Jump to content

a venit vara cu probleme


Recommended Posts

dupa cum si credeti am probleme cu apa cand merg prin oras pa de o zi a inceput so ea razna chear sa ajunga pe rosu(am oprit in 2 minute sa nu am vreo bucurie) daupa care am deschis capota sa desfac capacul la vas si aolo clocotea cred ca tot esea antigel pe acolo dupa ce sa racit oleaca cand vad ca se ridica apa la trei sferturi dau oleaca mai multa benzina si atunci se raceste instantaeu(deci viteza face bine la apa:D) ce ar putea fi (elicia se invarte )

1.termostat blocat pe inchis

2.radiator infudat

3.vas sau alceva de pe la furtune

Link to comment
Share on other sites

dupa cum si credeti am probleme cu apa cand merg prin oras pa de o zi a inceput so ea razna chear sa ajunga pe rosu(am oprit in 2 minute sa nu am vreo bucurie) daupa care am deschis capota sa desfac capacul la vas si aolo clocotea cred ca tot esea antigel pe acolo dupa ce sa racit oleaca cand vad ca se ridica apa la trei sferturi dau oleaca mai multa benzina si atunci se raceste instantaeu(deci viteza face bine la apa:D) ce ar putea fi (elicia se invarte )

1.termostat blocat pe inchis

2.radiator infudat

3.vas sau alceva de pe la furtune

 

toamna , 15 septembrie ... profitĂŁ de aceastĂŁ datĂŁ sincer :twoup:

 

:twoup: :D :D

Link to comment
Share on other sites

am schimbat astazi si vasco cuplajul dar tot se incalzeste (nu am reusit sa pun difuzorul , am sal pun sunt prea mari elicile si trebuie sa mai retez din ele ) in schimb ce am opservat cand accelerez chear si pe loc scade temperatura (cu capota deschisa furtunul care intra sus stanga in radiator frige cel din dreapta este caldut iar radiatorul nici o treaba )este posibil sa fie si infundat ?
Link to comment
Share on other sites

am schimbat astazi si vasco cuplajul dar tot se incalzeste (nu am reusit sa pun difuzorul , am sal pun sunt prea mari elicile si trebuie sa mai retez din ele ) in schimb ce am opservat cand accelerez chear si pe loc scade temperatura (cu capota deschisa furtunul care intra sus stanga in radiator frige cel din dreapta este caldut iar radiatorul nici o treaba )este posibil sa fie si infundat ?

 

Dumnezeule :twoup:

 

unii nu stie, altii nu poate, restul nu isi dau seama.... totusi ajutati omul.... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

dupa cum si credeti am probleme cu apa cand merg prin oras pa de o zi a inceput so ea razna chear sa ajunga pe rosu(am oprit in 2 minute sa nu am vreo bucurie) daupa care am deschis capota sa desfac capacul la vas si aolo clocotea cred ca tot esea antigel pe acolo dupa ce sa racit oleaca cand vad ca se ridica apa la trei sferturi dau oleaca mai multa benzina si atunci se raceste instantaeu(deci viteza face bine la apa:D) ce ar putea fi (elicia se invarte )

1.termostat blocat pe inchis

2.radiator infudat

3.vas sau alceva de pe la furtune

 

 

Nu mai incerca metode de a ramane "ars"....nu te mai apuca tu sa desfaci dopul de la vasul de expansiune la doar 2 minute de la oprirea motorului, s-ar pute sa ai o mare si umeda surpriza.

 

Vezi si tu cum stai cu uleiul...are sau nu apa in el.

Daca are apa in el...mai schimbi si tu garnitura de _chiulasa_.

Si mai schimba si termostatul.

Link to comment
Share on other sites

dupa cum si credeti am probleme cu apa cand merg prin oras pa de o zi a inceput so ea razna chear sa ajunga pe rosu(am oprit in 2 minute sa nu am vreo bucurie) daupa care am deschis capota sa desfac capacul la vas si aolo clocotea cred ca tot esea antigel pe acolo dupa ce sa racit oleaca cand vad ca se ridica apa la trei sferturi dau oleaca mai multa benzina si atunci se raceste instantaeu(deci viteza face bine la apa:D) ce ar putea fi (elicia se invarte )

1.termostat blocat pe inchis

2.radiator infudat

3.vas sau alceva de pe la furtune

 

toamna , 15 septembrie ... profită de această dată sincer :twoup:

Poate nu e roman...forumul zice sa-i iertam :twoup:

Vezi sa nu ai radiatorul infundat pe exterior...cu musculite sau alte ganganii...recomand un compresor de aer bagat dinspre motor spre exterior...sa vezi ce scoti din cimitirul ala de acolo :D...eu i-am facut o curatire de genul asta...apoi am bagat si un furtun cu apa tot dinspre motor spre fata...asta se intampla cand am luat masina...acum un an si ceva......si de atunci nu mi-a mai crescut apa niciodata

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

salut. dupa ce am citit topicul am vazut ca ai aceeasi problema ca un prieten.dupa ce sia schimbat si el si termocupla si termostat si tot la fel incalzea apa .in concluzie era pompa de apa. chestia e ca nu ai cum sati dai seama daca este pompa de apa numai daca schimbi tot si vezi ca nu da rezultate
Link to comment
Share on other sites

am scos astazi si pompa de apa dar nu are nimica are paleti din metal se invarte bine jocul este foarte mic in schimb :twoup:( elicea cea noua a spart radiatorul cand s-a rupt (am gasit pe un nene care reconditioneaza radiatoare si imi anuleaza 2 celule :twoup: )
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.