Jump to content

Cauciucuri vara


Myx

Recommended Posts

uite un alt aspect: le cumperi noi cu 600 ron...mergi 2 ani cu ele si apoi tot reusesti sa le vinzi cu 200 ron pentru ca in 2 ani chiar nu se uzeaza atat de tare (depinde si cat mergi).

 

eu cred ca la o utilizare normala, poti merge 4 ani cu niste anvelope de calitate, tinand cont ca minim 3 luni le faci cu anvelope de iarna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Una e sa dau 400 si alta e sa dau 900.

uiti inca un aspect: niste cauciucuri sh le schimbi mai des decat unele noi. cu cele noi, ai sanse sa mergi cam 2 ani, pe cand cu cele sh, mai mult de un an nu cred...

 

Fac cam 10-12 mii km pe an. Dar, oricum, ai dreptate.

 

uite un alt aspect: le cumperi noi cu 600 ron...mergi 2 ani cu ele si apoi tot reusesti sa le vinzi cu 200 ron pentru ca in 2 ani chiar nu se uzeaza atat de tare (depinde si cat mergi).

600 noi? Mai pune 3-4 sute <_<

Dar oricum, bine zici. Cine stie cum imi vine vreo idee ($$$) sa-mi iau jante mai mari peste 1-2 ani.

eu cred ca la o utilizare normala, poti merge 4 ani cu niste anvelope de calitate, tinand cont ca minim 3 luni le faci cu anvelope de iarna.

Corect

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca la o utilizare normala, poti merge 4 ani cu niste anvelope de calitate, tinand cont ca minim 3 luni le faci cu anvelope de iarna.

 

eu am o utilizare normala de zi cu zi a masini si fac pe an undeva la 30 de mii ,deci in 2 ani 60de mii nu cred ca pot mai mult de atat niste cauciucuri noi..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

@POIUYT: la 30k pe an, te cred si eu <_< eu nu fac atat de mult.

 

@chriss: eu vorbeam de pretul pe bucata pentru niste anvelope din gama premium.

 

oricum extrem de important e cat de batran este cauciucul. degeaba a fost varf de gama acum 4 ani si a iesit bine in toate testele, daca are crapaturi, e casant si materialul si-a pierdut proprietatile de aderenta.

Link to comment
Share on other sites

opriti-va.. 3mm e limita legala sub care nu mai poti circula, dar nu inseamna ca sunt ok... striatiile la gume le noi sunt probabil undeval a 10mm poate mai mult

 

mikken: stau cu 2 jante in camera.. de o saptamana si.... din pacate la bucuresti am vazut ca sunt 14 grade, dar la cluj.. abia a urcat la 3 grade pe la ora 12....

Link to comment
Share on other sites

Pe vremea cand aveam dacia am avut niste cauciucuri reesapate si la 140 pur si simplu s-a exfoliat toata banda aia cu rizuri si a zburat prin bara spate, noroc ca a fost pe spate... <_<

nu va bucurati la cauciucurile reesapate ,sunt pline de "carne" si pe timp cald se incalzesc si se exfoliaza exact cum a patzit POIUYT

Edited by sarpe
Link to comment
Share on other sites

@chriss: eu vorbeam de pretul pe bucata pentru niste anvelope din gama premium.

Pai atunci mi se pare prea mult. Pe www.vreau-anvelope.ro gasesc asa:

195 65 R15:

Goodyear Excellence 91 H – 220 lei

Dunlop SP Sport 01 91 H – 225 lei (pretul de acum 2-3 saptamani era 240 lei)

Dunlop SP Sport FastResponse 91 H – 225 lei ( pretul de acum 2-3 saptamani era 260 lei)

 

Poate tu te-ai referit la dimensiuni mai mari.

 

oricum extrem de important e cat de batran este cauciucul. degeaba a fost varf de gama acum 4 ani si a iesit bine in toate testele, daca are crapaturi, e casant si materialul si-a pierdut proprietatile de aderenta.

Cam care sa fie vechimea maxima pentru niste cauciucuri noi? Eu ma gandeam la vreo 12 luni.

 

opriti-va.. 3mm e limita legala sub care nu mai poti circula, dar nu inseamna ca sunt ok... striatiile la gume le noi sunt probabil undeval a 10mm poate mai mult

10mm? Adica 1 cm? Mie mi se pare cam mult. Dar, cum spuneam, nu ma pricep asa mult la astea..

 

Totul depinde de banii pe care-i ai.

Dacă-ţi permiţi, pneurile noi sunt cea mai bună soluţie.

Ai altă ĂŽncredere ĂŽn maşină când ai pneuri noi.

Cu pneuri sh mergi cam la risc.

Foarte corect. Si vorba aia, m-am saturat sa merg la risc (a se vedea asta`vara cand ii dateam pe A2 cu cauciucuri de iarna vechi de 7 ani <_< )

Cred ca o sa ma bag la Dunlop Sport 01 (mentionate mai sus). Mi se pare un pret foarte bun. Am observat ca s-au ieftinit pe majoritatea site-urilor cauciucurile :)

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

verssatu: o intrebare pur teoretica <_< se ia un cauciuc ZR 255/40-18 Dunlop/continental orice.. preturile incep de pe la 900-1000 lei bucata..... SH le iei la 200 bucata... de cate ori pot sa le schimb in 2 ani.. ca sa ajung la pretu la 1 cauciuc nou :) ?

vorbesc de dimensiunile lui chriss...daca urcam pe scara lui R, diferenta e considerabila. dar aceleasi riscuri sunt implicate deoarece se schimba regimul de folosire (viteza, demaraje, frane,)

 

un cauciuc pe '15, nou costa ~250 lei, iar unul second ~130 ron. so...

Link to comment
Share on other sites

vorbesc de dimensiunile lui chriss...daca urcam pe scara lui R, diferenta e considerabila. dar aceleasi riscuri sunt implicate deoarece se schimba regimul de folosire (viteza, demaraje, frane,)

 

Nu vreau sa te corectez aiurea, pentru ca sunt sigur ca stii mai multe decat mine despre cauciucuri, dar: R vine de la tipul anvelopei (R = constructie radiala), nu de la diametrul jantei pe care se monteaza.

Link to comment
Share on other sites

vorbesc de dimensiunile lui chriss...daca urcam pe scara lui R, diferenta e considerabila. dar aceleasi riscuri sunt implicate deoarece se schimba regimul de folosire (viteza, demaraje, frane,)

 

Nu vreau sa te corectez aiurea, pentru ca sunt sigur ca stii mai multe decat mine despre cauciucuri, dar: R vine de la tipul anvelopei (R = constructie radiala), nu de la diametrul jantei pe care se monteaza.

pai nu ma corectezi, ca nu am spus ce este R-ul.

dar de regula R-ul este asociat cu un numar, care la randul lui este asociat cu raza jantei. deci ce spui tu, e doar o completare cum ca, guma are constructie radiala (ceea ce tine de tehnologia de fabricatie a cauciucului), si cum topicul este despre cauciucuri, trimiterea catre R este pur ingenua.

http://www.carbibles.com/tyre_bible.html

Link to comment
Share on other sites

Am crezut ca atunci cand ai spus "daca urcam pe scara lui R" ai vrut sa spui ca atunci cand treci de la 15" spre 17"-18"..

pai aia am vrut sa spun, nu ca R-ul in sine variaza pe o anume scara, ci doar numerele asociate lui. tu mi-ai atras atentia ca r nu eate o variabila. desi nu era necasar, pentru ca il scrisesem cu italic, ceea ce insemna ca nu vorbeam de litera R, ci de numerele asociate ei, cand ma refeream la scara....pentru ca literele nu variaza, ci doar cifrele.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.