mult pe incuiat nu se inchideau geamurile. Precizez ca asta se intampla in momentul in care incerci sa incui/descui cu cheia. Daca incerc dupa telecomanda dupa cheie totul este normal. Acuma omul de la service a zis ca este de la broasca usa stanga(adica cea de la sofer) si ca este foarte posibil ca si eroarea sa apara de acolo . Stie cineva daca este posibil ca de la broasca sa faca asa ceva ... ?
Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca este posibil ca de la broasca sa faca asa ceva ... ?

Depinde ce intelegi prin broasca. Daca te referi la incuietoarea in sine ( piesa 11 ), atunci nu.

Contactele electrice ( de fapt nu sunt chiar contacte ci este vorba de niste traductori Hall ) care pot cauza problema se afla in mecanismul de inchidere al usii ( piesa 1 ).

 

Schema mecanismului o gasesti aici.

Link to comment
Share on other sites

Stie cineva daca este posibil ca de la broasca sa faca asa ceva ... ?

Depinde ce intelegi prin broasca. Daca te referi la incuietoarea in sine ( piesa 11 ), atunci nu.

Contactele electrice ( de fapt nu sunt chiar contacte ci este vorba de niste traductori Hall ) care pot cauza problema se afla in mecanismul de inchidere al usii ( piesa 1 ).

 

Schema mecanismului o gasesti aici.

 

 

 

da este vorba despre piesa 1. am fost la cateva magazine si pretul ei este 6 mil. cam mult as zice si daca o schimb si nu are efect ma oftic. In ultimele zile am tinut masina la umbra si nu se descuie. Totusi inclin sa cred ca de la caldura. Poate afecta caldura piesa respectiva ... sau eu stiu. Poate aberez dar nu as vrea sa dau 6-7 mil degeaba ... Si deci piesa 1 poate avea o defectiune si din cauza ei sa se descuie masina?

Link to comment
Share on other sites

Asa cum am zis si mai sus, mai repet din nou inca odata :twoup:

"Dupa cum zici ca se manifesta - o incui si se descuie imediat, se dezactiveaza alarma si se deschid usile, geamurile si trapa - se pare ca sistemul de inchidere centralizata primeste informatii eronate si crede ca masina a fost descuiata cu cheia, sau nu functioneaza corect traductorii de pozitie."

Acesti senzori se afla in piesa 1. 99% este piesa 1 defecta. Piesa 1 poate creea exact probleme descrise de tine. Consulta insa un mecanic priceput ca sa nu dai banii de pomana.

Link to comment
Share on other sites

Asa cum am zis si mai sus, mai repet din nou inca odata :twoup:

"Dupa cum zici ca se manifesta - o incui si se descuie imediat, se dezactiveaza alarma si se deschid usile, geamurile si trapa - se pare ca sistemul de inchidere centralizata primeste informatii eronate si crede ca masina a fost descuiata cu cheia, sau nu functioneaza corect traductorii de pozitie."

Acesti senzori se afla in piesa 1. 99% este piesa 1 defecta. Piesa 1 poate creea exact probleme descrise de tine. Consulta insa un mecanic priceput ca sa nu dai banii de pomana.

 

 

 

merci. asa voi face. dupa ce rezolv problema o sa revin cu solutia. ...

Link to comment
Share on other sites

Asa cum am zis si mai sus, mai repet din nou inca odata :twoup:

"Dupa cum zici ca se manifesta - o incui si se descuie imediat, se dezactiveaza alarma si se deschid usile, geamurile si trapa - se pare ca sistemul de inchidere centralizata primeste informatii eronate si crede ca masina a fost descuiata cu cheia, sau nu functioneaza corect traductorii de pozitie."

Acesti senzori se afla in piesa 1. 99% este piesa 1 defecta. Piesa 1 poate creea exact probleme descrise de tine. Consulta insa un mecanic priceput ca sa nu dai banii de pomana.

 

 

 

merci. asa voi face. dupa ce rezolv problema o sa revin cu solutia. ...

Trebuie sa fie releul de inchidere centralizata. Se poate rezolva. Nu trebuie sa cumperi tot blocul.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fie releul de inchidere centralizata. Se poate rezolva. Nu trebuie sa cumperi tot blocul.

Exista asa ceva :twoup: ? Stii si pe unde se afla acest releu si ce rol are ?

Sub torpedou :twoup:

 

Asa cum am zis si mai sus, mai repet din nou inca odata :D

"Dupa cum zici ca se manifesta - o incui si se descuie imediat, se dezactiveaza alarma si se deschid usile, geamurile si trapa - se pare ca sistemul de inchidere centralizata primeste informatii eronate si crede ca masina a fost descuiata cu cheia, sau nu functioneaza corect traductorii de pozitie."

Acesti senzori se afla in piesa 1. 99% este piesa 1 defecta. Piesa 1 poate creea exact probleme descrise de tine. Consulta insa un mecanic priceput ca sa nu dai banii de pomana.

 

 

 

merci. asa voi face. dupa ce rezolv problema o sa revin cu solutia. ...

Trebuie sa fie releul de inchidere centralizata. Se poate rezolva. Nu trebuie sa cumperi tot blocul.

Deasupra torpedou. Suport plastic cu 3 sertare functie de dotarile masinii.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa fie releul de inchidere centralizata. Se poate rezolva. Nu trebuie sa cumperi tot blocul.

Exista asa ceva :twoup: ? Stii si pe unde se afla acest releu si ce rol are ?

Sub torpedou :twoup:

 

Asa cum am zis si mai sus, mai repet din nou inca odata :D

"Dupa cum zici ca se manifesta - o incui si se descuie imediat, se dezactiveaza alarma si se deschid usile, geamurile si trapa - se pare ca sistemul de inchidere centralizata primeste informatii eronate si crede ca masina a fost descuiata cu cheia, sau nu functioneaza corect traductorii de pozitie."

Acesti senzori se afla in piesa 1. 99% este piesa 1 defecta. Piesa 1 poate creea exact probleme descrise de tine. Consulta insa un mecanic priceput ca sa nu dai banii de pomana.

 

 

 

merci. asa voi face. dupa ce rezolv problema o sa revin cu solutia. ...

Trebuie sa fie releul de inchidere centralizata. Se poate rezolva. Nu trebuie sa cumperi tot blocul.

Deasupra torpedou. Suport plastic cu 3 sertare functie de dotarile masinii.

Dai jos torpedoul. Desupra este panoul de sigurante. In fata este sertarul de plastic cu 3 lacase. Cel mai mare e pt inchidere, geamuri electrice, stergatoare... Scoti mufele din spate. Scoti cutia de plastic. O deschizi si si gasesti o placa cu circuite imprimate. 2 relee pt geamuri 2 relee pt inchidere. Le desfaci -tai capacul le cureti cu spray sau cumperi unul nou-diferenta e de peste 10 mil

Link to comment
Share on other sites

Dai jos torpedoul. Desupra este panoul de sigurante. In fata este sertarul de plastic cu 3 lacase. Cel mai mare e pt inchidere, geamuri electrice, stergatoare... Scoti mufele din spate. Scoti cutia de plastic. O deschizi si si gasesti o placa cu circuite imprimate. 2 relee pt geamuri 2 relee pt inchidere. Le desfaci -tai capacul le cureti cu spray sau cumperi unul nou-diferenta e de peste 10 mil

Te referi la "General module control unit" probabil. Acesta are mult mai multe functii insa si nu e recomandat sa umbli in el daca nu stii cu adevarat ce faci.

Oricum, dupa manifestarea defectului nu modulul si nici vreun releu nu pare a fi de vina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.