Jump to content

Cauciucuri vara


Myx

Recommended Posts

.

Test utilizand un BMW E90 325i Sedan

 

Cauciucuri testate (225/45R17) :

 

-Bridgestone Potenza RE050A Pole Position

-Continental ContiSportContact 3

-Goodyear Eagle F1 Asymmetric

-Michelin Pilot Sport PS2

 

http://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=101

 

P.S. Ca fapt divers, AC Schnitzer, Alpina, McLaren SLR, Porsche GT2, GT3 vin echipate si firmele recomanda Michelin Pilot Sport PS2.(pt vara)

.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

.

Test utilizand un BMW E90 325i Sedan

 

Cauciucuri testate (225/45R17) :

 

-Bridgestone Potenza RE050A Pole Position

-Continental ContiSportContact 3

-Goodyear Eagle F1 Asymmetric

-Michelin Pilot Sport PS2

 

http://www.tirerack.com/tires/tests/testDisplay.jsp?ttid=101

 

P.S. Ca fapt divers, AC Schnitzer, Alpina, McLaren SLR, Porsche GT2, GT3 vin echipate si firmele recomanda Michelin Pilot Sport PS2.(pt vara)

.

 

cat de scumpe pot sa fie anvelopele Michelin. <_< http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&LoadRange=

 

800 Ron fata de 500Ron GoodYear Eagle F1.

Link to comment
Share on other sites

dupa cum am spus mai sus, good year eagle f1 asymmetric...performante super bune la preturi mai mici decat michelin pilot ps2 <_<

 

faptul ca niste firme recomanda si isi echipeaza masinile de top doar cu michelin ps2 nu inseamna pt mine decat ca oamenii de la marketing si-au facut bine treaba. exista parteneriate intre producatorii auto si diversi alti producatori...de exemplu la uleiuri, bmw recomanda castrol, renault merge cu elf, iar mercedes cu mobil1...asta nu inseamna ca daca pui alt ulei la masina se strica :) e vorba doar de asocierea imaginii castrol cu bmw si asa mai departe. pure marketing stuff.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca s-a facut un topic cu cauciucuri sh. Care-i treaba cu ele? Zicea baiatu` ala ca pentru 195 65 R15 are de la 30 de lei la 100 de lei, marci cunoscute. Chiar asa ieftine sunt? Eu parca nu prea mi-as lua sh, desi sunt foarte ieftine (mai putin de jumatate din pretul unora noi). Voi ce parere aveti? Eu nu prea ma pricep la cauciucuri, dar cred ca cineva care se pricepe, daca le vede si le studiaza, poate face o afacere buna..
Link to comment
Share on other sites

cat de scumpe pot sa fie anvelopele Michelin. <_< http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&LoadRange=

 

800 Ron fata de 500Ron GoodYear Eagle F1.

 

Atunci de cele de la Continental ce parere ai ? :)

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&LoadRange=

 

ce imi arati tu aici sunt de 17inch. eu am prezentat pretul la anvelopele de 16inch.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca s-a facut un topic cu cauciucuri sh. Care-i treaba cu ele? Zicea baiatu` ala ca pentru 195 65 R15 are de la 30 de lei la 100 de lei, marci cunoscute. Chiar asa ieftine sunt? Eu parca nu prea mi-as lua sh, desi sunt foarte ieftine (mai putin de jumatate din pretul unora noi). Voi ce parere aveti? Eu nu prea ma pricep la cauciucuri, dar cred ca cineva care se pricepe, daca le vede si le studiaza, poate face o afacere buna..

 

nimic? <_<

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca s-a facut un topic cu cauciucuri sh. Care-i treaba cu ele? Zicea baiatu` ala ca pentru 195 65 R15 are de la 30 de lei la 100 de lei, marci cunoscute. Chiar asa ieftine sunt? Eu parca nu prea mi-as lua sh, desi sunt foarte ieftine (mai putin de jumatate din pretul unora noi). Voi ce parere aveti? Eu nu prea ma pricep la cauciucuri, dar cred ca cineva care se pricepe, daca le vede si le studiaza, poate face o afacere buna..

 

nimic? <_<

Daca nu au mai mult de 50% uzura, cred ca se merita.

Si sa nu fie re-esapate, sau cum se numeste.

Link to comment
Share on other sites

dupa cum am spus mai sus, good year eagle f1 asymmetric...performante super bune la preturi mai mici decat michelin pilot ps2 <_<

 

faptul ca niste firme recomanda si isi echipeaza masinile de top doar cu michelin ps2 nu inseamna pt mine decat ca oamenii de la marketing si-au facut bine treaba. exista parteneriate intre producatorii auto si diversi alti producatori...de exemplu la uleiuri, bmw recomanda castrol, renault merge cu elf, iar mercedes cu mobil1...asta nu inseamna ca daca pui alt ulei la masina se strica :) e vorba doar de asocierea imaginii castrol cu bmw si asa mai departe. pure marketing stuff.

 

 

Desigur ca sunt si parteneriate intre firme, DAR... sunt sute de reviste auto, emisiuni, drive teste, etc, care testeaza masinile respective, le compara, dau verdicte, etc...

 

Nu si-ar permite nici o firma auto sa echipeze masinile cu anvelope Danubiana si in drive teste sa lase de dorit la manevrabilitate, stabilitate, etc.... doar pt ca Danubiana a semnat un contract cu ei.

 

Cand vrei sa vinzi o masina de $30.000 nu cred ca faci compromisuri de $100-$200 pt a recomanda din ratiuni de marketing, parteneriate niste anvelope proaste.

 

Tinuta de drum a masinii influenteaza in mod direct imaginea firmei producatoare, unul dintre cele mai importante lucruri pe termen lung pt o firma.

 

Nu spun ca ce zic ei aia trebuie sa halim, de aceea exista teste, review-uri cum am postat mai sus, este si marketing dar nu chiar asa de "pure".

Link to comment
Share on other sites

Si cum stii daca sunt reesapate? Ce inseamna 50% uzura? Cam cati mm sa aiba adancimea "santurilor"?

In timp sigur le vezi, pentru ca ai senzatia ca s-ar desprinde un strat de cauciuc.

Cat despre adancime, sa aiba cel putin 5-6 mm. Cred, nu sunt 100% sigur.

Edited by pyu
Link to comment
Share on other sites

5-6 mm de noi? Eu credeam ca au mai mult de noi. Stand acum in fata calculatorului, nu-mi dau seama exact ce dimensiune ar avea.

 

Eu am gonit cu aproape 150 cu dacia, am avut ceva probleme, si am dat avansul destul de mare, mi-a consumat 10L le 30-40 km.

La mers normal mai mult de 135 nu am prins.

 

Pe vremea cand aveam dacia am avut niste cauciucuri reesapate si la 140 pur si simplu s-a exfoliat toata banda aia cu rizuri si a zburat prin bara spate, noroc ca a fost pe spate...

Gandeste-te ca ai merge cu bmw-ul cu 180 si ti-ar sari banda.

Eu unul nu m-as risca, nu-mi surade ideea de a ajunge in spital sau mai rau din cauza cauciucurilor reeaspate.

Link to comment
Share on other sites

sunt complet de acord cu tine vim78. nu am sustinut ca marcile de prestigiu vor face parteneriate cu firme de anvelope sub entry. la fel cum nici dacia nu face contracte cu michelin, dunlop, vredestein, good-year, etc...din motive de reducere a costurilor.

 

intre marcile premium se da marea batalie si sunt convins ca toate au performante extrem de bune, care in mersul de zi cu zi nu se observa atat de tare (ele sunt testate totusi in conditii extreme cateodata). multi oameni cumpara cauciucuri si pentru design, nu neaparat pentru functionalitate.

 

testele revistelor consacrate si a agentiilor specializate in asa ceva sunt cele mai concludente. iar despre pret...difera extrem de putin parerea mea intre modelele premium. cateva sute de mii pe bucata nu e mare tragedie cand stii ca ai cumparat cel mai bine cotat cauciuc si il vei folosi minim 3-4 ani.

 

@POIUYT: in polemica despre uleiuri nu are rost de ne bagam aici ca e cu cantec <_< stiu insa bmw-uri foarte multe care circula fara probleme de ani buni cu ulei Mobil1, la fel cum si eu la Renault puneam ulei Castrol, nu Elf cum era recomandat. ma indoiesc sincer ca un producator de automobile dezvolta si testeaza un motor special pentru o anumita marca de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Tu fugeai cu 140 cu dacia?! Eu abia i-am dat 130 :)

 

 

pe ceas 155 lua.. <_<

 

mergeam frecvent 140 in afara orasului...si nu am avut probleme decat cu ambreiajul..si manca ceva ulei...

 

aveam dacia liberta si avea evacuarea cu diametru mai mare fata de cele normale...in a-3a luam 110 pe ceas..

 

@mikken mercedes recomanda Mobil 1..eu nu inteleg de ce sa nu pui ce se recomanda de producator..?! toate au preturi comparabile...insa castrol 0w-40 sau 0w-30 este strong datorita aditivilor si fluiditati uleiului si pt faptul ca isi pastreaza proprietatile foarte mult timp.....

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Dupa faruri pare a fi modelul ala din 95. Asa era si a mea, dar brek. Oricum, e la cineva care si acum merge cu ea (a fost schimbata garnitura). Oricum, mi-am dat eu seama ca avea o problema cu racirea (cred ca trebuia aerisita sau ceva) si din cauza asta am patit necazul. Culmea ca singurul ac de pe bord care nu mergea era cel de la temperatura <_<

 

Scuze verssatu, am postat in acelasi timp.

Ca sa fiu ontopic, nu vreau sa-mi iau cauciucuri reesapate (ca vad ca am inceput sa vorbim despre ele). Dar ma batea un gand la niste cauciucuri sh, dar in stare buna. Una e sa dau 400 si alta e sa dau 900. Dar, pe de alta parte, cum zicea cineva p-aci, o singura data daca e nevoie sa pun o frana mai puternica si ma scapa de un necaz, deja mi-am recuperat de departe diferenta aia de 500 de lei..

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.