Jump to content

Tot o problema de lichid de racire!


Recommended Posts

Buna. Sunt nou in BMW si totodata in club.

Am numai cuvinte de lauda despre acest forum, pe care il urmaresc de multa vreme, dinainte de a indrazni sa ma inscriu.

 

De ceva timp a inceput sa mi se aprinda martorul din bord pt. lipsa lichidului de racire. La inceput rar si intermitent iar apoi din ce in ce mai des si mai lung.

In paralel, am facut revizia acum o luna la Bavaria (a fost "curatat sistemul si inlocuit lichidul de racire").

Dupa 2 saptamani a inceput din nou.

Am fost la Bavaria, au completat nivelul lichidului (lipsea foarte putin?!?) si mi-au spus sa astept.

Dupa doua zile s-a aprins din nou; din ce in ce mai des si mai lung.

Eu vad 2 variante:

1. Senzorul este de vina (dar nu s-a aprins imediat dupa ce am completat)

2. Exista o pierdere f. mica (ei imi recomanda o presa la instalatie si apoi o schimbare a senzorului)

 

Poate are cineva o experienta asemanatoare si o soluitie buna.

 

Stiu ca mai exista un alt topic pe ceva asemanator dar am vrut unul nou pt. ca si cel care l-a pornit vrea solutii si nu alte probleme.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

In afara de o portiune dintr-un furtun nu vezi fara sa dai macar mastile de plastic care acopera motorul jos. Cu presiunea nu stiu ce sa zic, ca nu am incercat si nici nu cunosc pe cineva sa fi incercat sa faca asta la ei. Teoretic daca ai pierderi o sa se vada si o sa le poti remedia.

 

Acul de la temperatura se comporta normal?

Link to comment
Share on other sites

Am patit-o si eu la un motor asemanator. Eu am 318 tot M43.

Exista in spatele motorului un stutz de plastic care mi-a facut figura. L-am schimbat si nu mai pierd nimic. Pierderea era oricum abia decelabila. Completam cu 1l de liquid la 1 si 1/2 luni.

Pierderea de la el o vezi de sub masina, ca o urma fina verzulie, uscata pe supraf blocului motor

 

Dupa simptomele descrise de tine pare a fi neaerista. desi ma indoiesc k aia de la AB nu ar fi facut operatia cind ti-am schimbat likidul. Exista pe vasul de expansiune linga busonul de refill un surub cap cruce pe care-l poti desface. Dar sa fii atent sa nu te arzi. Evident faci operatia dupa ce s-a deschis termostatul. Simti asta pe furtunul gros de sus ca s-a incalzit.

 

Editez: O sa ma uit sub capota si revin mai pe seara. Parca asa aveam la e36. Cred k m-am timpit. SKUZE!

 

fwd si mie te rog manualul ala. laur_dragusin@yahoo.com

Edited by Laur
Link to comment
Share on other sites

Sal, si eu ma confrunt cu aceasi problema: pierderea lichidului de racire. Desi s-a rezolvat partial, in sensul ca nu mai pierd 1 litru la 300km, ci vre-o 200 ml la 1000 km, nu am depistat cauza.. astept sa vad ce se mai intampla .Baietii ma pun sa dau jos chiulasa:)

 

Cat completezi in vas.. si cam la cati km ti se aprinde becul ? iti miroase in masina sau la motor a dulce? Ai fum alb la esapament in mod constant ?

 

Poti sa faci testul de presiune, daca e o scurgere pe undeva: furtune, vas, pompa de apa.. se va observa.Iti vor da scuturile de sub masina jos ptr. a cauta urme de antigel. Daca nu se va gasi nici o urma de scurgere.. hmm atunci incepe o alta poveste.

Link to comment
Share on other sites

Eu vad 2 variante:

1. Senzorul este de vina (dar nu s-a aprins imediat dupa ce am completat)

2. Exista o pierdere f. mica (ei imi recomanda o presa la instalatie si apoi o schimbare a senzorului)

 

54212[/snapback]

 

 

Ar trebui sa verifici dimineata(cand este rece) daca exista suficient antigel in vas.Daca plutitorul este sus si becul este aprins ,probabil este defect senzorul.

Daca nivelul este scazut,exista alta problema.

Link to comment
Share on other sites

Am gasit scurgerea :blink:.

Este undeva in partea dinspre motor a radiatorului.

Astazi merg la service.

Multumesc de ajutor!

54498[/snapback]

 

O poza ceva ? Cum ai observat scurgerea ?, era umed, sau urme verzui? Cand ai motorul pornit.. observi cum se scurge.. sau aburi? Asa am gasit si eu o mare pata dar nu verde intr-un colt de radiator (dreapta-jos), baietii de la Filaret mi-au spus ca nu pe acolo se scurge.. dar nici nu mi-au explicat ce e cu pata aia.. deci am trecut peste.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca se scurge pe la imbinarea dintre bazinul de lichid si radiator. Exista scurgeri (mici) de lichid verde si piatra.

M-am hotarat sa fac totusi o proba de presiune, sa-l demontez si sa vad ce trebuie inlocuit: o-ring, bazin sau altceva. La Bavaria.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca se scurge pe la imbinarea dintre bazinul de lichid si radiator. Exista scurgeri (mici) de lichid verde si piatra.

M-am hotarat sa fac totusi o proba de presiune, sa-l demontez si sa vad ce trebuie inlocuit: o-ring, bazin sau altceva. La Bavaria.

54626[/snapback]

 

 

Norocosule.. ai scapat ieftin :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Norocosule..  ai scapat ieftin :blink: .

54652[/snapback]

 

Multumesc :)

Am fost la service, s-a confirmat locul de scurgere.

Deoarece scurgerea este f. mica imi recomanda sa pun "2+2 stop leak pt. radiator - doar 1/4 din cantitatea normala", care acopera porii. De abia apoi voi trece la inlocuirea bazinului(garniturilor), daca va mai fi nevoie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.