Jump to content

Din nou de la antipozi


blue charon

Recommended Posts

Multumesc.

 

Da, d-aia erau, da nu prea are importanta. Dolarul nostru e mai tare decit toate monezile la ora actuala, asa ca d e fapt pierd. Daca il luam cind eram cu dolarul la 60 de centi americani, ma costa cu 40% mai putin (acuma dolarul nostru e 0,97US$, cea mai ridicata valoare de cind sunt eu aicea).

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nu prea, ca s-ar vedea toate imperfectiunile. In plus astept inca sa-mi soseasca tot felul de piese din Germania ca sa o readuc la starea ei normala. Deocamdata nu poti sa mergi cu ea decit cind e cald afara, ca garniturile de la geamurile usilor sunt vraiste, si te ia curentul pe la urechi in mers.

 

Deocamdata am transferat toata suspensia si directia de pe masina cealalta pe asta, cu roti si frine cu tot si bineinteles cu subsasiul motorului, caci amsina noua avea tampoane de cauciuc pentru motor pe stilul vechi (care nu se mai fabrica). Am constatat cu ocazia asta ca cineva i-a pus bucsaraie de polyuretan deci a fost un bonus pentru mine. Am luat si bara de torsiune de pe spate si am pus-o pe masina noua.

 

Acuma am intrat in electrice un pic pentru ca nu-mi plac intrerupatoarele vechi (si sunt si uzate, semnalizatorul trebuie sa-l tin cu mina sa stea in pozitie cind semnalizez). Un motor pentru stergatorul de parbriz asteapta si el sa intre in functiune, dimpreuna cu intrerupatorul, releul si matzele asociate.

 

Dupa care voi trece inapoi la motor, unde trebuie sa iau carburatorul, galeria de admisie, radiatorul, alternatorul si cine stie ce imi mai aduc aminte.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aproape am terminat. Suspensia si subsasiul sunt gata. Ma am de transferat radiatorul si carburatorul de pe vechea masina.

 

inauntru am refacut toata electrica, am instalat un vitezometru nou (cind l-am scos pe cel vechi am descoperit alta oroare, parca il infundase cineva cu ciocanul acolo, ma mirca mergea), toate intrerupatorele sunt noi, si am schimbat functiile lor sa fie mai moderne un pic, adica sa am tote comenzile de lumina pe un intrerupator9doar comanda farurilor e pe bord asa cum stiti, am pastrat aspectul original) dar in rest semnalizatoarele, si schimbare fazelor e pe un singur intrerupator, la volan. Stergatorul e si el nou, butonul are toate functiile inclusiv spalatorul, functia intermitenta si intirzietorul de ciclu. Motorul enou, de la modelele 1980 sau camasa ceva (E21 am impresia).

 

Au sosit si farurile dupa o asteptare de trei luni pentru fiecare ca sunt imense si a venit fiecare in cutia lui, si n-am avut curaj sa le trimit pe amindoua in acelasi timp. Sunt absolut noi noute si lucesc de-ti iau ochii. Nu le-am pus inca pe masina pentru ca vreau sa-i ridic pretul de asigurare mai intii altminteri mi le sparge vreun dobitoc si trbeuie sa platsc din buzunar inca o data (m-au costat 3000$ amindoua plus transport din Germania).

 

Am reinnoit si broasca la portbagaj, acuma se inchide si se si incuie asa cum a vrut mama lui. Am schimbat ceva cauciucuri pe la usi, dar mai trebuie munca, si trebuie sa repar sinele gemurilor, ca se balangane in loc sa se inchida fest si fara ezitari. Imi trebuie si broastele de lausi refacute sau schimbateca sunt cam uzate si trebuie sa trintesti usa mai tare decit imi place mie sa o fac ca sa se inchida.

 

Mai vorbim.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nu sunt multe de spus. Am luat un radiator nou de la BMW, trbuie sa-l pun insa acuma am alte probleme. Am descoperit ca motorul e mort si trebuie refcaut.A m tot ce-mi trebui mai putin timp. Ma gindeam sa bag motorul pe care il am de schimb pe aicea, dar si asta inseamna doua zile cel putin de munca si nu am atita timp.

 

MErg asa deocamdata. N-am reusit sa gasesc mecanismele de la usi si nici un volan intr-o stare mai buna (al meu e crapat un pic).

 

Am reusit insa sa repar corect claxonul masinii original, si acuma merge asa cum a facut-o fabrica, de la ornamentul de antimoniu din interiorul volanului.

 

Am gasit pe parcursul reparatiilor nenumarate semne de neglijare a masinii, reparatii fusarite in fuga si neglijent, ma rog, ti se face scirba. Am reparat tot, acuma toate cele merg foarte bine, asa cum am spus cu exceptia inchizatoarelor de la usi. Trebuie sa asez si geamurile corect la un moment dat. Nu stiu de ce cumpara unii masinile astea daca n-au nici un fel de interes pentru ele. Ma rog. Greseala mea ca am cumparat-o. Acuma o sa vedem ce se poate face mai departe cu ea.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu e nici o greseala ca ai cumparat-o. Sa nu-ti para rau. Are si masina aceea un inger pazitor. A ajuns exact la cine trebuia sa ajunga.

Sa mai zica cineva ca fuscherei exista doar in Balcani si in Asia...

Asteptam poze, noutati, o maslina, o pralina, o bombonica straina... <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am cumparat un volan nou (de fapt vechi) dar in stare mult mai buna, fara nici o crapatura.

 

Am inceput sa adun piese pentru refacerea motorului. O sa folosesc alt bloc pentru ca intre timp sa pot merge cu masina. Din pacate asta inseamna ca nu se vor mai potrivi numerele la sasiu si motor. Blocul cel nou a fost sablat, vopsit si i-am bagat camasi noi alezate apoi la cota standard ca sa pot folosi pistoanele de Tii noi pe care le-am cumparat intre timp din Europa. Asta o sa-mi dea compresie 10. Am gasit si un arbore cotit bun, care nu trebuie rectificat (daca nu stiati, arborii de BMW sunt nitridati, deci daca ii rectificati i-ati terminat, pentru ca se duce acest tratament superficial si metalul dedesubt e moale). Am strins toate piesele care imi trebuie (pompa ulei, lanturi, cuzineti, supape mari, ghiduri pentru lantul de distributie, garnituri, ma rog toate chitibusurile, inclusiv o galerie de evacuare buna de Tii- astea curg mai bine si sunt bune pina pe la 200 de cai, oricum n-o sa am eu asa motor dar ma ajuta la consum si motorul respira mult mai bine). Trebuie sa mai gasesc arcuri pentru supape si sa refac chiulasa si dup-aia ma pot apuca de reasamblare.

 

Intre timp am pus pe masina carburatorul DGV si galeria de pe Blue Charon, si aprinderea de la Pertronix. Merge binisor, mai se supara un pic cind e motorul rece ca nu-i place de loc ca n-am soc, dar se incalzeste repede si dup-aia merge bine. Consumul a scazut simtitor imediat ce am schimbat carburatorul, dar stiam ca asta se va intimpla, in timp ce acceleratia e mult mai buna, pentur ca motorul nu se mai chinuie sa suga printr-un singur venturi. La sfatul unui amic de aici am trecut pe un ulei mai gros pentru a tine sub control consumul de ulei. De fapt nu consuma ulei dar nici n-are compresie. Ma rog, merge acceptabil deocamdata.

Edited by blue charon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.