Jump to content

Viitor posesor BMW E39, 520d , 2003


primaru

Recommended Posts

Salut.

 

Sunt pe punctul de a cumpara un BMW E39,520d, 2003, Exclusive Edition, 217.000Km, la pretul de 11000 EUR. Masina o cumpar de la un var de-al meu. Credeti ca este o oferta buna? Masina are 163 HP, i s-a facut chiptuning. Stiti ceva despre urmarile acestui chiptuning?

 

Merci :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am si eu aceeasi motorizare... si de asemena chip tuning..pot sa spun ca este absolut ok, nu am avut nici o problema de nici un fel... si am ceva mai mmulti km ca cei mentionati de tine

pretul mi se pare super ok..avand in vedere anul masinii...dar probabil nu are cine stie ce optiuni, sau din cauza ca sunteti veri

Link to comment
Share on other sites

Pai daca e Exclusive Edition.... cred ca e destul de dotata. Piele culoare visina putreda, clima automata, CD cu magazie, incalzire in scaune, geamuri electrice, , ornamente cromate in exterior, tempomat, car Kit Nokia,, naiba mai sti ce mai are. L-am condus o singura data si sincer nu am fost prea atent la butoane.. ci la drum.... :twoup:. M-am imbolnavit si nu mai vreau decat BMW. Acum am o vectra din 93 de care sunt super multumit. Dar masina asta m-a imbolnavit.... DE abia astept sa intru in posesia ei ... Va mai astept cu pareri ...

 

Best Regards

 

Primaru

Link to comment
Share on other sites

Daca iti place baga-o in service si fa-i o verificare cat mai amanuntita cel putin sa stii exact de unde pleci. De bagat bani o sa bagi in masina cati n-ai de unde sa stii, partea cu chipul nu e neaparat negativa. Cert este ca un chip reduce putin fiabilitatea motorului, pana unde n-ai cum sa stii , e loterie. Verifica la dealer tot ce se poate verifica, eventual un test de compresie ( desi nu extraordinar de relevant). Daca e automata verifica cutia in special ( creste cuplu dupa chip si poti avea probleme cu cutia).

Chiar daca e varul tau e bine s-o verifici ca sa stie si el ce vinde si tu ce cumperi.

La pret nu imi pot da cu parerea.

Link to comment
Share on other sites

Intradevar masina este ca si cumparata... vroiam doar sa stiu mai multe date despre aceasta masina.. Fiabilitate, dotari... Inca nu am intrat in posesia ei... astept sa ii vina noua masina varului meu si de abia dupa aceea o sa fie a mea :twoup:. Asteptarea este crunta :twoup:.
Link to comment
Share on other sites

520d I4 16V 1951 88/84 1:19.0 Common rail turbodiesel 100 kW (136 PS/134 bhp) @ 4000 280 N·m (210 ft·lbf) @ 1750 10.6 (man) 2000–2003

 

eu asta am gasit wikipedia, deci m47 este common rail

Nu este commonrail.

 

Este un pic cam zgomotos si are mai multe vibratii in interior decat un 525d/530d.

 

Insa lui trebuie sa-i placa. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

520d I4 16V 1951 88/84 1:19.0 Common rail turbodiesel 100 kW (136 PS/134 bhp) @ 4000 280 N·m (210 ft·lbf) @ 1750 10.6 (man) 2000–2003

 

eu asta am gasit wikipedia, deci m47 este common rail

Nu este commonrail.

 

Este un pic cam zgomotos si are mai multe vibratii in interior decat un 525d/530d.

 

Insa lui trebuie sa-i placa. :twoup:

nu vreau sa contrazic, dar eu am vazut un m47 desfacut si erau foarte scurte conductele de la injectoare, iar zgomotul dupa parerea mea vine de la cele 4 pistoane(cu cat un motor e mai mare e mai echilibrat), vreau argumente

Link to comment
Share on other sites

Logic.... intr-o secunda sa zicem motoru in 4 pistoane face tzaca tzaca tzaca tzaca, fata de un motor care in 1 secunda face tzaca tzaca tzaca tzaca tzaca deci merge mai rotund.. nu trebuie sa reinventam noi roata, nu trebuie sa-l crezi pe ciupanezu, trebuie sa iei o carte si sa te documentezi, de ce un motor cu ale lui 4 pistoane va tacani mai tare si nu va merge la fel de rotund ca o masina cu 6 sau mai multe pistoane. Daca facem o analogie, ce suna mai bine o orchestra cu 4 instrumente sau cu 6 -10-12..
Link to comment
Share on other sites

Logic.... intr-o secunda sa zicem motoru in 4 pistoane face tzaca tzaca tzaca tzaca, fata de un motor care in 1 secunda face tzaca tzaca tzaca tzaca tzaca deci merge mai rotund.. nu trebuie sa reinventam noi roata, nu trebuie sa-l crezi pe ciupanezu, trebuie sa iei o carte si sa te documentezi, de ce un motor cu ale lui 4 pistoane va tacani mai tare si nu va merge la fel de rotund ca o masina cu 6 sau mai multe pistoane. Daca facem o analogie, ce suna mai bine o orchestra cu 4 instrumente sau cu 6 -10-12..

te rog frumos sa imi recomanzi si mie cartea din care te-ai documentat, chiar as vrea sa vad teoria "tzac tzac pac", eu cred totusi ca 12 trompete se aud mai tare ca 4

Link to comment
Share on other sites

Ca pret e ok, dar si in functie de starea masinii.

 

Faza cu chiptuning-ul pe diesel e dupa parerea mea ca si cum ai stoarce o portocala sa scoata tot sucul din ea (adica calutii din motor) si peste care o mai pui la o presa de 1t/cmc ca sa mai storci mai mult. Consumul va fi mai mare.

 

Trebuie sa stii ca daca a scos 163 hp (coincidenta sau nu cu cat are 525d !) din 136 hp initial, se poate sa te lase motorul, depinde de cat de bine e re-programat motorul. Nimeni nu iti poate garanta nimic cu chiptuning-ul.

 

@dinu bhp si lifestyle: pls oameni dragi si buni, iar ne indepartam de subiect si incepe o polemica pe 10 pagini fara legatura cu subiectul topicului

Edited by andrei27
Link to comment
Share on other sites

Logic.... intr-o secunda sa zicem motoru in 4 pistoane face tzaca tzaca tzaca tzaca, fata de un motor care in 1 secunda face tzaca tzaca tzaca tzaca tzaca deci merge mai rotund.. nu trebuie sa reinventam noi roata, nu trebuie sa-l crezi pe ciupanezu, trebuie sa iei o carte si sa te documentezi, de ce un motor cu ale lui 4 pistoane va tacani mai tare si nu va merge la fel de rotund ca o masina cu 6 sau mai multe pistoane. Daca facem o analogie, ce suna mai bine o orchestra cu 4 instrumente sau cu 6 -10-12..

Cred ca si tu trebuie sa te mai documentezi.

Diesel-urile fara commonrail sunt mai zgomotoase decat cele cu commonrail.

Vibratiile mai mari sunt evidente la 520d.

 

Motoarele cu commonrail sunt mai fiabile si mai performante.

 

Eu chiar nu mi-as lua avand in vedere ca 525d este cam la acelasi pret, performantele sunt mai bune, pretul este acelasi si consuma la fel.

 

atunci e gresit aici http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E39

eu sustin ca e common rail, defapt tot ce e cu "d" la sfarsit e common rail, ce e "td" "tds" sunt cu injectie normala

 

Daca pe 320d de 136 cp nu este commonrail, de ce ar fi pe 520d?

 

Iti garantez ca nu este commonrail.

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti.. Imi pare bine ca vad atatea raspunsuri din partea voastra.. O problema ar mai fi o bataie pe partea dreapta fata cand dau in gropi. Ce credeti ca ar putea fi? Ceva bucsi sau capat de bara?

 

Multumesc

Edited by primaru
Link to comment
Share on other sites

Logic.... intr-o secunda sa zicem motoru in 4 pistoane face tzaca tzaca tzaca tzaca, fata de un motor care in 1 secunda face tzaca tzaca tzaca tzaca tzaca deci merge mai rotund.. nu trebuie sa reinventam noi roata, nu trebuie sa-l crezi pe ciupanezu, trebuie sa iei o carte si sa te documentezi, de ce un motor cu ale lui 4 pistoane va tacani mai tare si nu va merge la fel de rotund ca o masina cu 6 sau mai multe pistoane. Daca facem o analogie, ce suna mai bine o orchestra cu 4 instrumente sau cu 6 -10-12..

Cred ca si tu trebuie sa te mai documentezi.

Diesel-urile fara commonrail sunt mai zgomotoase decat cele cu commonrail.

Vibratiile mai mari sunt evidente la 520d.

 

Motoarele cu commonrail sunt mai fiabile si mai performante.

 

Eu chiar nu mi-as lua avand in vedere ca 525d este cam la acelasi pret, performantele sunt mai bune, pretul este acelasi si consuma la fel.

 

atunci e gresit aici http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E39

eu sustin ca e common rail, defapt tot ce e cu "d" la sfarsit e common rail, ce e "td" "tds" sunt cu injectie normala

 

Daca pe 320d de 136 cp nu este commonrail, de ce ar fi pe 520d?

 

Iti garantez ca nu este commonrail.

 

525d facelift 163 cp este Common Rail!

motorul de pe 320 d e acelasi cu cel de pe 520d. nu sunt common rail

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.