Jump to content

catalizator e46-318i


ovy318i

Recommended Posts

  • 6 months later...

salut, imi pare rau ca nu ai primit un raspuns, ca si eu am aceeasi problema. Cand am ajuns cu masina la ITp am vazut ca am catalizatorul facut praf, adica era taiat si presupun ca s-a umblat la el ,pentru ca depasam cu mult noxele. Acum am 2 variante, una sa cumpar un catalizator "noname" sau sa merg asa. Pana acum nu am nici un fel de problema.

Daca stie cineva cum influenteaza catalizatorul viata motorului, si cat de fialibile sunt catalizatoarele vandute la duzina, il rog sa posteze. ms

Link to comment
Share on other sites

chiar nu stie nimeni? :)

 

 

eu am avut catalizator universal ...si tot nu ieseau noxele ...deci am luat cu spaga ITP ..e o solutie sa iasa noxele chiar si in cazul asta ...se tine masina turata in 3000 rpm pt aprox 4-5 min ...se incinge catalizator si arde tot ...surprinzator au iesit noxele pe aparat dupa schema asta !..Nu stiam ca se poate !

 

mentionez ca asa am luat masina ...nu stiu daca atunci cand catalizatorul a fost nou mergea in parametri ...cu timpul devenise zgomotos probabil site varza ..pret cam 100 E ......mai exista niste catalizatoare pe piata ceva mai scumpe la care faceau mare tam tam cum ca reusesc sa faca trecerea de la euro 3 la euro 4 dpdv al emisiilor dar imi scapa acum firma importatoare ...mai studiaza pe net .. ei garantau testul itp cu emisii euro 4..era un fel de money back guarantee

Link to comment
Share on other sites

chiar nu stie nimeni? :)

 

Sal,

Eu l-am schimbat pe al meu cu unul sport de la magnaflow, il am de un an si ceva si sunt foarte multumit de el. Motivul pentru care l-am schimbat e ca vroiam sa ii schimb putin sunetul la motor, sa sune asa mai "nervos" un pic.....am reusit, imi place cum suna. Plus ca speram si intr-o usoara crestere la caluti......aici nu mare filozofie da na.

Am facut testul de fum si l-am trecut cu brio, fara probleme, deci eu zic ca is ok, poate altii au alte pareri.

Link to comment
Share on other sites

-de asta am intrebat si eu,ca am fost la un test si mia zis ceva legat de catalizator,ca nu mai e in parametri si vroiam sa stiu daca cumpar unul pana in 5 mil daca isi face treaba,ca asta original e prea scump,referitor de sondele de pe evacuare,am gasit pe un sait ca e indicat la 160k sa se schimbe.
Link to comment
Share on other sites

-de asta am intrebat si eu,ca am fost la un test si mia zis ceva legat de catalizator,ca nu mai e in parametri si vroiam sa stiu daca cumpar unul pana in 5 mil daca isi face treaba,ca asta original e prea scump,referitor de sondele de pe evacuare,am gasit pe un sait ca e indicat la 160k sa se schimbe.

la mine zice ca ii bine sa schimbi senzorul de oxigen la 60 de mii de mile. Am un E36, 318i. Mi-am luat un bosch la 400 si ceva de roni. Cu al vechi imi dadea destul de tare in bot cand schimbam vitezele(intre treapta 1 si 2 se simtea cel mai tare) si parca era lenes la accelerare. Cu senzorul nou s-o schimbat, nu mai da in bot deloc si ii mai agresiv la accelerare.

Asta e experenta mea in materie, sper sa te ajute.

Link to comment
Share on other sites

-am facut un test de sonde,pe tester zice ca e in ordine,motorul nu are nici un defect in momentul de fata,atata doar ca ma gandesc sa schimb ambele sonde,deoarece masina are 205k si ma gandeam ca daca tot imi zice pe tester ca are ceva catalizatorul,ca nu mai e in parametri sa il schimb cu unul de producator.
Link to comment
Share on other sites

multumesc celor care au raspuns. si eu am aceeasi problema ca si marius, la E46 1.9 . Dupa ce am cumparat masina nu am simtit nimic ca motorul ar fi lenes, dar cand a venit ITP-ul, am vazut ca nu trec de noxe din cauza catalizatorului care avea o taietura si sudat la loc. Titul de la ITP mi-a zis ca am un catalizator gol. Dupa ce am citit mai mult pe net am sesizat simtomele de " soc" atunci cand schimb treapta dar si o stare de lene a motorului cand accelerez.

Sunt doua variante:

-una, sa schimb evacuarea tot cu una originala, ceea ce duce destul de mult

-a doua, sa inlocui catalizatorul cu unul asemanator, gen magnaflow

 

daca mai sunt posesori de bmw care au facut acest lucru, ii rog sa posteze.

ms

Link to comment
Share on other sites

-am facut un test de sonde,pe tester zice ca e in ordine,motorul nu are nici un defect in momentul de fata,atata doar ca ma gandesc sa schimb ambele sonde,deoarece masina are 205k si ma gandeam ca daca tot imi zice pe tester ca are ceva catalizatorul,ca nu mai e in parametri sa il schimb cu unul de producator.

 

 

din cate am inteles nu poti cumpara separat catalizatorul original, el vine la pachet ( serpisori+ catalizator+ toba mijloc) care nu merita pretul. daca gasesti separat te rog sa ma anunti, eu cred ca am sa merg pe varianta cu unul universal.

bafta

Link to comment
Share on other sites

chiar nu stie nimeni? :)

 

Sal,

Eu l-am schimbat pe al meu cu unul sport de la magnaflow, il am de un an si ceva si sunt foarte multumit de el. Motivul pentru care l-am schimbat e ca vroiam sa ii schimb putin sunetul la motor, sa sune asa mai "nervos" un pic.....am reusit, imi place cum suna. Plus ca speram si intr-o usoara crestere la caluti......aici nu mare filozofie da na.

Am facut testul de fum si l-am trecut cu brio, fara probleme, deci eu zic ca is ok, poate altii au alte pareri.

salut , de unde l-ai comandat ? ca si pe mine m-ar interesa !

Link to comment
Share on other sites

te pot ajuta eu cu catva adrese :

www.lonzamotorsport.com

www.pilotauto.ro

 

si eu am nevoie :)

cand il montezi o sa te rog sa postezi rezultatul

 

mersi , ma uit de preturi si ma interesez , daca misc ceva in sensul asta te anunt !

 

asa cum zice speedfan, eu de la lonza l-am luat, pretul o fost ceva de genu 220 roni + tva. initial am cerut modelul 94004, da' nu il aveau pe stoc si am primit ca alternativa 98104(asta l-am si cumparat), diferenta dintre ele era ca asta mai din urma era mai scurt cu 7 sau 9 cm, parca.

Pe original am primit numai pret de referinta, cica in jur 900-1000 de euro, iar pe producator(Bosal) era la 1700 RON......scump :).

Link to comment
Share on other sites

atunci cand l-ai schimbat, l-ai taiat direct si l-ai montat pe cel nou? sau mai trebuie ceva modificari facute? pentru ca cel original are o forma mai ciudata, nu are o intrare liniara...

Da, o fost taiat la ambele capete si apoi adaugata teava la un capat, ca asta e mai scurt fata de cel original. Al meu era la fel, avea o forma ciudata, era curbata cam pe la jumatate.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

eu stiam ca tin vreo 200k.

 

Si eu am catalizatorul spart la un 318d E46.. si nu stiu ce sa fac la BMW ma costa vreo 15mil catalizatorul + manopera de inlocuire. Din cate am inteles il sudeaza in argon. se merita sa iau de la dezmembrari un alt catalizator cu toata partea aia de toba?

 

Pana la urma ce e mai recomandat?

Edited by ins1dez
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
N-am gasit alt topic mai potrivit...mi-am schimbat de curand turbo iar dupa operatie nu mai trage la fel pana pe la 3000rpm dar dupa ma baga in scaun.E vorba de masina din semnatura.Tipul care mi-a vandut turbo spune ca ar fi catalizatorul infundat, ca astea ar fi simptomele.Eu m-am mai gandit la debitmetru sau la vacum.Acum care e intrebarea: daca tai catalizatorul si ii sparg ceramica din interior dupa care il sudez e vre-o problema?Ma gandesc ca inafara de 'enviroment' nu are ce sa afecteze.Adica o rezistenta mai mica pe evacuare ar insemna un randament mai bun al turobo respectiv motorului.Mai sunt si alte implicatii la care nu m-am gandit?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.