Jump to content

Recommended Posts

vorbim de bujii incandescenta sau ?post-2935-1212036718_thumb.jpg

 

eu am inteles ca bujia s-a separat si partea ce se incalzeste a ramas in _chiulasa_ am perceput bine ?

 

sau a picat in cilindru ?

 

insa ce-a mai corecta alegere ar fi sa demontezi chiulasa

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

vorbim de bujii incandescenta sau ?post-2935-1212036718_thumb.jpg

 

eu am inteles ca bujia s-a separat si partea ce se incalzeste a ramas in _chiulasa_ am perceput bine ?

 

sau a picat in cilindru ?

 

insa ce-a mai corecta alegere ar fi sa demontezi chiulasa

da ai inteles bine. partea care se incalzeste nu vrea sa iasa afara si nici sa intre inauntru.am tras de ea cu patentu pana a inceput si motorul sa se miste si nimik

chiar nu inteleg de ce nu iese k rezistenta e de doua ori mai mik decat bujia si ar trebui sa iasa usor

Edited by laur_bmw_compact
Link to comment
Share on other sites

pai atunci am zis bine

 

pune WD40 (asa il si ceri in magazin) e un sprai pt curatare/degripare contacte, rugina ....

 

e foarte util ca la orice surub care vrei sa il desfaci sa pui si sa il lasi 2-3 minute sa isi faca traba -> o usureaza pe a ta :twoup:

 

asta trebua sa faci si tu inainte de a scoate bujiile (da stiu acu scriu) dar mai sunt topic-uri cu bujii si e scris cum e bine sa le scoti

 

e in situatia ta cu un pic de noroc iese, e foarte bine ca ai de ce sa prinzi deci nu trebuie sa bagi tarod dupa ea

 

incearca sa nu rupi partea de care poti prinde cu patentu (nu stiu ce e pt ca nu am avut curiozitatea sa le disec, inca :twoup: )

 

pui WD40 astepti si incerci sa o misti daca nu merge cu bun simt ii dai cateva lovituri perpendiculare apoi incerci sa tragi de ea

 

loviturile creaza vibratii si ajuta la separare da asta cu finete char si cu patentu

 

si mai ceva incearca sa o scoti cand motorul e cald, bujia si chiulasa au coeficient de dilatare diferit si se mai rup "legaturile"

 

eu am scos bujie rupta pe jumatate (adica fisurata) de proprietar cu metoda asta

 

sa ne zici ce ai reusit

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

pai atunci am zis bine

 

pune WD40 (asa il si ceri in magazin) e un sprai pt curatare/degripare contacte, rugina ....

 

e foarte util ca la orice surub care vrei sa il desfaci sa pui si sa il lasi 2-3 minute sa isi faca traba -> o usureaza pe a ta :twoup:

 

asta trebua sa faci si tu inainte de a scoate bujiile (da stiu acu scriu) dar mai sunt topic-uri cu bujii si e scris cum e bine sa le scoti

 

e in situatia ta cu un pic de noroc iese, e foarte bine ca ai de ce sa prinzi deci nu trebuie sa bagi tarod dupa ea

 

incearca sa nu rupi partea de care poti prinde cu patentu (nu stiu ce e pt ca nu am avut curiozitatea sa le disec, inca :D )

 

pui WD40 astepti si incerci sa o misti daca nu merge cu bun simt ii dai cateva lovituri perpendiculare apoi incerci sa tragi de ea

 

loviturile creaza vibratii si ajuta la separare da asta cu finete char si cu patentu

 

si mai ceva incearca sa o scoti cand motorul e cald, bujia si chiulasa au coeficient de dilatare diferit si se mai rup "legaturile"

 

eu am scos bujie rupta pe jumatate (adica fisurata) de proprietar cu metoda asta

 

sa ne zici ce ai reusit

am rezolvato

cu un patent o cheie pt strans tevile de gaze(cheia aia reglabila cu zimti in capat ,un fel de franceza) si un fier tapan

am apucat cu patentu partea care a ramas afara a filamentului,am apucat cu cheia de gaze de patent si am stran si varmiu cu fieru la sprijunit de culoasa sa faca pargie si varful fieului la bagat in gaura de la patent (acolo unde sunt lamele patentului pt a taia sarma ramane p o parte un loc gol)si a impins cu putere fierul si sa auzit un scartait.demontez parghia si filamentul bujiei a iesit :twoup: merci pt sfat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.