Jump to content

Tremura motorul cand scot joja


Recommended Posts

Daca scoti joja e normal sa tremure, pt. ca circuitul nu mai este etans. De asta sunt vacumuri, regultoare de ralanti etc. Pe la joja poti observa daca ai pb. cu segmentii sau nu. In unele cazuri, cand motorul da compresia in baie, nu mai este necesar sa observi tu gazele de carter, ci pur si simplu, din turatia motorului gazele de carter arunca joja in sus, iar motorul este plin de ulei. Asta inseamna ca este un motor terminat si nici macar o segmentare nu-l poate readuce in parametri. Cand da ulei pe la clapeta de admisie, atunci e altceva si mai sunt sperante. Lag la acceleratie, nu e musai numai din cauza debitmetrului.

 

Daca ai fost la tester si ti-a iesit debitmetrul, schimba-l. Inainte de asta, totusi incearca un experiment. Porneste normal, dupa care in treapta a II-a calco pana la limitare. Daca da fum negru=schimba debitmetru. Nu e deloc= ai alta problema.

Link to comment
Share on other sites

si este mai bun ca sachs, luk ? ca mai toata lumea s-a indreptat catre sachs... ?

Manopera la augsburg e vreo cam 500 RON. Am cerut niste informatii cu privire la ambreiaj, si ei mi-au zis ca rulmentul se da separat....si eu stiam ca vine cu Kit-ul..

Nu cred ca e mare diferenta intre Luk si Sachs....sunt cam la acelasi nivel.

 

E posibil ca ambreiajul sa tacane? Se aude un zgomot metalic, cam ca la un diesel asa din zona generala a ambreiajului, si variaza in functie de turatia motorului, fie ca e la relanti, fie in sarcina la peste 2000 rpm. Simt si o vibratie slaba (dar o simt) in concordanta cu tacanitul asta, in pedala de ambreiaj.

Schimbi kit-ul cu totul rulment presiune, placa, disc pe cod de origine. Cumperi ce gasesti mai ieftin pentru ca toti respecta acelasi standard.Eu l-am gasit cu 650 RON. Acum e o alta masina. Intra mult mai usor in viteza mai ales treapta 1 si2. Cat despre performante: inainte ajungeam deseori la 4500 rot/min sau peste in oras. Acum nu depasesc 3500 rot/ min decat pe autostrada. Concluzia-cu cat il schimbi mai repede cu atat mai bine.

Asa mare influenta are ambreiaju` asupra performantelor ? :twoup: sincer nu shtiu ce sa zic .. dar nu prea imi vine a crede ca e un factor determinant.Mai poate confirma vreun alt coleg ?

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la ausburg......surpriza!!! ei nu au doar partea electrica a debitmetrului (cand i-am zis s-a uitat la mine ca la nu stiu ce....) s-a uitat el pe catalog si imi zice ca are 2 modele complete (tot debitmetrul)... unul bosch la 1300 ron si unul original la 1400 ron....la care eu ii zic ca am bosch din fabrica.... iar el ramane perplex....daaa ca poate ala de la noi tot bosch e.... si atunci de ce 2 preturi....ma rog. in orice caz este extraordinar de scump...mi-am cam stricat parerea despre augsburg... so, cineva mai cunoaste alt magazin de piese de prin bucurestiul asta nenorocit ??? plzzz help me !!!
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Sal ,stie cineva dc se opreste motorul atunci cand scot capacul de la ulei ?

Ciudat, am intalnit multi mecanici care au spus ca daca motorul da sa moara cand scoti capacul e bine, daca scoti capacul si nu se modifica mersul,turatia, motorul e varza, nu are compresie...

De aceea la e46 cand scot capacul de la 800rpm scade la 150-300, se poate si opri....(m-am gandit ca e mai nou si are compresie mai buna)

Dar la e36 cand scot, se modifca turatia dar fluctueaza intre 600-900rpm,in nici un caz nu da sa moara....

Link to comment
Share on other sites

Sal ,stie cineva dc se opreste motorul atunci cand scot capacul de la ulei ?

Ciudat, am intalnit multi mecanici care au spus ca daca motorul da sa moara cand scoti capacul e bine, daca scoti capacul si nu se modifica mersul,turatia, motorul e varza, nu are compresie...

De aceea la e46 cand scot capacul de la 800rpm scade la 150-300, se poate si opri....(m-am gandit ca e mai nou si are compresie mai buna)

Dar la e36 cand scot, se modifca turatia dar fluctueaza intre 600-900rpm,in nici un caz nu da sa moara....

Mai depinde si de masain, nu sunt toate construite la fel..

Link to comment
Share on other sites

Sal ,stie cineva dc se opreste motorul atunci cand scot capacul de la ulei ?

Ciudat, am intalnit multi mecanici care au spus ca daca motorul da sa moara cand scoti capacul e bine, daca scoti capacul si nu se modifica mersul,turatia, motorul e varza, nu are compresie...

De aceea la e46 cand scot capacul de la 800rpm scade la 150-300, se poate si opri....(m-am gandit ca e mai nou si are compresie mai buna)

Dar la e36 cand scot, se modifca turatia dar fluctueaza intre 600-900rpm,in nici un caz nu da sa moara....

Zi si mie un service ieftin si bun unde sa fac un test de compresie ca mi-a mancat ficatii masina asta..dupa ureche toti zic ca e ok da mie nu imi place cum se prezinta. :)

Link to comment
Share on other sites

La orice motor este normal ca atunci cand scoti capacul de la ulei sa simti o usoara depresiune si sa scada un pic ( umpic ) turatia. Turatia scade deoarece intra aer fals si amestecul devine sarac. In general scade putin turatia dar motorul continua sa mearga. Motoarele prost reglate se pot opri.

 

Daca in loc de depresiune este presiune inseamna ca motorul pierde compresie. Depresiunea este maxima la ralanti si scade pe masura ce se deschide clapeta de acceleratie.

Link to comment
Share on other sites

am intrebat deoarece si la mine daca dau sa deschid capacul cand motorul e abia pornit scade turatia si da sa moara, dar daca il mai las un pic cat sa se incalzeasca cand deschis in modifica un pic turatia, putin, dar merge bine in continuare. e normal asa ceva.
Link to comment
Share on other sites

Pe cine am auzit si eu au spus ca in general asa se verifica daca motorul de BMW este unul bun, mai exact ii verifica compresia. Daca scoti busonul cand e motorul rece cica e bine daca moare sau da sa moara si cand e cald sa fluctueze putin relantiul. Deci e ok, nu ai de ce sa iti faci probleme.
Link to comment
Share on other sites

Pe cine am auzit si eu au spus ca in general asa se verifica daca motorul de BMW este unul bun, mai exact ii verifica compresia. Daca scoti busonul cand e motorul rece cica e bine daca moare sau da sa moara si cand e cald sa fluctueze putin relantiul. Deci e ok, nu ai de ce sa iti faci probleme.

 

Nu-ti dai seama de starea motorului prin scoaterea busonului. Orice "mare" meserias care controleaza astfel motorul e un lache. Eu am motorul relativ uzat dar daca scoti busonul juri ca-i bun, nu scoate gaze, nu fluctueaza turatia, nu scoate fum, intr-un cuvant nu se simte. In schimb el papa un pic de ulei si nu e de la simeringuri de supape si nici nu am pierderi, e de la uzura segmentilor/camasilor.

Doar cand e motorul foarte uzat iti dai seama prin scoaterea busonului.

Edited by lazar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.