Jump to content

probleme la elicea de pe vascocuplaj


Recommended Posts

imi cer scuze pt postarea incorecta , am o problema pe care va rog daca puteti sa ma ajutati (tehnic sint tufa)

conduc un bmw 520 d din 2002 , cand ma intorceam din Cj la Buc , in timpul mersului am auzit o bubuitura mare sub capota , am vazut ca o elice dintre cele 2 (intre care se afla radiatorul) s a spart (si nu este cea de pe radiator)

 

intrebarea mea este ce rol are acee elice deoarece eu am mai mers cu masina dar nu mai avea putere (apa nu s a supraincalzit) si la peste turatie de peste 2500 masina dadea in nas (exact asa cand nu mai primeste motorina)

 

incerc sa pun si o poza cu aceea fulie fara elice

 

va multumesc daca puteti sa mi dati informatii despre asta

post-11548-1212498133_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pare sa fie elicea de pe vascocuplaj, care are rolul de a raci motorul.

ai idee , daca faptul ca am mers asa vreo 100 km a influentat tare motorul ?

 

singurul simptom (in afara faptului ca mi a indoit capota nou , nouta in 2 puncte) era lipsa de putere a motorului , daca pastram max 2000 ture era totul ok , de aceea am si ales ca varianta sa vin cu ea asa in Bucuresti

 

va rog din suflet sa mi dati un telefon al unui service care poate remedia "dezastrul", maine as vrea sa ma duc sa o bag in service (poate am noroc si au si piesa...)

 

am citit aici de serviceul Bmw Filaret , este ok?

 

cu mii de multumiri

Link to comment
Share on other sites

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate (o buna bucata de timp o lasam si pe liber at cand coboram pe la Sinaia la Comarnic)?

 

iti multumesc , din ce am citit pe aici toti lauda service ul Filaret , maine ma voi duce sa vad ..

Link to comment
Share on other sites

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate

 

Daca mergi cu masina la drum intins n-are nimica, poti sa mergi pana in De, oricum elicea nu se invarte la turatia maxima. Cand motorul este incalzit ea se cupleaza in priza directa cu axul. Atunci si scoate un suierat tare cand accelerezi motorul, zgomot super fain.

Dar daca mergi prin oras, multe semafoare risti sa supraincalzesti motorul.

De schimbat nu-i mare filozofie, poti s-o schimbi si tu.

Link to comment
Share on other sites

mersi , mult pt sfaturi , stiti este pt prima oara cand mi se intampla oameni pe care nu i vezi si cunosti te ajuta , net ul este o minune

 

ca sa fiu cinstit am mai intrat pe niste situri cu mecanici bmw online (totul bine si frumos pana cand trebuia sa fac o plata de 30 euro pt a mi spune ceva...)

 

 

va multumesc din suflet , aveam asa o strangere de inima ca am f ... motorul

Link to comment
Share on other sites

mai am totusi o intrebare , de ce atunci cand s a spart elicea imediat motorul nu mai avea putere ? se poate ca atunci sa fi fost incalzit si sa incerece sa cupleze elicea ?

daca turam peste 2500 dadea semne ca nu este alimentat (ca si atunci cand da in nas ), asa ca am venit de la Sinaia cu 3 a si 60 km/ora , indicatorul de caldura a ramas mereu la 1/2

 

probabil m a ajutat mult si faptul ca era seara in jur de ora 20.00 si incepea sa se raceasca afara binisor

Link to comment
Share on other sites

Cred ca atunci cand ti s-a rupt elicea s-a mai stricat ceva...mergi la service, sau robabil ca ai fost deja..oricum, nu vad legatura intre ruperea elicei si faptul ca motorul nu mai tragea peste 2000, poate o bucatica a intrat si prin debitmetru.... Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
pai eu am patit la e36 .. mi s-a stricat pompa de apa .si apa crestea spre rosuuu. si cand motoru se supraincalzea masina nu mai tragea .. am schimbat pompa de apa si totu a revenit la normal. ai avut mare noroc ca afara era racoare ..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate

 

Daca mergi cu masina la drum intins n-are nimica, poti sa mergi pana in De, oricum elicea nu se invarte la turatia maxima. Cand motorul este incalzit ea se cupleaza in priza directa cu axul. Atunci si scoate un suierat tare cand accelerezi motorul, zgomot super fain.

Dar daca mergi prin oras, multe semafoare risti sa supraincalzesti motorul.

De schimbat nu-i mare filozofie, poti s-o schimbi si tu.

 

 

scuze...dar m-ai facut curios...daca ai vascocuplaj NOU NOUTZ tot risti sa supraincalzesti motorul?? fiindca eu am un e36 motor 2000cmc si are vascocuplaju sudat pe direct ...si n-am probleme cu temperatura dar nu trage cum trebuie si consuma cam mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

VĂŁ salut! Sunt un ĂŽncepator care are pe manĂŁ un BMW 525 diesel Davo din 2002. Am urmĂŁtoarele probleme pentru care v-aÂş ruga sĂŁ-mi daĂži niÂşte rĂŁspunsuri:

1. maºina merge fãrã putere Încât am emoÞii În depãºiri: am schimbat senzorul la debitmetru ºi demarajul s-a ÎmbunãtãÞit Într-o foarte micã mãsurã. Totodatã am schimbat ºi filtrele, toate, care acum au aprox 10000 km

2. În relanti ºi mai mult În sarcinã se aude un zgomt ca de motor diesel de locomotivã, parcã motorul n-ar fi izolat fonic, zgomot care devine mai intens pe mãsurã ce accelerez. Am probleme cu vascocuplajul pe care m-am hotãrât sã-l schimb, mai mulÞi mecanici, inclusiv cei de la repr. bmw, tradomotors din Iaºi, mi-au spus cã ar trebui schimbat. Acul de la apa Îmi stã Întotdeauna la jumãtate.

Ăn ce priveÂşte zgomotul cei de la reprezentanÞã mi-au spus cĂŁ nu Âştiu ce are, vĂŁ ĂŽntreb ar fi oare legat de vascocuplaj? DacĂŁ nu, poate cineva sĂŁ mĂŁ lumineze?

Ăn ce priveÂşte puterea, demarajul, cei de la repr. au gĂŁsit ceva valori anormale la presiunea de la turbinĂŁ cu 200 mb mai mult decât ar fi normal. Mi s-a spus cĂŁ ar putea fi turbina care bagĂŁ mai mult aer din douĂŁ posibile motive: ca turbina ar fi de la modelul 530 sau ca a fi umblat la ea pentru cĂŁ nu mai are o picĂŁturĂŁ de vopsea pe o piuliÞã (?). Ămi puteĂži recomanda Âşi un service bun? VĂŁ mulĂžumesc

Link to comment
Share on other sites

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate

 

Raspunsul este DA! Ceasul din bord are un buffer mare si pana pe la 120 de grade nu se misca de pe centru. Temperatura reala o poti verifica in calculatorul de bord daca are sau pe tester.

Link to comment
Share on other sites

scuza ma se putea supra incalzi motorul atata timp cat indicatorul de temperatura a stat numai la jumate

 

Raspunsul este DA! Ceasul din bord are un buffer mare si pana pe la 120 de grade nu se misca de pe centru. Temperatura reala o poti verifica in calculatorul de bord daca are sau pe tester.

 

 

nu are sens ce spui man...cum dracu sa nu se miste acu pana in 120 de grade???? aia inseamna ca mergi cu motoru in firebere si tu nu sti??????? ca nu iti spune ceasu??????????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.