Jump to content

Probleme E46


Recommended Posts

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :twoup:

 

Faza cu uleiul Castrol eu zic ca este pur comerciala. Castrol din Romania NOT= cu Castrol din Germania.

 

Cu turatiile: loooooooooooool. Tu ai carnet?

Sa schimbi in trafic tot pe la 4500 5000 stii ce inseamna? Cat de inconfortabil este pentru ocupanti?

 

P.S.: bine ai venit pe forum

Link to comment
Share on other sites

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :twoup:

 

Faza cu uleiul Castrol eu zic ca este pur comerciala. Castrol din Romania NOT= cu Castrol din Germania.

 

Cu turatiile: loooooooooooool. Tu ai carnet?

Sa schimbi in trafic tot pe la 4500 5000 stii ce inseamna? Cat de inconfortabil este pentru ocupanti?

 

P.S.: bine ai venit pe forum

 

 

 

ms ms....a eu stau in SM asa k mie ce putin nu mi-e greu sa imi iau CASTORL importat....de unde stii ca nu e acelasi lucru?apropo...esti taximetrist?eu nu merg cu masina plina...fata din dreapta si cam atat :D :D

Link to comment
Share on other sites

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :twoup:

 

Faza cu uleiul Castrol eu zic ca este pur comerciala. Castrol din Romania NOT= cu Castrol din Germania.

 

Cu turatiile: loooooooooooool. Tu ai carnet?

Sa schimbi in trafic tot pe la 4500 5000 stii ce inseamna? Cat de inconfortabil este pentru ocupanti?

 

P.S.: bine ai venit pe forum

 

 

 

ms ms....a eu stau in SM asa k mie ce putin nu mi-e greu sa imi iau CASTORL importat....de unde stii ca nu e acelasi lucru?apropo...esti taximetrist?eu nu merg cu masina plina...fata din dreapta si cam atat :D :D

 

18+

Link to comment
Share on other sites

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :twoup:

 

Faza cu uleiul Castrol eu zic ca este pur comerciala. Castrol din Romania NOT= cu Castrol din Germania.

 

Cu turatiile: loooooooooooool. Tu ai carnet?

Sa schimbi in trafic tot pe la 4500 5000 stii ce inseamna? Cat de inconfortabil este pentru ocupanti?

 

P.S.: bine ai venit pe forum

 

 

 

ms ms....a eu stau in SM asa k mie ce putin nu mi-e greu sa imi iau CASTORL importat....de unde stii ca nu e acelasi lucru?apropo...esti taximetrist?eu nu merg cu masina plina...fata din dreapta si cam atat :D :D

 

18+

 

 

si dak se pierde vreunu prin spate sa fie sanatos si sa isi puna centura !

Link to comment
Share on other sites

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :D

Sa ai un M, la ce turatii ai schimba? :twoup:

Cat despre fum, la diesel e normal, la turatii mai mari.

Link to comment
Share on other sites

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :D

Sa ai un M, la ce turatii ai schimba? :twoup:

Cat despre fum, la diesel e normal, la turatii mai mari.

 

 

la un M...la fel doar k nu as ajunge mai departe de treapta a 2 a :D ca stii cum e in oras,la un M greu ii dai a 2 :D:P

Link to comment
Share on other sites

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :D

Sa ai un M, la ce turatii ai schimba? :D

Cat despre fum, la diesel e normal, la turatii mai mari.

 

 

la un M...la fel doar k nu as ajunge mai departe de treapta a 2 a :D ca stii cum e in oras,la un M greu ii dai a 2 :):P

 

pfuuuu .. tu te asculti ce spui?

as putea baga mana in foc ca nu ai condus nici o masina in viata ta.

 

...sau poate glumesti si suntem prea batuti in cap ca sa ne prindem :twoup:

Link to comment
Share on other sites

OnTopic: Inca nu am ajuns la service cu masina, dar nici nu stiu ce sa fac. Daca problema cu fumul nu e de la semeringuri :twoup: o desfac degeaba?

Ma gandesc totusi sa nu fie de la bobinele de inductie, totusi fumul nu este albastru, e mai mult alb si nu miroase a ulei, miroase a plastic, cauciuc ars :twoup: .

Din cate stiam eu masina avea probleme cu bobinele de inductie si sonda lambda (mi s-a spus asta la tester) insa ultima data cand am testat-o, a aparut doar eroare la sonda, la bobine nu.

Sa schimb mai intai sonda lambda si bobinele de inductie?

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

salutare.....

 

 

acesta se pare a fii primul meu post si din start va intreb dak pe bushonul de la ulei nu va apare sigla CASTROL sau scris CASTROL....nu inteleg,eu cred ca recomandarea BMW e cea mai buna solutie :twoup: in rest si a mea scoate fum cand ii conduc sportiv in rest merge brici !

 

 

sa am un "i" fara 4500-5000 nici nu m-as gandi sa apas ambreajul,ai benzinar si schimbi la 2500?vindel si cumparati un "d" :D

Sa ai un M, la ce turatii ai schimba? :D

Cat despre fum, la diesel e normal, la turatii mai mari.

 

 

la un M...la fel doar k nu as ajunge mai departe de treapta a 2 a :D ca stii cum e in oras,la un M greu ii dai a 2 :):P

 

pfuuuu .. tu te asculti ce spui?

as putea baga mana in foc ca nu ai condus nici o masina in viata ta.

 

...sau poate glumesti si suntem prea batuti in cap ca sa ne prindem :twoup:

 

 

oky doky,cum spui tu...hai in sm si am sa te invat ce inseamna BMW si ce poate un BMW :P ;)

Link to comment
Share on other sites

On topic: i-ai verificat compresia?

 

nalin, daca ai habar de problema lu' omu' asta, scrie, daca nu, opreste-te din poluat. Sunt locuri pe forumul asta unde poti abera in voie. Deschide acolo un topic si da liber aberatiilor.

Link to comment
Share on other sites

On topic: i-ai verificat compresia?

 

nalin, daca ai habar de problema lu' omu' asta, scrie, daca nu, opreste-te din poluat. Sunt locuri pe forumul asta unde poti abera in voie. Deschide acolo un topic si da liber aberatiilor.

 

 

 

parerea mea ii sa mearga la reprezentanta,ca oricine isi poate da cu parerea...dar aia or sa-ti spuna sigur care e problema.

Link to comment
Share on other sites

On topic: i-ai verificat compresia?

 

nalin, daca ai habar de problema lu' omu' asta, scrie, daca nu, opreste-te din poluat. Sunt locuri pe forumul asta unde poti abera in voie. Deschide acolo un topic si da liber aberatiilor.

 

 

 

parerea mea ii sa mearga la reprezentanta,ca oricine isi poate da cu parerea...dar aia or sa-ti spuna sigur care e problema.

Am fost si am testat masina, mi-a dat o eroare la motor (o sonda lambda) si eroare la catalizator.

Am spus mai sus fumul pe care eu l-am vazut prima data albastrui, de fapt sunt niste gaze de culoarea fumului de tigara, alb-cenusiu asa, foarte dens care miroase a benzina si a cauciuc sau plastic topit :twoup: ,un miros ciudat. In orice caz nu este vorba de miros de ulei.

Totusi ma bucur ca nu am desfacut motorul degeaba; piesele daca nu reusesc sa le vand o sa le pastrez :twoup: .

Link to comment
Share on other sites

Am fost si am testat masina, mi-a dat o eroare la motor (o sonda lambda) si eroare la catalizator.

Am spus mai sus fumul pe care eu l-am vazut prima data albastrui, de fapt sunt niste gaze de culoarea fumului de tigara, alb-cenusiu asa, foarte dens care miroase a benzina si a cauciuc sau plastic topit :twoup: ,un miros ciudat. In orice caz nu este vorba de miros de ulei.

Totusi ma bucur ca nu am desfacut motorul degeaba; piesele daca nu reusesc sa le vand o sa le pastrez :twoup: .

 

Ai iesit bine pana la urma

Daca ar fi fost bobinele busite, ar fi mers nasol, in 2-3 cilindrii, ai fi stiut imediat - este acceasi simptoma ca atunci cand sint duse bujiile

Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat problema cu fumul :twoup: era de la garnitura superioara si garniturile de la bujii, sau bobine de inductie (nu mai stiu exact).

Acum trebuie sa schimb catalizatoarele si o sonda lambda, deoarece mirosul urat tot se simte pe la evacuare :twoup: .

Cred ca se poate inchide topicul.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.