Jump to content

Sunet E39 525i automatic


Recommended Posts

Se aude un zgomot, dar nu e chiar un huruit, mai degraba un sunet de frecventa joasa constant dar mai tare la viteza mica si cand franez, nu e foarte deranjant dar tot se aude ceva. M-am gandit ca o fi si de la cutia automata si e normal pt ca la celalalt E39 cu cutie manuala nu se auzea nimic.

 

Am dus-o la reprezentanta, am crezut initial ca sunt rulmentii de la roti. I-au verificat si au spus ca sunt ok, dar ca problema este din zona cardanului/ diferentialului. Au schimbat uleiul din diferential si un rulment (cel dintre cardan si diferential) dar mi-au si spus ca nu garanteaza.

 

Acum parca suna si mai putin dar tot se aude un zumzet. Problema e ca nu imi dau seama daca nu cumva e de la cauciucuri, sunt late (235/45/18) si m-am gandit si la asta.

 

Ideea e, cum imi dau seama daca e diferentialul sau daca sunt de vina cauciucurile ? Pt cei care au cutie automata, are cutia un sunet in distinct sau in plus fata de cutia manuala ?

Link to comment
Share on other sites

Pt cei care au cutie automata, are cutia un sunet in distinct sau in plus fata de cutia manuala ?

 

Nu se aude absolut nimic.

 

Si atunci, tu de la ce ai presupune ca e ? Cum imi dau seama clar ca e dus diferentialul si cati km mai pot umbla asa cu el ?

 

Ca mentiune, fostul proprietar a schimbat flansa de cardan inainte sa o iau, deci se poate sa fi umblat cu flansa dusa si sa bataia care rezulta sa afecteze diferentialul?

Link to comment
Share on other sites

Si atunci, tu de la ce ai presupune ca e ? Cum imi dau seama clar ca e dus diferentialul si cati km mai pot umbla asa cu el ?

Nu prea pica diferentialele pe E39...

 

Eu am spart un diferential insa mecanicul mi-a zis ca este primul E39 non-M cu diferential spart pe care-l repara.

La X5 mai pica, la E39 foarte rar.

 

Monteaza un alt set de jante si vezi daca mai exista acel zgomot.

Asta in prima faza...

 

Ca mentiune, fostul proprietar a schimbat flansa de cardan inainte sa o iau, deci se poate sa fi umblat cu flansa dusa si sa bataia care rezulta sa afecteze diferentialul?

 

Nu.

Diferentialul pica in general atunci cand nu are destul ulei sau la masini foarte puternice datorita socurilor..

Link to comment
Share on other sites

Asa m-am gandit si eu, sa caut pe cineva sa fac un schimb de roti ca sa testez daca nu vine de la pneuri.

 

Iar chestia cu socuri puternice, banuiesc ca te referi la accelerari bruste, nu are cum pentru ca avand cutie automata schimbarea vitezelor e lina. Deci asta o elimin.

Link to comment
Share on other sites

Asa e, nu stiu cum a condus-o neamtul care a avut-o inainte. Bine, si eu am incercat de cateva ori si am mai scos DSC-ul odata sa vad cum derapeaza/ nu derapeaza masina. Dar e nesemnificativ.

 

Se poate estima cati km mai pot umbla cu diferentialul asa (daca diferentialul o fi) ? Banuiesc ca se consuma linear, nu cade brusc.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai de unde sa stii cand va pica..

 

Mie mi-a picat subit cand ieseam de pe o strada laterala..

Am auzit deodata un zgomot puternic de sub masina, am oprit motorul si am gasit o balta de ulei..

 

Pur si simplu s-a rupt un pinion din diferential si carcasa s-a spart..

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Hmm, nasol !

 

O sa ma mai duc saptamana viitoare la Autotransilvania sa vad ce zic, de data asa stau cu ei si sa imi arate si mie exact ce simptome are: se misca cardanul datorita jocului in diferential, etc.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu un zgomot asemanator, am crezut ca e de la rulmenti (asa mi-au "prezis" mecanicii) insa a fost de la anelope care aveau flancurile uzate inegal !

Eu am verificat-o ridicand masina pe elevator, mecanicul la volan si mers in gol (apasand intr-una pe butonul DSC, ca sa nu blocheze rotile ) . Asa poti sa iti dai seama daca e de la diferential, rulmentii rotilor sau rulmentul intermediar.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu un zgomot asemanator, am crezut ca e de la rulmenti (asa mi-au "prezis" mecanicii) insa a fost de la anelope care aveau flancurile uzate inegal !

Eu am verificat-o ridicand masina pe elevator, mecanicul la volan si mers in gol (apasand intr-una pe butonul DSC, ca sa nu blocheze rotile ) . Asa poti sa iti dai seama daca e de la diferential, rulmentii rotilor sau rulmentul intermediar.

 

Cauciucurile sunt noi, nu retin acum ce sunt, pirelli sau michelin :twoup: Lenea bat-o vina, dar o sa ma uit azi ce sunt si voi cauta pe site-uri cu review-uri la cauciucuri, acolo se specifica si nivelul de zgomot.

 

Oricum, idee buna cu elevatorul :twoup:

 

 

Daca spuneti ca nu este nici un alt test care sa imi indice daca si in ce masura e dus diferentialul, se poate inchide topicul.

 

Mersi baieti !

Link to comment
Share on other sites

daca nu aduceai discutia de diferential sau cutie automata sau rulmenti problema suna 100% a placute de frana uzate pe fata... eventual pe discuri cu 'santulet'. dar banueisc ca la asta v-ati uitat si voi prima oara oricum...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.