Jump to content

Probleme E46


Recommended Posts

Nici nu stiu cum sa incep :D

Masina este un E46 320i.

Ieri am mers cu ea mai sportiv, schimband vitezele pe la 5-6000 turatii si scotea un fum alb-albastrui, urat mirositor :twoup: ; stationez (motorul pornit) tot la fel :D ; am oprit motorul, am lasat sa se raceasca putin si dupa ce am pornit-o nu a mai scos deloc. Astazi tot la fel a facut :D .

Daca merg normal, schimb vitezele pe la 2000-2500 nu mai scoate deloc. Daca o turez tare pe loc, la fel, nu scoate nimic.

Deci numai in mers, la turatii mari o apuca :twoup: si o tine asa pana opresc motorul.

Nivelul lichidului de racire nu a sczut deloc, al uleiului la fel.

Am fost la service si mi-au spus ca poate fi de la benzina, semeringurile de la supape, vreun injector... nici ei nu prea stiu.

Maine am programare la tester si nu mai am rabdare . Sper sa nu fie ceva grav :)

Stie cineva ce ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Conteaza mult ce ulei ai in masina. Din proprie experienta, un ulei nepotrivit ca si indice de vascozitate, iti poate da mari batai de cap. Daca e fum albastrui, e de la ulei si atunci ar tb. schimbate semeringurile la supape si curatate supapele, scaunele acestora, verificat ghidurile de supape, dar foarte bine poate fi de la un ulei prea subtire incompatibil cu toleranta pieselor din motor.

 

Cati km are masina la bord?

Link to comment
Share on other sites

Conteaza mult ce ulei ai in masina. Din proprie experienta, un ulei nepotrivit ca si indice de vascozitate, iti poate da mari batai de cap. Daca e fum albastrui, e de la ulei si atunci ar tb. schimbate semeringurile la supape si curatate supapele, scaunele acestora, verificat ghidurile de supape, dar foarte bine poate fi de la un ulei prea subtire incompatibil cu toleranta pieselor din motor.

 

Cati km are masina la bord?

Uleiul este bun, parerea mea; este BMW Longlife 5W30, schimbat acum 400Km.

Masina este fabricatie 2001 si are 184.000Km.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Acum am venit de la tester si nu a aparut nicio eroare, in afara de sonda lambda.

Injectoarele sunt ok; au mai ramas semeringurile de la supape, cred ca asta e. :twoup:

Mersi mult -Felix- !

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Acum am venit de la tester si nu a aparut nicio eroare, in afara de sonda lambda.

Injectoarele sunt ok; au mai ramas semeringurile de la supape, cred ca asta e. :twoup:

Mersi mult -Felix- !

 

 

Nu-i mai da sportiv pana nu vezi exact ce e cu ea

Link to comment
Share on other sites

Acum am venit de la tester si nu a aparut nicio eroare, in afara de sonda lambda.

Injectoarele sunt ok; au mai ramas semeringurile de la supape, cred ca asta e. :twoup:

Mersi mult -Felix- !

 

 

Nu-i mai da sportiv pana nu vezi exact ce e cu ea

Eu oricum, rar merg sportiv si mai ales cu problema asta... chiar mi-e frica.

Schimb vitezele la 2000 rotatii.

Link to comment
Share on other sites

Acum am venit de la tester si nu a aparut nicio eroare, in afara de sonda lambda.

Injectoarele sunt ok; au mai ramas semeringurile de la supape, cred ca asta e. :twoup:

Mersi mult -Felix- !

 

 

Nu-i mai da sportiv pana nu vezi exact ce e cu ea

Eu oricum, rar merg sportiv si mai ales cu problema asta... chiar mi-e frica.

Schimb vitezele la 2000 rotatii.

 

 

sa ne tii la curent. chiar sunt curios ce avea.

Link to comment
Share on other sites

Aici e adevarat. 2000 ture nu prea e indicat, mai putin viteza aI-a. Poate ar fi bine sa cumperi si garniturile de la capac si inelul de aluminiu sau cupru de la intinzator si garniturile de la evacuare.
Link to comment
Share on other sites

Conteaza mult ce ulei ai in masina. Din proprie experienta, un ulei nepotrivit ca si indice de vascozitate, iti poate da mari batai de cap. Daca e fum albastrui, e de la ulei si atunci ar tb. schimbate semeringurile la supape si curatate supapele, scaunele acestora, verificat ghidurile de supape, dar foarte bine poate fi de la un ulei prea subtire incompatibil cu toleranta pieselor din motor.

 

Cati km are masina la bord?

Salut! am vazut ca te pricepi la uleiuri...eu am un 320i din 99...are 170 mii km. acum o luna am bagat ulei castrol 0w-40...si a inceput sa mi tacane motorul...dar numai cand o turam.. in mers. Acum am schimbat uleiul ala(dupa vreo 2000km)...si am pus ulei bmw 5w-40. mai tacane un pic....ce ulei sa pun?....pot sa pun 10w-60??? mersi

Link to comment
Share on other sites

Am comandat asa:

 

-Set simeringuri supape admisie / evacuare

-Set garnituri capac

-Garnitura capac inf. distributie

-Garnitura capac inf. distributie (am scris de doua ori pentru ca sunt doua)

-Garnitura saxofon spre evacuare

-Set garnituri admisie

-Garnitura _chiulasa_

-Garnitura galerie evacuare

-Garnitura superioara

 

Total: 1.013 Lei :twoup:

In maxim o saptamana vor fi schimbate; va tin la curent cu ce se mai intampla.

 

Mersi inca o data -Felix- ! :twoup:

Habar aveam ca trebuiesc toate astea.

Link to comment
Share on other sites

Am comandat asa:

 

-Set simeringuri supape admisie / evacuare

-Set garnituri capac

-Garnitura capac inf. distributie

-Garnitura capac inf. distributie (am scris de doua ori pentru ca sunt doua)

-Garnitura saxofon spre evacuare

-Set garnituri admisie

-Garnitura _chiulasa_

-Garnitura galerie evacuare

-Garnitura superioara

 

Total: 1.013 Lei :twoup:

In maxim o saptamana vor fi schimbate; va tin la curent cu ce se mai intampla.

 

Mersi inca o data -Felix- ! :twoup:

Habar aveam ca trebuiesc toate astea.

 

cam scump tot cauciucul asta :D.

bafta. sa ne zici cum se comporta dupa ce le schimbi

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Am comandat asa:

 

-Set simeringuri supape admisie / evacuare

-Set garnituri capac

-Garnitura capac inf. distributie

-Garnitura capac inf. distributie (am scris de doua ori pentru ca sunt doua)

-Garnitura saxofon spre evacuare

-Set garnituri admisie

-Garnitura _chiulasa_

-Garnitura galerie evacuare

-Garnitura superioara

 

Total: 1.013 Lei :twoup:

In maxim o saptamana vor fi schimbate; va tin la curent cu ce se mai intampla.

 

Mersi inca o data -Felix- ! :twoup:

Habar aveam ca trebuiesc toate astea.

 

Vezi ca pe PM, am uitat sa-ti spun sa cumperi si inelul de la intinzator. In momentul in care dai axele cu came jos, tb. dat jos intinzatorul. Daca-l pui la loc cu acelasi inel, vei observa ca pe acolo v-a picura ulei. Mare atentie cand iti faci motorul, sau mecanicul care ti-l face! Orice nelamurire ai, nu ezita sa ma intrebi.

 

@Laurentiu Eu personal as merge pe 5w40 full sintetic, dar de preferinta adus din Germania sau un ulei Motul 5w40, de care sunt f. multumit. E doar o parere. Oricum, un ulei de calitate, asigura o protectie f. buna a motorului. La fostul E39 motor 2,8i din 1998, foloseam Liqui Molly 5w40 full sintetic si ca ulei a fost ok.

Daca aveam reprezentanta in oras, cumparam ulei BMW.

 

Si apropos de costul pieselor: cam scump, dar e un model mai nou si din aceasta cauza sunt preturile astea.

La E34 o asemenea operatiune, ar costa undeva la 10mil. cu tot cu manopera, inclusiv rectificarea chiulasei.

Edited by -Felix-
Link to comment
Share on other sites

Salut! am vazut ca te pricepi la uleiuri...eu am un 320i din 99...are 170 mii km. acum o luna am bagat ulei castrol 0w-40...si a inceput sa mi tacane motorul...dar numai cand o turam.. in mers. Acum am schimbat uleiul ala(dupa vreo 2000km)...si am pus ulei bmw 5w-40. mai tacane un pic....ce ulei sa pun?....pot sa pun 10w-60??? mersi

 

10W-60 nu este recomandat de catre producator pentru masina ta deci nu are rost sa pui.

 

5W-30 si 5W-40 sunt recomandate.

Iti recomand sa folosesti ulei Castrol sau ulei BMW.

Link to comment
Share on other sites

E prea putin 2000 de ture pentru schimbatul vitezelor la motor pe benzina.

Tu ai inteles ca eu asa schimb mereu :twoup:

NU, de obicei schimbam la 2500-3000 :D

 

Mai, voi sunteti normali? :twoup: Cum sa fie putin 2000? Daca schimb tot la 2500-3000 in oras, umblu ca racheta prin oras ... eu schimb 1a la 2000 si e super ok.

Link to comment
Share on other sites

E prea putin 2000 de ture pentru schimbatul vitezelor la motor pe benzina.

Tu ai inteles ca eu asa schimb mereu :twoup:

NU, de obicei schimbam la 2500-3000 :D

 

Mai, voi sunteti normali? :twoup: Cum sa fie putin 2000? Daca schimb tot la 2500-3000 in oras, umblu ca racheta prin oras ... eu schimb 1a la 2000 si e super ok.

 

 

hai ca nu e chiar racheta ...:D ..si eu pe la 2600 ..3300 schimb ....Important e sa fii cerebral si sa nu dai 5000 ..

dar acum daca-mi iau diesel trebuie sa ma obisnuiesc cu alt comportament :D

Link to comment
Share on other sites

:twoup: am exagerat putin, dar nu apuc 3000 rpm, pt ca si trebuie sa franez ... acu depinde de trafic, puterea motorului, alea alea(ma gandesc)

 

 

316 de ex e motor de turatie ...trage bine de la 3000 in sus..si de obicei in buc o calci imediat ce iesi din aglomeratie ..rareori apuci sa dai viteza 3-4

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

10W-60 nu este recomandat de catre producator pentru masina ta deci nu are rost sa pui.

 

Ciudat.

Tu folosesti 10W60 pentru masina ta, desi nu este recomandat de producator :twoup:

 

Sunt totusi niste diferente intre E39 535i si E46 320i.

 

In Autodata figureaza si 10W-60 pentru 535i.

Link to comment
Share on other sites

@-Felix-: Semeringurile de la supape sunt verzi, exact cum mi-ai zis :twoup: si cred ca sunt si originale BMW, pentru ca au sigla BMW si mai scrie si Made In Germany :twoup: Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.