Jump to content

Probleme motor 2.0d 163CP E90


Recommended Posts

Salut,

am un E90 2.0d din 2005. Pana ieri am fost foarte multumit de masina, am avut 91.000 km cu ea fara probleme, asta din pacate pana ieri, cand intr-o depasire pe la vreo 120 km/h motorul a avut o pierdere de putere sesizabila. Asta timp de 1 secunda dupa care si-a revenit. Semnal de alarma? Din pacate da, dupa mai putin de 1 minut dupa incident, motorul pierde din nou putere si asta intr-un zgomot de elicopter ranit. Am oprit imediat masina pe dreapta drumului sa vad ce se intampla. Nu-mi venea sa cred ce mi se intampla. Si la relanti zgomotul de sub capota persista. Era un suierat extrem de ciudat care se accentua odata cu turarea mototului. Zgomotul venea din partea stanga a motorului din dreptul turbinei. Nici o pata de ulei, nimic, doar un zgomot ciudat si destul de intens. Computerul de bord nu-mi indica nici o eroare, totul aparent este in regula, dar masina nu mai este ceea ce a fost. M-am intors din drum si m-am tarat cu ea pana la garaj fara sa depasesc 1500 de turatii. Am sunat la reprezentanta BMW din Debrecen - Ungaria (acolo imi fac reviziile la masina) si mi-am facut o programare, din pacate abia pe joia viitoare. Nu m-au putut lamuri la telefon legat de problema mea, cert este ca mi-au spus ca pot merge cu masina pe roti fara sa o fortez pana la service, daca computerul de bord nu-mi indica nici o eroare. Intrebarea mea este oare ce problema are si daca nu risc ceva mai grav daca fac deplasarea cu masina la service (aprox. 120km)? Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Era un suierat extrem de ciudat care se accentua odata cu turarea mototului. Zgomotul venea din partea stanga a motorului din dreptul turbinei. Nici o pata de ulei, nimic, doar un zgomot ciudat si destul de intens.

Asta e turbina.Stiu ca am patit-o cu masina unui prieten cand ne intorceam din Germania...

Link to comment
Share on other sites

...nu scoate gram de fum, motorul toarce la fel de linistit, doar a pierdut puterea si face zgomotul ala strident de elicopter. Este ciudat cum o turbina poate ceda la 90.000 km la o masina (a se citi BMW) de care am avut grija...... Revizii inainte de termen, ulei de ulei, motorina E5 permanent...... sunt foarte contrariat! Parca nu mai am rabdare pana joia viitoare.
Link to comment
Share on other sites

Era un suierat extrem de ciudat care se accentua odata cu turarea mototului. Zgomotul venea din partea stanga a motorului din dreptul turbinei. Nici o pata de ulei, nimic, doar un zgomot ciudat si destul de intens.

Asta e turbina.Stiu ca am patit-o cu masina unui prieten cand ne intorceam din Germania...

nasoale vesti imi dati, dar sincer si eu la turbina m-am gandit din prima clipa. Nu aveti idee la ce pret sa ma astept?

Link to comment
Share on other sites

pai nu are ce toare daca face ca elicopteru.. poate ii rupta vre-o paleta de la turbina.. si au fost cazuri in care s-a infipt o paleta din asta cine stie pe unde.. vezi cazuri pe forum, ca cel putin 2 useri si-au cules palete de prin locuri dubioase, oricum, daca o duci pe roti, sa ai ulei in portbagaj in cazul in care iti cade de tot turbina.... sa ai sa completezi... sa ajungi la destinatie, ca se poate sa iti consume uleiul.

 

PS: te costa mai mult de 100 de euro sa duci masina pe paltforma pana la service ?

Link to comment
Share on other sites

Este ciudat cum o turbina poate ceda la 90.000 km la o masina (a se citi BMW) de care am avut grija

 

La altele pica si mai repede. Nu stiu ce le fac astia la masinile mai noi.

 

 

 

Nu e bine sa mergi cu turbina picata, exista riscul sa calezi motorul.

 

Si termini si catalizatoru

Link to comment
Share on other sites

PS: cauta in alta parte platforme, ca la distanta aia.. te duc pe mai putin..... nu stiu cum mergi tu in sistem de avarie, daca nu indica masina eroare... deci tu daca stranuti.. si ii dai 3000 rpm... nu te opreste nimeni sa faci asta.. Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

si eu auzisem de povesti de genul asta inainte de a-mi lua masina, dar nu am intalnit nici un proprietar de BMW care sa-mi confirme aceste lucruri. Oricum este ciudat si anormal ca la o masina cu pretentii sa ai probleme atat de devreme la o piesa foarte importanta a motorului! Unde este fiabilitatea motoarelor noi cu care se mandresc bavarezii? Eu zic ca performanta nu justifica o fiabilitate limitata in timp..... Printre altele va spun ca am mai avut mici neplaceri care insa le-am trecut cu vederea legata de aceasta masina. La 60.000 km am schimbat, este adevarat in garantie, alternatorul, ca dupa alte 5.000 km sa schimb rolele de la curele pentru ca scoteau un suierat suparator. Si toate astea la un motor de BMW de generatie noua. Este drept ca in rest nu am mai avut nici o problema, pana ieri, dar eu zic ca toate astea ar trebui sa traga un semnal de alarma legata de fiabilitatea acestor noi motoare. Ce sa spun atunci de cele biturbo, ca tot ma batea gandul sa-mi iau una? Voi schimba turbina la 50.000 km, iar cei de la BMW imi vor spune ca este un lucru perfect normal, data fiind societatea de consum in care traim???
Link to comment
Share on other sites

Nu e bine sa mergi cu turbina picata, exista riscul sa calezi motorul.

 

Si termini si catalizatoru

Asa este.

 

Este prea riscant.

 

Platforma este cea mai buna solutie.

 

@adilucaciu: Din moment ce masina este in garantie, nu cred ca te afecteaza chiar asa mult.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

-duo neaparat pe platforma ca o sa strici si catalizatorul si intercoolerul si o sa te coste mai mult(am un amic cu o laguna,i-a picat turbina la 52k si desi nu era in garantie iau decontat 80% reno si 10% dealarul de la care a luato) asta in andora,el a scris un mail la reno franta si a trimis si o copie dupa toate reviziile facute numai la reno,ar fi bine sa le scrii celor de la bmw,macar sa vezi ce raspuns primesti)
Link to comment
Share on other sites

este intr-adevar ciudat cum nu a ajuns inca uleiul in evacuare, dat fiind ca am mai mers vreo 20 km pana acasa. Evacuarea este perfect uscata ca la o benzina (modelul este dotat cu filtru de particule). Eu mai sper intr-o minune sa nu fie turbina de vina, dar sansele sunt foarte mici date fiind simptomele....
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am si eu o intrebare legat de acest motor pe care il are si masinuta mea: curelele de la accesorii(alternator, AC, pompa apa, daca nu gresesc) la cati km se schimba? eu am masina cumparata din Germania de o luna si ceva si cand am luat-o avea 105.000 km. acum am 115.500. am facut o revizie la 110ooo cu schimb ulei, filtru ulei, aer, motorina si polen, separator ulei.

se aude la relanti in special cu motorul rece o bataie ritmica si de aici intrebarea de curele si/sau fulii. cand accelerez dispare sunetul.

Link to comment
Share on other sites

si eu am aceasi problema, o bataie ritmica din zona distributiei. Mi-a aparut de vreo 10.000 km, urmeaza sa merg in service si sa verific odata cu urmatoarea revizie. Ultima revizie am facut-o odata cu schimbarea turbinei, la 90.000 km. Acum am 105.000 km. Si mie mi se pare ciudata aceasta bataie, care apare dupa vreo 10 secunde din momentul pornirii motorului la rece, si dispare (nu totdeauna) dupa ce am parcurs km buni. Se intampla insa ca acest zgomot sa persiste si dupa un traseu mai lung. Este cam enervant. Cam sensibile aceste motoare......
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.